Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

5 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Man 10 Mar - 6:01

Minato rødmede nu meget synligt og rømmede sig. "Ja.. hende kender jeg godt," sagde han med let rystende stemme. "Hun er ret... speciel."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Man 10 Mar - 6:05

Mina grinede lidt "ja det tør siges, hun var den første jeg mødte da jeg kom på skolen skulle klæde om til uniformen og hun var i omklædnings rummet så snakkede med hende der...det ente ret intrasant" Mina kiggede frem og tilbage på Teana og Minato.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Mar - 6:07

Teana der stadig kiggede intensivt på Mina hørte også hvad minato sagde.. Amen det kvindemenneske.. vent, klæde om. hvad havde hun gjort? Hun blev enig med sig selv om at spørger Mina på et andet tidspunkt.
Hun vendte sig om igen med armene over kors og puttede sig ned til Mina igen. "Jeg kan ikke lide hende, jeg undgår hende. Så kender hende ikke. Kun ud fra hvad jeg har set"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Kashi Man 10 Mar - 6:19

I samme nu kom Kushina gående, en smule tidligere færdig med sin træning end ellers, men hun kunne mærke at hun stadig skulle tage sig en slapper nu, plus i morgen - hendes ben værkede som ind helvede, og det duede jo ikke, hvis hun knapt kunne gå når hun skulle op til prøven om bæltet. Så hun havde set sig nødt til at stoppe før tid, tage en hurtig tur i badet og let føntørring (at tørre det helt igennem tog trods alt tre kvarter eller lignende), og trådte nu ind i loungen. Der var jo vist noget om Minato havde nævnt han ville sidde og stene transformers indtil han hentede hende. Så da hun fik øje på dem, smilede hun, før hun vandrede over, smed sin træningstaske på gulvet, og klemte sig ind på den frie side af Minato. "Hej smukke,"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Man 10 Mar - 6:54

Han rømmede sig. "Hun kan godt være lidt nærgående. Og måske lidt dårlig til at respektere andres grænser." Så havde han ikke sagt for meget...
Minato så overrasket og glad på Kushina da hun kom gående, og trak hende ind til sig og kyssede hende da hun satte sig. "Hej - jeg troede du trænede?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Man 10 Mar - 7:12

Mina begyndte at grine "haha ja det tør siges blev næsten molested i omklædningsrummet men der skete ikke noget" Mina så på hende der kom gående, oh det er Minatos kæreste aw de er da meget kære.
Mina lage den ene arm omkring Teana da hun puttede sig ind til hende.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Mar - 7:56

Teana var fløjet op igen, hvis det ikke var fordi Mina havde lagt en arm om hende. Det var nok også den eneste grund til hun ikke for op fra sin plads, og begyndte en lang smøre om latterlige pigebørn som ikke var opdraget ordenligt og havde et seriøst opmærksomheds problem. I stedet puttede hun sig mere ind til Mina og lod sin ene hånd hvile over hendes mave.
Hun kiggede op da den nye pige kom ind, det var nok hans kæreste. Hun kunne kende hende fra et episoder der havde været på skolen. Hun sagde dog ikke noget smilte bare lidt og kiggede kort op på Mina før hun igen kiggede på tvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Kashi Man 10 Mar - 8:01

"Gjorde jeg også. Men mine ben værker som ind i helvede. Mere end normalt." hun trak let på skuldrene, og slængede sine ben ind over hans lår, og gav ham med et smil et kys tilbage. "Så... Jeg må vistnok for en enkelt gangs skyld tage en dag fri i morgen så jeg ikke er helt udmattet til prøven. Du kom og så på, ikke?"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Man 10 Mar - 10:40

"Mmh. Kan du tro jeg gør," sagde Minato til Kushina og rødmede lidt - han vidste ikke helt om det var okay sådan at være.. øhm.. meget kæresteagtige lige i det her selskab. Men.. det var vel sådan alle andre gjorde. Han havde da set flere par på skolen gøre sådan.

"Nej.. hun er ret -" hvordan sagde man det på en pæn måde? Han gad ikke mere drama - "speciel. Hende Moka."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Man 10 Mar - 18:53

sangen hot blooded begyndte at spille fra Minas lomme "oh det er nok Maine må hellere tage den" Mina tog sin telefon ud af lommen og trykkede på den grønne knap mens hun rejste sig og gav Teana et hurtig kys "vi ses imorgen ik??"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Mar - 19:35

Teana rykkede sig så Mina kunne komme til sin telefon. Hun smilte lidt da hun fik et kys og nikkede "Jo vi ses i morgen".
Hun kiggede derefter over på Minato og hans kæreste. Hun vidste ik helt hvad hun skulle synes om hende, det var da meget normalt når man kom ind i et rum og hilse på folk? Altså hvis ens kæreste sad og snakkede med nogen gjorde man da det? Hun rettede sig op med et smil kiggede hun på Kushina. "Jeg hedder forresten Teana Moriko." Altså bare fordi hun ik kunne hilse, så kunne Teana i hvert fald godt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Kashi Man 10 Mar - 23:38

"godt, smukke." hun grinede og kyssede ham, før Teana snakkede til hende.

En svag rødmen farvede Kushina's kinder. "Aaah, undskyld, jeg... Så dig ikke rigtigt." et flovt grin og hun trykkede pigens hånd. "Kushina Uzumaki." introducerede hun sig selv, før hun puttede sig ind mod Minato igen. "Jeg... Lægger ikke mærke til så meget andet når Nato her er i rummet," indrømmede hun.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 0:40

Okay.. de VAR øh. Noget.
Og.. hvad skete der lige for Kushina?
Ingen af delene fik ham i hvert fald til at rødme mindre.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  TwistTail Tirs 11 Mar - 0:44

Mina tog mobilen til sit øre og væk igen og så på Kushina "hi jeg er Mina Spelman hyggeligt at møde jer begge men jeg er nød til at smutte bye" Mina løb ud af lokalet mens hun snakkede i telefon

//mina er ude//
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Mar - 0:46

Teana vidste ik helt hvad hun skulle synes om den rødhåret pige. Hun havde egentlig troet udfra Minatos opførsel at hun var en sød og høflig pige. Joo hun virkede da sød nok, men høflig nej. Hun kiggede op på Mina en sidste gang og sendte hende et smil før hun gravede sig selv helt ned under tæppet, okay nu virkede stolen alt for stor.
Hun skubbede det væk og sendte Kushina et smil "det går nok". Hun kunne ikke lade være med at tænke det var en lidt vattet undskyldning, men hun ville ikke dømme hende på så kort tid. hun valgte derfor bare at fokusere på de kæmpende transformers i tvet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Kashi Tirs 11 Mar - 3:13

Kushina sendte hende et smil. "Godt... Der er jo nogle få det støder, desværre.." hun sukkede. "Det er virkelig ikke for at være uhøfligt, men, ja... Du kan selv spørge 'Nato her. Jeg kan være rimelig... uopmærksom så længe det ikke er ham eller træning det omhandler."


Sidst rettet af Kashi Tirs 11 Mar - 5:45, rettet 1 gang
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 5:39

Det kunne der være noget om, tænkte Minato. "Jaeh.." sagde han bare. Det var vist en pigeting han ikke skulle blande sig så enormt meget i. "Teana kan også godt lide Transformers," præsenterede han hende.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Mar - 6:26

Teana valgte bevidst ikke at kommentere på det Kushina sagde, hun var for træt, og det ville bare skabe drama og det gad hun ikke. Hun nikkede lidt "Yeah.. altid fundet dem fasinerende" hun gabte igen og tog hånden op for munden og med en søvnig stemme tilføjede hun "selvom jeg lidt frygter at jeg for træt til at se den færdig" hun smilte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Kashi Ons 12 Mar - 5:02

"Mmhmm. De ER fascinerende. I em her," hun viftede hånden i den generelle retning af tegneserien, "Holder jeg så med autobots... Men i de nye film er decepticons altså bare for seje til jeg kan lade VÆRE med at holde med dem, istedet!"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Ons 12 Mar - 7:38

"Du holder altid med Decepticons," mumlede hendes kæreste stille.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Mar - 11:12

Teana havde lidt en ide om Minato var ret så grumt undertrykt i det forhold. Det var tydeligt hvem der havde bukserne på. Han turde jo knap sige hende imod.. Hun gabte igen og rejste sig så.. "undskyld men jeg simpelthen for træt.. jeg ender med at falde i søvn hernede og det ikke passende." hun lagde pænt tæppet sammen og tog sin mobil på bordet. "Det var hyggeligt at møde jer, og Minato vi må lige finde ud af jeg får de filer" hun sendte ham et taknemmeligt smil. "Nååh med godnat i to og sov godt". Efter det gik hun ud af døren og op i seng

//Teana er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 5 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum