Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skideballen

2 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 3:47

"Du lagde sgu da heller ikke rigtig an på mig!" svarede Tyson hurtigt og så fornærmet væk. Han havde glemt alt om papiret og fjernede det i en hurtig bevægelse, da Acher mindede ham om det. Han var ærlig talt lidt nede over, at William kom ind, da han gjorde. Det ville have været en perfekt afslutning, men hvis han gik nu, ville han kun huske Achers sure fjæs, og det gad han sgu ikke fantasere om.
Han smed papiret i skraldespanden, kløede sig hurtigt i håret og så så på Acher, "sig det igen, før jeg går," beordrede han og gik ud fra, at Acher vidste, hvilke ord han ledte efter.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 4:08

Acher så på ham og sagde "Nej, men det var jo ligesom fordi at jeg ikke kunne udstå dig til at starte med!" Han så på ham og sukkede højlydt og tilføjede "Men bare rolig, hvis du virkelig gerne vil have at jeg forfører dig, så er det fint.. Men bare rolig, din bror er ikke homoseksuel." Han så på Tyson og tilføjede "Plus jeg siger det ikke igen, før jeg ved hvad jeg får ud af det." Hans blik blev tændt med en knist.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 4:19

Tyson løftede et øjenbryn af kommentaren om hans bror. Acher vidste sgu da ikke, hvordan han var. Han så aldrig på piger, og da Tyson engang spurgte ind til hans seksualliv, var det ret indlysende, at han heller aldrig havde været sammen med en. Det kunne godt være, han var klog, men han havde ikke styr på piger, og det vidste han godt selv, hvilket højst sandsynligt havde ført ham ud i homoseksualitet. Desuden havde han alle tegnene; han var fimset, han var svag, han hadede vold, han syede, han kunne lave mad, og Tyson fangede ham en gang i at tude til et stykke klassisk musik. Han måtte være til fyre!
Tyson valgte dog at lade det ligge, fordi det næste, Acher sagde, interesserede ham mere; eller rettere sagt, så irriterede det ham mere. Mente han det virkelig? Var han så stædig? Tyson sukkede utålmodigt og sagde sammenbidt, "jeg ved godt, du er dum, men selv du må kunne huske, at jeg lige har sagt det. Så sig det."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 4:26

Han så på ham med et hånligt og blik og sagde "Nej, jeg har lige sagt det, men jeg sagde det i de rigtige ord, men du behøver selvfølgelig ikke at sige det, blot vise det i stedet." Han gik hen imod ham igen med en forførende udstråling og hans smil matchede. Han nåede helt hen til Tyson og lagde sin venstre hånd hen over Tysons hjerte og med den anden strøg han sit hår til siden så sugemærkerne Tyson havde lavet var tydelige igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 4:37

Tyson så mistroisk på Acher over den pludselige attitudeændring og så ned på ham, da han stod foran ham. Han gjorde det sikkert udelukkende for at få Tyson til at tænke på noget andet og på den måde slippe for at sige det. Den idiot...
Men trods hans tanker lod han sig forføre. Han placerede begge sine hænder på Achers kæbeparti og førte sine læber hen mod hans, kun for at sænke hovedet mere, løfte Achers hoved en smule opad og give ham et sugemærke midt på halsen, der ikke ville kunne skjules af håret.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 4:49

Acher smilede forførende, dog forsvandt dette, da han mærkede Tysons læber mod sin hals og endnu en ynkelig lyd blev gispet fra hans læber og han sagde "Hey! Stop det der!" Dog var det forsent og han skubbede sig væk fra Tyson og tog sig til halsen, lagde halsen der hvor sugemærket var blevet lavet og han så irriteret på Tyson og sagde med let røde kinder "Din idiot! Det var ikke det her jeg mente!"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 5:00

Tyson lod sig skubbe væk, da han kunne mærke, sugemærket var fuldendt og smilede bare hoverende til Acher, "det var ærgerligt, hva'? Du bliver vist nødt til at gå med halstørklæde i et godt stykke tid," han stod sådan lidt i et par sekunder, før han tog fat i Achers hånd og fjernede den, så han kunne se mærket, hvilket kun fik ham til at smile endnu mere hoverende, "så ved folk i det mindste, du er optaget."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 5:14

Acher så op på ham og vidste i et kort øjeblik ikke hvad han skulle sige, dog samlede han hurtigt sine tanker og sagde nærmest spydigt "Vær' du glad for at jeg har et tørklæde for ellers havde du mistet de læber og den tunge!" Han vendte sig om og gik hen imod sit skrivebord igen og lænede sig op ad det. Han så irriteret på Tyson og sagde så "Men hvis du tror jeg siger det nu, kan du godt tro om igen."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 5:23

Tyson måtte anstrenge sig for ikke at grine af Achers spydighed. Normalt ville han blive sur og svare ham igen, men denne her gang var det nærmest sødt. "Kom nu," sagde Tyson, der slet ikke følte sig lige så irriteret som før efter at have drillet Acher og set ham så frustreret. Hans blik ændrede sig og blev alvorligt, "én gang. Så lover jeg, at jeg aldrig beder dig om at sige det igen, og jeg lover ikke at give dig flere synlige sugemærker med mindre, du beder om det," han var ærlig talt ikke helt sikker på, om han kunne holde det sidste, men han ville forsøge på det. I hvert fald mens han gik på Mountain High. Tilbage i England måtte han vente og se, om han kunne dy sig...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 5:32

Acher så på ham, med et mistroisk blik og sagde "Virkelig? Hmm.." Han stod i lidt tid og gik så hen imod Tyson igen og sagde med et forførende smil og forførende øjne "Måske siger jeg det igen, hvis du kysser mig og siger det." Hans blik havde en drilsk undertone og han lagde armene om Tysons hals, mens han stadig så op på ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 5:56

Tyson forberedte sig på at høre det, da Acher kom hen mod ham med det forførende blik, han kun sjældent gav ham, uden de var midt under at have sex. Han sukkede dog indeni sig selv, da han indså, at han selv skulle sige det for at få det igen. I et kort sekund overvejede han det rent faktisk, men det ville bare være for... urgh, nej. Ikke at han normalt syntes, det var specielt store ord. Han havde sagt det til masser af piger før, godt nok uden at mene det, men fordi de af en eller anden grund altid blev så møgliderlige, hver gang de hørte de tre små ord. Indrømmet; han havde misbrugt det. Men det var noget andet, når han skulle sige det til Acher. Han kunne ikke sætte en finger på hvorfor, men det var det.
Han så direkte ind i hans røde øjne, der var fyldt med forførelse, mystik, charme og en snert af useriøsitet, lagde armene omkring livet på ham og bøjede sig ind i et ømt kys.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 6:09

Acher så op på Tyson, der tydeligvis tænkte, men han smilede smørret da han så at Tysons læber kom nærmere og at deres læber mødtes, han lukkede øjnene i selv samme øjeblik og kyssede ømt igen. Han elskede når de ikke gjorde andet end at kysse, det var en helt anden følelse end hvis de kyssede mens de havde sex. Og han var sikker på at han aldrig ville blive træt af det. Han lod sin ene hånd kærtegne Tysons nakke og det nederste af hans hår. Jo, Tyson var nok den bedste som Acher havde kysset med, nogensinde.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 6:22

Tyson kunne ikke lade være med at undre sig over, om Acher på en eller anden måde vidste, han elskede at blive rørt i håret, eftersom han gjorde det så tit, når kyssede eller havde sex. Han havde aldrig fortalt ham det, og det var ikke, fordi han reagerede synderligt meget på det, men han elskede følelsen, og Achers hænder var så... bløde og perfekte.
Tysons øjne var lukket. Han trykkede Acher længere ind mod sig og begyndte langsomt at køre sine hænder rundt på hans lænd i en let massage. Han åbnede munden en smule men i stedet for at lade tungen deltage i legen, som han plejede, hviskede han i stedet ind i Achers mund, "jeg... hader dig ikke."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 6:42

Acher havde stadig sine øjne lukkede, da Tyson hviskede til ham og han kom med en lille kort latter, kyssede han blidt en enkelt gang og hviskede selv "Jeg hader heller ikke dig." Han smilede og genoptog deres kys, efter at have slikket sulten på Tysons underlæbe, han åbnede let sine øjne og kiggede på Tysons ansigt som var helt tæt på, blot for at lukke dem igen og han forsatte sine kærtegn i Tysons hår. Han nød at mærke Tysons hænder imod sin krop, det føltes så skønt at mærke ham tæt på. Især efter ikke at have set ham i to måneder.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 7:00

Tyson pressede sin egen brystkasse ind mod Achers, da de genoptog kysset. Han sukkede indeni sig selv men vidste, at han ikke kunne bede om mere fra i dag. Men han ville få ham til at sige ordene til ham igen - på et tidspunkt. Han følte virkelig bare, han havde brug for dem i dette øjeblik.
Han tvang krævende sit tunge ind mellem Achers læber og førte sine hænder længere ned, idet han mærkede en let rysten dernedefra fra Achers mobil. Den mand var godt nok populær i dag, tænkte han og var fristet til at stjæle mobilen og se, hvem beskeden var fra, men var for optaget af kysset.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 7:16

Acher lod Tysons tunge passere hans læber og lod sin frie hånd finde mobilen og smed den hen på sit skrivebord, han gad ikke den skulle afbryde det hele, han koncentrede sig så om at lade sine fingre kærtegne Tysons hovedbund og den ene overarm og skulder. Han nød det virkelig og han udnyttede sig kort af at nappe Tyson blidt i tungen, dog vidste han ikke helt hvordan Tyson ville reagere, men han var lidt ligeglad.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 7:27

Tyson blev irriteret, da Acher hev mobilen frem midt i deres øjeblik, men irritationen forsvandt med det samme, da han smed den væk fra sig. Han lod tungen grave sig dybere ind, idet han mærkede et par nap omkring den, hvilket fik ham til at åbne øjnene på klem.
Han pressede Acher en smule tilbage og før, han vidste af det, havde hans ryg ramt væggen, og uden at overveje det greb han aggressivt fat omkring Achers ben og trak dem op omkring sine hofter, så Tyson stod mellem hans ben. Acher var ikke super høj men heller ikke ekstremt lav, så Tyson blev gang på gang overrasket over, hvor let han var at bære.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 8:09

Acher mærkede væggen og lod sine ben blive løftet, og holdte sig selv fast om Tysons hofter med sine ben og hans kys blev mere grådigt og sultens, mens hans hånd der var i Tysons hår samlede sig til at holde fast om håret i stedet og han begyndte selv at presse sin krop imod Tysons, han kunne mærke sit hjerte hamre afsted og han mærkede hvordan han igen kun ville have mere. Dog brød han deres kys for at sige lavt, imod Tysons læber "Døren, den er ikke låst." Han åbnede også let øjnene og så direkte ind i Tysons blå øjne og mærkede hvordan hans hjerte slog hårdere i brystet på ham og han fik et sug i maven.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 8:28

Tyson stod sådan lidt uden hverken at gøre eller sige noget. Nej, det var rigtigt, døren var ikke låst. Han kom i tanke om, hvad han havde sagt til sig selv før, da William var kommet ind. Ikke mere. Slut for den dag. Det irriterede ham bare, da hans krop desperat hungrede efter mere Acher.
Han trykkede sin pande ind mod Achers i et langt, frustreret suk og satte ham så ned igen, "vi burde nok også stoppe for i dag," sagde han lavt og monotont, selvom det bogstaveligt talt skar i hjertet på ham at sige det. Han havde virkelig ikke lyst til at stoppe. Hvis de havde boet i England, og han havde været på besøg hjemme hos Acher, ville de kunne gøre det uden nogen afbrydelser eller frygten for, at nogen ville høre dem eller brase ind. Den dag, han havde frygtet så meget - at stoppe på skolen - så han nu frem til mere end noget andet. Det føltes pludselig som så lang tid at vente.
Han rettede på trøjen og mumlede, "jeg skal nok give dig trøjen tilbage i morgen. Skriv når du er fri, 'kay?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 8:40

Acher så op på ham og sukkede, han hadede at Tyson sagde at de nok burde stoppe, og ved det på grund af de mange afbrydelser at Tyson ikke ville mere? Han så så op på Tyson og sagde "Jeg bruger ikke trøjen til noget, så det er lige meget." Han tørrede sit let om munden og gik hen til skrivebordet og satte sig i stolen og så på Tyson "Og jeg skal nok skrive." Han smilede kort til Tyson, dog uden nogen rigtig glæde, men han valgte at ignore den fact, mens han tænkte på at nok egentlig burde rydde op og gøre sit skrivebord rent, der var stadig rester af den lube de havde brugt og nogle af tingene væltede. Han opdagede også sin telefon og valgte kort at tjekke den, det havde været han søster igen, hun brokkede sig sikkert over at han ikke havde svaret.
Han så så igen op på Tyson og spurgte "Har du egentlig en cigarret jeg kan låne? Du skal nok få en igen."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Tors 27 Mar - 8:52

Tyson lukkede øjnene, da Acher gik væk fra ham. Han havde mest af alt lyst til at tage fat i ham og holde ham fast. Op af væggen... for anden gang... høre Achers patetiske stemme, når han bad om mere...
Han åbnede øjnene og blinkede et par gange for at få billederne i hovedet ud og så så hen på Acher, som han ikke gengældte smilet til, "du får den alligevel tilbage. Jeg går kun i mærketøj." Han gik hen og tog sin skjorte fra vindueskarmen, som han bare krøllede sammen til en stor kugle i hånden og fandt så sin cigaretpakke frem og smed den hen til Acher, "her, der er to i. Jeg har et helt lager op på værelset, så det er fint." Det føltes mærkeligt ikke at skændes mere, selvom de heller ikke ligefrem var lovey-dovey. Tyson overvejede, om han burde kysse Acher farvel, men det ville uden tvivl ende som før, så han gik i stedet bare hen til døren med et, "husk nu tørklædet," og forsvandt så.

//Tyson ude//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 9:06

Acher greb pakken og lagde den på bordet ved siden af sig, han sukkede også da Tyson kom med bemærkning om kun at gå i mærkevare, men Acher var lidt ligeglad og han lænede i stedet sit hoved tilbage, indtil kommentaren om tørklædet, han nåede ikke engang at svare før Tyson var ude af døren. Acher sad lidt og rejste sig så, han gjorde skrivebordet rent, og besluttede sig for at å tilbage og hente sit tørklæde, men hvordan han lige gemte sugemærket på vejen derover vidste han ikke helt, men han fandt en løsning og smuttede selv ud af døren.


//Acher ude//
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen - Page 7 Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum