Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skideballen

2 deltagere

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 8:35

Acher så på ham med et koldt blik og sagde "Han skriver altid hjerter, uanset hvad jeg siger til det. Men det er jo nok fordi at omverdenen ser mig som værende ledig, fordi der er den her 18 årige dreng der ikke kan finde ud hvad han føler! Og selv hvis han gjorde, siger han intet!" Han så rasende på Tyson, hvis Tyson kunne stå og blive så irriteret, måtte han sgu da indse at det ikke alt sammen var Achers skyld, men også hans egen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 8:42

Tyson åbnede munden for at sige noget men lukkede den så igen og lod i stedet bare fingrene glide igennem sit hår, der strittede på samme måde som altid, lige meget hvad han gjorde, mens han kiggede på væggen ved siden af sig.
Han valgte at snige sig udenom emnet, da han igen førte blikket hen på Acher og svarede, en smule mere roligt men stadig med en vred undertone, "bare sig til folk, at du har en kæreste, der bor i Langtbortistan, hvor de hverken har telefoner eller computer, så ingen kan komme i kontakt med ham, men du elsker ham meget højt, så folk skal fucking lade være med at lægge an på dig. Er det virkelig så svært?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 8:47

Acher så på ham med et blik der bare sagde hvor er du utrolig og med sarkasme i stemmen sagde han "Ja, for så vil jeg da slet ikke få folk på nakken og at de røver at trøste mig. Nej, jeg siger intet før du engang gør." Han så på ham med et meget irriteret blik og spurgte "Desuden flirter du ikke rundt stadig? Hvorfor er jeg den eneste der skal være bundet?" Han så så ud af vinduet, mens han ventede på svar.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 8:56

Tyson havde ikke regnet med alle de spørgsmål. Han hadede, når Acher ville snakke om sådan noget. Det gjorde ham bare dårligt tilpas. Han ville jo bare skælde ham ud, få en undskyldning og så have trøstesex - det skyldte han ham!
Han rullede med øjnene og kløede sig på halsen med et koldt blik på Achers skrivebord, "fordi du har sagt, du elsker mig, så det er kun naturligt, at du ikke vil have andre. Derfor," han kunne godt mærke samtalen var ved at gå hen og blive farlig og skiftede derfor hurtigt emne, før Acher kunne nå at svare, "og nu kunne det være rart, hvis du fik tøjet af og gjort dig parat, for jeg har andre ting at lave," han så på ham med et alvorligt og afventende blik med armene lagt over kors.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 9:08

Acher mærkede vreden rase indeni ham og han vrissede "Du kan godt tro nej, det bliver der ikke noget af før du har fundet ud af hvad du vil, andet end at udnytte mig! Desuden, måske skulle jeg gå efter én som rent faktisk vil mere end bare sex!" Han så vredt på ham og gik hen til sin stol og satte sig i den, mens han så på sit skrivebord, han ville egentlig ikke andre end Tyson, men det skulle Tyson ikke vide.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 9:24

Tyson så væk og tog en dyb indånding for ikke bare at gå hen, flå tøjet af Acher og gøre det, han nu havde lyst til at gøre. Det var trods alt to måneder siden, og det kunne være fedt, hvis det blev bare en smule positivt for dem begge... selvom det indtil videre kun havde været skænderier. Men det var Achers skyld, forsikrede Tyson sig om, før han så hen på ham.
"Okay..." sagde han så roligt som muligt, gik hen og stillede sig foran skrivebordet og så koldt ned på Acher, "hvis du nu går efter en, der vil mere end bare sex... hvad er det så, du vil ha', hm? Vil du giftes? Vil du flytte sammen med ham? Vil du adoptere børn sammen med ham?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 9:30

Acher så på ham og sagde "Det er jo lige meget, du ikke interesseret i det." Han vendte sit blik væk fra Tyson og tænkte lidt jo, han ville da gerne flytte sammen med en partner og at blive gift var også en mulighed, men børn, det vidste han ikke helt, ja der var glæder, men også en del bekymringer indblandet. Han sukkede og sagde "Og du ville jo være fuldstændig ligeglad med alle de ting, så måske jeg bare skulle gå efter en som for et eksempel... Drake." Han så igen på Tyson, men alvor i blikket, selvom han inderst inde ikke mente det.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 9:42

Ikke interesseret? Han spurgte ind til det, så det viste sgu da, at han var interesseret! Tyson havde lyst til at stikke Acher en flad for den flabethed - han kunne godt være lidt sød ved ham, nu hvor han rent faktisk spurgte ind til hans mening og lyster!
Han så kort ned i bordpladen og fumlede lidt for at få den ene hånd i lommen men stoppede så med ét al bevægelse, da han hørte, hvad Acher sagde. Uden at tænke over det, gik han om på den anden side af bordet, hev Acher op at stå i hans trøje og holdte ham fast op af væggen med et rasende blik fastholdt på ham og blottede tænder, "du skal ikke sige sådan noget lort! Du kan ikke lide Drake og du går ikke efter ham! Nogensinde!!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 20:20

Acher lod sig blot stå og blive holdt fast og spurgte "Og hvorfor så ikke det? Du bestemmer ikke over mig, og har egentlig ikke noget at skulle sige." Hans blik var stadig køligt, dog var der også en gnist af noget andet, noget man ikke helt kunne sætte ord på og han lagde hånden oven på den ene af Tysons for at få ham til at give slip på ham. Sikke et lille barn han var, hvis han bare kunne opføre sig mere modent og sige hvordan han havde det, istedet for al det pis de stod i lige nu.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 22:31

Tyson stod lidt og så vredt på Acher, mens han tænkte over, hvad han skulle sige, alt imens musklerne i hans ansigt begyndte at slappe mere og mere af. Han så så kort på Achers hånd, slap med et lavt fnys og gik så hen til vindueskarmen og fandt en smøg frem. Han røg sjovt nok altid mere, når han var sammen med ham, og han røg ellers meget generelt. Det var også, fordi den idiot stillede så mange stressende spørgsmål hele tiden, tænkte Tyson og sagde, efter han havde fået tændt smøgen, "jeg bestemmer mere, end du tror, og jeg har masser at skulle have sagt. Jeg er en Tale, hvilket er lig med penge, hvilket er lig med magt," han så irriteret hen på ham, "så bare drop det der."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 22:36

Han så på ham og kom med fnys selv, der lød mere som et Ha end alt andet og sagde "Tror du virkelig magt og penge har noget med det her at gøre? Selv hvis du kunne få mig fyret, ville du ikke gøre! Jeg har fundet mig i mange ting, men jeg finder mig ikke i at du står og siger jeg skal droppe det her." Han var blevet stående på samme sted og så blot på Tyson, og lagde igen sine arme over kors og forsatte "Desuden så har jeg et andet job der venter på mig, hvis jeg endelig blev fyret, så du ville ikke kunne ramme mig med det dér pis."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 22:51

Tyson skulle til at spørge ind til det andet job men lod være. Han måtte fokusere. Han måtte lære Acher, at han havde magten over ham, ligesom han havde magten over de fleste. Penge VAR magt - det havde han lært hele sit liv af sin far, og han var blevet en succesfuld mand, så han måtte have ret.
Tyson tog et langt hvæs af smøgen og sagde, nærmest truende, mens røgen langsomt svævede ud af munden på ham, "så hvis vi nu sagde, jeg gav dig 100 euro pr. gang, du var afvisende overfor Drake, ville du så ikke gøre det? Ærligt? 100 euro... det er fem nye stykker legetøj til Daniel," han så afventende på ham og tog endnu et hvæs.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 23:00

Han så på ham og sagde "Nej, har ikke brug for pengene, og selv hvis jeg havde dine penge, ville jeg ikke bruge dem, jeg ville nok smide dem direkte tilbage i hoved på dig. Jeg kan ikke købes." Han sendte han et koldt blik og forsatte "Hvornår fatter du at penge ikke betyder synderlig meget for mig?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 23:07

Tyson så lettere forfærdet på Acher. Hvad var der galt med den mand?! Han kunne ikke tro på det. Han prøvede bare at virke moden og spille kostbar. Penge gjorde ting ved folk, vidste Tyson, ALLE folk. Og man kunne ikke stå og sige sådan nogle ting, når man ikke havde prøvet det før. Hvis Tyson forærede Acher et stort, lækkert strandhus i stedet for den lejlighed, han boede i nu, ville han sgu da sige ja! Uden tvivl!
Tyson havde næsten glemt sin smøg. Stod bare med den i hånden uden at ryge på den, stadig med et foragret blik på Acher, "så..." begyndte han nedværdigende, "hvis jeg nu ville give dig en ny bil for syv dages sex, ville du så sige nej? Og vær nu ærlig, jeg gider ikke, at du spiller så skide kostbar."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 23:21

Han så på ham og sagde "Du. Kan. Ikke. Købe. Mig." Han så irriteret på ham og tilføjede "Jeg er ikke en eller anden form for prostitueret du bare kan gå og købe sex af!" Han så igen rasende ud, han rakte hænderne op og strammede sin hestehale, hvor efter han gik hen imod Tyson og sagde "Til gengæld, hvis du begyndte at være ærlig over for dig selv, ville det være en helt anden ting!" Han prikkede Tyson i brystet, da han hentydede til ham og vendte sig så imod sine smøger og tændte en ny.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 23:33

Tyso nåede lige at rulle øjne en enkelt gang af Achers svar. Han troede virkelig, han var noget.
Han så ned på ham, da han gik hen og prikkede ham i brystet og mumlede så irriteret, da han havde vendt sig om, "jeg er sgu da ærlig..."
Han tog endelig et hvæs af smøgen og indhalerede dybt og spurgte så for at bryde stilheden, "har et så været hårdt? To måneder uden sex, mener jeg," hvorefter han sprang op at sidde i vindueskarmen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 23:39

Acher sukkede kort og sagde blot "Nej, ikke på grund af mangel på sex at den har været hård." Han så på Tyson og spurgte "Og hvad med dig selv? Du stormede jo herover." Han så på ham med et irriteret blik og hørte et bib fra hans mobil igen og tog den derfor op af lommen og læste beskeden, dog sukkede han bare og lagde den ned i lommen uden at svare på beskeden. Han vendte igen tilbage til at se på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 23:46

"Tsh, jeg har sgu da haft sex," fnøs Tyson der ikke kunne lade være med at blive irriteret over, at Acher ikke havde savnet det det mindste, "jeg kom bare herhen for at skælde--" han lukkede munden, da han hørte, Acher fik en besked, kun for at åbne den igen, "jeg sværger, hvis det er Drake igen, så kan du godt slette hans nummer lige nu. Jeg finder mig ikke i at blive afbrudt pga. en besked fra ham."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 23:53

Acher så på ham med et irriteret blik og sagde "Med hvem? Der er næsten ingen tilbage på skolen du enten ikke har været i seng med eller som overhoved gider dig. Desuden så var det ikke Drake, det var min søster. Og selv hvis jeg slettede Drakes nummer, betyder det ikke at han ikke ville skrive til mig alligevel!" Han blev helt irriteret over hvordan Tyson opførte sig, hvad fanden bildte han sig ind?!
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Mar - 0:03

"Det ved jeg sgu da ikke, en eller anden førsteårselev!" svarede Tyson hurtigt, der egentlig ikke syntes, det ragede Acher, hvem han havde sex med. De var jo ikke i et forhold eller noget, så han havde lov til det. Acher havde bare ikke, fordi... fordi Tyson ikke ville have det, derfor. Han fortsatte med en mopset tone, "man kan blokere numre på nogle mobiler. Giv mig den, så gør jeg det," han rakte hånden frem mod Acher, ligeglad med hvad han syntes om det, eller om han havde nogle indvendinger. Hvis Drakes nummer kunne blokeres, skulle det fandme også blokeres.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Mar - 0:13

Acher så på ham og spurgte "Tror du virkelig at jeg vil lade dig blokere numre på min mobil, eller bare i det hele taget bruge den igen? For så kan du godt tro om igen!" Han slog Tyson's hånd væk og så så ud af vinduet, hvor efter han tog en dyb indånding og pustede langsomt ud, han gad ikke være sur mere, det var han for træt til, men Tyson gav ham ikke andet valg!
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Mar - 0:22

Tyson stirrede irriteret på ham uden at sige noget og sukkede så, "du tror sgu da også altid det værste om mig," han tog et sidste hvæs og skoddede så smøgen. Han havde besluttet sig - nu gad han ikke vente mere. To måneder uden Acher, så det havde virkelig bygget sig op, selvom han havde været sammen med hende tøsen, han ikke kunne huske navnet på.
Han gik hen og stillede sig foran ham, lagde blidt hænderne på hans hofter og førte sine læber ind mod hans. Han prøvede først på den blide måde, men hvis Acher havde tænkt sig at kæmpe imod, ville han ikke have noget imod at tvinge ham. Det var trods alt sket før. Han lod hænderne glide op under hans trøje og op langs siderne, mens han gjorde kysset dybere.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Mar - 0:28

Acher nåede ikke at sige noget, inden at Tyson havde gjort det umuligt og han mærkede de bløde læber imod sine egne og i et kort øjeblik gengældte han det, dog skubbede han sit ansigt væk fra Tysons og spurgte "Har jeg ikke god grund til at tro det værste om dig?" Dog uden at vente på svar lod han deres læber mødes igen, han kunne mærke hvor meget han egentlig havde savnet Tyson, han havde rigtig nok ikke tænkt over det, men al længslen kom først i det øjeblik og han lod sin ene hånd tage fat i Tysons hår og den anden lod han ligge på hans brystkasse.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Mar - 0:40

Tyson løftede sine mundviger et par millimeter over det, Acher sagde. Han havde måske lidt ret. En smule.
Uden at tænke yderligere over det, lod han sine hænder glide ned igen, placerede dem på hvert af Achers baglår og hev ham op at sidde på skrivebordet med sig selv stående mellem hans ben. Han placerede begge sine hænder på siden af Achers hals og kunne mærke noget, han havde lagt mærke til, Acher var den eneste, der havde formået at gøre. Han kunne få Tyson opstemt uden at røre hans nedre halvdel overhovedet. Det var vel på den ene side en god ting, men irriterede samtidig også Tyson, at han var så svag overfor ham.
Han åbnede munden en smule og lod tungen smutte ind mellem Achers læber og smage på den velkendte smag af ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Mar - 0:54

Acher bevægede sine hænder end for at åbne Tysons skjorte, han åndede indm den velkendte duft afTyson fyldte hans lunger og han følte sig om muligt endnu mere trængende da han smagte Tyson igen, han havde savnet det, han indrømmede det fuldt ud nu, ha fik åbnet Tysons skjorte og lod sine hænder røre ved den bløde hud, og han pressede sig lidt mere ind imod Tyson krop, som han sad der på sit skrivebord med Tyson imellem sine ben, i perfekt position til at gnide sit køn op ad Tysons.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 2 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum