Tilbage på skolen (privat)

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Tilbage på skolen (privat)

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 10:52

"Du har vel lært at lukke dine følelser af overfor folk som såre dig.. Så det er nok derfor du ikke ved hvordan du skal reagere nu.." grimmjow skubbede sig lidt frem på sengen og satte sig på skrå i sengen før han lod sig falde bagover på sengen.. Et suk lød fra Grimmjow og han lukkede øjnene kort før han kikkede på Lotus igen "Jeg vil jo gerne hjælpe dig hvis jeg kan.. Så hvis du ikke kan skrive det ned så snak med en eller anden om det.. Du kan jo bruge mig hvis du vil.. "
Shika

Antal indlæg : 1794
Geografisk sted : Cph

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 10:57

Hun lod sig falde ned sammen med ham og lagde sit hoved på hans bryst og lukkede øjnene "Måske.. jeg ved det ikke. Lige nu kan jeg bare ikke overskue mine egne tanker.. og orker dem egentlig ikke helt.. vil hellere bare nyde jeg ligger her med dig.." hun åbnede øjnene og kiggede rundt i værelset uden at rykke hovedet "Der ikke andre her på skolen jeg stoler nok på til at snakke med om det, så hvis jeg skal snakke med nogen om det bliver det dig. Troede jeg da du vidste" det sidste sagde hun med et smil på læben.. Hun lukkede øjnene igen og nød at slappe lidt af. Hun følte sig tryg og følte hun kunne slappe af. Hun havde savnet det, savnet ham.. Hun nød den velkendte duft af hans deodorant og trak vejret roligt
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Geografisk sted : Mountain High

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:08

"Viste godt at jeg var en af de få du kunne snakke med om alt men at jeg var den eneste var jeg ikke lige klar over.." Han lagde sin højre arm ned langs siden og lod sin venstre arm ligge om livet på hende "Du bliver bare liggende så.. Jeg har ikke travlt med at komme nogen steder hen.. Og det er rart bare at ligge sammen med dig.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:12

Lotus blev liggende og smilte lidt for sig selv imens hun puttede sit hoved mere ind til ham. Hun tog let fat i hans skjorte med den ene hånd og krammede sig ind til ham.. "Ellers sket noget spændende imens jeg var væk. udover at du brækkede armen?"
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:18

"Kun at Genma har brækket Kushina's ben i turneringen jeg skulle have været med til.." Han trak lidt på den ene skulder "Ellers tror jeg ikke der er sket så meget.. Men hør gider du være den første som skriver på min gips.. Ved at andre nok vil gøre det nu jeg er faldet mere ned og ikke er ved at rive hovedet af dem.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:20

Lotus smilte lidt, Genma brække Kashis ben.. Ja det var typisk de 2.. Hun kiggede en smule overrasket på ham. Var han seriøs.. "Jeg troede folk allerede havde skrevet på den?" Hun løftede hovedet og kiggede på gipsen.. Den så godt nok lidt tom ud, men hun troede at nogen da i det mindste havde skrevet på den... Eller...? Men så igen. kunne godt ligne Grimm at lade sit temperament tage over når sådan noget skete.. Hun drejede hovedet og gav ham et kys på kinden.. "Jo.. det vil jeg gerne"
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:25

Grimmjow grinte "Nej de har ikke turde gøre det i nu tror jeg.. Bare snakken om min højre arm gjorde at jeg blev sur.. Og ja Genma glemte sikkert at det var en for sjov kamp og ikke en slå din modstander ud kamp.. Men jeg er nu lidt ligeglad jeg jeg havde nok kommet til og gøre det samme.. At holde igen i kampe kan godt være svært nogengange.." Han smilede "Du bestemmer selv hvad du skriver og hvor henne.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:28

Lotus kravlede henover ham og ud af sengen.. Hun gik over og rodet i skabet og fandt en sort tus med en lille spids.. Hun gik så hen og satte sig ned ved siden af ham og lagde hans arm i skødet.. "nu kræver jo lige jeg finder på noget og skrive først ikke?" hun kiggede på ham med et smil på læben og så efter tænksom ud... Hun havde ikke prøvet og skrive på gips før, hvad skrev man lige? Måske skulle hun bare skrive noget der kom fra hjertet? måske det første hun tænkte på?
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:31

Grimmjow kikkede blot på hende og grinte.. "Bare lad vær med at trykke for hårdt på armen.." Han kikkede på hvad hun lavede og havde ikke spor travlt med at hun blev færdig...
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:36

Hun ignorerede ham. Selvfølgelig ville hun da ikke trykke for hårdt. Hun havde da brækket et par knogler i sin tid, der var bare aldrig nogen der havde skrevet på gipsen.. Hun hvilede sin hånd på hans overarm og nussede ham blidt imens hun tænkte.. hun sad og bed i bunden af tushen imens. Hun sad lidt og drejede så forsigtigt hans arm så hun kunne skrive på siden der var udaf hvor alle kunne se den.. Hun skrev forsigtigt uden at trykke og drejede sig rundt bagefter hun havde lagt tushen på bordet... "sådan... så kan du selv se hvad jeg har skrevet" hun smilte en smule flabet...
(der står: 'Fingrene væk tøser. I har ikke en chance alligevel. Få det bedre snart Spicy <3)
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:41

grimmjow grinte og trak hende ned til sig og gav hende et kys "Fedt.. Kan godt lige det du har skrevet.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:44

Hun smilede og lod sig falde ned i hans arme... Hun lagde sig på siden med hovedet på hans skulder. "Skrev det jeg følte for..." hun løftede hovedet og gav ham et kys på kinden inden hun lagde sig med lukkede øjne.. Hun følte sig pludselig meget træt. Hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde sovet ordenligt.. "Jeg falder måske i søvn sådan her.." hun gabte søvnigt og puttede sig mere ind til ham.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Lør 1 dec - 11:47

"Gør du bare.. Jeg er også træt på grund af armen så falder nok selv i søvn.. Den er mega tung at bære rundt på en hel dag.." Grimmjow gabte lidt og lagde armen mere om hende og pressede hende mere ind til sig.. "Har sku savnet at have dig omkring mig.. Det er godt at have dig tilbage igen.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Lør 1 dec - 11:49

"Det betyder jo du ikke kan bærer rundt på mig før den arm er rask igen..." hun smilede lidt søvnigt "Må jeg vel bare overleve..." der var et snert af joke og hører i hendes stemme, men hun var så træt det fadede lidt hen... "Det rart at være tilbage hos dig..." hun gabte søvnigt igen.. "Jeg føler mig tryg ved dig... Sov godt spicy.."
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 8:17

Grimmjow nikkede lidt med hovedet "Ja kan ikke bære på dig før om nogle måneder Kitten.. Og er da glad for at du føler dig tryk ved mig.." Han kunne mærke at han blev mere træt men holde sig vågen til Lotus var faldet helt i søvn..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Man 3 dec - 8:31

Lotus gabte en gang mere før hun faldt i søvn og hendes krop blev lidt mere tung som hun lå halvt på Grimmjow. Hendes vejrtrækning blev også tungere og hun sov for første gang i lang tid tungt. Hun var faldet utrolig hurtigt i en tung søvn, men var der ikke noget at sige til med den mangel på søvn hun havde haft
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 8:40

Grimmjow smilede blot og lukkede selv øjnene og begyndte at falde i søvn.. Det havde godt nok været en lang dag..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Man 3 dec - 8:42

Lotus vågnede tidligt næste morgen.. Hun lå stadig i armene på Grimmjow og hun kiggede på ham lidt og smilede.. Hun fik vrikket sig ud af hans arme og listede ud på badeværelset. Hun havde brug for et bad og ville ikke vække ham han så så sød ud. Hun smed tøjet på gulvet og hoppede ind under vandet. Hun lod hovedet komme helt ind under og lukkede øjnene imens hun havde munden lidt åben og trak vejret den vej. Det var nu rart og lade tankerne give slip.. Intet fik en til at slappe af som et varmt bad.
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 8:49

Grimmjow vågnede ved at hans varme kilde var væk og hørte noget vand som løb.. Han satte sig op og gned sine øjne med den gode hånd og kikkede rundt i værelset.. Da han ikke kunne se Lotus nogen steder regnede han ud hun måtte være på badeværelset og rejste sig op.. Han åbnede døren ind til badeværelset og stillede sig op ad vasken "Morgen Kitten.. Du ser våd ud.." en lidt hæs og træt stemme kom fra Grimmjow..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Man 3 dec - 8:53

Lotus tog hovedet ud fra under vandet da hun hørte Grimmjow tale til hende. Hun åbnede øjnene og kiggede på ham med et drilsk smil.. "jaa... kan nu godt blive våd uden dig som du ser, men det dejlig varmt" hun smilede og tog noget shampoo og puttede i håret "du ligner en der ikke er vågen endnu" hun kiggede på ham med et lille smil på læben
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 8:58

"Tvivler ikke på at det ikke er varmt.." et lille smil kom fra Grimmjow og han gabte "Men nej er ikke vågen.. Går nok nogle timer i nu.. Du er godt nok tidligt oppe.. Jeg manglede min varmekilde så vågnede ved at den var væk og finder den i badet helt våd.." en flabet hæs stemme kom fra Grimmjow og han kikkede på hende..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Man 3 dec - 9:00

Hun smilede lidt over hans kommentar og skyllede håret før hun svarede ham "Jaa. kunne ikke sove mere og følte jeg havde brug for et bad.. Og du så så sød ud da du sov så ville ikke vække dig" hun drejede sit blik hen på ham og smilede flabet "Ville have tilbudt dig og joine, men du har jo slået armen og den skal pakkes ind i plastik osv, så må du nok vente med" Hun drejede sit blik igen og tog noget balsam og begyndte at fordele det i det lange hår
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 9:19

Grimmjow kikkede på hende, ned på sin arm og så tilbage på hende før han svarede hende lidt efter "nej jeg tror jeg hopper over denne gang.. Skal dog have et bad idag men gider sku ikke alt det besvær på denne tid af døgnet.." Han kløede sig i håret og kikkede lidt søvnig på hende..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Man 3 dec - 9:23

Hun grinede lidt imens hun skyllede håret... "Ja det tænkte jeg nok.. Dovne" Hun tog noget bodywash og vaskede kroppen og lod det skylle af før hun slukkede for vandet. Hung tog et håndklæde om håret og et omkring sin krop som gik til midt på hendes lår. Hendes krop var stadig våd da hun trådte ud af badet.. Hun gik hen og gav Grimmjow et kys på kinden "Hvorfor stod du så op Spicy når du ikke er frisk endnu?" hun smilede sødt til ham
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 3 dec - 9:31

Han tog hende om livet og løftede hende en smule fra jorden før han satte hende ned igen "Fordi min varmekilde forsvandt.. Hvilket jeg gerne vil have tilbage igen da der er omkring 2 eller 3 timer til vi skal have første time.." Et flabet smil var om hans læber..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen