Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samarbejde! (PRIVAT)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 3 Feb - 8:04

Vreden og irritationen voksede indeni Tyson for hvert eneste ord, hun sagde. Hver eneste sætning var som djævlesprog for ham. Hvorfor blev hun ved?! Måske... måske hvis han lod som om, han var ligeglad. Ja. Ja, det ville han.
... Men han kunne ikke. Tyson rejste sig med sådan en kraft, at stolen røg bagover og ramte gulvet med et højt 'slam'. Han stirrede rasende på Lotus og sagde med stærk frustration i stemmen, "hvis du ikke holder din kæft lige nu, så ligger du på gulvet om lidt!!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 4 Feb - 18:36

Lotus svingede sine ben udover bordet. Hun havde ikke reageret synderligt til den høje lyd fra stolen der ramte gulvet, man kunne vel sige hun var miljøskadet hjemmefra. Hun smilede flabet og stillede sig ned på bordet og kiggede på ham. "Og hvordan har du så tænkt dig at det skal foregå?" hun kiggede lidt ligeglad på sine negle... "Utroligt så hurtigt du blev pigesure.. tsh.." hendes stemme var kold og nedladende. Hun havde helt klart ramt et ømt punkt og hyggede sig nu fint med det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 12 Feb - 6:19

Tyson rystede langsomt på hovedet med det rasende blik fast rettet på hende, mens han tænkte over hvad fanden, han skulle gøre. Hvis han lagde hende ned, hvad skulle han så gøre? Slå hende? Nej nej, det kunne han ikke gøre... det var en uskreven regel i drengehåndbogen. 'En rigtig mand slår ikke på kvinder'.
Hans blik vandrede rundt i rummet, indtil hans blik faldt på skraldespanden, der stod lige ved siden af hende. Hm... fyldt op. Perfekt.
Han kløede sig i nakken og prøvede at virke så rolig som muligt, som han gik hen mod den, "ja, hvordan mon? Hmmm..." han fik hurtigt grebet fat i skraldespanden og vendt den på hovedet over Lotus, så diverse gamle juicekartoner, bananskræller, æbleskrog og smuds fra blyanter, der var blevet spidset, røg ud over hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 12 Feb - 19:48

Lotus der bare stod roligt havde slet ikke set det komme. Hun stivnede og knyttede sine knoer.. Hun så alt muligt gammelt affald der faldt ned om skuldrene på hende. En bananskrald landede på hendes skulder og hun mærkede noget væske af en art der løb ned af ryggen på hende ned under hendes skjorte.... Havde han lige... ohh no he didnt... Den fucking forkælede idiotiske latterlige homo dreng havde fandme tømt skraldespanden ud over hende. Hun drejede vredt sit blik imod ham og i samme sekund placerede hun en flad hånd på siden af hans hoved. Hun havde mest haft lyst til at give ham en knytnæve i synet, men hendes hånd var stadig ikke okay efter Minato episoden. Hun slog dog så hårdt hun var sikker på at han ville få hendes håndmærke på kinden det meste af dagen.... "Hva fanden er dit problem???" hun så vredt på ham og hendes tone var tydeligt vred og man kunne se vreden i hendes øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Ons 13 Feb - 2:03

Tyson så på hende med et smil, der viste, at han nød det. Han havde lige fået stillet skraldespanden fra sig og åbnede så munden for at komme med en flabet kommentar, da han pludselig fik en ordentlig flad.
"Av, for--!!!" hans ryg knækkede en smule sammen af smerten og chokket, og hans hænder lå fladt dér, hvor hun havde slået, "din møgtøs..."
Da hun snakkede til ham, rettede han sig hurtigt op igen, fjernede hænderne og så på hende med et lige så vredt udtryk, "hvad fanden er dit problem?! Hvis du havde holdt din kæft, da jeg bedte dig om det, var det her slet ikke nødvendigt!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 13 Feb - 2:07

Hun blev ved og se vredt på ham.. "og hvis du havde lavet din del uden bøvl havde jeg ikke sagt sådan noget! I bund og grund er det din skyld! ARGHHH!!!" Hun kom i tanken om bananskrællen på sin skulder og skubbede den ned... "for fanden det her er ulækkert!! forkælet snotunge af en homo unge!" Hun var gal og gik over til en vask og forsøgte at få noget af det af med en klud. Hun kunne mærke det på ryggen der klistrede sig imod hendes hud og hun følte væmmelsen stige i hende. Hun opgav og gik op og tog sin del af opgaven der var færdig.. Hun gad ikke bruge mere tid sammen med ham, hun trængte til et bad LIGE NU! Hun gik vredt imod døren... "jeg aflevere min del så kan du gøre hvad du vil.. idiot!" hun rullede irriteret med øjnene
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 17 Feb - 9:54

Tyson fandt det rimelig sjovt, at hun var fyldt med skrald, men vreden over, at blive kaldt for en homo, overgik det med flere kilometer. Han fulgte hende med blikket men sagde ingenting - nok fordi han havde fået sin hævn eller også, fordi han ikke ville have en flad til. Hvis bare hun holdte sin kæft, så skulle han nok også...
Men selvfølgelig sagde hun noget igen. Han sad og rodede med et stykke kridt og svarede irriteret, "ja ja, det er godt. Bare skrid," han så på kridtet og mumlede til sidst lavt, "møgkælling..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Søn 17 Feb - 10:02

Inden Lotus nåede og tage i døren gik den op kort foran hende. Desiré havde hørt noget tumult og havde fundet vejen hen til klasselokalet igen. Hun kiggede på Lotus som så noget videre beskidt ud, og så videre hen på skraldet på gulvet og en utilfreds Tyson.. Hun sukkede opgivende og kiggede på dem skiftevis, hun lagde armene over kors.. "vil i fortælle mig, hvorfor Frk. Raine er fyldt med det der ligner rester af skrald, og hr. Tale har en kæmpe rød hånd på kinden?" Hun så vredt på dem og viste ikke tegn på at ville lade denne passere.

Lotus fik et chok da døren gik op og stivnede helt og så på Frk. tits. Hun sank en klump og var godt klar over der ville blive ballade. Hun var ikke den der løb med sladder, så hun rakte hende bare sin del af opgaven.. "Min del er færdig, resten må du bede Tyson om!"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 17 Feb - 10:24

Tyson vendte hovedet, da døren gik op, men forventede ikke at frk. Tits ville dukke op. Han lyttede til det, de sagde, og så irriteret på Lotus, da hun nævnte ham. Niks, den tøs skulle ikke komme af sted med noget af det... så ville hun bare tro, hun var alfahan.
Han sukkede og lagde kridtet fra sig, "frk. Milady..." sagde han og sendte hende et lille smil, "jeg kan ikke aflevere min del, fordi Lotus ikke ville arbejde sammen. Jeg tænkte, at siden opgaven handlede om samarbejde, skulle vi samarbejde, men, ja..." han så på Lotus med et bedrevidende blik og så på frk. Tits igen, "hun nægtede. Hun gav mig endda denne her," han pegede på mærket på sin kind, "fordi jeg blev ved med at insistere."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Søn 17 Feb - 10:32

Desire kiggede på papiret som Lotus holdte. "Nej frk. Raine, jeg vil ikke tage imod det, i skal lave hele opgaven sammen.." hun sendte hende et strengt blik før hun kiggede på Tyson.. "hr. tale.. jeg tror ikke på frk Raine har slået dig fordi hun ikke ville samarbejde, og jeg ligeglad hvorfor i ikke har gjort det. hvis opgaven ikke laves sammen må jeg holde øje med jer. Men det skrald der" hun kiggede på gulvet og så på det lotus havde i håret hun ikke havde set og havde fjernet noget af det. "det ligner i to har brug for lidt hjælp om at enes, så jeg vil sende jer ned til acher nu! Måske kan han snakke lidt fornuft ind i jer, han har trods alt noget psykologi ind over så vidt jeg ved" hun slog opgivende med armene..

Lotus kiggede bare ned.. Typisk Tyson at forsøge og give hende skylden! Hun sukkede irriteret, og da sygeplejersken blev nævnt kiggede hun op på hende. "Men frk. Milady.." mere nåede hun ikke at sige før hun blev stoppet med et enkelt blik, yeah.. det var ikke nu man satte sig på tværs. Hun lagde i stedet irriteret armene over kors.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 17 Feb - 10:47

Tyson rullede med øjnene og lagde armene over kors, da Tits sagde, at hun ikke troede på ham. Det var slet ikke i orden, at alle lærerne behandlede ham sådan. Det var ligegyldigt, hvad han sagde, så troede de ikke på ham. Hans far kunne måske gøre noget ved det... sende skolen nogen penge for at fyre lærerne og hyre nogle nye, ordentlige lærere...
Hans drømmetanker blev afbrudt, da Achers navn blev nævnt. Han så hurtigt på Tits med rynkede bryn. Var hun seriøs? Acher ville sgu da dræbe ham...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Søn 17 Feb - 10:51

Desiré stod koldt i døren og ventede. Hun lagde armene over kors på brystet og så utålmodigt på dem.. "Kom så.. jeg siger det ikke igen. Vi skal hen til Acher... NU!" Hun så irriteret på dem.

Lotus sukkede opgivende og gik lidt tættere på døren og ventede bare
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 17 Feb - 11:13

Tyson så på dem stadig med armene over kors, før han fnøs og gik hen mod døren, forbi Lotus med løftet hage. Så forbi Tits og til sidst ud af døren.

//Tyson ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 18 Feb - 9:31

Lotus gik irriteret efter men gik rankt.. nogle elever på gangen kiggede undrende på hende. hun sendte dem et kort vredt blik og ignorerede dem så.. de skyndte sig da også at kigge væk..

Desiré gik roligt efter de to og sukkede for sig selv. Man kunne ikke se på hende hvor opgivende hun følte det var.

//lotus og desiré er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum