Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvad rektor ikke ved (privat)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 6:04

Teana gik ned igennem byen. Hun kiggede op på mina der var ved siden af hende. Hun havde ingen ide om hvordan det var lykkedes dem at komme uset fra skolen. Hun kiggede rundt på butikkerne omkring dem "vil du så fortælle mig hvor vi skal hen?" Hun sendte hende et flirtende blik med matchende smil over hendes let rosa læber.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 6:18

Mina hun kiggede igennem sine solbriller på Teana mens hun gik med hænderne i lommen på hendes sorte skinny fit bukser, med matchende baseball trøje cowboy vest og uld halsterklæde og seler som sad på hendes skuldre under vesten som havde det samme rød ternede look som hendes sneakers, hendes hår sad i en hestehale. "Det har jeg fortalt dig tosse" sagde Mina drillende "Men nu er jeg ihvertfald ikke bange for at du bakker ud enden vi overhoved kommer derhen" Hun grinte og kiggede så fremfor sig igen.
"Der er ikke så langt nu"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 6:22

Teana rettede på sit sorte tube halstørklæde imens hun hørte mina svarer. Hendes jakke var hvid og sad tæt om brystet og blev derefter løs som et skørt. Hun havde sine bordeaux skinny jeans på og lange sorte støvler med kilehæl. "Welll...." hun kørte et tot af sit hår, som stak ud under den sorte hue, imellem sine fingre.. "jeg har kinda glemt det." Hun kiggede ned i jorden kort og så op på mina igen. "Så kan du ik fortælle mig hvad jeg har glemt jeg lovede at tage med til?" Hun sendte hende et sødt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 6:32

Unden at dreje hoved særlig meget kiggede Mina over på Teana "hmmm nope" sagde hun bare mens hun tog hendes hænder ud af lommerne så man kunne se hendes marine blå fingerløse hansker med hendes grønne neglelak, hun kørte en hånd igennem hendes pande hår for at rette på det, "Vi skal dreje ned af gaden her" Mina lage sin hånd midt på Teanas ryg for at vise hende i den rette vej "håber du er expert i at gå i de der støvler for vejen bliver lidt ujævn længere henne" Vejen skiftede om til nogle brosten.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 6:37

Teana rullede opgivende med øjnene "nååh.. men du ved hvad man siger. A girl gotta try" hun grinte lidt og drejede ned af gaden som mina viste hende. Hun kiggede kort på hende "det ikke hæle jo, der sål hele vejen hen." Hun smilte og gik ubesværet. Alt imens hun prøvede at komme i tanke om hvad de skulle, og hun søgende kiggede efter spor i gaden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 6:44

Mina grinte lidt af Teanas svar, men gik lidt bag hende så hun kunne holde øje med at hun ikke faldt eller noget, gaden så lidt ældre ud og mere skummel fortil de andre det samme gjorde bygningerne der var forskellige butikker som genbrugs forretninger og møbler, de drejede en mere gang og for enden af gaden var der en bygning med en faverig facade og et stort vindue ud til gaden med et skilt hen over hvor der stod Heart ink "lige derhenne" sagde Mina mens hun pejede hen på bygningen
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 6:49

Teana lod sig ikke synderligt mærke af mina gik bag hende. Hun kiggede bare på alle de gamle bygninger og hun følte sig underligt hjemme.. hun kiggede på bygningen som mina pegede på. "Guud ja.." hun stoppede op og vendte sig om og kiggede på mina. "Du skulle have lavet din tatovering færdig."
Hun følte sig en smule dum fordi hun havde glemt det, men smilte bare
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 6:57

"haha ja det og lavet 2 nye well teknisk set 3 men de er ikke særlig store" sagde Mina mens hun løftede hendes solbriller op og satte dem på hoved "Det ser ud til de ikke har så travlt idag så er både Gale og Stella på arbejde Su-mi er der måske enda" Mina snakkede lidt mere til sig selv end til Teana.
Mina åbnede døren for Teana så hun kunne gå ind først.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 7:01

Teana kunne ikke lade være med at smile over hvor meget mina tydeligvis glædet sig. Hun skyndte sig ind af døren da mina holdt den og sendte hende kort et blik. Ikke et almindeligt, men mere charmerende. Det var dog kun få sekunder.
Hun tog sin jakke af og viste hendes faconsyet skjorte hun havde på. Hun stod med jakken og tørklædet over armen og kiggede rundt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 7:11

Mina tog sit halsterklæde og hansker af og smed det i en af de 2 sofaer og hoppede op på disken og svingte benende rundt og over på den anden side og hoppede ned. "Bare sid ned de er sikkert ovenpå så jeg kommer tilbage om 2 sekunder" med det var Mina løbet igennem dør åbningen med ingen dør og op af nogle trapper mens hun stille sang et mash-up med I kissed a girl og girls just wanna have fun.
"GALE!!!! DIT PUNK HOVED SØØØØØSSSSSS" råbte Mina mens hun bankede på en dør "HVAD?!.... OH OKAY JEG GÅR NED OG VENTER.....HVAD!!... JA DET VED JEG GODT JEG ER IKKE 5 ALTSÅ" Mina kom hoppende ned af trapperne "hey kan du like hjælpe mig i 2 sekunder så kommer de andre ned lige omlidt og siger hej" sagde Mina glad mens hun sad på disken med benene mod Teana.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 7:16

Teana der bare havde set mina forsvinde ovenpå havde først kigget rundt, og havde så efterfølgende sat sig ned på sofaen. Hun kunne ikke lade være at grine lidt da mina sagde hun ik var et barn.
Hun havde taget din hue af og lagt den på et bord. Hun sad derfor og kørte sine hænder igennem sit hår da mina kom ned. Hun lagde sin jakke og tørklæde i sofaen og rejste sig og gik hen imod mina "hvad skal du ha hjælp til?" Hun så afventende på mina
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 7:27

"Det er måske noget lidt mærkeligt at spørge om men det så at vi kan komme igang hurtigst muligt, bare følg med mig" mina hoppede ned af disken og åbnede så et stykke af disken så man kunne gå igennem uden at hoppe over, og gik så igennem en anden dør åbning hvor der var en briks.
Mens hun gik hen imod briksen tog hun sin vest af så hendes seler og lagde vesten på en stol inden hun så uden at tænke videre over det tog hendes trøje af så hun nu stod i sine skinny fit bukser og en sort bløndet bh "hov glemte at slå disken ned" Mina gik ud af rummet forbi Teana og lukkede disken med et lille klik og gik så tilbage igen trykkede på en intercom på væggen der lavede en kort summe lyd og lage sig på maven på briksen "umm okay nu er det du skal hjælpe mig da jeg ikke er i stand til at...at nå min lås...okay ved godt det lyder dumt men det er like fysisk umuligt for mig at nå der på min ryg kan mange ting men det er en af de få ting jeg ikke kan" Mina grinnede lidt akavet
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 7:38

Teana havde været lidt langsom med at følge efter mina. Hun nåede derfor også kun hen til døren da mina tog sin trøje af. Hun nåede slet ik at sige noget, før mina gik forbi hende.. i en bh... sort.. blonde.. holy. ..... teana kæmpede for ikke at kigge.. meen hun kunne ik helt lade være og hun sank en klump og rødmede da mina igen gik forbi... hendes hjerte slog hurtigt og da mina spurgte om hun ville åbne hendes bh slog det endnu hurtigere. . "Øhh.... jeg.. uhmm.." hun bed sig nervøst i læben. "Jooo.... d-det. Det kan jeg vel godt." Hun gik hen til briksen og stod tøvende kort.. okay teana du kan godt... intet... og hendes tanker blev afbrudt da hun kiggede ned af hendes ryg, og hendes røv.. nej! Hun måtte få det overstået så hun kunne se et andet sted hen. Hun tog fat med en hånd og åbnede den uden problemer og lod så sin hånd hænge ned af hendes side igen og kiggede på et billede på væggen "sådan.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 7:44

Mina kiggede op på Teana "Er der noget galt Teana??" Mina drillede sygt hårdt "hvad syntes du om den endtil videre den skal kun like optengnes nede i bunden og de nederste fjer men ellers er den sådan set færdig det er Gale min søsters kæreste som har lavet den, hun har selv en på siden af ribbenende, og min søster skal til at havde en på inderarmen" Mina smilede sødt op på Teana mens hendes hoved lå på hendes foldede arme på briksen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 7:49

Teana havde stadig røde kinder og undlod også at kigge ned på mina.. "nej nej.. alt er.. helt fint" hun sank endnu en klump og drejede blikket imod et andet billede på væggen. Hun havde ikke kunne undgå at se tatoveringen da hun havde kigget på mina kort inden, og hun kunne derfor også svarer uden at kigge ned. "Jo den er flot. Fine detaljer".. nu måtte han godt komme ham som skulle ordne det. Hun vidste snart ik hvordan hun skulle aflede sig fra at kigge på mina, eller de tanker hendes hoved var fyldt med. "Han er dygtig". Det var alt hun fik sagt med sin let nervøse stemme
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 8:02

Lige efter Teana havde sagt sin mening kom der en kvindelig stemme fra døren

Gale- "Det er jeg da glad for at høre vi har også brugt et godt stykke tid på den ikke også tykke"
Gale trakte nogle hansker på og smillede til Teana og begyndte at rode med udstyrret men kiggede over på Teana "hej mit navn er Gale tatovør og babysitter for det møgyngel her" sagde Gale med et smil og nikkede på Mina

Mina- "kalder du mig tyk dit tårn skal jeg minde dig om hvem der vandt sidste gang til gpride selv Su-mi stemte på mig og ikke dig" svarede Mina tilbage og rækkede så tunge af Gale

Stella- "hey hey i to opfør jer ordenligt, hej mit navn er Stella" Stella gik hen og gav Mina et kys på panden
"hej søs går det godt på skolen"

Mina- " jaa det går fint nok kan næsten få john til at køre igen men mangler nogle få dele endnu"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 8:07

Teana fik et chok da nogen sagde noget i døren og hun sendte ham bare et venligt smil. Da han præsenterede sig rakte hun ham høfligt hånden "teana. Jeg går på samme skole som mina". Hun skyndte sig at rykke sig væk så hun ikke stod i vejen. Hun satte i en lænestol og kiggede på dem som de snakkede. Det gav hende en smule hjemve men hun sagde ik noget. Men hun kunne ik lade være med at cøle sig lidt malplaceret selvom de var søde
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 8:19

Mina kiggede på Teana " okay så det er lidt mindre forvirende så kan jeg fortælle dig at Stella her er min pleje søster vi boede med de samme pleje forældre sammen med Su-mi som jeg ikke ved hvor er Stella og Gale er i det der hedder et patnerskab da de ikke har ret til at blive gift HAha, og Stella, Gale dette er Teana jeg går på skole med hende hun er nok en af de eneste personer jeg har mødt end til videre der ikke er tosset eller har overfaldt mig hihi" Mina smilede til Teana

Gale- "jeg starter nu så lig stille stump"

Stella kiggede på Mina "ninã?" Mina kiggede op på Stella "huh?" Stella sagde noget på spansk med et drillende smil og det fik Mina til at rødme en smule og kigge tilbage på Teana og mumle noget tilbage på spansk som fik Stella til at grine og Gale til at smile.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 8:25

Teana havde kigget over på mina da hun snakkede til hende. Hun var taknemmelig for at hun lige hjalp hende, men følte sig lidt flov da hun troede gale var en fyr.. hvordan kunne hun overse det. Hun måtte være mere rundt på gulvet end hun havde troet.
Hun slog dog øjnene overrasket op over kommentaren om at være blevet overfaldet.. "overfaldet? ? Af hvad??"
Hun nåede dog ik at få svar før mina og Stella snakkede spansk?? Vent. . Rødmede mina.. hun kunne ik lade med at smile det var kært. Hun kiggede op på stella og før hun fik tænkt sig om fløj det ud af munden på hende "tror aldrig jeg har set mina rødme før. Du nødt til st lærer mig hvad du gjorde".
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 8:33

Gale- "pffft pffft ja skat hvordan gjorde du det?" gale grinede lidt mens hun puffede til mina

Mina- "åååh hold kæft Gale eller jeg fortæller historien om sidste halloween hos jack og zayn"

Stella - stella grinede lidt af Gale og Mina "man skulle næsten tro at de to var søskende haha" hun gik hen og satte sig på en stol ved siden af Teana "hemmeligheden er at huske på at selv om de ser lidt hårdere ud end andre piger så er de dem med det største og blødeste hjerte så når man bare siger tingene lige ud så bliver de fanget i overraskeles momentet også ved de slet ikke hvad de skal gøre brugte det samme træk på Gale da vi først startede at være sammen" Hun blinkede til Teana og gav hende et smil og vente så hoved mod Mina og Gale som hjalp Mina med hendes bh og bandt hendes tattoo ind.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 8:40

Teana kiggede op på gale. Okay de var vist heller ikke vandt til at mina rødmede. Det var da altid noget det ikke kun var hende.
Hun kiggede på stella der satte sig ved af hende. Well det gav jo egentlig mening. "Well... vidste godt at mina ik er hård som sten" hun sendte hende et venligt smil. Så opdagede hun at stella drejede blikket og kiggede samme vej kun for at fortryde det igen.. ohh boy... hvordan kunne hendes hud være så fin? Hun tog sig selv i at lade sine tanker vandre og kiggede hurtigt ned i skødet. Du opdraget bedre teana! Hvad ville din familie ikke tænke. Hun kunne mærke hende kinder havde fået lidt varme igen. "Så er i allerede færdige?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 8:46

Stella- drejede hoved og kiggede på Teana og hendes smil faldte da hun kiggede tilbage på gale mødte de hinnandens øjne og de vidste at de tænkte på det samme

Mina "yeah well næsten Gale skal lige lave noget tekst men alt for arbejdet er gjort så det tager kort tid"
Mina gik hen tog sin trøje på og rullede så det ene bukse ben op til knæet og løftede hendes ærmer til albuerne og gale roede lidt rundt med nogle nåle men begynte så at skrive noget på indersiden af Minas håndled

Stella- kiggede på Teana "hey vil du se noget sjovt? mens de to fjoller videre med deres ink?" Stella smilede glad til Teana
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 8:51

Teana der havde kigget ned kiggede op da mina snakkede igen. Hun sendte hende et smil, det var lidt nemmere nu hun havde lidt tøj på igen..så skulle hun ikke slås sådan med sig selv .
Hun blev dog en smule taknemmelig stadig da stella igen snakkede til hende. "Joo.. lyder da fint nok" hun rejste sig og rettede skjorten før hun kiggede på mina "hvis du da kan klarer dig selv". Hun sendte hende et drilsk smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  TwistTail Tirs 18 Feb - 9:00

Gale "Jaaaaaa Mina kan du klare dig selv?"
Mina "ugh stop dig selv Gale...yeah tror godt jeg kan klare mig" Mina blinkede til Teana og smilede til hende
Stella tog Teana i hånden og trak hende med ind i det andet lokale og ind i det første lokale mina løb ind og forbi trappen "Mina boede sammen med os det meste af sommerferien så alle hendes gamle ting er her også de ting fra da vi vari pleje familie sammen" Stella grinede lidt lumsk som en hentydning at hun har en masse pinlige ting imod Mina som hun skal til at vise Teana
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Feb - 9:05

Teana skulle til at sige noget til mina men nåede det ikke da hun blev trukket med, så hun fulgte bare med en smule uforstående.
Hun kiggede på stella da de stod inde på værelset "uhmm. Jeg ik sikker på det passende du viser mig de ting. Altså. Det jo personlige ting. Og skal jeg vil ærlig. Well. Vil helst lærer ting om mina ved at omgåes hende". Hendes stemme var rolig og meget lady like "jeg håber du forstår. Selvom det var en sød tanke". Hun sendte hende et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvad rektor ikke ved (privat) Empty Sv: hvad rektor ikke ved (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum