Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rejsen~ (Privat)

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 3:56

Tyson så kort på Acher og så igen på tv'et med en let hovedrysten. Han stoppede ved et program, der handlede om piercinger. Efter et par minutter spurgte han, "hey, har du haft nogen? Piercinger, mener jeg. Bortset fra i ørerne," han løftede sin arm en smule og kørte sin finger ned langs Achers øre.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 4:05

Acher så på ham, stadig med et irriteret blik og fik lettere lyserøde kinder og dækkede så sit øre med sin hånd og svarede "Ja, det har faktisk.." han kom dog til at smile da han tænkte til på dengang han havde sin piercing.. Men rystede hurtigt tanken af sig og tilføjede "I navlen.. Jeg havde en piercing i navlen.. Men det er efterhånden mange år siden.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 4:18

Tyson blev en smule irriteret, da Acher dækkede sit øre. Men det var nok bare, fordi han havde en brændnde lyst til at røre ved ham og følte sig afvist. Han lagde sin hånd i sit skød i stedet for og lyttede til Acher. Han blev oprigtigt talt overrasket, da han sagde det med navlepiercingen. Mest fordi han aldrig havde hørt om en fyr med sådan en.
Han kunne ikke lade være med at forstille sig det; Achers perfekte mave med en tilhørende navlepiercing. Det lød... slet ikke værst. "Så..." begyndte Tyson spørgende, "hvorfor tog du den ud?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 4:33

Acher så på ham, tænkte sig lidt om og prøvede så at huske hvorfor.. Jo, nu kunne han huske det.. "Ser du, min eks slog op og piercingen var et minde om ham, så jeg skaffede mig af med den.. dog har jeg tænkt på at få en ny.. Jeg er bare for gammel nu, hvis jeg skulle sige det selv.." ham sukkede og lagde sig ned på ryggen og dækkede sine øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 4:55

Tyson kunne mærke irritationen, da Achers eks blev nævnt... For anden gang den dag. Prøvede han med vilje af gøre ham jaloux eller var han bare ufølsom?
....
Nr. 2, jep, helt sikkert mulighed nr. 2.
Men jalousien gav bare Tyson endnu mere lyst til vise Acher, at han bestemte 100% over ham og hans krop. Og nu lå han der; helt ubeskyttet.
Tyson greb fat i hans trøje og hev den et godt stykke op, så navlen var blottet, "jeg synes du skal få lavet en. Jeg gir'. En gave til dig... Og mig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 5:03

Acher så på Tyson og satte sig op, da der blev hevet op i hans trøje og han spurgte "Hvad fan-.." men da han hørte hvad Tyson sagde så han bare på ham og spurgte "Hva-hvad? Er du rigtig klog?!" han sukkede og så undrende på Tyson, hvorfor ville insisterede han på at han skulle have sin piercing tilbage, og hvad hvis det bragte de triste minder tilbage? Han sukkede igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 5:20

"Er det så mærkeligt, at jeg gerne vil have, du skal have en navlepiercing? Det er frækt, og ingen andre ser den alligevel. Lad være med at hidse dig op..." Tyson rullede øjne og fokuserede igen på programmet, der viste en kvinde få stretchet hendes piercing.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 5:24

Acher så på ham og lagde sig om på siden, efter at have trukket sig ordentligt op og ligge i sengen og han så på ham og spurgte "Jamen, fint, hvornår så?" han havde aller mest lyst til at kramme Tyson, hive ham ned at ligge sammen med sig, men han gjorde intet, så bare op på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 5:41

Tyson blev overrasket over Achers pludselig forandring. Han rettede sig ordentligt op og smilede selvtilfredst til Acher, "i... Aften...?"
Han bluffede højst sandsynligt, men det skulle prøves af. Og tanken om at Tyson kunne få Acher til sådan nogle ting, tændte ham ærlig talt en smule. Gad vide hvad han ellers kunne få ham til?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 5:58

Acher så på ham og sagde "Der er ikke nogen piercer der har åbent nu, og jeg nægter at få den lavet uproffesionelt.." han rullede igen om på ryggen igen og kiggede op i det høje loft.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 6:25

.... Dumme Acher. Ødelægger det hele med sin negative attitude.
Tyson zappede videre og endte med at slukke, da der ikke var noget godt. Han stirrede på den sorte skærm og sagde så henkastet, "så... Skal vi knalde før eller efter maden?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 7:20

Acher blev paf da han hørte Tysons spørgsmål og han så på ham og hans blik spurgte Det er din spøg, ikke?
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 8:00

Tyson så på Acher og blev mødt af et lettere foragret blik. De stirrede sådan på hinanden i et stykke tid, indtil han regnede ud, at Acher nok forventede, at han ville sige noget mere.
Tyson sukkede irriteret og vendte igen sin opmærksomhed mod det slukkede tv, "er det måske ikke derfor, vi er her?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 8:13

Acher så på ham og sagde "Jeg vidste at det var hele dit formål med ferien.. at kunne knalde mig! Jamen så lad os både knalde inden maden og bagefter.." han sukkede og så på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 8:27

Det var ikke hans formål med ferien. Han ville tilbringe tid sammen med Acher, lærer ham bedre at kende, nusse om ham, forkæle ham. Men det kunne Tyson ikke sige...
Han så på Acher ud af øjenkrogen, ".... hvad troede du da formålet var, hvis man må spørge?" sagde han så henkastet som muligt. Han vidste godt, hvad han inderligt håbede, han ville svare; 'for at være sammen med dig, Tyson.'. Men sådan noget ville Acher aldrig sige. Stædige fjols...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 8:47

Acher sukkede og så på Tyson og sagde "Det kan være lige meget, jeg blev jo tvunget med!" han så så op på ham og spurgte "Desuden så skulle vi hellere gå i gang, hvis vi skal nå det inden maden?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 9:02

"Går lige til sagen, hm?" sagde Tyson køligt. Det var ikke sådan, det burde være, det vidste han godt. Men hans begær overgik hans etik med flere kilometer, så uden at tænke yderligere over hvor utrolig uromantisk og følelseskoldt, det føltes, satte han sig lidt mere op og lænede sin overkrop ind over Acher med sine hænder liggende på madrassen på hver sin side af ham, så deres læber mødtes i et kys, der hurtigt var overstået, fordi han hastigt gik igang med halsen, der grådigt blev bidt i og slikket på.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 9:34

Acher så på ham, og lukkede øjnene da deres læber mødtes, han lod dog sine hænder smyge sig om og ligger på Tyspns ryg, mærkede hvordan musklerne bevægede sig inde under huden.. Og da Tyson gik igang med at slikke og bide ham i halsen, kom han med små lyde og hans øjne åbnedes let.
hvor var det rart endelig at det blev gjort i en rigtig seng, ikke som dem der var på sygestuen på skolen, dog ville han ønske det var mere romantisk, men det virkede umuligt.. Især lige nu.. Efter det de havde sagt til hinanden.. Men denne gang kunne han ikke bare skride efter de havde haft sex..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 9:42

Tyson blev ved i noget tid og fik så endelig løsrevet sig fra halsen. Han rettede sig op igen, tog sin egen skjorte af og derefter Achers trøje, hvorefter han gik igang med hans brystkasse og fortsatte ned langs maven. Kærtegnede... slikkede... kyssede...
Som hans lyst efterhånden havde vokset sig rimelig stor, greb han fat i Achers håndled og vendte ham om på maven. Han lænede sig ind over ham og gjorde præcis det samme på hans ryg og op mod nakken.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 9:47

Acher spærrede øjnene op, da han ellers bare havde ligget og nydt det, da Tyson vendte ham rundt og begyndte at kærtegne, kysse og slikke sig vej op ad hans ryg, især fordi at Tyson havde fat i Achers håndled. Dog protesterede han ikke ved dette, han stønnede blot videre.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 10:04

Da Tyson havde arbejdet sig hele vejen op, kunne han skimte Achers læber og måtte også få en ordentlig smagsprøve af dem. Han tog fat i hans hår og drejede hans hoved en smule, så han let kunne komme til. Tyson bøjede sit hoved længere frem, og hans overlæbe nåede lige akkurat at røre Acher's, da det ringede på døren.
"........" Tyson slap, rettede sig op og begyndte at tage sin skjorte på igen, "vores mad."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 10:12

Acher som skulle til at gengælde kysset, trak sig lidt væk og så væk, mens han tog sin trøje på.. Og sånikkede han til Tyson, som for at sige at de nok skulle bevæge sig ned for at få deres mad. Han følte dog ikke sulten efter mad, men mere efter Tyson.. Hvor han dog længtes efter Tyson, især nu hvor de blev stoppet midt i forspillet.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 2:15

Tyson knappede langsomt sin skjorte med håbet om, at Acher ville stoppe ham og bede ham om at fortsætte det, de havde gang i. Ignorere maden. Men det gjorde han ikke. Selvfølgelig. Hvad regnede han med...
"Bare gå ned i spisestuen. Den ligger ved siden af køkkenet," sagde Tyson, der virkelig prøvede at skjule skuffelsen i sin stemme. Han rejste sig fra sengen, undgik Achers blik, og gik ned i entréen, hvor han tog imod maden og betalte.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Søn 17 Feb - 10:00

Archer så på Tyson og fulgte blot med ned og stod bag ham ved døren da Tyson betalte og tog imod maden, han vendte sig så for at gå hen imod spisestuen, da han vendte sig om og så let smilende på Tyson, da han fik en strålene idé, så han gik direkte ind i spisestuen og stod ventende og så på døren, med armenee over kors, men ikke med den reseverede udstråling han somregl havde.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Søn 17 Feb - 10:15

Tyson tog et hurtigt kig ned i posen, maden lå i, og det gik først op for ham nu, at han faktisk var ret sulten. Han lod sine fingre køre igennem sit hår og gik så ind i spisestuen, hvor han kun lige nåede at komme ind, før han stoppede op igen. Han så på Acher, der så lidt halvskummel ud, som han bare stod der og... stod.
Han valgte dog ikke at spørge ind til det og stillede i stedet for bare maden frem på bordet; fem bakker med forskelligt slags sushi, soya, syltet ingefær, wasabi og et par spisepinde.
Han så igen på Acher og løftede utålodigt et øjenbryn, fordi han ikke satte sig. Forventede han at Tyson skulle rykke stolen ud fra ham og give ham hagesmæk på eller hvad?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 6 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum