Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tidlig aften i kantinen

3 deltagere

Go down

En tidlig aften i kantinen Empty En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 7:11

Lotus sad på et bord... Hun havde sit almindelige tøj på, en kort sort nederdel som mindede om en skolepige, lange sorte strømper og en hvid top.. Hendes hår sad i de sædvanlige rottehaler. Hun havde en slikkepind i munden som hun bevægede lidt frem og tilbage uden at røre den. Hun sad og skrev i sin bog, hun var begyndt tidligere men var ikke blevet færdig. Hun havde ikke lagt mærke til de andre i kantinen langsomt var forsvundet efter aftensmaden, nu var der kun få tilbage.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 7:14

Kakashi var også en af de få der stadig sad der. Han sad lige pt og skrev i sin egen notesbog, tekster til nye sange. Indimellem sad han og slog sig på låret for rytmen, eller hans fingre gik let for at simulere guitarspillet i den passage han var nået til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 7:16

Grimmjow kom ind a døren til kantinen, han havde glemt tiden. Han gik op mod kassen og tog en sandwish og en vand, hvorefter han betalte for den.
Han kikkede sig rundt for at se om der var nogen han gad og sidde sammen med.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Fre 17 Aug - 7:16

Lacus kom gående ind i kantinen og gik hen til skranten, hvor hun derefter købte en cola og kiggede rundt efter et bord. Hun så lotus side ved et bord alene og gik hen imod hende. hun stilte sig ved bordet "Gør det noget hvis jeg sætter mig" Hun smilte til hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 7:21

Lotus havde slet ikke lagt mærke til Lacus kom hen til hende. Hun sad i sin helt egen verden så da hun talte til hende smed hun blyanten ned på gulvet som trillede væk og hun hoppede.. Hun tog slikpinden ud af munden før hun talte. "For fanden Lacus... ikke skræm livet af mig på den måde" hun lagde hånden der holdt blokken på brystet og trak vejret roligt et par gange og sendte hende et lille smil "det okay du sætter dig bare" Hun tog slikpinden i munden igen og kiggede ned på gulvet efter sin blyant
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 7:51

Kakashi, som sad for enden af bordet, så kort op fra sin notesblok, og hen på de andre. Hmm... Nah, han skulle se at få færdiggjort de tekster. Han vendte blikket tilbage mod blokken, begyndte at småsynge det for sig selv, høre hvordan det gik sammen med takten af sangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 7:52

Grimmjow fik øje på Lotus og Lacus og gik over mod dem. "Jamen dog sikke et syn... Måske skulle jeg komme forsent til aftensmad noget mere" Han smilede flabet imens han kikkede på pigerne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Fre 17 Aug - 7:54

Lacus silte til Lotus og satte sig ned overfor Lotus. Lacus kiggede op på Grimmjow og kunne ikke lade vær med at grine lidt "Jamen dog Grimm"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 7:57

Lotus lå efterhånden ned på bordet, hendes hoved hang ned og hun havde stadig sin slikkepind i munden og blokken i den ene hånd. Hun hørte Grimmjow og smilte flabet "Du ved da godt hvor mit værelse er".. Hun rykkede sig længere ned da hun fik øje på sin blyant så hun kunne nå den og da hun havde den i hånden løftede hun hovedet op og svang sig om med benene på bænken på modsat side af Lacus og sad på bordet og kiggede på dem skiftevis. "Hvorfor kommer du så egentlig så sent til mad?" hun så interesseret på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 8:00

Og Kakashi sad og lyttede med et halvt øre mens han skrev endnu en linje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 8:06

Grimmjow satte sin sandwich på bordet sammen med sin vand og satte sig ned ved siden af Lotus ben så han kunne se både hende og Lacus. "Jeg snakkede med nogle gamle venner og glemte tiden lidt. Ikke noget særligt". Han kikkede på den slikkepind som Lotus havde i munden og var nød til og komme med en kommentar. Et flabet smil kom på hans læber kort før han svarede "Hvis jeg skulle gætte ville jeg skyde på du savnede noget Kitten med den måde du sutter på den slikkepind"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Fre 17 Aug - 8:08

Lacus kunne ikke lade vær med at grine over Grimmjows kommentar "Det her skal nok blive interresant"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 8:11

Hun tog langsomt slikpinden ud af munden så hendes læber tydeligt gled af den og smilte flabet tilbage imens hun lænede sig ind imod ham "Sådan er det når du har for travlt med alt muligt andet" Lige før hun nåede helt hen til ham stoppede hun og tog provokerende slikpinden i munden igen imens hun kiggede ham i øjnene med et drilsk blik.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 8:12

Et kvalt grin ovre fra Kakashi - han havde nu hånden op for munden for at skjule det store smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 8:19

Grimmjow hørte Kakashi's noget kvalte grin men tog sig ikke særlig meget af det.. Han kikkede på på Lotus og lagde hånden på hendes lår og vendte hovedet for at tage en bid af sin mad. han tykkede en gang eller to før han slugte det og sagde "Ved godt jeg har haft lidt travlt Lotus men jeg er jo ikke Kakashi eller Genma som leger kaniner næsten hver aften" Han vendte hovedet tilbage mod hende og rykkede hånden op ad hendes lår med en blid bevægelse "Men hvis du manglede opmærksomhed skulle du da bare have sagt det. Er altså glad for at underholde"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Fre 17 Aug - 8:22

Lacus sad og tænkte lidt for sig selv, hun sad og dagdrømte lidt, uden hun vidste det.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 8:26

Lotus havde lænet sig lidt tilbage igen, og kiggede på ham da hans hånd kørte op af hendes lår og tog slikpinden ud af munden.. "Jeg har intet behov for at blive til en kanin" hun kiggede kort over skulderen på Kakashi og så på Grimmjow igen "Jeg har skrevet hele dagen, eneste jeg har snakket med i dag er Genma.. så passer mig egentlig fint at være lidt alene.." hun lænede sig ind og hviskede i hans øre "selvom jeg har savnet dig" Hun flyttede hovedet igen og kiggede på Lacus "Lacus?? Er du okay? du ligner en der laaaaaannnnnnnnggggggttttttttt væk" hun grinte lidt flabet, inden hun tog slikkepinden i munden igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 9:03

"Stop nu med de der øgenavne, Grimm," han grinede. "Vi er ikke kaniner, for fuck's sake. Kaniner knepper ikke for sjovs skyld. Gør delfiner til gengæld." han grinede. "Men de er jo så også intelligente nok til at finde ud af at man også kan gøre det bare for nydelsens skyld,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 9:09

Grimmjow vendte hovedet mod Kakashi og grinede "Ja det ved jeg intet om men gør du jo nok Kakashi" Han spiste det sidste af sin mad og vendte så hovedet mod Lotus og Lacus igen. "Du ser helt væk ud Lacus, for hård træning?" Han log sin hånd glide længere op af låret på Lotus så hans fingre var under hendes nederdel.
Han åbnede sin vandflaske med den hånd som var fri og tog en tår af den.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Nobu Chan Fre 17 Aug - 17:05

Lacus vågnede op efter at hendes navn var blever nævnt "ø-øhm eh det er ikke noget vigtigt som sådan, tænkte bare lidt" hun blushede en lille smule og tog sine hænder op til ansigtet for at skjule det.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tidlig aften i kantinen Empty Sv: En tidlig aften i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum