Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:48

Sakura vendte sig om og tog den ene hånd foran brystet og den anden tog imod T-shirten, derefter gav hun ham et kys på munden og sagde "Mødes vi i kantinen, er blevet ret sulten" Hun blinkede med det ene øje og begyndte at gå imod pige omklædningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:52

Han skyndte sig efter hende og greb fat i hendes håndled og spurgte "Hvorfor.. Hvorfor kyssede du mig lige?" Han rødmede dybt, men så på hende, med et bestemt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:54

Hun kiggede overrasket på ham "øhm...øhm...Fordi jeg kan lide dig, er det da forkert af mig at kunne lide dig?" Hun kiggede spørgende på ham og blushed lidt samtidig, da det normalt ikke er noget hun snakker om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:55

Han rødmede og trak hende så ind til sig og holdt hende tæt ind til sig og hviskede "Nej, det er slet ikke forkert.. Jeg er bare ikke så god til det her.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:57

Sakura blushed da hún blev trukket ind til Mizell. Hun så ham dybt i øjnene og kiggede forigtet til siderne, hun kunne ikke klarer at kigge på en forlænge af gangen, hendes hjerte bankede for hurtigt. "J-jeg syntes ellers det går meget godt" Hun smilede til ham og var knald rød i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:03

Han så intimt ned på hende og sagde så "Ved du hvad Sakura.. Jeg tror jeg også .. Nej, jeg ved jeg godt kan lide dig også.." Han kyssede så hendes pande og så på hende, mindst lige så rød i hoved som Sakura, hvis ikke meget mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:06

Sakura tog sin ene hånd gennem hans hår og den anden holdte hun på hans bryst. Hun kiggede ham dybt i øjenene og gav ham et kys på kinden, hvor hun lagde sit hoved på hans skulder og skubbede sig selv tættere på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:16

Mizell holdt om hende, og smilte blidt.
Og pludselig nøs ham, han nøs et par gange.
Han næsten skubbede Sakura væk, for ikke at nyse på hende, og ind imellem de nys der kom sagde han "Und-'chu-skyld, me-'chuu-n jeg fr-chuu-yser li-chu-dt.." Egentlig frys han ikke, hans krop havde bare kølet helt ned på grund af kulden fra vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:24

Sakura grinede lidt og kom i tanke om hun slet ikke havde taget T'shirten på overhovedet, hun fortsatte med at holde den ene hånd foran sit bryst og rækkede Mizell t-shirten "Her jeg tror du har mere brug for den end jeg har" Hun fnisede lidt og aede ham på kinden, se du og få noget varmt tøj på, så smutter vi i kantinen, bagefter og drikker noget varmt kakao. hun kyssede ham hurtigt på munden og gik ind i pige omklædningen.

// kantinen //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:28

Han gik også selv ind i drengenes omklædning, knald rød i hoved.

// Kantinen!!! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 4 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum