Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Løbetur i det fri!!!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 4:58

Sheena var iført sin sorte sports BH og sine stramme sorte løbe shorts. Hun luntede lidt. Da hun havde løbet et stykke tid og var på vej tilbage. Hun havde sat sit hår op i en hestehale fordi hun vil have lidt luft til hovedet. Hun pustede lidt og trak efter vejret og gik ned i et almindeligt gå tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:04

Fra en af de andre stier, der flettede med den hun var på, kom Shuuhei let løbende; joggende. Han havde trekvartbukser på, løbesko, en tanktop, og en hættetrøje bundet om livet til hvis det alligevel skulle være blevet køligt. Han svedte ikke rigtigt endnu; men så igen, hans tempo var jo heller ikke det højeste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:50

Hun kom ud på den samme sti som shuuhei. Hun stoppede op for at få pusten og kiggede op på himlen. Der kom en brise som løftede hendes hår en smule og hun lukkede sine øjne og trak vejret dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:53

Shuuhei satte farten ned da han så hende. Hmm. Gik hun ikke i hans klasse..? Han mente at kunne genkende det lyserøde hår, men han var ikke sikker på hvad hendes navn var... "Hey," hilste han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:56

Hun vendte sig om og kiggede på ham og smilede en meget lille smule. "Hey" hun kunne ikke lige sætte finger på hvem han var. Hun var ikke så interreseret i folk fra hendes klasse andet end Moka som jo også var hendes bedste veninde. Hun fortsatte med kigge på ham "kan jeg hjælpe dig med noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:57

"... Mener bare du er i min klasse, men kan ikke lige umiddelbart komme i tanke om dit navn." han grinede lettere forlegent og kløede sig let i baghovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 6:00

Hun kom med et lille smil. "Når er du ham den den nye, jeg følger ikke då meget med i klassen, har vigtigere ting at bruge min tid på end at hører lærerne snakke" hun grinede lidt "jeg hedder Sheena Tamako" hun rettede lidt på sit hår og kiggede fortsat på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 6:06

Smilet blev der. "Ja... Ja jeg kom ind for cirka en uges tid siden." han rakte hånden frem. "Shuuhei Hisagi." introducerede han sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 6:11

Hun rakte ham sin hånd og kiggede på hans, imens hun smilede. "Jamen velkommen til, så håber jeg da at folk har taget godt imod dig indtil videre" hun satte sin anden hånd på sin hofte og lod sin vægt over på det ene ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 6:56

Han trykkede hendes hånd, smilede da han trak sin hånd til sig igen. "Alle har sådan set været flinke. Grimmjow kendt ejeg jo så i forvejen, men har da nu også lært Lacus, Genma og Minato at kende..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 7:19

Hun kiggede lidt underligt da han nævnte navnet Lacus. "Nå så du har mødt lacus, det er vel ingen overraskelse hun er altid så imødekommende" hun grinede lidt akavet og havde ikke helt regnet med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 7:21

Han trak på skuldrene. "Hun dukkede op til kampsport, Kensei satte mig til at træne hende. Hun lavede dog et af de første rullefald forkert så den gik gal med hendes ryg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 7:27

Sheena kunne ikke lade vær med at grine "Lacus... Kampsport... Du laver sjov ikke? Hun er svømmer ikke kamp udøver. Hvad tænkte hun dog på den idiot. Når men så kan det da være jeg ikke ser hende et stykke tid. Det er faktisk en god chance for. Det var en god nyhed" hun blev lige pludselig meget glad og kiggede på ham. "Ved du mere om lacus så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 7:51

"Umm... Nej..." han så dog på hende med løftet øjenbryn, havde han gjort lige siden hun sagde det var en 'god' nyhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 7:55

Hun lagde godt mærke til hans løftede øjenbryn og havde nok lidt på fornemmelsen hvad han tænkte "jeg syntes jeg kan mærke på dig, du godt kan lide hende. Må keg spørge hvorfor" hun lagde armene over kors og håbede lidt på hun kunne vende ham imod lacus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:02

"Tja. Hun er flink." han trak på skuldrene. "Venlig og åben. Imødekommende. Hun gør et godt førstehåndsindtryk, som man siger. Hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:07

Hun kiggede lidt undrende på ham. Hvordan kunne det være alle andre sagde det undtagen hende og Tyson. Hvorfor kunne lacus altid få det hun ville have. Lacus vidste at Sheena kunne lide samme typer som lacus, så hvorfor var det lacus der fik dem. Det gav ingen mening i hendes hoved. Hun ville gøre alt for at få det lacus kunne få om hun så skulle spolerer lacus liv, som hun allerede er godt på vej til. Hun vendte bare hovedet og sukkede lidt "tja.. Hun er desværre min søster. Om jeg vil indrømme det eller ej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:10

".. Ah. Søskende rivalri gætter jeg på, ud fra tonen af din stemme."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:26

Hun kiggede stadig undrende på ham "hvad får dig til at tro det, hun får bare alt hvad hu. Peger på og hvad for jeg, det der bliver efterladt" hun blev en smule fornærmet "og jeg er ikke jaloux"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:28

"Okay okay, så siger vi det," han løftede hænderne overgivende selvom han indvendig vitterligt ikke troede på så meget som ét ord. Med den stemmeføring var det alt for tydeligt at hun i bund og grund var jaloux som ind i helvede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:33

Hun kiggede på ham med et løftet øjenbryn "godt så er vi enige, hvad var der så med hendes ryg" hvis det nu var lacus var kommet slemt til skade så kunne det være hun kunne få kira for sig selv, denne her gang. Hun smilede lidt for sig selv og prøvede at planlægge hvordan hun kunne få kiras opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:37

"Ved jeg ikke helt, men den var helt gal da jeg mødt ehende i svømmehalen dagen efter. Hun lovede mig og Grimmjow at gå til Acher med det, så det håber jeg da hun har gjort."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:39

Hun grinede lidt "hun er kendt for at være klodset, og hun plejer at holde hvad hun lover. Det er den eneste gode ting jeg kan se ved hende" hun smilede selvsikkert til ham og ville overbevise ham om at hun var så meget bedre end lacus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:43

"Eneste gode ting? Jeg ville da sige det andet jeg har nævnt også er positivt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 8:48

Hun kiggede uforstående på ham "sikkert noget du har bildt dig ind, det har sikkert været skuespil, det er jeg overbevist om, for sådan er hun ikke overfor mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri!!! Empty Sv: Løbetur i det fri!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum