Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tilbage på skolen (privat)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 3 Dec - 9:34

Hun lagde hænderne på hans brystkasse og smilede provokerende "Nå nå Spicy.. Siger du du gerne vil ha mig med i seng?" Hun fik sig fra af hans arme og begyndte og tørrer sit hår med håndklædet der var om.. "Skal først lige have tørret mit hår og så tror jeg hellere jeg må finde noget tøj, ellers får du da aldrig sovet. Så ender det jo bare med du vågner" hun hang håndklædet op og gik forbi ham og tog kort fat i hans ene balle med den ene hånd da hun gik forbi. Hun stoppede ved skabet og begyndte og finde noget tøj.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika Man 3 Dec - 9:39

"Meh ikke med de piller jeg får af lægen.. Man skulle tro han prøvede på at holde mig fra at slå folk.." Grimmjow gik tilbage til sengen og lagde sin ned på ryggen igen og lå blot og kikkede på Lotus tage tøj på "Hør kan du ikke lige dreje 2 skridt til højre så kan jeg faktisk og se fronten.." et flabet smil var om hans læber selv om han stadig virkede meget træt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 3 Dec - 9:43

Hun smilede lidt over hans kommentar og kiggede over skulderen... "Har du ikke allerede set nok i badet?" hun smilede flabet tilbage og da hun havde fået sine hipsters på tog hun sin natkjole over hovedet og gik ud på badeværelset hvor hun tørrede sit hår med føntørren.. Hun gik ind imod sengen bagefter i natkjolen der kun lige gik ned over røven og sat tæt om hendes bryster. "Har du tænkt dig at sove i alt det tøj der? For så tror jeg hellere jeg må finde noget mere tøj" Hun stillede sig flabet med en hånd på hver hofte.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika Man 3 Dec - 9:46

"Hm? Hvorfor dog ikke? Jeg skal jo tilbage på værelset alligevel efter jeg har været her.. Og så travlt har jeg heller ikke.." Grimmjow kikkede mere på hendes kavalergang end på hende men det viste Lotus sikkert også at han ville..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 3 Dec - 9:50

Hun smilede bare lidt. Hun havde lagt mærke til hvor hans blik lå men det gjorde hende nu ikke noget når det var ham. "Det ikke særlig rart at ligge op af dig i så meget tøj når jeg har.." hun kiggede ned af sig selv og lavede en bevægelse med armene.. "Så lidt på.. Men så må jeg vel hellere finde noget mere tøj" hun smilede flabet og gik over til skabet og fandt et par bukser hun smed på bordet og en stor bluse. Hun hev også en bh ud som hun smed på bordet og ledte efter en top
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika Man 3 Dec - 9:54

"Jamen hvis du ville have jeg smed tøjet skulle du jo bare have sagt det.." Han satte sig op og smilede flabet imens han åbnede sin skjorte og pillede den med lidt besvær af... Han smed sin skjorte på gulvet og rejste sig op kikkede på hende.. "Vil du give en hånd eller skal jeg selv?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 3 Dec - 9:57

Hun kiggede over skulderen og smilede da hun så han havde smidt skjorten "Troede jeg var rimelig tydeligt.." Hun gik med rolige skridt hen imod ham og tog fat i hans arm og hjalp ham op og stå.. Hun lod sine hænder kører roligt over hans brystkasse og åbnede hans bukser og hjalp ham ud af dem og skubbede ham så ned i sengen og lagde sig ved siden af ham.. "Meget bedre" Hun smilede drilsk og hendes stemme var fuld af tilfredshed.. Hun puttede sig godt ind til ham og nød at mærke hans hud imod hendes. Hun fik øje på dynen der lå et stykke nede "Kan du nå dynen?" hun så på ham med øjne fulde af charme
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika Man 3 Dec - 10:02

Han rullede lidt med øjnene og tog fat i hjørnet af dynen og trak den op til hendes hånd så hun kunne nå den.. "Sådan.. Meget bedre ja.. Nu kan jeg jo faktisk føle din varme skønt.." Han tog sin gode arm om livet på hende og trak hende mere ind til sig mens han sukkede og gabte "2 timer burde være nok.. Så kan jeg også lige nå at skrifte tøj og sådan noget.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 3 Dec - 10:05

Hun tog fat i dynen og trak den godt op omkring hovedet. "Well well... Spicy vil faktisk i skole til tiden, det imponerende" hun smilede drilsk og vente sig halvt om for at sætte vækkeuret... "sådan 2 timer så ringer det..." hun puttede sig igen helt ind til ham og lagde sit øverste ben henover hans mave så hun rigtig holdt om ham og lå helt mast imod hans side.. Hun løftede hovedet lidt og drejede blidt hans hoved med den ene hånd og gav ham et kys på munden "Sov godt Spicy" hun kiggede på ham og gik lidt i stå før hun lagde sit hoved ned på hans skulder.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika Man 3 Dec - 10:08

En gaben fra Grimmjow og et lille smil var stort set det Grimmjow nåede før han sov igen holdende tæt om Lotus..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tilbage på skolen (privat) - Page 3 Empty Sv: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum