Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mødet i kantinen

+3
Kashi
Shika
Felixnyuu
7 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 7:13

Kushina vendte sigmod dem da Lacus brat blev trukket op sådan. "Hey I to, vær flinke ellers får I også med mig at bestille. Det der er ingen måde at behandle en kvinde på, dattebane!"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:35

Flokken grinte bare og hev lidt hårdere i håret på dem.
Raku bøjede hoved og ham der havde fat i hende sagde "Et skridt til og vi gør noget i vil fortryde!!"

Raku så op på både Gwaine og Kushina, men der var ingen svaghed i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Ons 1 Aug - 7:39

Lacus prøvede at holde smerten, bare ved tanken om at drengen tog på hende sådan uden videre, han nød smerten han påtog hende. Han fortsatte med at kærtegne hendes hals og gik lidt længere ned på halen denne gang. Den anden arm havde han lige under brystet på hende. Han stramte trykket, så hun mærkede mere smerte. Hun kom ud med noget lave ord "tch....s...stop det...her" Drengen svarede "Næ...Det her er nu sjovt"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 7:41

Lotus kiggede over skulderen og lagde mærke til der var ballade ved bordet med nogen fra hendes årgang.. Hun gik hurtigt væk fra kassen og gik hen og tog fat i håret på ham der havde fat i Lacus.. "Mon ikke du skulle en på din egen størrelse at lege med i stedet for at genere pigerne??"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 7:42

Stille og roligt rejste hun sig op. "Jeg advarer jer. jeg kan klare jer begge før I overhovedet kan nå at gøre noget."

Det ville ikke være første gang hendes grønne bælte i judo og røde bælte i taekwondo ville komme til god brug.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 7:44

I løbet af få sekunder, og før Kushina nåede at gøre noget, havde Gwaine stukket begge drenge der holdt pigerne en knytnæve i ansigtet og spændt ben for dem så de faldt baglæns ind i deres egen "flok".
Gwaine bøjede sig hurtigt ned og hjalp Raku og den anden pige på benene.
Hans øjne der normalt var lyse var blevet halt mørkegrønne og hans ansigt var som hugget i sten - urørligt og koldt.
Han vendte sig mod drengene fra hans årgang.
"skrid. nu."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:47

Raku så koldt på Gwaine og stak ham en flad og sagde koldt "Du skal ikke blande dig ind i ting hvor du kan komme til skade!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 7:48

Lotus fik fyren hun holdt i håret slået ind i sig og hun nåede lige at rykke sig inden hun blev fanget imellem ham og en af de andre... hun gik hen og stillede sig i nærheden af de andre og så bare afventende på dem fra hendes årgang. Hvis hun kunne undgå at slås, ville hun det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 7:50

Kushina rettede blikket mod den blonde tøs. "Hey, lad da være med at skælde ham ud! Det er da kun godt I har nogen til at støtte op om jer! Det har jeg aldrig nogensinde haft, så tag dog at vis lidt taknemmelighed over at der rent faktisk er nogen der holder med jer!"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 7:51

Gwaines blinkede forvirret og hurtigt var hans øjne tilbage til sin normale lysegrønlige farve.
"huh? hva...?"
Gwaine kiggede forvirret på hende og så drengene fra samme årgang hvorefter han rødmede let som sædvanligt - alt var ved det gamle.
"jeg... undskyld, jeg ville bare hjælpe... og de bryder sig ikke om mig i forvejen..."
Derefter kiggede han forsigtigt på Kushina og smilede svagt.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 7:52

Lotus hev fat i armene på Gwaine og trak ham over til sig "Kan du huske jeg sagde du skulle tænke dig om, og ikke ligge dig ud med de forkerte...." hun gav ham et dumslag i baghovedet... "og en anden gang så lad være og smadre nogen ind i mig" hun slap hans arm og lagde irriteret armene over kors
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Ons 1 Aug - 7:53

Flokken rejste sig op igen og ser på Gwaine og lederen siger "Sig mig engang, tror du at bare fordi du lige kan slå lidt, at vi bakker ud her, vi har noget buisness med de tøser og de skal med os, med eller uden vold"

Lacus bakker stille og roligt om bag Tyson. Hun var begyndt at ryste lidt og havde fået det dårligt.

En af drengene stirrede på Lacus og gjorde hen utilpas. Lacus kiggede på Lotus som stod ved drengene og sagde til hende "Kom herover så du ikke selv kommer til skade!"

Drengene begyndte at knytte næverne og var klar til at give ørertæver.

Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 7:57

"u... undskyld lotus det var ikke meningen..."
Gwaine rødmede forsiktigt hvorefter han snurrede rundt og vendte sig mod gruppen af drenge igen.
"hvorfor?! hvad har de gjort jer?! i har ikke ret til bare at hive dem med når i har lyst, specielt ikke mod deres vilje!"
Gwaine snerrede vredt af de andre drenge - igen virkede han næsten som en anden person. det var svært at se et sammenhæng mellem den distræte dreng som rødmede konstant og denne anden version.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 7:59

Raku vendte sig imod Kushina og råbte "Og det tror du jeg har haft?! Jeg har altid været alene! Det var først her i highschool at jeg kom til at kende nogen! Det er første gang at der overhoved er nogen der har fortalt mig at de holder af mig. Og du tror ikke vi kan passe på os selv?! Det kan vi godt, tro mig! Så bland dig uden om det her!"
Så vendte hun sig imod Gwaine og sagde "Undskyld at jeg slog dig, men du opførte dig ikke som dig selv mere."
Og så vendte hun sig imod flokken og sagde "Og hvad fanden tror I at I har gang i?!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Ons 1 Aug - 8:01

"Fint, så skal jeg nok blande mig udenom hvis det skal være!" hun fnøs og skred hen og samlede sig taske op, mumlede til Minato; "Vi ses til idræt senere idag," hvorefter hun rettede sig op igen, svang med håret, fnøs, og stormede ud af kantinen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  SirDuckbutt Ons 1 Aug - 8:20

Alt gik så hurtigt. Tyson havde knapt nok rejst sig, før alle var gået amok og en var gået. Der gik lidt tid, før Tyson tog sig sammen og fik et overblik over situationen. Han stirrede på drengene - næsten følelsesløst men med en lille snert af vrede, hvis man kiggede ordentligt efter, "jeg ved ikke hvad I prøver på, men hvis i har bare lidt hjerne, burde i overveje at skride."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 8:21

Lotus tager fat i Gwaines jakke og vender ham og stikker ham en lussing... "Kom så... SÅ det på tide vi 2 skrider nu.." hun kiggede surt på ham og bestemt, og lagde ikke skjul på hun mente det "Det her er ikke noget du skal rodes ind i.." hun kiggede ned på Grimmjow og Tyson og så op på ham igen "Grimmjow og Tyson passer på dem..." hun tog fat i ærmet på Minato og hev ham op og stå "og dig, tror lige vi finder din veninde på vejen" hun tog fat i et ærme på hver af drengene og trak dem med sig ud af kantinen...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 8:24

Gwaine kiggede irriteret på Lotus da hun trak afsted med ham og den anden dreng, men kort tid efter rødmede han let og lod igen til at være sit normale selv.
"l...lotus... uhhm... du kan godt give slip nu. hvad handlede det om? og hvorfor kunne vi ikke være blevet? jeg har et dårligt med at efterlade Raku, selvom jeg ved Tyson og Grimmjov er der..."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Shika Ons 1 Aug - 8:27

Grimmjow vågene op fra at være faldet i søvn på bordet, ved at han kunne mærke at der blev råbt og at nogen skubbede til ham. Han rejste sig op og vente sig rundt for at se hvad det var der foregik og undgik kun lige at blive ramt af et slag fra en af dem som de andre var oppe at slås med.

Grimmjow havde fået nok og slog en af drengene i hovedet og sparkede en anden hårdt i maven. Nogen gange var det godt at have sort bælte i karate.

Grimmjow rejste sig i sin fulde højde og tog fat i kraven på Tyson og sagde hårdt til Lacus og Raku "Vi går".

//forlader Kantinen//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 8:34

//rykker dem ud på hallway....//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:39

Raku så på Lacus og sagde "Det er utroligt, hvad man skal finde sig i, syntes du ikke?!"
Hun satte sig opgivende ned og så på hende og så på de drenge der havde været involdveret og så så hun på sin mad og hun rejste sig op og sukkede "Fedt! Jeg har mistet min appetit på grund af JER!" og hun rejste sig op og spurgte Lacus "Vil du med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Ons 1 Aug - 8:43

Lacus kiggede ned i jorden og derefter på Raku "Jo lad os gå, før der sker noget mere..." Drengene kiggede på dem og hviskede lidt og sagde så til dem "Vi kommer igen!" de vendte sig om og gik videre... Lacus blev bekymret for deres trussel, men løb så hen til grimmjow og Tyson.

//Rykker til The hall//
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:43

//Hallway!<3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  SirDuckbutt Ons 1 Aug - 9:03

//le hallway :3//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 6 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum