Tilbage på skolen (privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 8:52

Lotus lå i sin seng og kiggede op i loftet. Hun var ikke klar over hvor længe hun havde ligget der for hun havde ikke kigget på uret. De sidste mange måneder havde hun ikke været på skolen, og hun var egentlig komme til at savne det. Eller.. Hun savnede nok mest af alt Grimm.. Hun smilte lidt ved tanken. Hun måtte finde ham senere. Men lige nu.. lige nu skulle hun ha ro på tankerne.
Hendes far var blevet syg og der var sendt bud efter hende, han ville også have haft Lily med, men havde hun fået ham fra. Det var vist også meget godt. Hun lukkede øjenene og sukkede dybt. Alle de ting der var sket, hvordan.. hvordan skulle hun kunne glemme det? Hun vendte sig rundt på siden med hovedet ind imod væggen, og stadig med lukkede øjne. Det var jo bedst sådan her, var det ikke? Jo det måtte det være. Tankerne kørte og hun krympede sammen i fosterstilling i sengen.
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Geografisk sted : Mountain High

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:03

Grimmjow kom gående ned af gangen han havde hørt at Lotus var tilbage på skolen igen.. Hvis han skulle være ærlig havde han sku savnet hende en del.. Skolen var bare ikke det samme uden hende..
Han stoppede op ved hendes dør og tøvede lidt før han bankede på døren med venstre hånd da den anden var i gips..
Shika

Antal indlæg : 1794
Geografisk sted : Cph

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:06

Lotus fik et chok da hun blev revet ud af tankerne da det bankede på døren.. Hun kiggede irriteret imod døren. Hvem fanden var det lige der kom og forstyrrede hende. Hun kom op og stå og gik med vrede skridt hen imod døren. Forbandet lort, hun havde bare brug for at få ro på tankerne. Hun åbnede døren og blev overrasket da hun så Grimm stå der. På et splitsekund skiftede hendes ansigt fra irritation til glæde. Og hun nærmest hoppede ind i armene på ham. Hun havde virkelig savnet ham. Hun holdt bare sit hoved gemt i hans bryst og lagde slet ikke mærke til hans arm som var brækket.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:09

grimmjow blev lidt overrasket da Lotus rev døren op og et sekund efter nærmest hoppede i armene på ham.. Han smilede dog og tog sin venstre arm om livet på hende og holde hende så tæt ind til sig som han kunne..
"Hey Kitten.. Jeg hørte du var tilbage så tænkte jeg ville kikke forbi.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:12

Hun blev stående og holdt fast om ham. "Jeg ville være gået hen til dig senere, men er næsten lige kommet og havde brug for at tænke. Orker ikke lige alle andre på skolen lige nu." Hun holdt en lang pause før hun igen sagde noget "Jeg har savnet dig...." Hun slap ham med armene og rykkede sig en smule da hun kunne mærke noget underligt ved hans højre arm så hun kiggede ned på den og kiggede bekymret op på ham "Hvad har du dog lavet?" Men inden han nåede og svarer kunne hun hører stemmer henne af gangen og hun valgte at tage fat i hans venstre arm og trække ham ind på værelset og lukkede døren. Bagefter kiggede hun op på ham igen
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:19

Grimmjow smilede og kikkede på hende "Har også savnet dig.. Men det er en lidt dum historie som jeg ikke er så stolt af.." Han sukkede og kløede sig lidt i nakken med venstre hånd "Ser du jeg var på vej ned af trappen fra vores dorm da Lacus sagde hej længere oppe på trappen.. Jeg stoppede op og vendte mig rundt og hun nåede så ned til mig.. Og jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan det skete med Lacus var kloset og faldt ind i mig.. Hvor ved jeg kom ud af balance og faldt ned af trappen med hende oven på mig.. Jeg ramte bunden af trappen uheldigt.. Og ja du kan vel regne ud af jeg har brugt den sidste uge på at være skide sur på Lacus men også på mig selv over hvad der skete.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:22

Lotus afventede bare imens han fik lov at svarer. Typisk Lacus og lave sådan noget lort. Hun sukkede opgivende. Kunne det pigebarn ikke have ramt ind i en anden. Hvilken som helst anden... Hun gik hen og satte sig i sengen. "Det lyder som Lacus, men det jo ikke særlig smart med din træning. Går udfra du ikke kan træne nu?" hun kiggede ned i gulvet imens. "men jeg forstår ikke hvorfor du sur på dig selv? Det jo lacus der som altid er en stor klodsmajor..." Hun placerede sine albuer på knæerne og lagde hovedet i sine hænder og støttede det lænet fremad.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:26

grimmjow trak lidt på skulderen og gik hen og satte sig ned i den anden seng.. "Nej jeg kan ikke træne nu.. Men det går nok.. Det er jo ikke fordi jeg som Tyson siger ikke er stor nok til og skræmme folk med min størrelse alene.. Og er sur på mig selv fordi jeg burde have en bedre balance end det.. Men sket er sket og kan jeg jo ikke lave om på.." Grimmjow smilede dog "Men i det mindste er jeg ikke senge liggende som hun er.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:30

Lotus blev siddende uden at rykke sig. "Nu var det ikke så meget det jeg tænkte på. Jeg ikke i tvivl om du kan klarer dig. Det mere det med det betyder meget for dig at træne.." Hun sad lidt før det gik op for hende hvad han sagde. Hun løftede hovedet og kiggede op på ham "Er hun sengeliggende?" Hun kunne mærke tankerne begyndte at flyve rundt igen, det hele virkede så uoverskueligt.. Der var sket så mange ting, og nu det her.. Hun lod sig falde bagover "Lad være og være sur på dig selv. Du fik stadig Lacus der væltede ned over dig.. Selvom hun ikke er så stor vejer hun jo alligevel noget, og det der ikke noget og sige til du ikke kunne holde balancen overfor. Du træner jo ikke til det. Desuden var du sikkert distraheret eller sådan noget, ellers tror jeg godt du kunne være blevet stående" hun havde kigget op i loftet og lukkede nu øjnene
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:39

"Træning betyder meget for mig det for mig til og glemme mine problemer for en kort stund og jeg får det også bedre med mig selv.." Grimmjow Kikkede over på Lotus lidt uden at svare før han rejste sig og gik over og satte sig ved siden af hende "Ja hun har vist fået noget med ryggen.. Hun havde en trænings sesion med Shuuhei Hisagi som skulle lære hende noget rullefald.. Hun landede forkert der og at hun så ikke gik til lægen med det som hun fik besked på af vores nye kampsports lærer gjorde det så ikke bedre.. Så efter faldet på trappen har hun fået et eller andet som gør at hun skal blive liggende i sin seng og ikke må noget i nogle måneder tror jeg.. Eller var det uger.. Jeg må indrømme jeg hørte ikke rigtig efter.."

Han lænede sig helt tilbage mod væggen og lagde sin brækkede arm over sit skød og sukkede lidt før han fortsatte "Jeg gjorder en begynder fejl på trappen hvilket var derfor jeg brækkede armen.. Jeg lænede min arm bagud for at afbrøde faldet.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:42

Hun havde lukkede øjne men kunne mærke at Grimm satte sig ned ved siden af hende. "Tror det meget godt at Kira ikke er her, han er så vidt jeg ved til noget tunering af en art eller lign. jeg ved det ikke. Men han var nok gået amok hvis hun ikke gik til lægen. Man kan da håbe hun når og komme op igen inden, ellers er jeg vist det mindste af hendes bekymringer..."
Hun sukkede lidt og trak vejret dybt et par gange. "Hellere din arm end din ryg. Den skal nok blive bedre, men ryggen er sværer. ved du da også.. Jeg taknemmelig for det kun er din arm der skadet og ikke din ryg.. Selvom jeg helst så du slet ik var kommet til skade" hun åbnede øjnene og kiggede op på ham med et sødt smil på læben
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:49

Grimmjow grinte svagt "Hehe du sød Lotus.. Men ja glad for det ikke er ryggen heller.. Dog slog jeg baghovedet ind i væggen da jeg ramte bunden af trappen.. Gjorde mega nas og var i et kort øjeblik ikke helt klar over hvor jeg var før det kom igen.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:51

Hun rullede lidt opgivende med øjnene "Jeg kan da heller ikke lade dig være alene uden at du kommer galt afsted.." hun satte sig op og i et hurtigt sving fik hun placeret sig over ham så hun sad med et ben på hver side men uden at ramme gipsen. Hun tog fat i hans skjorte og hev ham lidt hen imod hende og kiggede på ham med et drilsk blik.. "Nu har du ikke lavet ballade vel?"
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 9:55

Han kikkede på hende med et grin "Mig lave ballade? Aner ikke hvad du snakker om.. Jeg gør aldrig den slags ting.." Han lagde den venstre arm om livet på hende og trak hende mere ind til sig ikke det store bekymret for sin brækkede arm..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 9:57

Hun smilede lidt over at han bare legede med.. Det var sådan hun kendte ham bedst.. "Man kan aldrig vide med dig, slet ikke sådan som alle tøserne på skolen kigger efter dig" hun lænede sig tættere på ham så hendes næse næste ramte hans. Hun havde stadig et drilsk smil på læben og lagde ikke skjul på hun lavede sjov med ham. Hun stolede på ham, mere end hun stolede på nogen anden. Men lige nu fik det hendes tanker over på noget andet at hun kunne drille ham.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:00

Grimmjow smilede blot stort "Ja jeg er jo godt klar over at jeg ser godt ud og at alle vil have en bid af mig.. Men lige nu er jeg jo sammen med dig ikke.. Så hvorfor skulle jeg dog kikke efter noget jeg ikke har kikket efter før.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:02

Hun smilede til ham "Det ved jeg ikke. som jeg siger man kan aldrig vide med dig.." hun lænede sig ind og gav ham et kort kys. Bagefter slap hun hans skjorte og sad og kiggede på ham i en mere normal afstand.. "Ellers ville det også bare ende med jeg skulle ud og finde de tøser. Bare fordi jeg ikke er her betyder det jo ikke du ikke er min vel" Hun smilte flabet til ham.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:06

"Nej det ville jo være helt synd med en kat-fight midt på gangen over lille mig.." et drilsk svar kom fra Grimmjow og ham lænede sig tilbage mod væggen igen.. "Men jeg kan se du stadig ser lige så godt ud som sidst jeg så dig.." Han kikkede hende lidt op og ned og smilede blot imens han løftede hendes venstre lår og trak sin højre arm til sig før han lagde den ned ved siden af hendes ben..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:10

Hendes smil var stadig flabet og provokerende, men da han gav hende et kompliment var hun ikke forberedt på det. Måske var hun bare ekstremt følsom lige nu, ellers ja hun vidste ikke hvad ellers, men hun kunne mærke det gjorde hende glad. Hun smilede sødt "Du nu heller ikke helt værst Spicy" Hun nussede ham blidt på den ene kind og fjernede en tot hår fra hans ansigt. Hun havde vist savnet ham mere end hun var klar over, hun vidste godt hun havde savnet ham men det her. Hun kunne mærke hun var så glad for at være hos ham igen.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:18

Grimmjow kikkede lidt overrasket på hende og rystede lidt på hovedet imens han kom med et smil.. Han lænede sig frem og kyssede hende blidt før han lænede sig tilbage mod væggen igen og derved brød kysset igen.. "Det er ikke det samme på denne skole uden dig.. Der er kedeligt og ikke spor sjovt.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:22

Lotus gengældte kysset og kiggede på ham da han lænede sig tilbage. "Hvorfor rystede du sådan på hovedet?" Hun havde lagt mærke til det da hendes hånd stadig var der og hun fjernede den da han gjorde det.. Hun lagde den ned sammen med den anden på hans mave. "Jeg var nødt til og være der, ellers havde han hevet Lily derover. Han ville have hende med, men fik ham overtalt om at lade være hvilket vist var meget godt.." hun kiggede ned på sine hænder
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:29

"Jeg rystede på hovedet fordi du virkelig er helt sød lige nu.." Grimmjow kikkede væk i det han fortsatte "Du ved jeg ikke er god til det med ord men jeg prøver da.." Han kikkede tilbage på hende da hun begyndte at snakke om sin far.. "Hvordan har han det? Er glad for at du fik ham fra at Lily skulle komme også.. Det var nok ikke gået godt hvis hun var kommet med dig.." Han lagde sin højre hånd oven på hendes med lidt besvær "Er du okay dog?"
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:35

Hun smilede lidt nervøst "Ja.. jeg ved ikke lige hvad der skete.. Har nok bare savnet dig mere end jeg troede" ... Hun drejede blikket lidt væk da han spurgte til hendes far. "Han var meget syg da jeg kom. Og han tænkte slet ikke klart. Faktisk var det værre end jeg nogensinde har set. Jeg fik fat i en læge, for det havde han jo ikke gjort..." hun talte roligt men langsomt.. "Lægen mente jeg ikke burde være der, fordi han var så uforudsigelig, men jeg kunne ikke gå for så ville han hente Lily... Så jeg blev.." Hun følte en smule ro fra hans hånd ovenpå hendes også selvom det var den med gips... "jeg ved ikke hvordan jeg har det. Kan ikke finde ud af det. Der sket så meget de sidste par måneder. Måske for meget... Ved ikke om jeg kan glemme det igen.. han.." hun tøvede kort og kiggede ud af vinduet "Han døde i forgårs... jeg har arvet, eller arvet og arvet, ikke just fordi han ejer noget særligt.. men jeg ældst.. Lily er mit ansvar nu.. og jeg aner ikke hvordan jeg skal sige det til hende."
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:44

Grimmjow var ikke helt klar over hvad han kunne sige for at hjælpe hende.. Selv havde han mistet sine forældre da han var 10 "Du må bare huske at det ikke er alle som reagere på samme måde over sådan nogle nyheder.. Min måde var ekstrem og er nok ikke den måde hun vil reagere på.. Men om det er samme måde som dig.. Det er svært at sige Kitten.." Han rettede sig op og pressede hende ind til sig...

Efter lidt tid snakkede han igen stadig holdende om hende "Har du overvejet at skrive ting ned i en blok eller en bog.. Jeg ved Genma gør det.. Det er en slags hjælp til og komme af med tankerne og prøve at få et andet synd på tingene.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:47

Hun lod sig hvile i hans arme og lagde sine om ham så godt hun kunne "Lægen sagde at han havde drukket sig selv ihjel.. Det undre mig egentlig ikke.. " hun lukkede øjnene og trak vejret roligt..

"jeg ved godt alle ik reagere ens, men jeg ved ikke engang hvordan jeg selv har reageret.. Har mest af alt være helt kold for følelser.. Kan ikke finde ud af om jeg ked af det, vred, ligeglad eller hvad jeg er. Synes det hele er forvirrende.."
Hun kunne ikke lade være og smile lidt over hans foreslag "Du ved godt du kærester med en forfatter ikke? Når jeg skriver historier er det netop det jeg gør jo.. Skriver ned.." hun fandt det underholdende at han overhovedet foreslog det, uden lige at tænke sig om, men var da sødt han prøvede og hjælpe hende.. "Jeg tror bare jeg nødt til og få styr på mig selv først før jeg siger det til Lily, men så igen føler jeg hun bør vide det nu.. Må nok hellere snakke med hende i aften. Men det ikke fordi nogen af os har været tæt knyttet til ham.. Du ved jo hvordan han altid har været"
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen