Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Random i kantinen

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Random i kantinen Empty Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 8:26

Det var mellem timerne og der var intet at lave... Genma kom gående ind i kantinen og gik hen og satte sig ved det bord som de andre plejede at sidde ved..
Hvorfor kunne de ikke bare fatte at historie var en sovetime...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 8:27

Minato kom ind og ville købe mad. Han stoppede måske 0,5 sekund da han så Genma og gik så op til kassen.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 8:31

Lily stod oppe ved kassen og var ved at betale for en pose vingummier.. Hendes ene øje var svagt blåt, og hun smilte glad til ekspedienten. Hun fik øje på Minato og smilte til ham "ohh hey Minato var det ik?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 8:33

"Jo..." Han smilte til hende, glad for at der var en anden at tænke på. "Lily..? Har din næse det bedre?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 8:34

Genma sad og skrev forskellige ting ned i en blok og nynnede nu og da noget af en sang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 9:50

Hun smilte til ham "Jaa jaa den har det fint nok..." hun klappede på sin guitar på ryggen "hjalp også på humøret jeg kunne spille igen... " hun kiggede lidt skamfuldt ned "undskyld jeg bare løb forleden, jeg.. jeg kunne ikke helt overskue det..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 9:53

"Nårh. Det gør ikke noget. Der var også mange og du havde jo ondt." Han smilte bredt for at vise hende at der ikke var nogle hard feelings.
...men suk... hvorfor skulle Genma lige komme nu? Han gad ikke tænke på... at alle andre end ham selv havde kysset Kushina.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 9:59

Lily kiggede rundt og sukkede lidt "der ikke nogen ledige borde" alle borde omkring dem var mere eller mindre fyldte.. Eneste der ikke var, var et bord hvor der sad en person med en blok. Hun stod tøvende og vidste ik helt hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:02

Ray kom ind i kantinen han var helt ny men der var intet at lave pt så han besluttede sig for at få en snack og noget vand.
Han gik over og tog en vandflaske og et æble og gik op og stilte sig bag de 2 foran ham i køen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 10:26

"Næ. Vi kan vel... sætte os der ned," sagde han muggent. Genmas bord var det eneste ledige. Lavede folk på den her skole ikke andet end at æde, bolle og komme til skade?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:31

Lily kiggede overrasket på ham "Kender du ham da? Jeg mener..." mere nåede hun ikke at sige for hun fik øje på fyren der nu stod bag minato og hun syntes han var en smule skræmmende.. Hun rykkede sig lidt bagud hun havde også betalt og holdt slikposen tæt ind til sig og kiggede hurtigt ned i gulvet, hjalp bestemt ikke at kigge på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:35

Ray betalte for hans ting og kikkede op og fik øje på ham fra hans engelsk klasse. "Hej Minato" sagde han kort imens han kikkede rundt efter en plads at sidde ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:47

Genma kikkede op fra sin blok og så på uret, damn var klokken så mange, han samlede sine ting op og forlod bordet og gik ud af døren..

//genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 10:52

Minato lavede et mentalt fistpump da Genma gik. "Hej Ray, kom og sæt dig her!" indbød han. "Det her er Lily."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:54

Lily kiggede på Minato og så på ray?? Minato kendte ham vidste.. gik han i deres klasse? Hun stod lidt og satte sig så, og tog sig selv i at være uhøflig "Ohh yeah.. Undskyld... Lily Raine" hun kiggede en smule genert på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 10:56

Ray satte sig ved bordet og smilede lidt "Ray Sanada. Jeg er ny så det er helt okay".
Han lagde sin bærbar på bordet og åbnede sin vandflaske og tog en tår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 11:00

Minato havde købt en sandwich som han tog en bid af. "Rimelig kedelig engelsktime, hva'? Hey, Lily, har du egentlig også engelsk med os?" Han var helt oppe at køre over at Genma var gået.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:01

William kom gående ind i kantinen. Det her var ikke kontoret. Hm, de elever, han spurgte for lidt tid siden, måtte have lavet sjov med ham. Han sukkede lavt og skulle til at gå ud på gangen igen, da han hørte sin mave knurre.
Han burde virkelig til at få fat i skemaet og uniformen, men... han havde ikke fået noget fast føde hele dagen. Han kiggede ynkeligt fra døren til maden, "......"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:03

Lily åbnede sin slikpose og tog en vingumm i munden i samme øjeblik Minato spurgte til engelsk hun kiggede op på ham med store øjne "Shit... skulle have været til engelsk.." hun smilte lidt dumt "Jeg glemte det vist... Sad og spillede på min guitar og.. " hun stoppede "jeg glemte vist tiden." Hun kiggede over på Ray fra tid til anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:09

Ray trak lidt på skulderne og tog en bid af sit æble inden han svarede "Joh kan man godt sige at den var Minato". Han kikkede tilbage på Lily og spurgte hende da hun kikkede på ham igen "Er der noget ivejen? Du har siddet og kikket på mig i nogle minutter nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 11:11

"Hehe, sådan kan det gå," han tiede stille lidt mens de andre snakkede.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:17

Han besluttede sig hurtigt for at gå hen og tage et kig på maden. Det kunne ikke skade.
Der gik ikke lang tid, før han havde taget en tallerken og fyldt den helt op med lidt af det hele. Han smilede over hele ansigtet, men det blegnede hurtigt, da han vendte sig om mod bordene, der var godt proppede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:21

Lily kiggede hurtigt op på Ray og fik røde kinder "Uhmm nej... undskyld" Hun skyndte sig at kigge ned "jeg forsøgte bare at finde ud af om jeg havde set dig før.. undskyld.. det var uhøfligt.." hun rejste sig "Jeg vil lige finde noget vand" hun små løb og så sig ikke for og løb ind i en fyr der havde en tallerken fyldt med mad og fik dem begge til at vælte "arhhh!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:23

Ray kikkede efter Lily da hun løb væk fra dem og rystede lidt på hovedet. Han hørte at noget faldt på gulvet og kikkede op og så Lily og en dreng var stødt sammen.
"Skal vi hjælpe dem?" spurgte han Minato..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Lise Lør 11 Aug - 11:24

Woah. Crazy ting skete igen. "Ja, lad os!" han sprang op sammen med Ray.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum