Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En meget random dag

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

En meget random dag Empty En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 9:40

Grimmjow sad på kanten helt nede ved væggen og gloede ud over resten af hallen. Han havde været i et meget random humør idag, han havde drillet en første års fordi han havde tabt sin notebook og Grimmjow ved et tilfælle havde fundet den. Han havde set en tøs tjekke Kakashi ud og havde flabet spurgt hende om hvorfor hun ikke bare gik hen og rørte ved ham. Hvilket han kun havde fået et knald rødt ansigt og et par vilde øjne ud af før hun var løbet hen til sine venner..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 9:42

Og Shuuhei trådte nu ind i hallen. Han havde for længst opgivet at prøve at skjule alle de røde mærker Kensei havde efterladt på hans overkrop og hals, så derfor var han stadig bare i sine normale badeshorts da han gle ned i vandet og begyndte at svømme baner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 9:46

Lacus kom ud fra pigernes omklædningsrum iført en lyserød bikini. hun havde sit hår løst og tog sig lidt til ryggen. Hun havde stadig en del smerter efter den kamptræning. Hun havde ikke været hos sygeplejersken fordi hun havde for ondt til at stå ud af sin seng. Hun havde endelig fået nogle kræfter og tænkte det ville være en god ide og træne lidt i vandet. Hun ville ikke lade sin ryg stoppe hende i at svømme lidt. Hun gik hen til vandkanten og satte sig stille og roligt ned, med fødderne nede i vandet. Hun tog en dyb indånding og kiggede op i loftet, for at lindre sine smerter en smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 9:52

Grimmjow kikkede op da han så Shuuhei kom svømmede og sparkede noget vand hen i hovedet på ham "Hva Shuuhei du er ikke bange af dig kan jeg se.. Er glad for at jeg ikke er lige så territorium som andre kan være" Han kom med et grin og lænede sig tilbage mod væggen og kikkede ved et tilfælle til siden og så Lacus "Du ser ikke helt okay ud Lacus.. Er du sikker på du burde hoppe i vandet?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 9:58

Han fnøs let og rystede blot hovedet for at få vandet ud af øjnene. "Ser ingen grund til at prøve at skjule noget så åbenlyst."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:02

Lacus kiggede på grimmjow som snakkede til hende "Huh...nah så slemt er det heller ikke tror jeg, det går nok over snart..." Hun løftede sig forsigtigt ned i vandet og kom med et lille piv, da hun kom til at lave en forkert bevægelse. Måske er kampsport ikke lige noget for mig afligevel. Da hun var kommet helt ned i vandet, holdte hun sig lidt tæt på kanten for en sikkerhedskyld.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:04

"Ja hvorfor også skjule noget så åbenlyst Shuuhei" Grimmjow smilede flabet og holdte et øje med Lacus hele tiden.. "Du har trænet Aikido med Shuuhei har du ikke?" Grimmjow vendte hovedet og kikkede på Lacus alt imens han sprøjtede vand på Shuuhei med det ene ben..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 10:07

Han svømmede nu ind til kanten, svarede for hende. "Jo, hun har. Hun landede forkert ved et af rullefaldene, dog. Sikkert det der stadig gør brok."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:10

Hun grinede lidt akavet "Så dum, som jeg var tænkte jeg at jeg måske kunne starte til noget kampsport for at prøve noget nyt, men det er ikke ligefrem noget jeg er god til. Og rullefaldne var heller ikke lige min kop te. Jeg failede for groft...især mit først, det sagde knæk i ryggen på mig og lige siden har jeg haft ondt, men jeg kan dog stå op nu" hun prøvede at svømme lidt rundt, men kunne godt mærke det var lidt kompliceret, grundet smerten.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:15

Grimmjow kikkede på hende lidt og trak så på skulderne "Du skal nok lære det hvis du vil Lacus.. Det er altid svært i starten" Han sparkede lidt med fødderne i vandet men gjorder ikke nogen anden bevægelse..

"Har du overvejet at få en til og tjekke den ryg dog? der kunne være en nerve der sad i klemme som kunne være grunden til at du har ondt" Grimmjow trak på skulderen "Men jeg er jo ikke læge så kan jo ikke sige om det faktisk er det"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 10:18

"Mmhmm... Fik du Acher til at se på den ryg som Kensei sagde du skulle?" han rødmede kun meget let da han sagde navnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:23

Hun sukkede lidt "nej jeg har ikke været hos sygeplejersken, jeg var nede samme dag for at få den tjekket men han var der ikke, så jeg måtte gå igen. Så jeg valgte at ligge mig i min seng for at slappe af og da jeg så vågnede igen, kunne jeg ikke rejse mig op af sengen før idag. Og jeg plejer at svømmetræne og tænkte det måske ville hjælpe lidt. Men skal have sygeplejersken til at kigge på min ryg snart" Hun gik langsomt langs kanten og holdte godt fast, men hun prøvede at give slip en gang imellem, for at få svømmet lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:26

Grimmjow gjorde en håndbevægelse mod Lacus for at få hende op ad vandet "Kom her så tager jeg et hurtigt kik på den.. Sæt dig med ryggen til mig" Grimmjow satte sig op og vendte sig med siden til..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 10:34

Imens gik Shuuhei tilbage til at svømme nogle baner. Hellere det end at se på og føle sig overflødig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:37

Lacus sukkede lidt og gik langsomt, men smertefuldt hen til Grimmjow og satte sig stille og roligt på kanten af bassinet. Hun samlede sit hår hen foran brystet, så Grimmjow kunne komme til. Hun glædede sig ikke ligefrem til det, da hun vidste det ville komme til at gøre ondt på hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:39

Grimmjow pressede lidt langs rygraden og bevægede sine hænder hen langs ryggen imens han pressede forskellige steder "Sig til hvis det gør for ondt"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:45

Lacus bed sig i læben og knyttede sine hænder af smerte. Nogle små piv kom ind imellem fordi hun ikke kunne holde dem inde. Smerten var ligesom at man blev stukket af en masse knive og den bare blev svære at holde inde.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:48

"Hør du ser ud til og have meget ondt Lacus.. Du burde gå til læge med den ryg.. Er ikke lige sikker på hvad det er men med de smerter du åbenlyst har burde du få det tjekket" Grimmjow kom med en mine før han log sig dumpe sidlæns ned i vandet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 10:52

Hun kiggede lidt ned i vandet. "Jeg gør det bare senere, så må jeg se om han er der, når jeg kommer" Hun gik stille og roligt ned i vandet igen og prøvede at svømme videre. Hun svømmede ud til midten af bassinet og holdte en pause for at smerten ville forsvinde en lille smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 10:55

Grimmjow rystede på hovedet "Du burde holde dig i ro Lacus" Grimmjow kikkede på Shuuhei da han kom forbi og dykkede under vandet og hev fat i benet på ham så han røg under vandet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 11:02

"Gah!" han nede lige præcis at tage en indånding før han blev hevet under. Irriteret sparkede han ud efter Grimmjow med det ben han havde taget fat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 11:06

Lacus sukkede lidt og måtte accepterer, at hun ikke ville kunne træne så længe ryggen var slem. Hun kiggede på Shuuhei og Grimmjow som legede med hinanden i vandet og hun begyndte at grine lidt. Hun gik langsomt hen til kanten og satte sig op og kiggede på dem. Det ligner fuldstændig små børn der leger i en svømmehal. Hun rettede sit hår en smule og skubbede det om på ryggen igen, hvor det kom til at give hende et lille smæld i ryggen. "Av.."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Shika Tors 8 Nov - 11:09

Grimmjow gav et trak i benet selv om Shuuhei prøvede at sparke ham med samme ben and kom blot med et grin under vandet før han til sidst slap og gik op til overfladen og trak noget luft..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Gæst Tors 8 Nov - 11:13

Endelig kom han op til overfladen igen, tog et dybt, tiltrængt åndedrag. "Dit røvhul," men han grinede mens han sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Nobu Chan Tors 8 Nov - 11:16

Lacus begyndte at grine over Shuuhei's kommentar. Hun sad lidt i sine egne tanker og var en lille smule bekymret for sin ryg, hun håbede ikke det var for alvorligt, til at hun skulle gå med det i lang tid. Hun kunne jo dårlig nok bevæge sig nu, hun håbede inderligt at det bare var nogle ømme muskler.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En meget random dag Empty Sv: En meget random dag

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum