Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvad rektor ikke ved (privat)

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 13:55

"altså jeg.." hun bed sig i læben. Det ville være passende og sige nu.. Altså det passede jo ind på emnet. Hun kiggede kort op på Mina og så ned igen. Hvordan kunne hun være sådan en kujon.. "altså jeg.. jeg mener... "Hun fumlede med enden af sit tørklæde med sin anden hånd "jeg blevet ret glad for dig.. du ved.. sådan mere end bare lige glad for. altså rigtig meget glad for" ohh gosh kunne hun lyde dummere. Hun sukkede lydløst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 13:59

Mina tog deres hænder og kyssede Teanas inden hun gav slip og tog sin arm rundt om Teanas talje og trak hende ind til hende kyssede hende på hoved "brug den tid du skal for at sige hvad du gerne vil sige jeg løber ingen steder" mina kyssede Teana lige bag øret og hviskede så "lover jeg" inden hun kiggede frem ad igen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:04

Og bare sådan uden videre så rødmede hun igen. Om det var fordi hun var genert over hun havde fumlet sådan over sine ord vidste hun ikke. Eller måske var det fordi Mina trak hende ind, nej.. Det var det hun sagde. Det var måden hun gjorde det på. Det var ikke fordi hun følte sig flov hun rødmede, men fordi hun blev genert. Okay hun kunne ret godt lide det.
Hun kiggede op på Mina, hun forstod ikke helt hvordan hun kunne tage det så let at hun fumlede sådan med det. Men hun kunne ikke sige det anderledes, ikke nu. uanset hvor meget hun gerne ville. Hun lagde sin arm om Mina og gik helt op af hende. "tak." det var alt hun kunne få frem, hun var måske en smule overvældet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:06

Mina smilede bare "selvtak da" hmm gad vide hvad hun ville havde sagt...nå men hun siger det vel når hun for mod for det.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:08

Teana kiggede på liften som kom til syne.. "lyder det underligt hvis jeg siger jeg hellere vil blive her?" hun så spørgende op på Mina.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:14

Mina kiggede på Teana "kommer an på hvordan du mener, jeg selv er faktisk glad for vi snart er på skolen syntes det er rart at havde et sted at være der bare er ens egen, hvor man bare skal sidde og snakke uden alle mulige andre kan gå forbi og glo på dig og alt sådan noget....har det fint nok med at være sammen med mange mennesker men nogle gange skal jeg bare havde ro med ingen eller meget få folk"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:17

Teana smilte lidt. Hun forstod godt hvad hun mente. "Well. det bare fordi jeg har hygget mig, har været en dejlig dag.. tak!" hun rakte sig op og gav hende et kys på kinden og løb så i forvejen og kiggede bagud og smilede, hun stoppede ved liften der kun var små 30m længere fremme. Hun Stod lænet med ryggen imod den og ventede på Mina. Hun var ik klar over hvorfor hun løb.. Måske fordi hun inderst inde vidste det kun var dem i liften. i næsten 4 timer.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:20

Mina gik stille og roligt hen til hende "Du har så meget energi hva?" Mina gav hende et kys på panden og omfagnede hende for at give hende et kram men gav ikke slip igen det var rigtig rart at stå sådan.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:22

teana ville til at svarer på det, men nåede det ikke helt da Mina lagde armene om hende. Okay det her var rart, hun lagde armene om Mina og puttede sit hoved ind til hende. "jeg kan ikke gøre for det. Det sjældent jeg bare kan opfører mig helt som det passer mig." hun lød en smule undskyldende. en smule usikker på om Mina ikke kunne lide det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:24

Mina smilte og grinede kort "det er rart, du får sådan et glimt i øjet når du bare opføre dig som du vil" Mina rykkede sig lidt væk fra Teana og kiggede ned på hende.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:26

"Et glimt i øjnene?" Okay den var ny. Den havde hun faktisk ikke hørt før, men så igen. Det var meget få mennesker der så hende sådan her. Men Mina var jo også noget særligt... Hun havde lagt hovedet let på skrå og kiggede på Mine med sine stor røde øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:28

"hihi ja ligesom det der" sagde Mina stille med et smil og kyssede så Teana men ikke et kort perk som de andre gange et rigtig kys.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:30

Teana nåede ikke at tænke mere over det før hun havde lukket sine øjne og gengældte kysset. Det var det der med ikke at ende i noget der kunne komplicere det hele, hun smed tanken væk. Hun var ligeglad. Hun gad ikke bekymre sig om det mere. Hun nægtede at lade det styre hende mere. Det kunne ikke lade sig gøre at noget det var så rart var kompliceret eller forkert.
Hun kiggede op på Mina en smule genert da de endelig havde ladet deres læber skilles igen. Hun bed sig let i underlæben uden selv at lægge mærke til det og lod den langsomt slippe.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:35

Mina så Teana i øjene så ned til hendes læber og sank så en klump i halsen og hendes kæbe muskler spæntes hun langsomt op til Teanas øjne igen "lad os se at komme hjem af" Mina gik ind i gondolen med Teana i hånden.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:36

Teana lagde ikke helt mærke til hverken kæben der spændtes eller at Mina sank en klump, hvordan skulle hun også kunne det. Hun nikkede stille "ja.. det bliver vist også snart mørkt" hun fulgte efter og satte sig ved siden af Mina. Hun kiggede på hende med et smil "Tak fordi du tog mig med. Har været en dejlig dag!"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:40

Mina smilede "er også rigtig glad fordi du gad tage med så selvtak" Mina vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige egenligt havde hun ikke lyst til at sige noget som helst men noget andet.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:47

Teana smilte og liften begyndte at kører og hun kiggede ud over kanten. Jo længere op de kom jo mere tydelige blev lysene nede i byen. Hun drejede hovedet og kiggede over på Mina der var blevet lidt stille. Hun sendte hende et smil og rykkede sig helt over ved siden af hende igen. Hun overvejede om hun skulle sige noget, men fik ikke helt gjort det. Hun kiggede i stedet ned i skødet på hendes hænder. Hvorfor rystede hun? Ohh jo det vidste hun egentligt godt, der var ikke koldt i liften, der var varme på og det hele. Hun havde også taget sin jakke af for ik at få det for varmt. Nej hun var nervøs. Hun trak vejret lidt dybt og kiggede op på Mina. Jep der var ingen tvivl, hun kunne ikke blive ved med at holde det for sig selv.. "mina jeg.." hun bed sig selv i læben igen men drejede ikke blikket væk den her gang.. "altså... hun tog pr automatik en tot hår og kørte igennem sine fingre.. "Jeg nødt til at være ærlig, fordi. Jeg har egentlig mest holdt det væk, forsøgt ikke at lade det ske. altså.." så nu vrøvlede hun igen. Hun tog en dyb indånding "Jeg blevet forelsket i dig....." og hendes kinder begyndte langsomt at blive lyserøde, og selvom hun havde lyst til at dreje ansigtet væk gjorde hun det ikke.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Søn 9 Mar - 14:51

Mina havde kigget lidt rundt over det hele men da Teana fik sagt det sidste kiggede hun på hende og lænede sig så ind og gav hende et kys, et kys med en masse føelser alle de føelse Mina havde for Teana var samlet i dette kys nu håbede Mina bare at Teana kunne mærke det.
Mina lage sin hånd om nakken på Teana.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:57

Teana blev en smule overrasket, det var ikke lige det hun havde ventet. Okay de her var så bedre end det hun i sit hoved havde forestillet sig. Selvom hun først nærmest holdt hænderne op af overraskelse. Hendes hænder sænkede sig dog hurtigt og hendes øjne var lukket afslappet. Hun kunne mærke sommerfuglene i maven på hende der gik amok, hendes hjerte der hamrede i brystet. Det her, det kys.. Det var anderledes, selv anderledes end det foran liften. Hun lagde en hånd på minas lår og skubbede lidt til Mina i kysset da hun gengældte det med alle sine følelser. Alt det hun havde holdt gemt og ikke ville acceptere.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Mar - 7:33

Mina trækkede sig lidt væk efter et stykke tid og smilede til Teana og tog hendes hånd i hendes egen flettede deres fingre og kiggede på op på Teana igen og hun kan ikke lade være med at blotte sine tænder i et smil.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:14

Teana kunne ikke lade være at grine lidt over Minas smil. "Må indrømme du lidt overraskede mig der. Men ikke at det var på en dårlig måde" hun smilte bare glad med let røde kinder
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Lør 19 Apr - 4:52

Mina kiggede lidt på Teana "det var da godt det ikke var på en dårlig måde, det kunne havde endt akavet" Mina grinede lidt af sin egen dårlige joke og rystede lidt på hoved.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 19 Apr - 19:13

Teana rullede lidt opgivende med øjnene og smilte til hende... "Nogle gange ik? der siger du nogle underlige ting.." hun grinte let og lænede sig ind og gav Mina et kys på siden af munden.. "men.. jeg kan nu godt lide det"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) - Page 5 Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum