Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 7:50

Tyson satte sig på kanten af katederet og begyndte at ridse lidt i bordet med sin pegefingernegl. Han nikkede af kommentaren om, at Kira var naiv, selvom han vidste, han ikke kunne se det.
Det gav et lille stik indeni ham, da episoden blev nævnt, men heldigvis blev Tysons flovhed hurtigt erstattet af nysgerrighed. Han så på Kiras ryg, "en... spasmager...?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 7:53

Kira kiggede sig over skulderen.. "jeg havnede på det værelse fordi Genma sagde grimmjow ville snakke med mig, og da jeg kom derop blev jeg skubbet ind og han låste døren..." han så roligt på ham.. "vidste du ikke?" han så undrende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 8:12

Tyson stirrede med åben mund frem for sig i et stykke tid, før han slog sin hånd ned i bordet, "den lille fnatmide!!!" stadig foragret så han på Kira, "hvorfor helvede har du ikke tævet ham?!"
Han lavede allerede planer inde i sit hoved for, hvad han ville gøre for at få den ultimative hævn.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:14

Kira blev en smule overrasket men blev stående... "tjah... at smadre ham midt på gangen den ene gang jeg ramte ind i ham virkede ikke så fornuftigt synes du selv?" han så opgivende på ham... "er det din løsning på alt? bare at smadre dem?" han lærte nok aldrig helt at forstå Tyson... "jeg imponeret over du ikke vidste det. mener en af sladertanterne hørte det.. Moka eller Sheena.." han trak lidt på skuldrene... "de ved dog ikke om hvad bare at jeg var ret sur på Genma"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 8:32

Tyson fnøs bare af Kira, "din bangebuks..." han rejste sig og begyndte tænkende at gå frem og tilbage, "hmm... hvad nu hvis... nej... hmm... vi kunne... nja... oh, jeg har det!"
Han havde allerede glemt alt om den alvorlige samtale, de havde før. Det her var langt vigtigere. Tyson lagde sin ene hånd i siden og smilede lumskt til Kira, "jeg er ret gode venner med skolens læge, og hvis jeg hiver i nogle tråde... kunne jeg måske narre Genma til at tro, at han har en eller anden sygdom. Lad os sige... aids!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:36

Kira så bare roligt på Tyson da han kaldte ham en bangebuks.. "altså bare fordi alle ikke har lyst til at rende og pille skidt af koste gør det også ikke til bangebukse" han smilede flabet og satte sig på et bord og kiggede på Tyson der gik frem og tilbage..
Han kæmpede vildt for at holde et grin tilbage.. "aids? seriously??" han rømmede sig og fik samlet sig.. "Hør nu her. hvis du virkelig vil den vej så en kønssygdom der ikke er livstroende og mere realistisk nok bedre." Han så roligt på Tyson han lignede mest af alt en pige der havde glemt og tage en ppille eller gik over tiden. han havde da haft et par veninder der havde været dumme nok og de så sådan ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 8:48

Tyson løftede et øjenbryn og lagde armene over kors, "jamen, så kom du med en bedre idé, hr. Jeg-ved-alt." Han trak en stol hen til sig og satte sig foran Kira med et afventende blik. Han havde bare, at komme om med noget rigtig godt. Noget der kunne ske snart, for... Tyson havde endelig fundet en person, han kunne bebrejde, uden at folk ville være efter ham omkring det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:50

Kira så lidt overrasket på Tyson der satte sig foran ham men tænkte ikke mere over det. Han så eftertænksom ud lidt... "Vil du virkelig nøjes med en hævn som er ovre så let som ingenting? Som han glemmer med det samme... Når vi.." han stoppede sig selv og gøs ved tanken.. "du ved hvad jeg mener. ingen grund til at borer i noget" han sukkede let opgivende. "synes vi skal finde noget der er langt værre. en gang tæsk kan han jo også hurtigt komme over" han så roligt på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 8:56

Tyson så væk og sukkede irriteret, mest fordi han vidste, Kira havde ret. Han krummede sine øjenbryn, "vi skal bare smadre noget, han elsker," han så på Kira igen, "det er ærgeligt, jeg ikke kender ham ordentligt. Hvis jeg bare vidste, hvad hans ømme punkt var... sprut? Sex? Hans stolthed? En partner?"
Tyson tænkte, så det knagede, og man kunne virkelig se, han tog sagen alvorligt, "vi kunne skaffe ham eftersidninger... men det klarer han jo helt fint selv, så det er ikke sjovt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:58

Kira kunne ikke lade være og smile over det faktum de rent faktisk havde noget tilfælles det havde han aldrig troet.. "jeg tror ikke han har en partner.. bestemt ikke fast, og ikke nogen han er forelsket i .. Så vidt jeg har hørt har han knaldet kakashi midt på gangen, og var vist efter Minato på pigernes toilet med Moka.. Tror sq ikke du rammer ham på det punkt... " han så roligt på ham og kiggede du af vinduet.. "Må nok indrømme det ikke noget jeg har vild erfaring med"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 9:11

"Møg..." sukkede Tyson, før han kiggede lidt mistænksomt på Kira, "men, hey... hvorfor ved du egentlig så meget om ham? Har du et lille homo-crush der? Eller er du bare med i Mokas og Sheenas sladderklub?"
Tyson smilede hoverende og lænede sig ordentligt tilbage i stolen. Det var mærkeligt... han følte, at han kunne drille Kira, uden han blev sur på den... ja, den sure måde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:14

Kira rullede opgivende med øjnene... "Ja jeg HELT vild med ham der låste mig inde med en jeg ik kan fordrage som skabte en masse rod." han var klart ironisk... Han sad roligt på bordet og svingede sig derefter ned i en stol på den anden side og lagde benene op på bordet.. "vi går i samme dojo.. og pigerne på gangene har en vane med at komme rendende og sige en masse lort... Der går også rygter om en lærer der har noget med en elev" han trak lidt på skuldrene "Personligt tror jeg ikke på det..." Han så over på Tyson "Hvad.. sig ikke du ikke hører sladder på gangene?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 9:20

Tyson lyttede efter, hvad der blev sagt, indtil rygtet om et lærer/elev forhold kom op, og Tyson helt uden at tænke over det fløj op fra stolen og nærmest råbte, "det rygte startede jeg!"
Han regnede hurtigt ud, at det var en meget mærkelig reaktion at komme med og fortsatte hurtigt, "altså... jo, jeg hører skam også rygter, så... jeg tænkte, at jeg selv ville sætte et igang," han satte sig forsigtigt ned igen og grinede falskt, "sjovt, ikke?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:23

Kira så overrasket på Tyson der fløj op.. "uhmm okay..?" han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere tydeligvis var det noget Tyson var meget stolt over at have starte, han måtte hellere lade være med at stille spørgsmålstegn ved det. "nååh men du har gjort det godt. nogle af tøserne tror virkelig på det" han grinte let...
Han kiggede op på uret bag sig.. "Jeg nødt til og smutte til træning, ellers flår sensei mig. Du har jo set hans temperament" han sendte ham et flabet blik.. "Jeg vil se om jeg kan finde på noget smart mht Genma. Jeg ved godt det ikke er nemt, men prøv du også på det" hans tone var flabet og drilsk og han rejste sig langsomt op
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 9:29

Tyson rejste sig også og nikkede en enkelt gang, "ja, viceværten bliver også sur, hvis jeg ikke får ordnet resten af de koste..." han kløede sig i nakken og undgik øjenkontakt til Kira. Det var først nu, hvor de skulle sige farvel, at han begyndte at tænke på den næste gang, de mødtes. Hvis de overhovedet mødtes igen. Sikkert ikke. Han havde i hvert fald ikke tænkt sig at være sådan helt 'hej, Kira!' eller 'hvad så, Kira?', når han mødte ham på gangene eller til timerne. Han ville gøre det samme, som han plejede; ignorere Kira. Ikke snakke til ham. Ikke se på ham. Ikke høre på ham.
Selvom... det var nu lidt trist.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:34

Kira smilede bare venligt til ham.. "Jamen god arbejdslyst" han grinte lidt og gik imod døren... Hans egne tanker kørte lidt. Ændrede det her noget overhovedet? Han vidste det ikke men han kunne heller ikke vide det før det skete. Han trak lidt på skuldrene og besluttede sig for ikke at tænke for meget over det. Han skyndte sig at gå ud af døren. Ikke fordi han havde travlt med at komme væk, men fordi han var ved at komme for sent. Han orkede ikke ekstra englehop eller lign i dag.

//Kira er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 9:40

"God... sportslyst," nåede Tyson lige at sige, før Kira var helt ude af syne, selvom han var sikker på, han hørte det.
Han fandt situationen lidt surealistisk; han havde lige hyggesnakket sammen med Kira.
Med et lavt suk greb han plastikposen og gummihandskerne og tøffede så videre ind i det næste klasselokale. Endnu en kost. Endnu en omgang snavs.

//Tyson er ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Vi nødt til at snakke (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Vi nødt til at snakke (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum