Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En rolig løbetur *Privat*

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 7:57

Sheena tænkte det var en god ide at tage en løbetur, rundt i området og tænkte det ville være rart at komme lidt ud. Hun havde en sort sports BH på og et par tæt siddende løbe shorts. Hun havde sat sit hår op i en hestehale og løb i eet langsomt tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:05

Tyson gik udenfor. Han havde sine løse, mørkegrå joggingbukser og sorte t-shirt på. Perfekt dag til at morgenløbe, tænkte han. Solen skinnede, og der var kun få skyer på himlen.
Hans var i godt humør. Tingene var så småt begyndt at lyse op - selv hans blå øje gik det bedre med (det var ikke blevet pænere, men folk snakkede i det mindste ikke om det mere).
Han strakte sine arme højt op, idet han fik øje på Sheena. Han smilede og råbte, "hey, Sheena!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:07

Sheena stoppede op da hun hørte en der kaldte på hende. Hun vendte sig rundt og fik øje på Tyson. Hun smilede til ham og gik hen til ham, mens hun vinkede lidt. Da hun kom hen til ham, vendte hun arme om på ryggen ned langs ryggen og smilede til ham. "Hey tyson, skal man ud på en løbetur?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:14

"Jep. Jeg har lidt rygsmerter og håber på at kunne løbe dem væk," sagde Tyson, stadig smilende. Han lavede en lille bevægelse med hovedet, der fik hans nakke til at knække, hvorefter han kiggede på Sheena igen, "og det kan jeg næsten gætte mig til, at du også skal, nu når du har træningstøj på. Ikke at det er særlig meget, du har på."
Tyson gav Sheena elevatorblikket, selvom han godt vidste, det ikke ville blive til noget mellem dem. Han flirtede altid per automatik.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:20

Hun smilede lidt "Jamen så lad os dog håbe du kan løbe de smerter væk" hun drejede lidt rundt og grinte lidt over hans anden kommentar "Tja det regner jeg da med jeg skal, jeg elsker at løbe og jeg fortrækker at have så lidt tøj på som muligt, Distraherer det dig da meget?" Hun kiggede flabet på ham og giklidt tættere på ham. Hun lagde mærke til han gav hende elevatorblikket og kiggede kort ned i jorden og derefter op på ham, hvorefter hun gik helt tæt på ham og placerede en hånd på hans bryst "Det kan være du snart bliver heldig, at der kan blive noget, jeg har mine planer" Hun smilede flirtende til ham og tog nogle skridt væk fra ham og begyndte at gå lidt, mens hun vendte hovedet og blinkede med det ene øje og et flabet smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:24

Tyson kiggede efter Sheena og løftede sit ene øjenbryn, "planer, hm?"
Han gik med hende, mens han sørgede for at holde sig så tæt ind til hende som muligt, "må man få et indblik i de planer...? Jeg må desværre afslå, hvis det er en trekant, du tænker på. Jeg er ikke så vild med din kæreste," tilføjede Tyson drillende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:28

Hun begyndte at grine lidt over hans kommentar "Altså tyson, du skal ikke regne med jeg er i et forhold så meget længere, har svært ved at jeg kun skal holde mig til en, og Kakashi har vidst ingen problemer med det, så jeg tror det er bedst at skilles, fra min side af. Det er nok ikke en god grund, men det er sådan jer er." Hun kiggede flabet på ham "Hvad har du imod Kakashi egentlig, eftersom du ikke vil have trekant?" Hun puffede for sjov til ham og grinede lidt " han er nu meget sød!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:31

Tyson kunne mærke, noget blussede op indeni ham, da hun sagde, hun ville slå op med Kakashi. Der var hans chance...
Han grinede lidt sammen med Sheena, "vi har bare ikke noget til fælles. Og så tror han vist, han er lidt bedre, end han egentlig er. Ikke for noget, men du fortjener bedre."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:34

Hun grinede lidt "Tja hvis man ser sådan på det, kan jeg godt forstå dig" Hun blushede lidt da han sagde hun fortjente bedre. Det var hun ikke helt vandt til at få af vide. Det plejede ellers kun at være negative, Ham tyson var noget anderledes end de andre drenge. Han var lige spændende på sin egen måde og hun fik en lyst til at udforske ham noget mere. Hun grinede lidt "Den plejer jeg ikke at hører, den var lidt ny" man kunne stadig se hun havde fået nogle røde kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:42

"Virkelig? Det lyder ikke som om, du kender særlig mærke fyre, der kender til ordet 'respekt'," han kiggede på Sheena og fjernede et lille blad, der var faldet ned i hendes hår, og strejfede med vilje hendes kind, da han fjernede hånden igen, "kvinder skal behandles med respekt og passes på. Man skal være nænsom mod dem. Med mindre de foretrækker det lidt mere... vildt."
Han smilede flirtende til hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:45

Hun kunne mærke hun blev lidt varm indeni og smilede lidt "Jamen dog, den hører man ikke så tit fra mænd. Men man kan så sige, jeg er lidt mere til det vilde, får det dog ikke så tit, da det er mest sukkersøde fyrer jeg finder" Hun grinede lidt "Sådan er det jo hvis man ikke er en god menneske kender"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 8:51

Tyson grinede kort af hendes svar.
"Hvad så med mig? Tror du, jeg er en sukkersød fyr?" Han kiggede stadig på hende, og lod med en let bevægelse sin hånd føres hen på Sheenas lænd og langsomt ned på hendes bagdel.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 8:56

Hun kiggede lidt drillende på ham "Hmm... du virker lidt sukkersød, men jeg tvivler stærk på det, hvis man først kommer igang, der er et eller andet over dig, der tiltrækker mig meget lige nu..." hun grinede lidt og puffede til ham med sin pegefinger og gik lidt videre, mens hun drejede hovedet og smilede flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:00

"Sjovt du siger det, for jeg har det på samme måde med dig," flirtede Tyson, og fortsatte hurtigt i hans hverdagstoneleje, "men lad os nu få løbet. Jeg vil gerne se de ben i aktion."
Tyson løb op foran Sheena, vendte sig op så han løb baglæns og kiggede flabet tilbage på hende, "vis mig hvad du kan, smukke."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:05

Hun grinede lidt over hans første kommentar "Når ja men det var da heldigt var?," Hun smilede lidt da han løb op foran hende og hun satte tempoet op så hun kom op i samme fart som ham. "Det lyder lidt som du er ude efter noget konkurrence var?" Hun smilede flabet til ham og satte farten lidt op. Man kunne se hendes sports Bh som var nedringet hoppede lidt, da det ikke var helt små bryster hun havde. Hun var i top form idag, og havde intet besvær med at sætte tempoet op, hun er jo en løbetøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:10

"Måske en smule," sagde Tyson, hvis blik blev endnu mere flabet. Han vendte sig om og løb en smule hurtigere.
Han stirrede på hende imens og skjulte det overhovedet ikke. Hun vidste, han ville i seng med hende, så det var kun naturligt, at han stirrede. Desuden var hun selv ude om det, når hun klædte sig på den måde, tænkte Tyson.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:14

Hun grinede lidt og satte farten lidt mere op. Hun strammede sin hestehale samtidig med at hun løb. Og det fik hendes mave til at stramme en lille smule mere, samtidig med at hun spændte maven mens hun løb. Hun løb op ved siden af ham og gav ham elevator blikket "Men jeg må sige, du ser heller ikke så værst ud, du er ret tiltrækkende" Hun smilede flabet til ham og løb lidt hurtigere end ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:30

"Tja, det hører jeg," han smilede skævt og satte farten op, så de løb lige hurtigt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:32

Hun grinede lidt lavt og fortsatte det tempo de havde lige foreløbig. Hun kiggede rundt på naturen og smilede lidt for sig selv. Hun elskede at løbe i naturen, vinden er frisk og vejret er godt. Det gjorde hende altid så frisk og glad at tage sig en løbetur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:41

Tyson Tale, der løb morgentur med en lækker, ung pige. Det var sådan det skulle være. Alt havde været så hektisk på det seneste. Lacus, Kira, Acher... de fyldte hans hverdag. Men ikke mere. Lige nu var det bare Tyson og Sheena. Jeps.
Omkring 20 minutter efter, stoppede han op ved et træ, som han forpustet lænede sig opad, "pyh... pause..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:44

Sheena stoppede op nogle sekunder efter Tyson, hun stod og strakte sig selv lidt ud, samtidig medhun fik pusten tilbage igen. Hun kiggede lidt på ham smilede. Hun bøjede sig lidt forover for at strække musklerne på bagsiden af benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:46

"Jeg synes selv, jeg er rimelig god til at løbe, men... du er også rimelig vild. Hvor har du dog alt den energi fra, lille Sheena?" spurgte Tyson, stadig småforpustet, med et lille smil.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:48

Hun begyndte at grine lidt "Jeg er i god form og elsker at løbe også er det nok alt de sex jeg får som nok også hjælper lidt på det." Hun var ligefrem, hvorfor skulle hun holde det tilbage, han vidste jo godt hvordan hun var, så hvorfor holde det tilbage. Desuden var hun ikke flov over det, hun kunne godt lide sex og derfor gik hun også i seng med folk, som hun havde interresse for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:52

"Det er nok det. De er jo så sundt, siger man," Tyson blinkede og satte sig ned med ryggen op ad træstammen, "men du må trænge til at hvile dig bare en smule. Kom, sæt dig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:54

Hun smilede til ham og satte sig hen ved siden af ham, med det ene ben bøjet. "Ja dete skulle jo være meget sundt" Hun lændede sig hovedet op af træstammen og lukkede sine øjne lidt og slappede helt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum