Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mødet i kantinen

+3
Kashi
Shika
Felixnyuu
7 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Mødet i kantinen - Page 4 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 22:19

Lotus kiggede roligt på Lacus og kunne ikke lade være at smile "sikkert.... Det ikke engang sikkert han kommer herned i dag jo" Hun tog sin æblejuice der stadig stod på bordet og tog en tår af den "Havde du en god ferie?" Hvis Lotus skulle vælge en pige på skolen udover sin søster som hun havde det okay med at omgås så var det Lacus, hun vidste ikke helt hvorfor. der var bare noget over hende som gjorde Lotus kunne holde hende ud.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 22:21

Minato bemærkede nok godt at der rendte en masse mennesker rundt omkring ham, men hallo. Pigemave. Lige der.
"Øhm.. den er --rigtig.. pæn.!" Nårh ja, der var også en tatovering. Shit, hun havde også en piercing. Man måtte da ikke få piercings før man var 18 år?
Idiot, det var den her pige da ligeglad med.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 22:25

Lacus smilede til lotus " tjaaa man har jo lov at håbe at han kommer" hun kiggede lidt rundt og fortsatte med at spise, da lotus spurgte hvordan hendes ferie var gået " tjaaa den kunne være gået bedre, har ikke lavet andet end at kede mig"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Alder : 30

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 22:25

Raku så på Gwaine og nikkede "Det var da godt!" Hun smilede stort til ham og sagde så, da hun så at Lacus var kommet ind i kantinen og at hun havde sat sig alene først, men da Grimmjow havde kaldt ud efter hende, blev hun næsten trist, hun ville også kaldes hen til bordet, men vendte sig bare og sagde til Gwaine "Det var da godt. Og jeg har fundet et andet kælenavn til dig, som ikke er chili-chan! Gwa-chan!!" Hun smilede stort da hun præsenterede navnet.

Gæst
Gæst

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 22:38

Lacus hørte Raku i bagrunden og vendte dig om " hey raku, konmer du ikke herover og joiner?" hun smilede og ventede på et svar fra den søde pige.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 22:42

Raku vendte sig og smilede til Lacus, mens hun svarede "Jo, om lidt."
Hun så undskyldende på Gwaine og spurgte "Det må du virkelig undskylde, men det mangler mig derovre, vi snakkes efter skole, ikke?" Hun så smilende på ham inden hun vendter sig og gik over imod de andre populærer, men vendte sig "Vil ikke bede Andri-chan om at komme over med min melonjuice til mig?"
Og så var hun ellers derovre.

Gæst
Gæst

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 22:50

Lacus grinede lidt " andrin chan , de der kælenavne du komme med Raku. De er nu meget sjove" hun følte hun havde det mege bedre idag end dagen før, da hendes opførsel var meget upassende. Hun ventede primært på at Tyson ville komme ned og joine.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 22:55

Raku rødmede let, men smilte bare og sagde "Jeg syntes de er nuttet!" Dog havde hun selv et smil på læben, og hun satte sig ned ved siden af Lacus, og længere væk fra Lotus, end hun havde gjort året før.

Gæst
Gæst

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 22:59

Lacus havde glemt at Lotus og Raku ikke kunne sammen overhovedet, hun havde aldrig nogensinde tænk over hvorfor, men havde ladet vær med at snakke om det. " hmm hvornår kommer Tyson, jeg vil se ham igen!!!" hun sad og kunne ikke glemme det hun havde sagt til ham dageb før. Hun havde en trang til at sige undskyld.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 23:04

Raku så på hende og sagde "Vi kunne gå op til hans værelse og spørge ham?" Hun så smilende på hende, og spiste lidt af sin mad, og hun så runddt på de andre, den eneste hun ikke så på var Lotus.

Gæst
Gæst

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 23:08

Lacus smilede og blev helt glad over Rakus foreslag, hun svarede hurtigt. Det lyder som en god ide" hun rejate sug og spurgte " skal vi smutte?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 0:15

Grimmjow kikkede rundt på alle de folk og have vist været lidt fjern for han hørte kun noget med hente tyson på værelset. "Jeg ville nok ikke smutte op til Tyson lige nu tøser. Lad ham bare sove det er jo ikke fordi han ikke kommer herned når han bliver sulten nok" svarede Grimmjow kort fra hovedet før han fik øje på Kushina holdte sin skjorte op så man kunne se hendes mave. Han smilte lidt og sagde "Jamen den tattoo er da pæn rødtop den ser ikke så gammel ud. Jeg har en på min nedre del af ryggen"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Alder : 38
Geografisk sted : Cph

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 0:21

Lotus kiggede på Ruka der satte sig helt væk fra hende og kiggede på hende.. Hun lærte aldrig at forstå det pigebarn, det var jo ik ligefrem fordi hun havde slået hende eller noget. Hun kiggede bare væk fra dem, og lod dem ikke se noget på hende, alt hun viste var at hun var ligeglad.
Hun hørte gimmjow tale til den nye pige og kiggede på hende kort inden hun rejste sig og gik op til kassen hvor hun begyndte at stå og kigge på deres kager nøje for at finde ud af om det var noget hun kunne lide
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Alder : 37

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 0:27

Han mærkede at Lotus rejste sig og gik op mod kassen. Han tog ud efter den juice han havde stående på bordet og tog en tår ad den hvorefter han spurgte Minato om hvilke lærere han havde i år.
Shika
Shika

Indlæg  Nobu Chan Ons 1 Aug - 0:29

Lacus satte sig ned igen og sagde "så venter vi til han selv kommer" humøn smilede og blev social igen
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Lise Ons 1 Aug - 0:29

"Øh... hvaffornoget?" spurgte Minato intelligent Grimmjow. Han havde tydeligvis ikke fulgt med i de andres samtale.
Lise
Lise

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 0:32

Grimmjow kikkede på Minato og grinte lidt "hvor meget har du overhovedet fandet stump?" spurgte han om imens han rejste sig og rettede lidt på sit tøj
Shika
Shika

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 0:33

"Heh, jamen tak skal I have, begge to," hun smilede og fik blusen på plads igen. "Ja, det sidste af den blev lavet igår." svarede hun dernæst Grimmjow.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Alder : 32

Indlæg  Lise Ons 1 Aug - 0:36

Han gloede lidt med åben mund og polypper, før han tog sig sammen og formulerede et nogenlunde ordentligt svar. "Jeg hørte ikke lige efter, fordi jeg talte med Kushina."
Lise
Lise

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 0:38

Grimmjow kikkede på Kushina da hun svarede ham og smilede lidt "Nice min er så nogle år gammel fik den da jeg var 15 og skulle til og starte her på skolen" Svarede han imens han hev sin jakke og skjorte lidt op så du kunne se hans tattoo på det nederste af hans ryg.
Man kunne tydeligt se at det var et gotisk nummer 6.

"Nårh gjorder du det siger du?" svarede Grimmjow med et ligge grin da Minato svarede på hans spørgsmål.
Shika
Shika

Indlæg  Lise Ons 1 Aug - 0:41

"Ja, det gjorde jeg," sagde Minato venligt, lidt forvirret over al den visen-frem-af-tatoveringer og en eller anden grad af flirt han ikke helt kunne forstå.
Fuck. Grimmjow var jo sindsygt muskuløs...
Lise
Lise

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 0:43

"Nice," sagde hun som kommentar til tattoo'en, og så dernæst med et lille smil på Minato. "Sååh. Jeg har været her nogle uger og jeg har ikke set dig før. Så, første dag? Og hvilken skole kommer du fra? Jeg kommer selv fra Whirlpool High, dattebane."
Kashi
Kashi

Indlæg  Lise Ons 1 Aug - 0:45

Dattehvafornoget? "Jeg har ikke gået i high school før, jeg er bare startet sent. Vi er lige flyttet til byen." Han ville ikke lige forklare nærmere om det. Han kunne heller ikke helt huske hvorfor når hun smilede sådan til ham.
Lise
Lise

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 0:46

Grimmjow tog sit tøj ned igen og satte sig ned igen og bare sidde og høre hvad andre folk snakkede om i et stykke tid.
Shika
Shika

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 0:47

"Ah. Okay." hun smilede let. "Tjah, det her er så min niende skole i alt. Tror ikke det bliver den sidste," hun strakte sig let.
Kashi
Kashi

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner