Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale mellem bekendte

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Samtale mellem bekendte Empty Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:17

Sheena kom gående ned af gangen og stoppede ved sit skab. Hun kiggede i sit skabog ordnede sit hår. Hun tog noget make up og begyndte at rette sin make up.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:21

Sangtekster. Hvorfor var de så svære at skrive indimellem?

'Sitting in the dark
So scared and so alone
All she left was a mark
And now I'm drifting and so cold.

When will this torment stop?
Haven't I had enough?
...'


Der stoppede hans tanker. Suk... Det var så svært at skrive nye tekster indimellem. Han sukkede, bed let på enden af stiftblyanten mens han sad der, i vindueskarmen midt på gangen, i gang med at skrive sin nye sang. Han havde slet ikke lagt mærke til Sheena der stod lidt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:24

Sheena lukkede sit skab efter hun var færdig og vendte sig om. Hun så Kakashi i vindues karmen og gik over til ham. hun kiggede nysgerrigt på ham. tja hvad kan jeg gøre, han ser jo ret godt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:26

Han havde siddet og små nynnet sin sang for sig selv, men så op da hun kom hen, stoppede med at nynne - et svagt smil spredtes over hans læber istedet. "... Yo Sheena."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:28

Sheena kom med et lille smil, da han snakkede til hende "Hva så Kashi, hvad sidder du og laver noget spændende?" Hun satte den ene hånd på hoften og kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:30

"Tja. Prøver på at få lavet teksterne til den nye sang. Det går bare ikke helt som jeg havde regnet med. Det med at få tankerne ned i vers kan være lidt svært indimellem." hans karakteristiske skæve smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:36

Hun grinte lidt "Ja vi kan jo ikke allesammen være lige gode..." Hun samlede sit hår på den ene skulder og kiggede rundt på folk "Så hvad skal du lave idag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:38

"Ikke så meget. Har ikke noget specielt planlagt, selvom jeg nok tager en runde nede i hallen, træner til mit bælte." han trak let på skuldrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:40

"Nå nå... øhm har du set noget til min søster idag, har ledt efter hende, har hørt hun har fået kæreste på. og vil godt vide hvem det kunne være" Hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:42

"Hmm... Kan være det er den Kira gut hun har længtes så meget efter det sidste stykke tid... Ikke at jeg ved om det er det, men det er meget sandsynligt." han trak på skuldrene. "Men nej, jeg har ikke set hende i dag. Og normalt må man jo sige hun ikke er til at overse. Eller overHØRE for den sags skyld," han grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:44

Sheena kiggede forvirret på ham "Kira gut? Er han lækker? og hvad mener du med hun ikke er til at overhøre eller se.... Jeg ser hende aldrig?" hun lagde armene over kort og ventede på hans responds.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:47

"Jo, det er han da." sagde han ærligt, trak på skuldrene. "Og ehm, altså... Ja... Hun er jo ikke ligefrem den stille i en forsamling, vel? Og ligesom dig står hun rimelig meget ud i en mængde. I må have nogle gode gener i jeres familie," et skævt smil, et lettere flirtende blink med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:50

hun kunne mærke jalousi'en presse sig frem "Hvordan kan hun få en lækker kæreste, der er da ingen der gider hende, jeg er da langt bedre" Hun så lidt fornærmet til siden.
Hun kan ikke slå mig når det kommer til drenge, det må hun ikke. "Du må da indrømme, jeg er lækre end Lacus er!" Hun kiggede på ham, med ingen følelse i sine øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:51

"Det er du," sagde han uden omsvøb, og helt ærligt i hans egen mening. "Jeg forstår heller ikke helt hvorfor du er single. Drengene burde flokkes om dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:54

hun kom frem med et smil "Tja det gør de også... jeg er bare mest interreseret i lækre fyre, og ham Kira har jeg hørt skulle være en af de lækreste på skolen. Så måske jeg skulle smut forbi ham på et tidspunkt" Hun smilte flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:56

"Nåda. Så du kigger ikke engang på dem der kigger efter dig? Too bad," han grinede. "Du kunne gå glip af noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:57

hun grinte lidt "De er jo alt for nemme at få fat i, det er jo ikke særlig sjovt. og det går jo ikke lacus får en af de bedste drenge... det er godt det lyder hårdt, men sådan er livet. Er der en fyr jeg vil have tager jeg ham. Fordi jeg kan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:59

Han trak let på skuldrene. "Tja, jeg kan ikke modsige at jeg er rimelig nem at få fat i, i alt fald." han smilede. "Tricket er mere at få mig til at blive. Ser du, dét er svært. Det længste det er lykkedes nogen er en måned." endnu et blink, og endnu et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:02

Hun grinte lidt "Det er da længere tid end mig. Jeg skifter næsten hele tiden, men det er fordi det blive kedeligt i længden, når jeg bare kan få hvem som helst. Og nu vil jeg gå efter Kira gutten. Min søster plejer at have god smag. Såå ´synd for hende, for jeg tager hendes kæreste" Hun grinte lidt, men hun fælte ingen skyld "Jeg er lidt slem nogle gange, det elsker jeg at være, det er sexet syntes jeg " hun blinkede flirtende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:04

"Hmm, det kan du have ret i." han smilede skævt. "Regelryttere er kedelige."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:07

hun smilede til ham "Du er mega rar at snakke med, du føler dig slet ikke...hvad er det nu det hedder..hmmm.... du bakker ikke tilbage, hvis du forstår hvad jeg mener..." Hun grinte lidt... "Det er dejligt at have en søster at spolerer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:09

"Tja... Det ved jeg nu ikke så meget om. Jeg har en adoptiv søster, ja, men... Dunno, har aldrig set på min adoptiv familie som familie af nogen art." han trak på skuldrene. "Men det er sjovt at spolere ting for andre en gang imellem, ja. Men nu kun hvis de har fortjent det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:17

Sheena begyndte at smile stort "Jeg syntes lacus har fortjent at få spoleret sit forhold, hun får de fyre jeg vil have, jeg fatter ikke hvad de ser i hende, den dumme tøs" hun smilede til ham "Jeg kan lide din tankegang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:18

"Hmm. Så det synes du. Hvad siger du til at lave en deal?" han lukkede sin notesbog og lænede sig ind mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:20

hun smilede til ham og bøjede sig ned til hans højde "Hvad indeholder den deal kashi" Hun blinkede flirtende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum