Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Løbetur i det fri!!!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:50

"Så fortæl mig først hvordan du er overfor hende. For du kender vel nok ordsproget 'vær mod andre som du ønsker andre skal være mod dig'?" han løftede et øjenbryn. "Hvis du ikke opfører dig ordenligt overfor hende f.eks., skal man ikke forvente andet igen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:57

Hun begyndte at grine lidt "jeg tænkte det nok, du kan jo godt lide hende. For ellers ville du ikke forsvarer hende, hvor lang tid har du kendt hende, nogle dage måske" hun smilede stolt "du kan jo prøve at snakke med grimmjow han ved jeg har ret" hun stillede sig med spredte ben og strakte sig. "Jeg opfører mig som jeg føler er rigtigt. Jeg er bare træt af at komme i anden række fordi folk mener min søster er bedre" hun blev en smule fornærmet og havde lidt på fornemmelsen hun ikke kunne vinde ham over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:06

Han trak let på skuldrene. "Tja. Jeg har ikke noget imod hende. Men det er heller ikke ligefrem fordi vi er perlevenner. Det... Ja. Hun er flink nok og sådan men mere er det nu ikke."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:09

Hun kiggede på ham og sukkede lidt "ja ja så siger vi det..." Der kom endnu en brise og hun kunne mærke hun var køllet af igen. "Når men jeg gider ikke snakke om lacus mere, jeg har nok i at hun er min søster. Så kan du lide skolen indtil videre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:11

"Mmhmm." han smilede og nikkede. "Synes især det er dejligt med at der er dojo på skolen. Så kan jeg jo vedligeholde min træning. Plus holde mig i form til min videre uddannelse herefter."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:31

Hun smilede kort til ham "aha så der er altså kommet endnu kampsports dreng til skolen. det vrimler med dem efterhånden" Hun kiggede lidt rundt, for at se om det var nogle interresante mennesker. Men som altid blev hun skuffet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:33

Han grinede let. "Jah... Det er så Aikido jeg holder mig til. Og håber jo så på at komme indenfor hæren, men er nu ikke ligeglad med præcis hvor. Ville helst gerne være en pilot indenfor hæren, ser du." han smield elet og kløede sig let i baghovedet. "Derfor høje karakterer også er krævet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:35

Hun kom med en lille latter og tænkte selv, tja karakterer, de kommer og går. "Jeg går ikke så meget op i mine karakterer, jeg ligger på middel og det er fint for mig. Ved afligevel ikke hvad jeg vil, da mine forældre giver firmaet til Lacus, sikker en overraskelse" sagde hun med en ironi i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:39

"Tja... Sådan er det jo for de fleste. Sådan nogle ting går videre til den ældste," han smilede skævt. "Så lige dér kan jeg godt se hvordan det må være fra dit synspunkt." sagde han, før han så vendte tilbage til det andet emne. "Og ja... karakterer... Jeg har jo ikke været her så længe men fik da den første stil jeg afleverede tilbage igår. 12." han trak på skuldrene. "Ikke at det undrer mig. Jeg kan godt lide at lave lektier, så..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:42

Hun var lidt overrasket over den måde han sagde det på, med hans karakterer, som om det var ingenting. "Nogle har svære ved at få højere karakterer andre og jeg gider ikke engang prøve, som sagt ville jeg ikke engang gå her, jeg var tvunget fordi mine forældre mente det var godt for os. Jeg syntes det er spild af min tid." hun sagde det lige ud, hun gad ikke pakke det ind eller noget. Hun var jo ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:45

"Ja okay. Du er jo så heller ikke den eneste her på skolen der har det sådan." han smilede let. "Mens jeg... Ja. Jeg har altid godt kunnet lide at gå i skole. Jeg har da også allerede læst vores lærebøger igennem," han grinede svagt, kløede sig lettere forlegent i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:47

hun kom med et svagt smil "Tja, så kan jeg godt se hvorfor du startede her, det her er jo en skole for genier." Hun sagde det med en lille ironi i sin stemme, men ikke på en negativ måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:49

Han rødmede let. "Jeg har aldrig brudt mig om når mine gamle lærere brugte det ord om mig... Det får alle andre til at virke dumme, og mig til at virke som noget helt specielt.. Jeg er jo bare normal. Der er ikke noget så specielt." han trak på skuldrene. "Så derfor har jeg aldrig kunnet lide folk bruge det ord. I alt fald ikke om mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:52

Hun kiggede undrende på ham "Okay...tror jeg nok...det var nu ikke ment negativt, jeg føler bare ikke jeg hører til her. Det er jo en skole for folk der gider gå i skole, hvilket jeg ikke er en del af" hun sukkede lidt "Du er klog, det er normalt ja, men i mit hoved er det stort. Det er ikke noget jeg siger til folk så ofte. Min søster er også klog. Hun kan sit stof, om hun vil eller ej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:54

Han smilede svagt. "Det kan godt være du ikke synes du er så stærk på det her punkt... Men så er du sikkert på et andet. Alle er gode til et eller andet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:58

hun sukkede lidt "Sikkert, hvis du siger det" Hun havde ironi i stemmen, og kiggede bare smilende til ham "Men det er sikkert fordi jeg ikke gider prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 9:59

"Ja... Man skal jo prøve en hel del ting af før man finder ud af det." et svagt smil. "Men man er ikke i tvivl om når man finder det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:10

Det lød for godt til var sandt, så hun tog sig ikke rigtig af det. Hun kiggede kort væk for at kigge på et kæreste der så ud til at hygge sig. Hun tænkte lidt, det kommer squ ikke til at holde længe, så længe jeg går på den her skole. Hun elskede at skabe rygter og give andre folk problemer. Hun kiggede derefter på Shuuhei og smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:13

"Håber da bare for dig at du finder ud af det før eller senere." et vagt smil og han stak hænderne i lommerne, før hans tanker automatisk drejede sig væk, som så mange andre gange den før... til Kensei. En af hans hænder rakte op og han gned sig let på halsen, på et af de mange rde mærker der stadig var fra sidst han havde... 'Set' Kensei.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:34

Hun sukkede lidt og kiggede igen på Shuuhei "Når jeg må vel og se at komme videre, jeg skal have mig et bad" Hun smilede til ham "Men det var hyggeligt at hilse på dig...tror jeg nok"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:35

"'Tror du'?" han grinede let. "Whatever... Ses nok i timen," han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:36

HUn grinede lidt "Ja eller hvad man nu siger" hun vendte sig om og begyndte at gå imod doorm rooms.

// Sheena ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 10:46

Shuuhei smilede bare, rystedet let på hovedet, og fortsatte så ellers sin løbetur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! - Page 2 Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum