Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:26

Han så på hende og vendte sig for at gå ind og hente håndklæde og t-shirt.
Og efter lidt tid kom han tilbage med en lyseblå t-shirt på og med et hånklæde liggende om halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:29

Sakura så Mizell komme ud fra omklædningen, hun svømmede hen til kanten og kravlede op på kanten. man kunne se vandet trille ned af hendes slanke, vel formede krop. Hun rejste sig op og gik hen til ham. Da hun var kommet hen til ham, samlede hun sit hår i en hestehale og lod det falde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:40

Han så på hende og spurgte så "Hvordan kan du overhoved lide vandet? Er det ikke skræmmende..?"
Han så lettere skræmt på vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:45

Sakura blev overrasket over Mizell's spørgsmål "Nej da, jeg elsker vandet, de er så dejlig køligt, og jeg føler jeg er fri, når jeg er i vandet. Det er det der gør jeg kan slappe af" Hun så på vandet og sagde "Det er ikke så slemt som det ser ud, men hvis du ikke kan lide vandet er der ikke så meget at gøre ved det" Hun smilede til ham og gik tættere på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 3:00

Han så på hende og nikkede og sagde "Det er nok bare katten i mig.." Han så så på vandet og vendte sig så imod hende og tog et skridt nærmere imod hende og han strakte sin hånd ud og børstede en tot hår væk fra hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 3:04

Sakura blushede lidt og kiggede på ham med et sødt smil, med hendes lyserøde læber. Hun tog hans hånd og trak sig tættere ind mod Mizell.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 3:17

Mizell lagde en hånd på hendes skulder, og gav hendes hånd et kærligt klem, mens han så på hende, og en følelse han ikke havde vist før, blev nu vist i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 3:31

*Niisan!!!* Raabte en stemme bagved Mizell.
En kattedreng som lignede Mizell paa en prik, kom lobende med hoj fart ned af svommehalen i et par storte og gule badeshorts paa. Han kom til at glider i det han prover at stoppe op, og glider i saa ind i Mizell og Sakura, saa de alle tre falder ned i vandet med et stort plask.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 3:35

Sakura fik et chok og gled ned i vandet med de andre "Wuah!!!!!!!" hun dykkede ned under vandet op kom op længere henne. Hun kiggede rundt i vandet og så 2 personer der lignede hinanden på en prik..."Hvad....foregår der her? Der er 2 af dem..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:23

Mizell stivnede da han ramte vandet og han gik i panik, og bevægede sig slet ikke, men hans ansigt som var stivnet var langsomt påvej ned under vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:26

Sakura så Mizell var på vej under vandet, hun svømmede hurtigt hen til ham og fik ham op over vandet igen. Hun sagde hurtigt "Du må ikke bare stivne sådan i vandet, det er farligt" hun smilede til ham og kyssede ham på kinden og sagde "Jeg vil jo ikke miste dig" Hun blushede lidt og fik ham hen til kanten, af bassinet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:30

Han skubber Sakura vaek fra Mizell, og giver Mizell et stort kram.
*Niisan! Jeg har saadan savnet dig!* Siger han med en glad stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:34

Mizell rødmede da Sakura kyssede ham på kinden og han blev kun mere rød i hoved ved hendes ord.
Men da hun så blev skubbet væk, og han blev krammet af Felix og han sagde "Hej Felix.. Giv slip jeg vil herne op af vandet.. NU!" Og han gjorde sig fri af omfagnelsen og kravlede op af vandet og han sagde så "Jeg går ind og bruger dit håndklæde og tager din t-shirt på!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:36

Sakura grinede i vandet og syntes det var meget morsomt det Mizell sagde. Hun svømmede hen til felix og sagde "Hej jeg hedder Sakura...Hvad hedder du og hvem er du"Hun smilede til ham og så meget interreseret ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:46

*Goddag Sakura* Siger han med en glad og afslappende stemme.
*Mit navn er Felix, Felix Toussaint. Jeg er Mizells tvillinge bror* Han tog Sakuras haand og kyssede den. *Det er rart at mode saadan en smuk ung kvinde som dem*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:50

Mizell kom tilbage og så dem, i midten af det hele og sagde så "Nå, Felix, så har man skruet helt op for charmen, hva'?" Han så lettere utilfredst på sin tvillinge bror og sagde så til Sakura "Sådan er han overfor enhver kvinde han møder, selv vores gamle grimme tante. Og en enkelt gang kunne han ikke se forskel på en mand og en kvinde.."
Han tog så Sakura's hånd i sin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:53

Sakura smilede skævt til dem begge to "Rolig nu drenge, ingen grund til at hidse sig op..." Hun rødmede lidt da Mizell tog Sakura's hånd og hun så på den hånd Felix stadig havde fat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:03

Felix slap forsigtigt Sakuras haand og saa irreteret paa hans tvillinge bror Mizell, og sagde *Man har da lov til at vaere lidt hoflig* Han blev saenkede sit hovede lidt saa han saa ned i gulvet. *Her prover man at sige hej til dig, og saa kommer du bare op med den sure tone over for mig. Selv Sakura hilser paent paa mig, saa kunne du da i det mindste ikke lige sige hej?*
Han gaar ud i omklaedningen og tager Mizells haandklaede siden Mizell tog hans eget haandklaede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:10

Mizell så på ham og gik så hen imod Felix, da han var kommet ud igen, og sagde så "Hej, min kære bror." Han spredte armene ud og så på ham med et lidt varmere blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:14

Sakura begyndte at grine lidt, og gik så hen imod mizell, da hun gled i vandpytten som gjorde hun væltede ind i Mizell og de faldt oven på hinanden. Hun begyndte at blushe meget, men kunne ikke komme op, da han faldt oven på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:24

Felix blev en smulle forskraekket af faldet, og kunne baade maerke noget tungt over sig, og noget meget blodt under sig. Han aabnede langsomt ojnene og saa til sin forskraekkelse at han laa oven paa Sakura og at Hans bror Mizell laa oven paa ham.
Han provede at rejse sig op, men Mizell var for tung til at han kunne flytte sig fra Sakura.
*Jeg er ked af at du skulle blive mast saadan, men jeg kan desvaere ikke flytte mig paa grund af min lidt tunge bror* Han rodmede meget lidt.
*Saa flyt dig dog niisan, saa Sakura kan komme op!* raabte Felix til Mizell med en en meget bestemt stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:31

Mizell farede op så på dem og hev hurtigt Felix af Sakura og bukkede sig ned "Er du okay, Sakura?" Han så på hende med en bekymret dybte i sine øjne, og han tog hendes hånd og hjalp hende op, selvom han havde været forskrækket, og blev sur over hans brors ord og sagde koldt til ham "I det mindste æder jeg ikke slik og kattemad i spandevis hverdag!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:35

Sakura så på Mizell og sagde "Jeg har det fint, lidt mast men godt" Hun tog imod hans hånd og blev rejst op igen. Hun kiggede ned og blushed over hendes bikini sad skævt, hun vendte sig om og rettede den på plads igen. Hun drejede stille og roligt hovedet og så på Mizell ud af øjenkrogen og sagde "Min BH er revnet, begrundt faldet, jeg kan ikke få den på plads" Hun blev knald rød i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:42

*Jeg tror bare at jeg skal lade jer to vaere alene, jeg tror bare jeg gaar ud og klaeder om nu* Han tager fat i haandklaedet igen, og gaar ud til drengenes omklaedningrummet. *Og Sakura* Han vaender sig mod Sakura *Jeg er ked af at jeg odelagde din bikini. Jeg skal nok anskaffe dig en ny* Han gaar videre ud imod omklaedningsrummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:45

Mizell så på hende, lettere rød i kinderne, men ikke meget mere end en enkelt tone mørkere end rosa.
Han tog så sin t-shirt af og gav den til hende og sagde "Den her har du vist mere brug for end jeg har nu." Han smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? - Page 3 Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum