Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 6:55

chokan kom forsigtigt ud af omklædningsrummet og gik hen og satte sig ved kantet af vandet og ventede på de andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:13

Sakura kom ud fra pigernes omklædning i en lyserød bikini, hvor hun derefter gik hen til kanten og hoppede i vandet med hovedspring. Hun lavede et lille klask og kom op af vandet, mens hun svingede sit hår væk fra hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:16

chokan smilte og klappede lav i hænderne " floooot hehe "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:41

Mizell kom gående ud fra omklædningen i et par badebukser der sad lettere løs, men stadig pænt og på sin vis fremhævende.
Han rødmede ikke, men vidste at hans tatoveringer, de to vinger, blottet for folks skue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:45

chokan sad og slappede af med bennen i vandet. han havde et par sorte short på og på hans højre skulder var der et stort plaster der dækkede noget
" SÅ KOM DU !? " chokan smilte stort og rejste sig for at gå hen mod mizell

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:53

En dreng bliver vist rundt på skolen og kommer ind til svømmehallen, han ser nogen mennesker og hilser på dem "Hej.. mit navn er Kyoji.." han ved ikke rigtig hvad skal siger efter som han ikke rigtig har gået i skole før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:55

chokan fik et lille chok og så nervøst på den nyankommet " h-hey ... m-mit navn er chokan r-ragnerok ... første års elev " han tøved og blev stående hvor han var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:02

Mizell smilte til Chokan og nikkede.
Og da den nyankommende kom hen til dem så han blot på ham og sagde "Toussaint.. Mizell O. Toussaint."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:06

kiggede tilbage på mizell med søde øjne " kom nu vil du ikke med i vandet ??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:23

han gik lidt videre men kunne ikke lade være med at kigge på vandet men fik blikket væk efter som han blev kaldt på og gik vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:26

"Argh.. Jeg .. Jeg ved det ikke.." Han så på ham og kløede sig lidt i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:32

han kiggede sødt " kom nu bare ikke ??" han tog mizells hånd og gav den et klem og slap efter det løb han hen og lavede et hoved spring ned i vandet. han kom op i en glidene bevægelse og slog hoved tilbage så vandet dansede om ham. han kiggede ind bydene mod mizell

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:46

Mizell rødmede og så på ham, og så satte han sig ned på kanten og lod sine ben være i vandet og han sagde "Så heller ikke mere end det her!" Han så rødmende væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:47

chokan kiggede letter utilfreds " er der slet ikke noget jeg kan gøre for at du kommer i ???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:49

Sakura lagde ikke så meget mærke til de andre, da hun havde mere travlt med at svømme rundt og dykke i bassinet. Hun elskede og svømme og tog det meget seriøst når hun endelig var i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:51

Kyoji kommer til bage efter at have klædt om og havde en tegne blok med og self hans tegne sager med. han sad og prøvet at male vandtes farver han følte sig altid i beder humør når tegner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:02

Mizell så på ham og rødmede og sagde "Jeg kan ikke svømme og... Men måske nede i den helt lave ende kan vi snakke om det.. der hvor vandet ikke går hen over mine skuldre.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:07

Sakura kom op af vandet og gik hen til mizell "Kom on...det er ikke så slemt, tag det ene skridt af gangen, du skal nok klarer det og så kan det endda være du kan hygge dig lidt mere!" Hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:07

han ser på pigen med det lyserøde hår og skifter til andet papir og tegner noget af hende han så det stor varme smile og kunne ikke lade være med at blive enspietre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:12

Sakura kiggede på den rød hårede dreng og smilede til ham "Hvad er det du tegner" Hun kiggede nysgerrigt på Kouji og ventede på en respond.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:17

Han skyndte sig at gemme sin tegning væk og lagde den bag sin ryk "D...Det er bare en still jeg skriver!.." han rejser sig hurtigt op men hans fod glider efter som gulvet er glat " Aaargh!.." han falder med alle sine tegninger som nu flyder rundt i svømmepollen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:24

Hun bøjer sig ned og kigger på tegningerne og siger "Du elsker at tegne, det er da rart, det er ikke så tit jeg møder en person som dig" Hun finder et billed af hvor det ligner hende selv... "Ah så du sad og tegnede mig, det høvst du ikke skjule, det er da sødt" Hun smiler til ham og blinker med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:27

han gik rundt i vandet og samlede op hans tegninger "undskyld det var ikke min mening at tegne dig uden at spøger først men blev inspireret så kunne ikke lade være.." han går over til hende " Jeg er Kyoji 1 års elev "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:28

havde bevæget sig op fra vandet og stod sad nu med bennen ud over 3 meter vippen og dinglede lidt med bennen " kom nu mizell ... h-hvis du kommer ned i den lave ende kommer jeg ned til dig " chokan rødmede en smule og kiggede en smule væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:31

Sakura kiggede på kyoji og smilede og sagde "Jeg hedder Sakura, du kunne jo bare have spurgt, så havde du fået et ja, men kan bare ikke se hvorfor jeg interreserede dig så meget, at du ville tegne mig?" hun kiggede ned i jordenog blushede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skal katten mon i vandet eller er det kun mig? Empty Sv: skal katten mon i vandet eller er det kun mig?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum