Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Løbetur i det fri

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Løbetur i det fri Empty Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:06

Phew. Det var lidt af en trænings session han havde taget indendørs - og han fortsatte udenfor med en god løbetur, iført tanktop, shorts, et headband der dækkede for venstre øje, og sine løbesko. Han strøg en hånd gennem sin for nyligt lavede mohawk, og var lige nu igang med et jogging tempo, mens han kastede blikke omkring sig på den flotte natur der omgav Mountain High.


Sidst rettet af Kakashi Hatake Lør 11 Aug - 10:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:09

Jayce stod lænet op af et træ med lukkede øjne.. Han hørte for en gangs skyld ikke musik, han slappede bare af.. Han havde nogle løse cowboybukser på, og en t-shirt der sad en smule tæt og en stor jakke der var åben... Hans dogtag hang rundt om halsen på ham som altid... Han hørte nogle skridt komme tættere på og åbnede dovent det ene øje og kiggede for at se om det var nogen han kendte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:13

Inden længe kom Kakashi forbi, og kom langsomt til et stop. "Yo. Mener ikke at have set dig før?" et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:16

Jayce kiggede på fyren foran sig, han forstod ikke han gad og løbe og blev stående lænet dovent imod træet... "Jeg har heller ikke set dig før, så har du nok ret i... Er 1års.." han lænede hovedet imod træet "Du vel 2års?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:18

Han nikkede. "Yup." et skævt smil, mens han rakte hånden frem mod den yngre dreng. "Kakashi Hatake." introducerede han sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:29

Han smilte en smule flabet til ham og rykkede sig væk fra træet og rakte ham hånden "Jayce Miena... Men Jayce er mere end rigligt... Det også nemmere" han lænte sig tilbage imod træet med et bump og placerede den ene fod på det i højde med det modsatte knæ

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:41

Et nik. "Det skal jeg nok huske, så. Nå, men hvad laver du så herude? Går bare rundt og ser dig omkring, eller hvad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:42

Han små grinte "går og går... står stille og slapper af.. Hørte egentlig musik men den løb sku tør for strøm.. Må have været for optaget af noget andet i går til at ligge den til opladning" han trak lidt ligegyldigt på skuldrene "du lidt mere aktiv ser det ud til" han sendte ham et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:46

"Tja. Jeg bliver nødt til at holde mig igang." han trak let på skuldrene. "En intensiv gang træning efterfulgt af løbetur. Jeg skal trods alt træne op igen til at jeg kan tage min prøve for det sorte bælte, ser du. Jeg er blevet sat lidt tilbage, men no worries, jeg er ved at indhente det igen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:49

han grinte "worries? Pff.. bekymringer har jeg sjældent.. ser du jeg tager livet som det kommer.. stille og roligt, dejligt afslappende... du burde prøve det... nyde livet" han sendte ham et drilsk blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:51

Han smilede skævt. "Det gør jeg skam også fra tid til anden. Selvom det ikke helt passer med den karriere jeg kører efter. Det bliver lidt hektisk hvis det går som jeg håber det gør."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:53

Han løftede et øjenbryn og stak hænderne i lommerne i bukserne... "Nååh..?" han kiggede en smule spørgende på ham "gætter det har noget med din sport og gøre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:58

Han rystede på hovedet. "Tror de fleste, men nej. Ser du, jeg er med i et band ved siden af alt det her skole hejs." endnu et skævt smil. "De fleste synes det er spild at jeg går den retning når mine karakterer er til meget ande,t men for at være ærlig er jeg ligeglad med skolen. Jeg gennemfører det kun på grund af at mine adoptiv forældre helst ser at jeg gennemfører det."


Sidst rettet af Kakashi Hatake Lør 11 Aug - 11:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:00

Han var en smule overrasket over svaret men viste det ikke. "ahh det jo fair nok... Men det vel også meget godt at ha.. jeg mener. godt være jeg doven osv, men ændre ikke på jeg godt vil ha skolen færdig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:02

"Tja. Det vil alle her vel, ellers ville man ikke være her, jo." han trak let på skuldrene. "Men nu jeg nævnte musik... Du sagde jo at du var igang med at høre noget da din iPod døde, right? Hvilken slags musik hører du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:05

Han smilte lidt over at han rent faktisk havde fået fat i den del "Tjah... hører blandet. men mest noget rock noget.. Det også det jeg har på den lige nu... Hvad musik spiller i?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:14

"Heldigt nok. Det er lidt hårdere rock vi holder os til." han smilede skævt. "Vi er ved at få skrevet nogle egne sange, men lige for tiden opfører vi andre kunstneres numre, indtil vores egne er helt på plads. Eller, til vi er tilfredse med dem og synes de godt kan komme op på scenen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:17

"Det vel også meget fornuftigt, at man venter til man er sikker på man er klar.. Det en god måde i hvert fald, så slipper i nok for nederlag... Ikke at jeg har hørt jeres musik" han smilte et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:24

"Tja, nu må vi jo se hvordan det går. Vores egen musik kommer nok til at hælde over mod metal, dog. Men lige for tiden opfører vi numre fra bands såsom Breaking Benjamin, Skillet og Evanescence."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:27

Han smilte lidt "alle gode bands" han rykkede sig væk fra træet og strakte sig lidt og rettede på jakken "Nååh jeg ska ind af... Du velkommen til at joine, eller lade være" han trak lidt på skuldrene og gik med hænderne i lommen forbi ham og hen imod skolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:30

"Tjo, er ved at blive lidt småkold, egentligt. Nok for det bedste. Nå, anyhow, hvis du er interesseret i at høre os så skal vi optræde inde på Kunai(en større bar i området med live musik, si'r vi XD) her på lørdag. Du er i alt fald mere end velkommen til at komme,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:33

Han gik roligt og kiggede kort op på himlen "Tjoohh... må jeg se på.. Måske..." han så lidt eftertænksom ud kort, men skiftede så til sit almindelig afslappede udtryk "Synes folk her på skolen virker til at have så travlt alle sammen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:38

"Ja, sådan er de fleste. Jeg tager det nu lidt mere stille og roligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:42

Han kiggede ud af øjenkrogen på ham med hovedet lænet lidt skråt tilbage og et flabet smil "Siger ham der har været til træning og derefter ud og løbe.. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:43

"Ah. Jeg tager det stille og roligt med skolen." rettede han grinende. "Men jeg er lidt af en motionsjunkie, ja."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i det fri Empty Sv: Løbetur i det fri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum