Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mødet i kantinen

+3
Kashi
Shika
Felixnyuu
7 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:46

Nito havde lagt mærke til, at 2 af de ældre elever var begyndt at trække de nye hen til sig. Han kiggede sig omkring igen, at stå og stirre ville være en smule uhøfligt, men et sted indeni ønskede han at blive inviteret over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 10:48

Gwaine hørte Lotus kommentar til en ny dreng og sukkede dybt. ikke igen. han begyndte at kante sig forbi dem da han selvfølgelig IGEN skulle falde over noget, denne gang et bordben og vælte ind i Lotus.
hans held i dag -.-'
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 10:55

"Jo jeg er Grimmjow, Grimmjow Jaeger" svarede han og gik over til bordet og satte sig ned ved siden af Lotus da Gwaine væltede ind Lotus.

Grimmjow sukkede dybt og rystede på hovedet af og sagde "Kunne du ikke bare prøve lidt på ikke at vælte ind i folk lille ven"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 10:59

"u... undskyld... jeg prøvede ellers at lade være... bliver vist bare let distraheret... undskyld lotus"
Gwaine rødmede let og lod som sædvanligt håret falde ned over sit ansigt.
"og undskyld til dig også, væltede vist ind midt i jeres samtale..."
Gwaine nikkede let til den anden dreng og forsøgte derefter endnu engang at få kantet sig udenom bordet. måske kunne han finde et sted hvor han ikke kom i vejen for nogen...
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 11:01

Lotus kiggede op på Grimmjow da han kom tilbage til bordet, men nåede ikke at sige noget da Gwaine væltede ind i hende ... Hun tog fat i trøjen på ham og trak ham tættere på "Du ved godt der findes nemmere måder at komme tæt på mig på ikke?" hun smilte flabet til ham inden hun slap hans trøje igen.

Hun kiggede dernæst på pigen Grimmjow havde hentet og så på fyren hun havde hentet.


Sidst rettet af Felixnyuu Tirs 31 Jul - 11:02, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:02

Hun stillede hurtigt sin tomme bakke fra sig, og satte sig hen til de andre, tilfældigvis på den anden side af Minato, men hendes øjne var på Grimmjow. "Så... Er alle rygterne sande?" spurgte hun ligeud, med et lille smil. Hvis de var, så var han virkelig en hun så op til.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:03

Minato var lige ved at sige noget, men slappede så af da det ikke så ud til at nogen ville komme op at slås. I stedet for kiggede han på den rødhårede pige der var kommet over til dem nu. Super diskret, naturligvis!
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 11:07

Gwaine sukkede.
"lotus for sidste gang i dag; jeg prøver IKKE at komme tættere på dig. faktisk prøvede jeg at komme over på den anden side af bordet og VÆK >.< "
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 11:12

Grimmjow vente sig på siden så han havde et ben på hver side af bænken han sad på "Det kommer nok an på hvilke rygter det er men jooh det er de nok" svarede han med et stort smil på læberne.

Han kikkede op på Gwaine som blev ved med at svare Lotus igen og tog så til sidst fat i Lotus og trak hende så hun kom ned og sidde på hans skød. "Hør Gwaine var det? hvorfor bruge du ikke lidt af den IQ du har og finder ud af hvornår du bare burde klappe i og gå videre" svarede han efter han havde fået sat Lotus på sit skød
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:15

"Heh. Cool." hun så beundrende på Grimmjow, men rettede dernæst blikket mod drengen ved siden af hende.

"... Hvad hedder du, splejs?" spurgte hun med løftet øjenbryn efter at have kastet et blik op og ned af ham.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:16

"Øh," svarede han, super intelligent. Wow. Hun var virkelig, virkelig køn. "Jeg hedder Minato. Minato Namikaze." Han satte sit mest vindende smil op og hold endnu engang hånden frem til håndtryk. Ikke at han havde haft meget held med det, men...
Hvorfor syntes alle piger han var en splejs?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 11:17

Gwaine rødmede igen og sukkede så.
"uhhm... tak for at hive hende væk, jeg vil stoppe med at irritere jer med min tilstedeværelse nu, undskyld igen at jeg faldt..."
Gwaine nikkede til Grimmjov og de andre og fortsatte gennem hallen. måske var de ikke så slemme... bare irriterende og med kort temperament. Gwaine forte hånden op til sit blå mærke igen. det gjorde i det mindste ikke så ondt som det havde gjort i morges.
nå, et sted at side...
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:18

"Hmm.." der gik nogle sekunder, før hun tog hans hånd - hun havde et meget fast håndtryk. "Kushina. Kushina Uzumaki."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 11:19

Hun lod sig dumpe ned i skødet på Grimmjow uden at gøre nogen modstand og og smilede bare flirtende til ham uden at sige noget. Hun kiggede derefter på de andre ved bordet.
Hun kiggede lidt på Gwaine men gad egentlig ikke spilde mere tid på ham, han var ikke det værd. I stedet lænede hun sig ind imod Grimmjow og fuldte med i samtalen uden at blande sig, hun var lidt spændt på hvordan de nye elever var.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:21

Wow. Stærk pige. Køn og stærk pige.
"Hej. Godt at møde dig," sagde han høfligt, og måske lidt dumt.
"Såeh..." Okay, hvad sagde man til sådan en pige? "Du har.. jeg mener, HAR du. Timer. Nu her. Hvilke timer skal du have i dag."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:24

Hun prikkede ham i panden. "Duuh. Jeg er førsteårselev ligesom dig, dattebane! Samme klasse som dig." hun rullede med øjnene. "Selvom du nok ikke har lagt mærke til det da jeg skippede formiddagstimerne." hun viftede med hånden som var det ingenting.


Sidst rettet af KushinaUzumaki Tirs 31 Jul - 11:25, rettet 1 gang
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 11:24

Gwaine fortsatte ud af spisehallen til et sted han havde fundet et par år før hvor han kunne spise alene.

// og nu vil jeg for alvor lade være med at falde ned i jeres samtaler og forstyrre jer mere XD
går i seng nu - godnat til jer allesammen og tak for en begivenhedsrig dag på Mountain High Smile
(og til Grimmjov, Lotus og Tyson - undskyld for at falde ind i jer konstant^^' ) //
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:26

"Æh, virkelig?" Han var lidt forvirret, både pga. nærkontakten og det hun sagde. Man kunne da ikke bare sådan skippe timerne! Hvad var det for noget?
"Skulle du til skolelægen eller sådan noget?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:28

"Skolelægen? Pfft!" hun grinede højlydt. "Jeg kan ikke mindes at have været syg så meget som en dag i mit liv. Nejnej, jeg var ude sent igår, hjemme hos Mikoto, og hendes bror lavede det sidste af min tatovering. Jeg sov sgu da bare!"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:30

"Din... tatovering?" Han begyndte at svede en lille smule. "Øh.. sejt." Det syntes han overhovedet ikke at det var. Men hun var det smukkeste han nogensinde havde set. Så måtte tatoveringen også være det.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:32

"Vil du se den?" et skævt smil mens hun så ham ind i øjnene.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Lise Tirs 31 Jul - 11:35

Okay, nu rødmede han. Hvad skete der for de piger? Det var godt nok noget helt andet at gå i high school...
"Jaeh, så skidt da," han prøvede at spille sej, men det gik vist ikke rigtigt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Kashi Tirs 31 Jul - 11:39

"Så tag dig en god kigger," hun smilede skævt og trak op i blusen, så han kunne se den forholdsvist store tattoo på maven - og derved også hendes navlepiercing.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 11:42

Adrian gik ind i kantinen. Han havde stadig ikke fået lagt sine bøger i skabet og slæbte derfor stadig rundt på dem. Han så Grimmjow, og skyndte sig hen til et tomt bord bagerst i lokalet, hvor han stillede stakken af bøger med et lettelsens suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 11:46

Raku kom ind i kantinen, dog havde hun taget sin hårelastik ud af håret, så det lå løst ned over skuldre og ryg. Hun kiggede rundt og så hvor mange der sad, og da hun så en sidde alene ved et bord, tænkte hun at han måske var ensom og hun gik over i retningen af hans bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i kantinen - Page 2 Empty Sv: Mødet i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum