Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En løbetur om aftenen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En løbetur om aftenen Empty En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 9:43

Shuuhei joggede stille og roligt afsted langs stien der gik i det store udendørs område om solen. Han var iført tanktop og joggingbukser, intet andet, på trods af hvor koldt vejret var. Den lette motion holdt ham varm nok. Han smilede da han løb forbi nede ved søen; det lette lys fra månen der afspejledes i søen var noget så umådeligt smukt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 9:56

Grimmjow sad på en bænk nede ved søen og stirrede ud over vandet.. Han sad i et par aflagte militær bukser og en t-shirt med orderne Blueberry stående i store fede bukstaver. //jeg kan ikke huske hvordan det staves okay XD//

Han sad lænet op ad sin jakke som også var af samme aflagte militær farve som bukserne hans støvler var dog nogle nye vinterstøvler som han havde købt nede i byen sidst de var dernede..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 9:57

Oh. Det der blåligt turkise hår... Det var ikke til at tage fejl af. Nogle øjeblikke senere, og hans hånd landte på Grimm's skulder. "Yo!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:03

Grimmjow mærkede hånden på sin skulder og vendte hovedet for at se hvem der faktisk havde nosser nok til og røre ved ham og så Shuuhei.. Han rullede med øjene og fnøs før et grin kom frem på hans læber "Shuuhei så du kom faktisk frem.. Jeg troede du ville blive stående og glo efter din sensei hele dagen"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:09

"Ej, c'mon. Det kan du da ikke bebrejde mig. Kensei er hot." konstaterede han, og smed sig ved siden af Grimm på bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:18

Grimmjow rystede på hovedet og grinte "Det sagde jeg ikke at han ikke var Shuuhei. Men manden er ihvertfald 20 år ældre end dig. Men det har jo ikke stoppet dig før så ser ikke hvorfor det skulle gøre det nu"

Han sukkede og kikkede ud på vandet "Hvis jeg var til mænd og jeg siger HVIS så ville Kensei nok ikke være mit første go.. Vi ville slås om hvem det toppede hvem. Men han er da sikkert noget for dig.. Du burde lege team med Genma det fjols har vist prøvet at chamere Kensei i den uge vi var hjemme"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:21

Det fik ham til at tænke tilbage... På den gang der næsten skete noget. Men så var Kensei pludselig blevet sit normale jeg og havde skubbet ham væk igen... Med en rysten på hovedet forlod han de tanker. Og grinede let. "Tja, Genma lod vist til at nyde den nat vi havde i går," kommenterede han neutralt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:24

Grimmjow kom bare med det grin han altid kom med og rystede på hovedet "Ja det undre mig sku ikke.. Han elsker mere at blive taget op af væggen end at gøre det selv.. Men okay Genma har vel også sine ar på sjælen kan man sige" Grimmjow trak lidt på skulderne og puffede til en sne i sneen med sin ene støvle..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:25

"Har vi ikke alle det?" smilet falmede lidt, men det var der nu stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:31

Grimmjow smilte og nikkede med hovedet gamle minder kom frem fra fortiden og Grimmjow rystede lidt på hovedet for at klare tankerne igen "Jo det har vi alle sammen... Kan du huske sidste jul hvor jeg ikke lige dukkede på til tiden fordi jeg var forhindret af noget og at jeg sagde jeg ville fortælle dig hvad det drejede sig om hvis du på et tidspunkt blev enblandet på en eller anden måde?" Grimmjow kikkede på Shuuhei kort før han kikkede ud over vandet igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:37

"Mmhmm?" han blinkede let og så over på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:45

Grimmjow kløede sig i nakken og kikkede ned "Det er faktisk Genma der er grunden.. Han hader julen af en eller anden grund.. Og ja han er knap så sjov at have med at gøre når han er sur det er som om han ikke rigtig er ham selv.. Og der dukkede nogle gutter op som tidligere på året havde været efter både ham og jeg.. Og ja Genma begyndte at bande på Russisk og gutterne tog det mindre pænt og gik i hovedet på ham. Det endte faktisk med at jeg var nød til og gribe ind og stoppe Genma før han tog det for langt..." Grimmjow tav og fortsatte ikke med det samme...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:47

"Oh..." han tav, og kløede sig let på armen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:52

Grimmjow sukkede og kikkede på Shuuhei "Du har miste din far til krig lige som jeg Shuuhei.. Men Genma..." Grimmjow trak på den ene skulder og kikkede ud på vandet "Jeg tror Genma så dem som slog hans forældre ihjel.. Han har aldrig sagt noget selv.. Og hans bror er mindst lige så meget ikke talende om det som Genma selv er.. Men hvis man fanger Genma i nogle bestemte perioder og faktisk lære at forstå nogle af de Russiske ord han kommer med så fortæller han dig faktisk en del.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 10:55

Et svagt suk. "Så er han reelt set nok ligeså smadret som Kakashi er..." mumlede han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 10:57

Grimmjow kom med et grin og rystede på hovedet "Nej det er han ikke Shuuhei.. Han har faktisk nogle venner som han snakker med og som faktisk forstår alt hans Russiske bævl.. Shisui er den ene.. Du burde kunne huske ham.. Han har vist fået en del ud af Genma efter hvad jeg har kunnet opfange.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:01

"Shisui?" han tænkte sig kort om. "Nåårh... Uchiha'en, right?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 11:06

"Yep ham... Så jeg er kun opmærksom med hensyn til Genma når det er juletid.. Ellers så ved han selv hvornår han tager en afstikker fra folk.." Grimmjow kom med et grin og kikkede på Shuuhei "Men hvad så med dig? Fået et nyt crush eller er det stadig Kensei du sukker efter?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:09

"Jeg troede det at jeg endelig fik tatoveret det istedetfor kun at tegne det, ville være svar nok." et skævt smil mens han hentydede til 69-tatoveringen på hans kind. Førhen havde han bare tegnet det med tusch, skiftetvis forskellige steder på kroppen indtil han fandt at han syntes det så bedst ud på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 11:12

Grimmjow grinte blot og rystede på hovedet "Tænkte jeg nok.. Du ved det er faktisk synd at du leger med andre hvis du bliver ved med at sukke efter Kensei uden at gøre noget ved det.. Just saying.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:13

Han trak på skuldrene. "Det er jo ikke ligefrem fordi der vil komme noget godt ud af det..." han sukkede. "Den ene gang der var tæt på at ske noget skubbede han mig væk i sidste øjeblik." afslørede han... Lige dén bid havd ehan aldrig fortalt nogen før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 11:16

Grimmjow trak på skulderen "Ja Kensei er ikke lige til og blive klog på.. Ikke at jeg har lyst til og prøve heller.. Den mand har noget af et tempramang"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:18

"Ikke at det betyder jeg ikke stadig vil prøve." han smilede skævt. "Så let giver jeg nu ikke op. Jeg giver ham bare en lille pause så hans forsvar er nede igen." han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Shika Ons 31 Okt - 11:22

"Nede siger du? Er du sikker på det faktisk nogensinde er nede" Grimmjow kikkede på ham og grinte "Jeg synes stadig du burde double team ham med Genma og få det overstået.. Genma fik vist følt ham op inden jeg blev træt af at vente på ham og afbrød.. Genma var vist ikke alt for glad nogle timer efter"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:24

"Double teame ham? Glem det. Jeg er ikke en deler, i modsætning til Genma og Kakashi." sagde han ligeud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En løbetur om aftenen Empty Sv: En løbetur om aftenen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum