Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

5 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:32

"Nårh.. nej, jeg synes nu du virker meget normal." Han smilede venligt til hende. Kompliceret... hun havde vist aldrig mødt Lotus. "Ja, du må gerne få dem. Jeg hentede dem ned derhjemme i ferien, der var ikke så meget at lave."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:34

Et glædes smil var at se på hendes læber og hendes øjne. "mange tak.. Men det nu ikke fordi jeg ikke har noget at lave i ferierne. Med 2 brødre, så der altid noget at lave" hun grinte lidt igen og kiggede så op på tvet lidt før hun igen kiggede på ham "er du enebarn?" det var måske et underligt spørgsmål. men hun var nysgerrig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:35

"Det var så lidt. Det lyder hyggeligt." Han havde altid gerne ville have haft en stor familie.. det.. havde han jo så ikke. "Ja, jeg bor alene med min far.." han kunne ikke skjule den tristhed der krøb ind i hans stemme.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:37

Hun lagde hovedet let på skrå og kiggede på ham. "minato?" hun kunne fornemme han virkede trist, men hun ville heller ikke borer i det, men hvis han nu ville snakke om det. Hun kom frem til det, som i hendes øjne var en god løsning. "hvis du vil snakke om noget, så kan du bare sige til. Ved godt du lige har mødt mig, men synes du skal vide at muligheden er der" Hun sendte ham et varmt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:43

"Ah.." han for nærmest sammen da hun sagde det sidste. "Jeg øh. Altså. Tak, men.. Jeg skal nok klare den," han satte et smil op, som han godt selv kunne mærke ikke var særligt overbevisende, og han droppede det igen med et suk. "Jeg mener - der er ingen grund til du skal høre på alt det. Det er ok. Men tak."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:45

Hun smilte stadig. det var ikke falskt, det var oprigtigt. "Tilbudet er her hvis du fortryder, men ellers synes jeg bare vi skal se videre og droppe det emne." Hun lagde hovedet let på skrå "er det okay med dig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:49

"Ja. Tak. Altså, det er ikke sådan jeg har det forfærdeligt eller noget," skyndte han sig at sige. "Jeg var hos min kæreste det meste af ferien, så det var ok."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:53

Hun nikkede forstående. "Nej nej, regnede jeg heller ikke med. du ligner ikke en hvis liv er i ruiner".. Hun begyndte at flette sin fletning op. "Din kæreste? det lyder seriøst når du var der en hel ferie" Hun sendte ham et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:55

"Jaaaeh.." han kunne ikke lade være med at rødme. "Vi er vel egentlig.. sådan nærmest forlovede. Og eh. Hun har et.. Altså, hendes forældre er flinke, og det er et stort hus så. Så det var ok."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 11:59

Mina kunne kom ind i lougen da hun kunne høre der var nogle snakke, hun havde et par grå jogging bukser på og en for stor band t-shirt.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 12:02

Teana fik nærmest julelys i øjnene da hun hørte at Minato var forlovet. Ej forlovet det da stort. Vent gik han ikke i 1 årgang? ej fuck det. det var da dejligt for ham "tillykke med det" og så gik døren til loungen og hun kiggede straks op, og hvem kommer så gående, hende der for ik så lang tid siden havde hjemsøgt hendes tanker, selvom det ikke var negativt.. "Mina.."... hun nærmest hviskede ordene og vidste kort ik hvad hun skulle gøre af sig selv. "Du oppe sent?" hun så spørgende på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 12:06

"Heh.. tak," han grinede genert. Hun virkede rimeligt ok, hende Teana. Ikke sådan en der gjorde grin og lavede drama. Hende kunne han godt lide. Han så også op da den nye pige kom ind; det virkede som om Teana kendte hende, så Minato lod hende om at snakke.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 12:08

Mina så træt ud og hendes hår var en smule pjusket "oh hej" Mina smilede til Teana og gik hen til hvor hun sad og satte sig på armlænet ".....oh yeah venter på et telefon opkald fra Maine om hvornår hun regner med at komme hertil så var nød til at holde mig vågen" Mina lage ikke rigtig mærke til at der sad en anden i rummet.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 12:14

Teana kunne ikke lade være at smile over den måde Mina så ud på, var det underligt hun fandt det sexet. Hun kiggede hurtigt væk, de tanker igen.. De var så upassende! Hun kiggede derfor over på minato, ikke fordi han var grim men hey, det var ikke Mina. sexede, just fucked hair mina.. Og så kom de røde kinder... Okay måske skulle hun være gået i seng.. "Du kan se serie med os hvis du vil." hun lavede en bevægelse over imod Minato og forsøgte at undgå at Mina så hendes kinder. "Mina det minato, minato, mina.." gud deres navne mindede om hinanden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 12:17

"Øh.. hej," Minato vinkede til den nye pige. Han opdagede naturligvis ikke at der var noget som helst usædvanligt på færde. "Det er Transformers, I kan bare skifte kanal hvis I ikke gider se tegnefilm," tilbød han høfligt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 12:23

Mina fulgte Teanas blik og blev forskrækket da hun så minato også sad der og faldt næsten ned af stolen
"oh damn sorry så dig ikke jeg er ikke helt vågen.....men hej" Mina vinkede kort og kiggede så på Teana og så tilbage på minato da han sagde noget om transformers "oh altså jeg er ligeglad tegnefilm er vidst det eneste jeg kan følge med i lige nu anyways" Mina lænede sig op af ryglænes mens hun sad på armen af stolen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 12:27

Teana der havde vendt sit blik imod transformers igen havde rykket sig lidt tilbage i stolen. Hun sad stadig godt puttet under tæppet og undgik nok lidt lige nu at kigge på Mina, hendes kinder skulle først falde helt til ro. Hun smilte dog "Som sagt kan jeg godt lide transformers, og den her tegnefilm er ganske godt lavet!" hun drejede kort blikket og sendte minato et smil.
Hun kiggede op på Mina der sad på armlænet. "Uhmm du må altså godt sidde i den bløde del af stolen hvis du vil. den er så stor der rigeligt med plads" hun sendte hende et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 12:32

"Heh, fair, men I siger bare til, jeg har set den før," tilbød Minato galant. Damn. Nye pige var høj. Højere end ham, og ret.. øh. Han skyndte sig at kigge på tegnefilmen igen med en let rødme i kinderne.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 12:37

Mina gled dovent ned i stolen ved siden af Teana da hun tilbød satte sig til rette og lænede sig så med albuen på armlænet og hoved i hånden, "hva handler det om...talende biler??.........vent hvad blev den lastbil lige til en robot???" Mina kørte en hånd gennem håret i fustration.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 12:39

Okay. nu sad hun ved siden af.. uhmm burde hun putte sig ind til hende ? havde de været alene havde hun gjort det, men .. var det egentlig okay? det var da ik særlig lady agtigt? hun blev afledt af sine tanker igen da Mina snakkede. Hun grinte lidt.. "well... der gode og onde transformers, det det de hedder. De tager bare form som biler på jorden for at gemme sig for menneskene, selvom de egentlig smadre lidt det hele lige nu." hun kiggede på Mina og så på tvet. "der findes både gode og onde. De onde hedder decepticons, de vil ødelægge jorden og de gode kæmper så imod." hun tog sig eftertænksomt til hagen og kiggede på Minato. "er det ikke rimelig basis?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 12:42

"Jo, altså lige nu er de i gang med at infiltrere Decepticons hemmelige base på jorden. Og Optimus Prime skal til at kæmpe - Optimus Prime er de godes leder, det er ham den store lastbil.." Minato forklarede glad om Transformerne, og opdagede ingenting om hvorvidt piger skulle putte sig ind til hinanden eller ej.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 12:46

Mina så meget eftertænksom ud mens hun kiggede på tvskærmen " og jeg som troede Tegnefilm var nemt at forstå.....hvordan kan i se forskæld på hvem er gode og hvem er onde??"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 12:47

Teana kiggede på skærmen "Det er noget man lærer når man ser serien, eller den film der lavet." hun fulgte lidt med og tilføjede så "ham den gule der, det bumblebee. min ynglings, han er en af de gode." hun kiggede om på Mina og smilte lidt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 12:51

"Hvordan man.. øh.." Minato prøvede at huske tilbage til dengang for ret mange år siden han først så Transformers. "Altså, når man ser nok afsnit finder man vist efterhånden bare ud af hvem der slås med hvem?" Han prøvede at lave en joke med det.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 12:57

Mina kneb øjene sammen og kiggede inden hun gav op og lage hoved tilbage på ryglænet og lukkede øjne kort men åbnede dem så drejede hoved og kiggede på Teana men lænte stadig hoved på kanten.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 3 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum