Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tilbage igen..

2 deltagere

Go down

tilbage igen.. Empty tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 7:18

Det var tidlig morgen dagen efter at Grimmjow endelig var kommet tilbage og nu sad han så og nød den stille morgenstund inden at folk begyndte at larme.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 7:23

Lily der havde været i godt humør nogle dage gik nynnende ind af døren til loungen. Hun gik over til en reol og ledte efter en bog hun ville læse om noder. Åbenbart havde nogen 'glemt' at aflevere den. Hun havde fået nys om den var der. Hun havde slet ikke set grimmjow.. hun fandt bogen og med en glad stemme udbrød hun "der var du jo!",
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 7:34

Han hørte en stemme komme fra reolen og han kikkede til siden og så Lily "morgen stump.. Du er tidlig oppe.." Grimmjow sad og hang i sofaen imens en bog lå på bordet foran ham.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 7:38

Lily hoppede flere meter op i luften. Hun havde slet ikke lagt mærke til der var nogen. Da hun drejede hovedet og opdagede hvem det var lyste hun voldsomt op. Hun lagde hurtigt bogen fra sig og løb hen og kastede sig om halsen på ham "nii-chan!!!" Hun gravede sit hoved ind i hans bryst. Sådan nærmest lå hun lidt før hun gav slip og satte sig ved siden af "jeg har savnet dig!!" Hendes smil gik fra det ene øre til det andet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 7:44

En latter kom fra Grimmjow og han gav hende et kram før han slap hende igen "har også savnet dig stump det er godt at se dig igen.. Har du haft det godt mens jeg var væk?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 7:47

Hun elskede når han grinte. Hun havde virkelig savnet sin nii... "uhmm.." hun nikkede.... "men lotus opfører sig underligt.." hun kløede sig let i håret men kiggede så glad op på ham igen. "Har du haft det godt??"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:02

Han løftede et bryn da hun sagde at Lotus opførte sig underligt men han lod det ligge til senere, og i stedet for smilte han imens han rodede hende i håret "jeg har det fint, havde en irriterende udflugt med Namikaze fordi vi ikke kunne enes overhovedet.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 8:07

Lily nærmest stivnede da hun hørte minatos navn. Og nu havde hun lige undgået ham så fint. Hun så en smule trist ud, men hun kom så i tanke om Noel, om hans bløde læber og hun rødmede. Af alle tidspunkter og tænke på det så var det bestemt ikke nogen god timing.. hun forsøgte at lade som ingenting og kiggede op på grimm. "Uhmm.. han har også været væk" selvom det nu passede hende fint.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:15

Grimmjow trak på skulderne han var sådan en smule ligeglad med Minato, men da han så Lily rødme fik han et seriøst blik "hva er dine følelser for Minato?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 8:18

Hun så overrasket på ham... "minato??" Hun så mere alvorlig ud.. "vil helst ikke se ham. Faktisk glad for han ik har været her.. selvom det lyder ondt".. hun var ik helt sikker på hvorfor han spurgte om det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:23

Da han hørte det blev han en smule nysgerrig over hvorfor hun så havde rødmet "hvad skyldes så den rødmen? Ikke at du ikke ser cute ud.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 8:29

.... han havde set det... forbandet være det at hun ik kunne lade være med at rødme.. og nu rødmede hun endnu mere.. "ehh.. jeg.. uhmm.." hun bed s... han havde set det... forbandet være det at hun ik kunne lade være med at rødme.. og nu rødmede hun endnu mere.. "ehh.. jeg.. uhmm.." hun bed sig let i læben af nervøsitet.. ville noel nu få tæsk? Nej det kunne hun ikke acceptere.. hun kiggede op på grimm med store desperate øjne og hendes stemme var også bedende og hun lænede dig frem imod ham "du må ik gøre ham noget! Lov mig det nii.. lov mig det" hun sank blikket.. "jeg.. han.." hun kiggede op og smilte forsigtigt "han.. han gør mig glad. Og han. Han er sød ved mig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:39

Med et blev hans blik og holdning totalt seriøst men da han kikkede på Lily og så hendes bedende øjne gav han et dybt suk og lukkede øjnene.. Når hun bad ham på den måde kunne han ikke sige nej "okay stump jeg lover ikke at tæske ham.. Men.." han holdt en pause og åbnede sine øjne og kikkede på hende "Men hvis han på noget tidspunkt gør dig ondt.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 8:44

Lettelse var at spore i hendes øjne. HHn lænede sig helt frem og krammede ham "tak nii...jeg tror ikke han vil gøre mig ondt. Aldrig. ." Hun trak sig lidt væk igen. "Han virker nærmest bange for at gøre mig ondt" hun sendte ham et lille smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:49

"godt, for jeg vil holde øje med ham.." han gengældte hendes kram imens et svagt smil kom frem, han havde sku savnet hende en smule..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 8:52

Hun så pludselig helt glad ud igen. Det gjorde hende ik noget hvis nii holdt øje. Hun slap for at frygte han ville tæske noel. Nu var der kun et problem "uhmm vil.. vil du ik snakke med Lotus? Hun vil aldrig lytte til mig.. det har hun aldrig gjort" hun så en smule trist ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 8:57

Han nikkede med hovedet og gav et smil "jo jeg havde faktisk tænkt mig at få snakket med hende her før timerne.. Hun burde være oppe og ovre på gangen nu.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:01

Lily smilte glad og trak let på skuldrene.. "måske.. men hun.. hun er altså underlig for tiden. Ka ik huske hvornår jeg sidst så hende snakke med nogen". Hun rejste sig men lænede sig så ned igen og gav ham et kram og et kys på kinden "tak nii... jeg nødt til at løbe. Skal nå noget inden time" hun sendte ham et stort smil inden hun gik hen og tog bogen og forsvandt ud af døren.

//lily er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 9:04

Han kikkede lidt efter hende før han samlede sin bog op fra bordet og forlod rummet for at finde Lotus, som var den eneste han havde savnet mere end Lily..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

tilbage igen.. Empty Sv: tilbage igen..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum