Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

5 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 10:40

Minato sad i loungen og så fjernsyn. Han zappede lidt tilfældigt rundt og endte på en Transformers marathon.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 10:49

Lucas kom gående ind iført jakke og et halstørklæde viklet rundt om halsen som næsten dækkede halvdelen af ansigt. Han havde været udenfor for at få noget frisk luft og havde lavede nogle sketches af forskellige ting. Han gik hentil et bord og en stol der stod ved en af væggene, hvor han lage en tegnebog på bordet og begyndte at tage sit overtøj af og smide det i stolen.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 10:52

Teana kom gående ind i loungen. Hun havde en sort knæ lang nederdel på, og en hvid faconsyet skjorte, og en løs rød cardigan over. Hendes løse hår var trukket til den ene side og hang løst på hendes skulder. Hun havde ikke sko på, rendte bare i sine grå strømpebukser. Hun var overrasket over at se 2 herinde, normalt var her tomt, men det gjorde hende nu ikke noget. Hun ville bare se lidt tv, så det var fint nok. Hun smilte venligt til Lukas da hun gik forbi og satte sig ned i en af de store luksuriøse lænestole, den var så stor der kunne være 2 af hende i den, men hun nød det nu. Det var rart.
Hun kiggede op på tvet og så hvad film der blev vist. "arhhh Cool, transformers.." hun kiggede over på Minato "er det noget du ser lige nu?" hun håbede inderligt han sagde ja og sad bare med store håbefulde røde øjne og et venligt smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 10:56

Minato fulgte opmærksomt med i Optimus Prime's inspirerende tale på skærmen, og hørte først ikke at han blev spurgt om noget. Efterhånden fattede hans hjerne det dog, og han vendte sig begavet mod den der talte: "A hva'?" Ah. Shit. Køn pige. Damn. Var hun nu en af dem der syntes robottegnefilm var for børn? Nej - "cool, Transformers", måtte betyde hun syntes det var ok. Eller.. Man vidste aldrig helt med piger. "Nå. Ja, jeg.. Altså, det var der lige." Han prøvede at se cool og casual ud. (Det lykkedes rigtig dårligt.)
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 11:06

Efter Lucas havde smidt overtøjet tog han sin tegneblog og gik over og satte sig i en af lænestolene ved fjernsynet. Han lænede sig godt tilbage og trak benene op for at støtte sin blog mod dem, hvorefter han sad og tilføjede nogle detaljer på en tegning før han begyndte på en ny.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 11:08

Teana smilte venligt til Minata. "Bumblebee er nu altså min ynglings, men så igen hvem kan ikke elske ham? han er så kær!" hun kiggede på Lukas der kom hen og satte sig, hun burde nok sige hej, men det virkede lidt svært bare at sige hej, det virkede underligt. Hun fik så øje på han tegnede. "Undskyld, men er det okay jeg spørger hvad du tegner?" hun kiggede på Lukas og ventede høfligt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 11:12

Pyh. Ok. Pige kan lide Transformers. Pige virker rar. "Jeg kan bedst lide Optimus Prime," sagde han forsigtigt, og nikkede til fyren der satte sig hen til dem.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 11:25

Lucas kiggede op da der blev snakket til ham, han gav sin tegning et hurtigt blik da hun spurgte hvad han tegnede, "eh, det er ikke noget særligt, bare nogle sketches" han ville ikke lige sige at han var begyndt at tegne dem.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 11:30

Hun smilte lidt "det okay, tegner selv det okay hvis du ikke vil vise det". Hun kiggede op på skærmen lidt og henvendt til Minato sagde hun så noget. "Det er nu ikke fordi hr. prime ikke er fantastisk, men der nu bare noget over bumblebee. Det der rustikke ødelagte look, og at han så stadig er så fantastisk. Jeg faldt bare pladask for ham." hun grinte lidt og begyndte så at kører hånden igennem sit hår. Well det virkede da ik som om det var nogle af de tomhjernede drenge på skolen. Det passede hende fint, så kunne hun slappe helt af.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 11:36

"Øh....." Kunne man falde for en bil? Nå.. "Ja, han er også rimelig cool. Og sej. Jeg kan også godt lide Blurr, bare fordi han er hurtig. Hvor meget har du set af serien?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 11:46

Lucas sendte hende et smil før han forsatte med at tegne, mens han lyttede til deres samtalem, ikke at han forstod meget, han havde aldrig set filmene eller serierne, og robotter interesserede ham heller ikke så meget.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 11:47

Teana kiggede over på Minato igen, men kun kort før hun kiggede på filmen igen. Hun svingede sine ben op over armlænet så hun nu lå ned i sofaen, et hoved på det ene armlæn, benene på det andet. "Har set hele serien, mindst 3 gange tror jeg "hun smilte lidt for sig selv. "hvad kan jeg sige, synes bare den er fantastisk, og så der jo nogle gode skuespillere med." I hendes hoved tænkte hun på hvor sexet megan fox så ud i den scene der var lige nu, men hun sagde det ikke højt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 11:50

"Nåh - mener du filmene, eller tegnefilmene?" Han pegede på skærmen for ligesom at understrege pointen. "Filmene er nu også ok, kunne godt lide den måde de havde brugt computergrafikken på."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 11:54

Lucas lukkede sin blog og lagde den på sofabordet før han rejste sig for at gå på toiletet.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 11:56

Teana kiggede på Lukas der rejste sig. Mon de havde fornærmet ham ved ikke at snakke med ham, men han havde virket som om han gerne ville tegne i fred. Hun så han lagde bogen på bordet og åndede lidt lettet op, han skulle nok bare noget så.
Hun kiggede derefter op på skærmen. "jeg mente filmene, har ikke rigtig set tegnefilmene." hun sendte ham et halvt undskyldende blik "det ikke fordi jeg ikke ville, men i en familie med 3 børn, så det ikke altid man vælger hvad det skal være. og så skulle der lige være tid jo. Det derfor jeg glad for det blev den her" hun kiggede op på tvet igen.
lidt tid efter, og inden lukas kom tilbage tilføjede hun "ved ik om vi måske er uhøflige ved ikke at snakke med ham?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:00

Minato kiggede også efter fyren der sad og tegnede. Hm, han kom nok tilbage..
"Ja, ok, de fleste har også set filmene, kun. De er meget gode," skyndte han sig at sige, helt uden at tilføje at den originale serie naturligvis var meget bedre. "Du må gerne slå om hvis du vil se noget andet... jeg ved ikke hvorfor - øh, jeg kender ham vist ikke - gik. Jeg.. tænkte at han vel ikke ville forstyrres?" Minato lød lidt bekymret, havde han mon gjort noget forkert?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 12:05

Lucas med sin ikke så gode sted sans fandt toilet, og gik tilbage igen da han var færdig. Da han kom tilbage satte han sig tilbage i stolen med sin blog, han sendte dem dog et hurtigt smile for ikke at virke uhøflig.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 12:09

Teana smilede bare til Minato og trak lidt på skuldrene "Jeg kender ham ikke, men så igen kender jeg jo heller ikke dig." Og det var så her Lukas kom tilbage, hun sendte ham et smil tilbage.. "Ohh forresten, jeg burde præsentere mig. Jeg hedder Teana Moriko." hun sad lidt og kiggede på dem "må man spørger hvad i hedder, jeg mener det jo rart at vide hvem man snakker med" hun kiggede ikke op på filmen igen ventede bare høfligt på hun fik et svar.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:10

Minato skyndte sig at rette sig lidt op og smile høfligt til dem begge. "Minato Namikaze". Han rakte hånden frem til goddag til først Teana og så Lukas.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 12:14

Lucas kiggede op og lagde bloggen i skødet for at tage imod Minato's hånd, og svarede "Lucas Curtis".
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 12:16

Teana tog imod Minatos hånd og smilte venligt. Okay de virkede stille og rolige. Hun kunne ikke lade være og få lyst til at tegne når hun så Lucas tegne, men hun sagde dog ikke noget. Vent. Minato? Var det ik ham der var blevet taget på ferske gerning med hende den rødhåret af pepsi? hun mente i hvert fald hun havde hørt nogle tøser snakke om det på toilettet. Hun blev nærmest sur på sig selv, det var sladder og ikke noget en ordenligt lady begik sig med. Hun rettede sig lidt rankt op for at minde sig selv om det før hun igen lagde sig ned, hvor tosset så hun ikke lige ud.
Hun valgte så at få sine tanker væk fra det. "er i nye på skolen? synes ikke jeg har set jer før?" hun så spørgende på først Lucas, så Minato, så Lucas igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:18

Minato trykkede dem begge to i hånden efter tur med det samme venlige smil. Han lagde godt mærke til at Teana lige kiggede en ekstra gang da han sagde sit navn, og fik lige en nervøs klump i halsen. Havde hun hørt noget sladder eller hvad? Nå - hun sagde nu ikke noget. Pyh.
"Nej, jeg har været her et stykke tid. Jeg er mest i dojo'en når jeg ikke er til time, eller på værelset," sagde Minato. "Men jeg synes heller ikke jeg har set jer."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 12:25

Lucas satte sig lidt mere op i stolen og lagde sin blog fra sig igen før han svarede "jeg er forholdvis ny, har kun været her i et par uges tid".
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 12:29

Teana smilte til dem begge. "well. det en stor skole, man kan vel heller ikke rende ind i alle" hun begyndte at flette sit hår der nu var redt godt igennem med hendes fingre "jeg har været her i 1½års tid er det vel nu. Jeg går på 2. årgang, og været her siden 1."
Hun vendte igen blikket imod tegnefilmen på tvet, hun burde måske få taget sig sammen til at få set noget Transformers tegnefilm, nok ikke lige nu. Men hvis hun nu kunne låne den. Hun kiggede over på Lucas "men i hvert fald velkommen til dig, håber du faldet godt til" det var nærmest et spørgsmål.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:30

"Går kun på første," sagde Minato, og lænede sig så lidt tilbage og ventede på at Lucas svarede.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum