Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sen mad i kantinen (Privat)

2 deltagere

Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:36

Desiré sad ved et bord i kantinen, foran hende stod en skål salat og en flaske vand. Hun havde været let sulten sent på aften. Hun tog en tomat op tyggede roligt på den. Det havde nu været en god dag. Ingen grimmjow der havde skræmt livet af hende. Hun sad i sin uniform endnu men havde åbnet sin skjorte lidt. Hun var trods alt ikke på arbejde, men det var stadig anstændigt..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 31 Dec - 10:53

Drake havde været rundt i de forskellige lokaler, der lå på skolen. Han bildte sig selv ind, at det var for at tjekke, om alt var, som det skulle være, men vidste udemærket godt inderst inde, at det var, fordi han kedede sig. Virkelig meget.
Han var lige gået ud fra den tomme sygestue, hvor han havde håbet på at finde Acher, der desværre ikke havde været der, og fortsatte nu ind i kantinen.
Han fik som det første øje på en skål fyldt med knaldrøde æbler, der så så perfekte ud, at de måtte være falske. Alligevel gik han hen og, uden nogen lagde mærke til det, mærkede på et af dem. Da han mærkede den velkendte, glatte overflade fra et rigtigt æble, tog han det op og tog en bid.
Mens han tyggede, fik han øje på en kvindelig lærer, han havde lagt mærke til før, men aldrig snakket med. Hun sad alene. Kantinen var næsten tom. Det var det perfekte tidspunkt til at lære en kollega at kende, tænkte han, og gik så hen til hende.
"Det er helt mærkeligt at her er så stille her, synes du ikke?" spurgte han for at få samtalen igang, og satte sig foran hende på den anden side af bordet. Han havde et venligt smil på læben, som han fortsatte, "jeg mener, der plejer altid at være utrolig støjende i kantinen."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:56

Desiré der sad i sine egne tanker kiggede op og fik øje på en kollega. Hun havde set ham bare ikke snakket med ham før.. Hun smilede venligt.. "Jo ganske.. men det nu meget rart.. Jeg fatter ikke altid hvor de får den energi fra, men jeg er jo heller ikke 15 mere" hun grinede lidt og tog en bid mad mere som hun tyggede.
Hun så op på ham igen og lavede en gestus imod den anden side af bordet.. "Du velkommen til at sætte dig hvis du vil.. Lidt selskab kan man vel altid bruge.." Hendes stemme var blid og imødekommende.. "Ohh forresten jeg Desiré Milady.. Må man bede om dit navn?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 31 Dec - 11:07

Drake klukkede let med, "energien er måske væk, men i det mindste har du et meget ungdommeligt udseende," han sendte hende et venligt smil for at vise, at det ikke var en lam scorereplik.
Han nåede knapt nok at sætte sig ned, før han endnu engang fik munden på gled, "Drake Ross. Underviser mest i engelsk og matematik."
Han tog endnu en bid af sit æble, han nok kom til at kigge lidt for meget på pga. den næsten grinagtige perfektion.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 11:09

Hun smilede bare sødt.. "Jeg takker mange gange for den elegante kompliment.. Længe siden jeg har fået det" hendes kinder havde fået en let rosa farve men ellers havde hun ikke vist nogen tegn på at være synderligt påvirket af det ud over taknemmelig. "Men jeg vil nu ikke sige jeg helt energi forladt, så ville jeg ikke kunne undervise de elever der er på denne skole" Hun grinede lidt.. "Nogle af dem er lidt af en mundfuld" hun tog en bid mad mere og spiste.
"Jeg underviser primært i dansk og historie med er uddannet til en del mere." Hun lagde mærke til hans æble og hans iagttagelse.. "Er du meget glad for æbler?" hendes tone var stadig blid og rolig med et snert af nysgerrighed
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 31 Dec - 11:24

Drake nikkede på en måde, der viste, at han var helt enig i det, hun sagde. Der var utrolig mange dygtige og velsoignerede elever på skolen, men mange af dem var altså også bare et par møgunger med lidt for meget selvtillid og lidt for mange penge til rådighed. Men det kunne han ikke sige til hende. Hvis hun sagde det videre til rektoren, ville Drake ikke ligefrem få en glad smiley i lærerkarakterbogen.
Hans tanker blev forstyrret af hendes spørgsmål, og han kiggede fra hende til æblet og til hende igen, før han sagde, nærmest undskyldende, "åh, nej. Nej nej. Eller... jo, jeg kan selvfølgelig godt lide æbler, men..."
Han stoppede et øjeblik, fik styr på sine tanker og forklarede så endelig med et venligt smil, "jeg er vist bare lidt for fascineret af skolens æbler, fordi de er så... ja, smukke. De er som taget ud af en eventyrsbog, " han grinede lidt af sig selv og tilføjede, "du synes nok, det er lidt mærkeligt. Men jeg nyder virkelig smukke ting. Især i naturen. Træer, blomster, blade."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 11:28

Hun sad roligt og spiste imens hun lyttede til hvad han sagde. Hun lyttede roligt til hvad han sagde uden at afbryde ham. Hun nikkede dog lidt fra tid til anden og smilte. Da han var færdig og hun havde drukket en tår vand rystede hun let på hovedet.. "Nej finder dig ikke mærkelig. Vi har alle hver vores fascinationer og det der er bare en af dine" Hun smilede venligt og lagde sin gaffel. Der lå kun en tomat på hendes tallerken nu.
"jeg elsker personligt bøger. Kan godt lide at læse, føler mig altid som en del af historien. Har vel bare en god fantasi" hun trak lidt på skuldrene. "Nogle finder det barnligt man i en alder af 31 kan have så god en fantasi, jeg finder det opmuntrende" hendes stemme lød helt glad og opstemt som hun snakkede om det.
Hun lænede sig lidt frem og støttede sit hoved på sine hænder, med sine arme på bordet. "Men der noget jeg ikke forstår. Hvis du er så glad for naturen hvorfor underviser du så ikke i geografi eller biologi?" hun tog den sidste tomat med fingrene og tog den let i munden før hun satte sig ret op igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 31 Dec - 11:44

Drake blev glad for hendes svar, der ikke var dømmende, som mange andres havde været. Især svar fra andre mænd. Men okay, det var heller ikke helt normalt at en 30-årig mand var fascineret af smukke blomster.
Endnu mere glad blev han, da hun begyndte at snakke om bøger. Han var næsten ligeså vild med bøger, som han var med naturen. Sherlock Holmes, Romeo & Julie, han havde skam læst alle klassikerne.
Desværre nåede han ikke at fortælle, hvordan de delte denne interesse, fordi hans mund havde travlt med at tygge på endnu en bid æble. Da han endelig havde slugt det, havde hun allerede stillet ham et andet spørgsmål, som han svarede på med et lille ryk på sin højre skulder, "jeg elsker at se på naturen. Jeg er ikke interesseret i at vide, hvilke slags biller, der mæsker sig med træets bark. Hvis du forstår, hvad jeg mener?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 19:55

Hun grinede lidt.. "Ja det giver ganske god mening jo" hun tog en tår vand. Det var egentlig rart bare at sidde og snakke roligt, med en mere moden en. I forhold til alle de elever der var på skolen. Hun burde måske omgåes noget mere med de andre lærere.
Hun lagde det ene ben over det andet og smilede sødt. "Men hvorfor så denne skole? jeg mener vi oppe midt i bjergene og der er altid sne her. Selvfølgelig er det også smukt, men det jo ikke det samme som en smuk skov for eksempel?" hun lagde hovedet let på skrå. Hendes hår der var løst samlede hun i den ene side og satte sig og begyndte langsomt at flette det til en lang fletning
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 5:01

"Hm..." Drake rynkede sine øjenbryn en smule, mens han tænkte over, hvordan spørgsmålet bedst kunne besvares, og hvor mange detaljer, han skulle give. Hans mundviger steg en smule, da han efter et kort stykke tid fik svaret, "det var faktisk et tilfælde. Jeg ville bare finde en skole, der opfyldte de kriterier, jeg havde. Ser du, jeg arbejdede før på en skole i London tæt på min egen lejlighed. Men da min mand gik fra mig, vidste jeg, at jeg skulle arbejde på en skole langt væk fra London, som jeg kunne bo på, fordi det hele ellers mindede mig om ham. Mountain High så utrolig smuk ud. Ikke naturen specielt, mere bygningen. Ikke som en... ja, 'normal' skole."
Hans smil ændrede sig ubevidst til at være en smule undskyldende. Han elskede at snakke med folk, men vidste godt, at han havde tendenser til at snakke for meget.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 7:08

Hun så en smule overrasket ud men smilede roligt... "Ohh.. jamen det er også en smuk skole, og her er rart at være.." hun slap sit hår der nu hang roligt ned langs den ene side... "Det kan godt være det her er upassende, men mand. Det betyder vel du er til det samme køn?" pausen efter det sidste ord var ikke lang hun viftede undskyldende med hænderne.. "men det ikke fordi jeg har noget imod det.. jeg jeg..." hun fumlede over ordene og rødmede let. Hun lod sin hænder hvile i sit skød og kiggede let ned "Jeg var bare nysgerrig.. undskyld det var vist ikke passende"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 7:17

Drake klukkede lavt af hendes måde at reagere på. Ikke på den onde måde, han syntes faktisk, det var utrolig kært, "det er overhovedet ikke upassende. Vi lærere siger jo altid til vores elever, at der ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar, og jeg vil da sige, at samme regel gælder for os alle, inklusive dig og mig," han smilede venligt og fortsatte hurtigt, "og jo, jeg er til det samme køn. Hundrede procent."
På de få sekunder, fik han lidt mere respekt for sin kollega, fordi hun rent faktisk havde modet til at spørge ind til hans seksualitet, og ikke bare svarede med et akavet 'nåh, okay', som så mange andre ellers havde gjort.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 7:26

Hun smilede forsigtigt til ham. "Jeg glad for du ikke troede det var ment ondt" hun følte sig lidt forlegen men fik hurtigt skubbet det lidt væk. "Det rart at der nogen der ærlige om det, tror faktisk der en del elever på skolen der er til samme køn, eller begge. synes jeg har hørt det lidt i krogene" Hun smilede lidt.. "Nogle gange er der fordele ved at være lærer. men så igen. vi skal jo holde øje med dem" Hun smilede en smule undskyldende over hvad hun lige havde sagt...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 7:41

Drake smilede lidt bredere, "det kan du have ret i. Nogle af dem er altså en smule uvorne. Men så igen; de er jo teenagere."
Han smed dog hurtigt emnet fra sig og lænede sig drillende en smule frem mod hende, "men nu du siger det med eleverne, lyder det som om, du kender lidt sladder her og der, hm?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 7:46

Hun blev en smule overrasket da Drake lænede sig hen imod hende, og reaktionen var hun væltede bagover og ned på gulvet fra den bænk hun sad på. "av av av.." hun ømmede let sin røv som hun var landet på... "jeg .. jeg har da hørt lidt hist og her" hun forsøgte at komme uden om det faktum hun var væltet ned på gulvet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 8:03

Drake stirrede først bare på hende pga. overraskelsen, men fik hurtigt rejst sig og hjulpet hende op at stå, "er du okay? Var det fordi jeg lænede mig forover? Det var altså ikke meningen, jeg ville forskrække dig."
Han kiggede på hendes tøj efter det smuds, der normalt lå på gulve, han kunne vifte af, men fandt ingenting. Wow... det sted var godt nok rent.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 8:05

Hun smilede let genert da hun kom op og stå.. Hun følte sig lidt dum... "nej nej.. jeg bare..." hun kiggede lidt på ham.. "yeah undskyld.." hun smilede venligt.. "jeg blev lidt overrasket, jeg mener... du ser jo godt ud og jeg gik sådan halvt i panik" hun trak undskyldende på skuldrene "undskyld..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 8:56

"Du skal ikke sige undskyld..." nåede Drake lige at sige, før hun kom med kommentaren om hans udseende. Han rødmede en smule, men smilede bare, "jeg er smirget, men nu skal vi ikke overdrive."
Han slap stille hendes hånd og fjernede ikke blikket fra hende, "... er du sikker på, du er okay?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 9:00

Hun smilede venligt og de røde kinder var falmet og hun nikkede "jaa jeg okay... det var bare et let slag" hun fjernede hånden fra hendes røv og lod den hænge roligt ned på siden.. "jeg var vist bare lidt langt væk" hun kiggede op på det store ur på væggen "klokken er også mange så er der ikke noget og sige til" hun grinede lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 9:30

"Godt," sagde Drake, der lige skulle til at kigge på området, hvor hun var blevet ramt, indtil han regnede ud, at det var ret upassende. Han kiggede på væguret og så tilbage på hende, "du har ret. Jeg skal vist også snart til at komme i seng. Man skal sørge for at få sine otte timers søvn med de unger, der går her."
Han smilede venligt ned til hende og sagde med en blanding af venlighed og overdreven alvor i stemmen, "men det har været rigtig godt at snakke med dig. Virkelig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 9:36

Hun havde taget salat bøtten, der nu var tom og flasken i hånden.. Hun så op på ham og smilede.. "Jamen i lige måde.. Det har været rart for en gangs skyld ikke at sidde helt alene" hun lagde hovedet let på skrå.. "Ohh og tak igen... fordi du ikke misforstod mit spørgsmål" hendes stemme og smil var oprigtige, og hun vendte sig om og gik et par skridt før hun stoppede op.. "godnat og sov godt Drake.. Jeg håber det okay jeg kalder dig det?" hun så spørgende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 9:45

Drake blev stående præcis det samme sted. Hans øjne fulgte Desiré, indtil hun stoppede op. Han smilede større, end han havde gjort tidligere, og nikkede let, "kun hvis jeg må kalde dig Desiré."
Han kastede sit halvspiste æble i skraldespanden, der stod cirka halvanden meter væk fra ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 9:47

Hun smilede lidt "ja selvfølgelig..." hun gik hen til skraldespanden og smed sin bøtte ud.. Flasken havde hun stadig i hånden. Hun ville have den på sit natbord. Hun vågnede tidligt og blev træt... "Godnat Drake" hun smilede sødt før hun vendte sig og gik ud af kantinen

//Desiré er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 3 Jan - 10:02

Drake løftede hånden i et afslappet vink, "godnat, Desiré. Sov godt."
Han kiggede efter hende og slappede først helt af i kroppen igen, da hun var helt ude af syne. Han gabte en enkelt gang, hilste venligt på en rengøringsdame, der gik forbi ham og gik så ud af kantinen.

//Drake er ude//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Sen mad i kantinen (Privat) Empty Sv: Sen mad i kantinen (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum