Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

fanget.. (privat)

3 deltagere

Go down

fanget.. (privat) Empty fanget.. (privat)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 4:23

Genma havde formået at holde sig helt ude af Kira's bane i et stykke tid hvilket han kun var glad for.. Han rundende et hjørne og stoppede brat op da han så næsten løb ind i Kira.. Shit... det her var ikke ret godt.. Shit.. Genma gik forsigtig rundt om Kira så han ikke stod midt i hjørnet men kunne kun regne ud at han lige så godt kunne tage den så kalde samtale med Kira nu..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 4:25

Kira gik i sine egne tanker, og han var ved at støde ind i nogen.. Han kiggede op og skulle til at sige undskyld da han så hvem det var... "DIG!" han kiggede irriteret på ham... "Hvad fanden har ud lige gang i?? Hvad skulle det gøre for det lort du lavede.. er du klar over hvor meget ballade det skabet, og hvor mange problemer?" han gik med bestemte skridt imod ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 4:29

Genma holdte sine hænder ved siden af sit hovedet imens han bakkede væk fra Kira "Hey kom nu mand jeg låste kun en dør.. Jeg låste op efter like 5 min eller noget.." Genma smed sin taske på gulvet da han ikke rigtig kunne dodge med den på armen "Aner ikke hvad dig og ham lavede derinde jeg skred lige efter jeg havde låst den op.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 4:32

Kira gik stadig videre, han havde knyttet sine hænder og kunne mærke raseriet... "Så du låste mig bare lige inde med den person her på skolen jeg slet ikke kan med....?" han kiggede vredt på ham.. "Jamen det lyder da sandelig SUPER smart... Hvad fanden er der galt med dig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 4:36

"Altså jeg har da også låst døren ind til lærerværelset en gang og ved et uheld fanget to elever derinde.. Så du er ikke den eneste.." Genma gik nærmest rund i en cirkel og holdte sig lige præsis langt nok væk fra Kira "I så ud til at have brug for at snakke sammen.. Men skal nok holde mig fra at låse dig inde igen.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 4:39

Kira skubbede let til Genma.. "er det alt du har at sige? Du har slet ingen ide om hvor meget ravage du skabte har du? Hvor latterligt det du gjorde var.." han sukkede opgivende "du er så selvisk det helt vildt.. fatter fandme godt du alene og ikke har en kæreste sådan som du opfører dig.. Ingen ville kunne holde dig ud jo..." han så koldt på ham.. Han var normalt ikke sådan, men da han så Genma vækkede det alle følelserne i ham igen og de tog over
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 4:57

Genma stoppede med at bakke væk fra Kira og stoppede helt op hans venlige side væk.. "Hør her Kira hvad du lavede med Tyson inde på det værelse er ikke min skyld og vil det aldrig være.. Og bare fordi jeg ikke har en kæreste her på skolen betyder ikke at jeg ikke kan få en.. Jeg er kun lige præsis 18 år hvorfor skulle jeg dog have så travlt med at slå mig ned med en person.." Genma kunne mærke at han blev lidt sur over at Kira skulle begynde at blande Genma's privatliv ind i billedet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 5:01

"nååhh.. det ikke så sjovt når det pludselig er dig det drejer sig om hvad?" Kira var også stoppet op.... "Jeg ligeglad hvad du siger i sidste ende var det din skyld.... Du låste os inde og du løg for mig... Vær du glad for jeg ikke gik til rektor med det..." han slog lige gyldigt i luften med hånden "Hvorfor spilder jeg overhovedet min tid på dig.. I sidste ende er du bare en umoden lille dreng der morer sig med at gøre livet surt for andre... MEn held og lykke med rent faktisk at få nogen i dit liv der holder af dig og som ikke bare udnytter dig.." han vendte sig irriteret om og gik ned af gangen. han gad ikke spilde sin tid på ham..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 5:04

Genma var lidt overrasket over at Kira bare lod det ligge der men var også blevet mere opmærksom på hvad han havde sagt.. Genma kom med en stram mine og gik hen og samlede sin taske op før han gik ned af gangen mod deres dorms.. Han var godt klar over at Kira havde haft ret i nogle af tingene..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Nobu Chan Man 10 Dec - 5:57

Sheena havde stået og hørt hele samtalen mellem kira og genma fra toilettet af. Hun stod lidt og spekulerede over hvad kira snakkede om. Genma's skyld, hvad var der for noget. Mange spørgsmål kom op i hovedet på Sheena. kira og tyson inde på samme værelse og de havde åbentbart lavet noget Kira mente var Genma's skyld. Hun sagde til sig selv "det må jeg undersøge noget mere, hvad er det Kira mener. Måske var det noget hun skulle grave mere i. Hun gik væk fra toilet døren og ned af gangen smilende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 6:22

Moka kom gående hen af gangen.. Hun gik forbi en Kira der så meget utilfreds ud, og fik øje på Sheena.. Hun gik roligt hen til hende og så spørgende på hende.. "Hvad så sheena?" hun lignede en der havde fundet noget godt og hun ville have del i det..

Kira fnyste og gik og bandede for sig selv. Han gik bare forbi Moka uden at se op og drejede ind i dojoen //Kira er ude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Nobu Chan Man 10 Dec - 10:57

Sheena smilede da hun så Moka, "hey, hvad har du gået og lavet, jeg har ledt efter dig" Hun kiggee spørgende på hende og kom frem med endnu et smil, hun havde fået mere information, ikke meget men lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

fanget.. (privat) Empty Sv: fanget.. (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum