Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samarbejde! (PRIVAT)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 3:08

Desiré gik roligt hen til en dør til et klasselokale. Hun kunne hører de 2 elever stadig gik bagved hende, så hun behøvede ikke vende sig om. Hun gik rankt og sikkert og åbnede døren til det låste lokale efter hun havde låst op. Hun skubbede døren op og stod og ventede på eleverne skulle gå ind..

Lotus sukkede opgivende. Hun var bestemt ikke tilfreds. Lærer om samarbejde? Som om.. hun kendte alt til samarbejde, det var bare ikke alle hun gad og arbejde med. Hun havde nogle papire i hånden som Desiré havde givet hende. Hun forstod ikke hvorfor hun skulle holde dem og ikke Tyson! Han var trods alt duden her... Hun stoppede da Desiré åbnede døren og gik irriteret ind og satte sig ved et bord i midten af lokalet..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 3:15

Tyson fulgte med. Han lagde ikke skjul på, at han var irriteret over den latterlige undervisning, de skulle have. Samarbejde... han vidste, hvad han havde brug for at vide om det allerede! Han arbejdede bare sammen med sin bror - så behøvede han ikke at lave noget selv. Det var en uskreven regel for alle dovne elever; find sammen med en stræber.
Hans blik fulgte Lotus, da hun gik ind, og han sukkede højlydt. Det var latterligt. Hvorfor hende? Hvor mange gange havde de snakket sammen? En? To..?
Men endnu et suk trådte han ind i lokalet og lukkede døren efter sig.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 3:18

Desiré smilede for sig selv da hun var sikker på begge elever var der og gik igen ned af gangen..

//Desiré er ude//

Lotus kiggede irriteret ud af vinduet. nu troede han vel ikke hun gad lave det her... Papirene de havde fået lå fladt på bordet foran hende.. Hun sukkede irriteret og kiggede op på Tyson.. "Bare lige så vi enige, så det her KUN fordi jeg nødt til det. har bestemt ikke brug for andres hjælp til at ordne ting.. Samarbejde.. pff" hun bed nærmest ordet over som noget der var ækelt.. Hun stolede ikke på mange folk så hvordan skulle man kunne samarbejde? No way! hun holdt sit blik på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 3:29

Tyson blev overrasket over, at hun afbrød den lettere akavede stilhed. Han stirrede på hende, som om hun var dum, og løftede et øjenbryn, "wow... jeg kan allerede mærke, vi bliver gode venner," sagde han sarkastisk med et snert af bedrevidenhed.
Han gik hen til hende, lænede sin lænd op af bordkanten og tog et tilfældigt stykke papir fra bunken, som han skimmede, ".... det her et latterligt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 3:31

Lotus fulgte ham roligt med øjnene og holdt øje med hans bevægelser. Hun kendte ham ikke og hun stolede ikke på ham.. Hun ignorerede hans første kommentar og den næste rullede hun bare med øjnene over.. "No shit sherlock... men du ved lige så vel som jeg vi nødt til at lave det hvis vi ikke vil skurer toiletter de næste 2 uger" hun lød irriteret... "forbandede tits.." hun snakkede en smule lavt for sig selv og kiggede ud af vinduet. Hun havde 1000 ting hun hellere ville. Hun havde stadig ikke snakket med lily og gik hende på
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 3:39

Tyson skulede til Lotus over hendes flabede attitude. Han greb en af de to blyanter, der også lå på bordet og skrev sit navn på papiret, "sådan..." han lagde det ovenpå de andre papirer og satte sig på en stol på den anden side af bordet, "hvis du laver resten, så tager jeg en lur imens," han smækkede fødderne op på bordet og lod sit hoved hænge afslappet.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 3:46

Lotus kiggede overrasket på papiret på bordet.. No no forventede han at.. NO WAY! Hun rejste sig og tog blyanten og smed den efter ham.. "GLEM DET! Hvis du tror jeg vil lave din del af opgaven så tager du fejl!" hun lagde vredt armene over kors.. "godt være du er vandt til tøser der ik siger fra og forguder dig, men newsflash.. JEG IKKE EN AF DEM!" hun var gal og var tydeligt og se..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 4:01

Tyson var lige midt i et gab, da han pludselig mærkede et smertefuldt stik i brystet fra en blyantsstift, "av, for--!!"
Han fik hurtigt benene ned fra bordet og rejste sig også, "hvem fanden tror du, du er?!" han så vredt på Lotus og stod nærmest i angrebsposition, "bare fordi du er utilfreds, skal du ikke smide ting efter mig!"
Det fik ham til at tænke på dengang, han selv tyrede et sæbeapperat efter Kira, men... det vidste hun ikke, så hun kunne ikke bruge det imod ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 4:08

Hun rykkede sig ikke en milimeter. Ikke om hun var bange for sådan en forkælet, selvfed snotunge som aldrig havde skulle igennem noget som helst i sit liv. "Og bare fordi du doven og vandt til at få alt i hoved og røv betyder det ikke at alle giver det til dig! pfff..." hun så irriteret på ham og gik et skridt nærmere med hænderne ned langs siden... "Jeg har ikke tænkt mig at lave din del af den her fucking lorte opgave! Så beslut dig nu.. vil du hen til tits og sige du nægter, eller vil du rent faktisk få en smule hjerne og lave den her opgave med ham.. Jo før jo bedre så kan jeg kan komme ud af det her hul!" hun havde bestemt ikke lyst til det, men hun havde ikke det privilegie at hendes forældre var rige, faktisk havde hun ingen. Hun slog hurtigt tanken væk..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 4:25

Tyson var lammet. Han var ikke bange, bare overrasket over at sådan nogle ord kunne komme ud af sådan en køn piges mund.
Efter lidt tid nikkede han og smilede falskt, "fint," han satte sig roligt ned igen og delte papirerne op i to bunker, en til hende og en til ham, hvorefter han skrev et par latterlige ting som svar på sine spørgsmål. Han så op på hende og sagde uskyldigt med et hævngerrigt smil, "men jeg er jo ikke så klog, så du må bære over med at mine svar nok en en smuuuule mærkelige. Okay...?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 4:29

Lotus sukkede irriteret.. Hun kendte udemærket godt falske smil.. Hendes far havde sendt hende dem så mange gange, og der gik en kuldegysning ned af hende. Hun havde mest til at lange ham en for at få ham til at stoppe men fik kontrolleret sig selv. Hun satte sig ned med sin egen bunke, og blev forstyrret i hendes arbejde da hun hørte hans kommentar.. forbandet røvhul! som om han ikke kunne finde ud af det.. Mere simple kunne de opgaver da ikke blive... Hun sad lidt og knyttede blyanten i sin hånd.. "for fanden da... fint!" hun rejste sig irriteret og smed sine papire oven i hans på bordet... Hun trak sin stol hen til og satte sig ned... "Så har vi ikke noget valg.. Pfff... Som om du ikke kan finde ud af det. men fint.. så laver vi HELE opgaven fælles!" Hun nægtede og få lorte karakter pga ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 5:43

"Okay... fælles," sagde Tyson med en provokerende rullen med øjnene. Han hvilede sin hage i sin hånd, alt imens han trommede med sine fingre i bordet.
Han så først på Lotus men blev hurtig træt af det sure fjæs og kiggede så ud af vinduet i stedet for. Hvorfor var Grimmjow overhovedet sammen med hende? Ikke fordi, det betød noget for ham, men... wow. At han kunne.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 5:46

Hun kiggede roligt på pairene og hendes ansigt blev mere afslappet. i det mindste gik han da med til det.. Hun læste spørgsmålet og kiggede op på ham.. Hun skrev lidt ned på et ark og lagde det over til ham.. "det her er min fortolkning af 1. spørgsmål... jeg synes du skal komme med dine rettelsser, så ska jeg nok skrive det pænt.." hun kæmpede for at svare ham i en ordenligt tone.. de var nødt til og lave opgaven
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 5:51

Tyson skimmede hurtigt det, hun havde skrevet og så så ud af vinduet igen, "ingen rettelser..."
Det virkede som om, hun var kølet ned, så han behøvede ikke at spille uskyldig mere. Hans tanker vandrede om alt muligt. Personer på skolen. Hjem. Ferien de snart fik. Acher. Smøger. Årh, smøger... han kunne godt bruge en.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 5:57

Lotus sukkede lidt lavt for sig selv.. Hvorfor lige ham... Seriøst.. de havde INTET tilfælles.. Hun kiggede ned i det rene papir og fik skrevet det ned de havde skrevet. Derefter sendte hun papiret med spørgsmål over til ham.. "hvis du starter med at svarer på det første så laver jeg rettelser og vi kan rette til lidt efter lidt. okay? på den måde skiftes vi... er det okay?" hun forsøgte og finde en løsning de begge var tilfreds med, det pissede hende dog stadig af de overhovedet skulle lave opgaven, men fair skulle være fair. Var jo ikke Tysons skyld men frøken tits skører påfund.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 29 Jan - 3:50

Tyson svarede ikke. Sukkede bare irriteret og tog papiret. Han læste spørgsmålet igennem; 'hvad er din mening om skoleopgaver der inkluderer samarbejde? Burde der være flere eller færre? Hvorfor/hvorfor ikke?'. Uden at tænke meget over det skrev han 'ligeglad. Nej.' og gav papiret til Lotus, "sådan. Ret det."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 29 Jan - 5:09

Lotus sukkede opgivende... "Næ næ næ næ.. sådan lejer vi ikke. du ska lave et ordenligt svar!" Hun kiggede en smule strengt på ham. Det irriterede hende virkelig han ikke kunne være bare LIDT seriøs. Hun rejste sig og gik lidt rundt og prøvede og få styr på sig selv... "Hør nu her... Vi skal ha det lavet og jeg laver ikke det hele.. sådan er det.." hun kiggede på ham med en smule irritation i blikket
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 29 Jan - 9:27

"Nej, DU skal høre," fik Tyson hurtigt sagt. Han fnøs en enkelt gang og fortsatte bedrevidende med et lettere hånligt blik, "i terorien ved du ikke, om jeg gør mit bedste lige nu. Men HVIS jeg gør, så er det faktisk en hån imod mig, at du siger sådan nogle ting."
Han lænede sig tilfredst tilbage i stolen og rettede lidt på de to lange totter, der hang foran hans ører, "så enten retter du mine svar som en god pige - så får vi begge gode karakterer, og alle er glade. Eller også så diskuterer vi resten af tiden, indtil Tits kommer ind, og du beklager dig over, at jeg ikke tager det seriøst, og jeg fortæller hende, at jeg gør det så godt jeg kan - Tits ved at det er påstand mod påstand, og så får vi begge dårlige karakterer," han gabte og afsluttede med et flabet, "du vælger selv."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 29 Jan - 19:58

Lotus kunne mærke irritationen i sin krop.. Hun gad ikke hænge på ham.. Han var latterlig, selvfølgelig gjorde han ikke sit bedste, han var jo ikke dum.... Hun gik hen og lagde sig på ryggen på kateteret. Hun lod sine fødder hvile på kanten og kiggede op i loftet. "Hvis du virkelig vil gøre dig selv så dum så værsegod.. Se om jeg gider bekymre mig".
Hun lukkede øjnene og lagde hænderne under hovedet og fløjtede afslappet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Ons 30 Jan - 2:33

Tyson så efter Lotus og løftede et øjenbryn en smule, "jamen, fint, lille pige. Dårlige karakterer. Godt at jeg er ligeglad."
Han gabte, lagde sine ben op på bordet og lukkede afslappet øjnene. Han havde ikke sovet særlig godt, så måske ville en times søvn der være godt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 30 Jan - 4:07

Lotus lod sine tanker give slip. Hun gad virkelig ikke lave den opgave hvis han skulle være sådan... Hun lå lidt og rejste sig så irriteret op over hun ikke kunne slippe tankerne.. Hun gik ned til bordet og skubbede Tysons ben væk så hun kunne tage halvdelen af sprøgsmålene. Hun tog også en af blyanterne og gik op og satte sig i skrædderstilling på kateteret. Hun begyndte at svarer på nogle af spørgsmålene.. Hun ville lave sin egen del og aflevere til Tits, hun kunne kende hendes skrift. Tyson kunne dumpe alene hvis han ville.. Hun var ligeglad, han var jo umulig og samarbejde med.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Ons 30 Jan - 8:11

Tyson havde begivet sig langt ind i eventyrland, hvor to halvnøgne kvinder i øjeblikket var ved at gramse på hinanden, da hans fødder blev skubbet til og ramte gulvet med et dask.
Han så vredt på Lotus og anstrengte sig for ikke at sige noget flabet eller direkte ondt til hende. Smækkede bare irriteret sine fødder tilbage på bordet og prøvede at fokusere på drømmeverdenen igen, men den var forsvundet på grund af forstyrrelsen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 30 Jan - 8:18

Lotus der var færdig med 3 spørgsmål tog et nyt blankt papir og begyndte og skrive "Du har virkelig ikke tænkt dig at lave en skid har du?" hendes tone var flabet... "held og lykke med at forklarer frøken tits det. hvem ved måske kan du få 2 uger mere med pedellen, men det måske det du vil" hun smilede flabet og skrev sin sætning færdig. Hun kiggede ikke op på ham så bare på det hun havde skrevet... "Troede ikke du kunne lide det, men måske, måske er det fordi du hemmeligt forelsket i ham"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Ons 30 Jan - 9:07

"Pas dog din latterlige opgave," svarede Tyson hårdt igen og lukkede øjnene. De blev dog hurtigt åbnet igen, da en så enkel sætning havde fået hans tanker igang. Lugtede han af homo? Kunne man se på ham, at han havde været sammen med en mand? Tyson drejede sit hoved mod Lotus og tilføjede vredt, bare for at få det ud af verden, "og nej, jeg er ikke forelsket i pedellen. Jeg er jo sjovt nok ikke homo, vel?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 30 Jan - 9:22

Lotus kiggede op af Tysons sidste kommentar kom så sent efter den anden... Vent.. havde hun ramt et ømt punkt.. Hun smilede flabet og så ned på ham... "well... du har ingen kæreste.. og det ik fordi tøserne ikke er latterlige nok til at sværme om dig jo... Men hvis ikke pedellen.." hun holdt eftertænksomt blyant op til læben og fortsatte i en mere flabet tone ... "hvem er det så du har kastet din kærlighed på" hun grinede lidt for sig selv. Hun havde ingen ide om Tyson var bøsse, ærligt troede hun det ikke. men det var mega underholdende han tog sådan på vej.. En del sjovere end den her latterlige opgave
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samarbejde! (PRIVAT) Empty Sv: Samarbejde! (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum