Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tur i kantinen

Go down

En tur i kantinen Empty En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:23

Lacus satte sig ved et bord og ventede spændt på, hvad de skulle bruge deres tid på.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:29

Kira gik op forbi kassen og betalte for 2 colaer som han tog med ned til bordet og satte sig overfor hende, han havde det bedst med at kunne se på dem han snakkede med. Han syntes det gjorde det mere personligt. Han rakte hende colaen før han snakkede til hende "Jeg kunne egentlig godt tænke mig at hører noget om dig, altså har du nogle hobbyer eller lign?" han smilte til hende og ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:32

Lacus smilede til Kira og sagde "Tjaa, altså jeg kan godt lide shopping, og hvad piger nu normalt plejer at lave og så ønsker jeg mig en rigtig mand...nu fandt jeg jo ud af at Tyson ikke engang gad ikke kæmpe for mig, så ham gider jeg ikke rigtig mere. Håber bare jeg finder en selvsikker, pæn, lækker og enormt charmerende og sød kæreste. men jeg tvivler squ lidt på det efterhånden, det jeg godt vil have kan jeg aldrig få" hun kiggede ned i bordet og rødmede lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:37

Han kunne ikke lade være at smile lidt "Jaa. du burde se hvor jeg bor en dag. Miami er skønt til shopping" han tog en tår af colaen og kiggede på hende med et blik der var blanding af flirt og alvor "Hvis han ikke gider kæmpe for en smuk pige, så han ikke det værd" Han var meget ærlig og lagde ikke skjul på hvad han mente, det var ikke hans stil.
Han fik et lidt flabet smil på læben da hun fortsatte om hvad hun ville have i en fyr "Der ikke noget forkert i at vide hvad man vil have. Og jeg kan slet ikke forstå du ikke kan få hvad du vil have, så må de fyrer du har ville have da været nogle være tøser" han kiggede stadig på hende med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:39

Lacus begyndte at grine lidt og sagde "Du er noget af en charmerende fyr, ved du godt det, du ved præcist hvad man skal sige til en pige. Og du er ærlig, det kan jeg rigtig godt lide. Så sig mig engang, hvad har du af interresser" Hun lændede sig lidt fremover og støttede sit hoved med hendes hænder.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:42

Han smilte lidt over hendes kommentar men kommenterede ikke på den "Jeg dyrker streetfight, har jeg gjort siden jeg var lille. Det gør jeg holder mig i form og kan få lov og lave noget jeg elsker. Desuden er det et godt forsvar at kunne en kampsport, man ved aldrig hvornår man får brug for det" han kiggede hende dybt i øjnene og lænte sig lidt frem "Jeg synes det vigtigt man gør det man brænder for. Det styrker ens karakter, præcis som at være ærlig. Hvad med dig, har du noget du brænder for?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:44

Lacus lændede jeg længere frem og sagde " hmm...jeg elsker at hjælpe mennesker med deres problemer, så føler jeg, at jeg er noget vær og jeg elsker at være sammen med mine venner." Hun smilede til ham og begyndte at rødme en del.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:48

Han blev ved at smile "Det noget ærefuldt at gøre. Men jeg tror nu ikke du behøver gøre det for at være noget værd" han flyttede en tot fra hendes ansigt og puttede den om bagved hendes øre og sendte hende sit charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:50

Hun blev rød om kinderne,da Kira fjernede totten fra hendes ansigt om bag hendes øre "Du er virkelig sød,det ved du godt ikke. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har mødt en fyr som dig" Hun smilede til ham og nappede sig selv i læben.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:53

Han kunne ikke lade være og små grine over hendes kommentar "det håber jeg da heller ikke du har, der skulle helst kun være en af mig jo" han lagde straks mærke til hun bed sig selv i læben, og han måtte indrømme overfor sig selv han faktisk syntes rigtig godt om hende, hun var forfriskende anderledes end de piger der normalt sværmede om ham "Der et eller andet over dig, jeg kan ikke helt sætte en finger på det.. Godt være vi bliver nødt til at ses noget mere så jeg kan finde ud af hvad det er" han lænede sig tættere på og talte i en lavere tone "Hvis du da ikke har noget imod det? han kiggede på hende med flirtende øjne og et skævt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:55

Lacus så overraskende på ham og hviskede tilbage "Det har jeg ikke det mindste imod, jeg vil med glæde hygge mig sammen med dig, du gør mig glad indeni, når jeg ser på dig" HUn rødmede mere end før, da hun fandt ud af hvad hun lige havde sagt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:02

Han smilte lidt over hendes rødmen og fandt det utrolig tiltrækkende. "Er glad for jeg kunne være behjælpelig" Han kiggede på uret på sin mobil "Jeg ked af det men jeg nødt til at gå, jeg skal ha mine ting op på mit værelse og sådan nogle ting inden det bliver for sent" han sendte hende et flirtende smil og rejste sig op "Men mon ikke vi snart støder ind i hinanden igen." han smilte en sidste gang før han gik ud af kantinen op på til sit værelse //Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 12:03

Hun smilede til ham og så ham gå. Derefter rejste hun sig og gik op på sit værelse.

// Lacus ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i kantinen Empty Sv: En tur i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum