Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale ved vandet (privat)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 4:30

Genma gik ind i svømmehallen han følte ikke lige for at svømme men bare at sidde ved vandet. Det havde en rolig virkning på ham synes han.
Han satte sig ned ved kanten og sad lidt med fødderne i vandet og bare kikkede på det.


Sidst rettet af Genma Shiranui Lør 4 Aug - 5:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 4:32

Grimmjow kikkede ind i svømmehallen for at se om Genma var her. Han havde ledt efter ham i noget tid nu, han ville gerne snakke lidt med ham.
Han satte sig ned ved siden af Genma og puttede sine ben ned i vandet.

"Tak for det tidligere" sagde Grimmjow da han havde siddet lidt uden at sige noget.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 4:35

Genma kikkede på Grimmjow da han kom ind og satte sig ved siden af ham.
Han hørte Grimmjow sige tak for det tidligere og han svarede "Så lidt Furball skal du ikke tænke på. Det er da hvad man har venner for"

Han kikkede på ham og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 4:44

Grimmjow kikkede på genma og grinede lidt.
"Yeah det har du ret gen. Jeg ved sku bare ikke hvad jeg skal tro mere eller gøre for den sags skyld. Alle de ting for siger og vil have at jeg gør. Kan sku snart ikke klare mere" sagde han imens han sparkede til vandet med fødderne.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 5:04

Genma kikkede ned på vandet og sukkede lidt inden han svarede "Kender det alt for godt Grimm. Men nogen gange er man nød til og gøre hvad man nu er nød til. Livet har sin vante gang, nogen gange går den frem og andre gange tilbage. Lidt lige som vandet her" han sparkede lidt til vandet ved det sidste af hans sætning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:07

Lotus havde været væk fra skolen siden den episode tildligere på dagen, hun havde ikke følt at hun ville være i nærheden af andre så hun var bare gået. Hun stod nu i pigernes omklædningsrum inden svømmehallen og tog sit håndklæde. Hun trængte til en dukkert, det ville måske få hende til at slappe mere af.. Hun åbnede døren ind til svømmehallen i ført sin røde bikini, og lagde mærke til Genma og Grimmjow. Hun tøvede et sekund og overvejede om hun skulle droppe det, men gik så ind og lagde sit håndklæde på bænken før hun hoppede på hovedet i vandet på bænken. Ville se dumt ud hvis hun vendte om nu. Hun svømmede ned i den modsat ende af hvor drengene var.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 5:32

Grimmjow sad lidt i sine egne tanke efter hvad Genma havde sagt og lagde ikke mærke til at nogen var kommet ind i svømmehallen før han hørte et plask og mærkede vandet bevæge sig. Han kikkede hurtigt op og så at det bare var Lotus og sukkede let. Han kikkede på hende og så hun bevægede sig ned i den anden ende og regnede med hun gerne ville være lidt af alene lidt ligesom ham og Genma.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:35

Hun stoppede nede i den anden ende, og tog fat i kanten med sin højre hånd og lagde mærke til mærkerne på den... Hun tog den anden hånd og kørte en finger hen over dem og kneb øjnene sammen da det gjorde ondt og skiftede om så hun holdt fat med den venstre i stedet. Hun lod sig selv synke lidt ned og vendte sig med ryggen imod kanten og lænede hovedet på den og lukkede øjnene, og lod tankerne få frit løb i håb om det hjalp med at få lidt ro på dem.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 5:52

Genma havde godt set Lotus komme ind i hallen og hoppe i vandet. han kikkede på Grimmjow og så han holdte øje med hende i et godt stykke tid.
Genma sukkede da han godt kunne se hvad Grimmjow åbenlyst ikke kunne. Han rystede lidt på hovedet og sagde lavmeldt så Lotus ikke kunne høre det "Hvorfor siger du ikke bare hvad du føler for hende Grimmjow. Jeg ved at du ikke helt er med i hvad Lacus åbent har sagt til dig. Og ja jeg har hørt hvad der blev sagt i kantinen den dag jeg stod henne i hjørnet" Grimmjow Gav ham et blik der sagde tydligt at han ikke kunne lide den sidste bemærkning han fyrede af. "Hvad ville du føle hvis Lotus havde noget med en anden fyr? Hvis det var mig som var i dine sko ville jeg blive mere en jaloux". Han kikkede lidt på Grimmjow og smilte et af de få rigtige smil som han kun gav i få tilfælle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 6:13

Grimmjow vendte hovedet da han hørte Genma sukke. Han lagde hovedet lidt på skrå og løftede sit ene øjenbryn.
Han lyttede til hvad Genma sagde til ham og ved en af hans bemærkninger gav han ham et blik der tydeligt sagde at han ikke kunne lide den.
Men den sidste sætning fik hans tanker i gang. Hvad følte han når han tænkte det? Han kunne mærke at han blev nærmest vred af det om sukkede. Genma havde som altid ret, hvis han skulle være ærlig så var han faktisk glad for at det var Genma og ikke Tyson som forklarede ham det.
Han kikkede op på Genma og nikkede mens han svarede "Du har ret Genma. Jeg føler mig vred når jeg tænker på det. Jeg har aldrig rigtig tænkt så meget over det da jeg ikke ville mindes min fortid. Men jeg er vist nød til og komme videre og bekende hvad jeg hele tiden har vist".
Han smilte lidt og kikkede over på Lotus igen men denne gang med et anderledes blik en før.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:18

Lotus åbnede øjnene og kiggede op i loftet før hun gav slip på kanten og lod sig falde ned under vandet igen for at komme op igen og skubbe håret bagover. Hun kiggede hen imod de andre og lagde mærke til at Grimmjow kiggede på hende. Hun overvejede et sekund før hun svømmede hen imod dem. Hun mente ikke hun forstyrrede noget når han ikke engang kiggede på Genma, og hvis hun gjorde gik hun bare igen. Desuden brændte hun efter at sikre sig pigerne var okay, hvorfor vidste hun ikke..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:29

Genma smilede lidt og så op og opdagede at Lotus var på vej hen til dem.
Han smilede og sagde "Hey"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 6:30

Grimmjow sad bare og kikkede lidt på Lotus efter hun var svømmet over til dem og fjernet så blikket og svarede "Hey Kitten"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:32

Hun stoppede op midt i vandet lidt fra dem og trådte vand "Hey i 2.. Forstyrrer jeg noget eller? I lignede nogle der var langt væk i en samtale" hun kiggede skiftevis på dem og afventede et svar
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:37

Genma svarede med et smil "Hehe nej nej det gør du ikke. Vi var stort set færdige Grimmjow skal bare lige tænke lidt over nogle ting"
Han rejste sig op og vendte sig for at gå mod døren og sagde mens han vinkede over sin skulder "Nårh jeg vil smutte jeg har nogle tøser at snakke med"

//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:42

Lotus kiggede op på Genma og kunne ik lade være at føle hun havde afbrudt noget "Uhmm okay.. Vi ses Gen..." hun kiggede efter ham da han gik og så på Grimmjow før hun kiggede væk.. Hun kunne ikke helt lade være at føle det var en smule akavet men hun vidste ikke helt hvorfor..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 6:49

Grimmjow kikkede efter Genma uden at sige noget og vendte sit blik mod Lotus og spurgte efter et øjeblik "Hvordan går det?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:51

Hun kiggede over på ham "Det går fint nok.." hun sendte ham et falsk smil selvom hun godt vidste han kunne se lige igennem hende "hvorfor skulle noget være galt?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 6:59

Han kikkede på hende og sagde "Hvorfor siger du ikke bare hvad der er galt Lotus. Du ved jo jeg kan se lige igennem dig". Han holdte en lille pause inden han svarede hende "Jeg bekymre mig bare om dig"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 7:03

Hun sænkede blikket kiggede lidt væk. Hun vidste jo godt hun ikke kunne lyve for ham. Hun sukkede lidt og kiggede op på ham "Burde vide bedre end at prøve og lyve for dig... Der bare meget for tiden, og det i morges. jeg fik det bare skidt.." hun bevægede den venstre hånd i overfladen af vandet og kiggede på den lidt tid før hun igen kiggede på ham og fortsatte "Jeg bare lidt forvirret. Intet at bekymre sig for"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 7:14

Han ned på vandet imens han svarede "Nej det burde du jo vide da det jo også er den samme vej for mig.... Men hør må jeg spørger om noget Lotus?"
Han kikkede kort på hende.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 7:15

Hun stoppede med at bevæge armen og lod den falde og svømmede et stykke så hun kunne bunde i stedet for at træde vande, hvor vandt gik hende til lige over brystet. Hun kiggede på ham da hun svarede "Har du ikke altid måtte det?" hun sendte ham et sødt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 7:23

Han løftede blikket og kikkede på hende inden han svarede "Hvad ville du føle hvis jeg begyndte at se en anden pige?" Han var ikke lige klar over hvad hun ville svare men på et punkt håbede han at hun ville svare det som han følte hvis det var hende som var med en anden fyr..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 7:28

Hun kiggede en smule overrasket på ham, slet ikke forberedt på det spørgsmåls.. Hun stod lidt og kiggede bare på ham før hun svarede "Hvis det er det du vil kan jeg ikke gøre noget ved det" hun lagde armene over kors og kiggede ned i vandet og blev stående lidt før hun kiggede op på ham igen men nu så hun mere trist ud "Raku spurgte mig om det samme forleden, jeg vidste ikke hvad jeg skulle svarer hende" hun lod armene falde og kiggede ned i vandet igen og sukkede lidt "Jeg ville blive ked af det.. Men." hun tøvede lidt før hun fortsatte "Hvis du vil det kan jeg jo ikke gøre så meget ved det" hun kunne mærke det stak i hende og hun kunne bestemt ikke lide den følelse. Var det det Raku og Lacus havde snakket om? Normalt ville hun ikke have reageret på det og nu følte hun en blanding af at være ked af det og vred.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 7:35

Han sagde ikke noget i et stykke tid men pluselig hoppede han i vandet og gik over til hende gennem vandet og tog fat i hende om holdte hende tæt ind til sig. I et stykke tid sagde han ikke noget men holdte hende bare men til sidst svarede han "Jeg vil ikke have andre end dig Lotus. Fuck de andre pige de har intet på dig"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale ved vandet (privat) Empty Sv: Samtale ved vandet (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum