Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tur på gangen

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:10

Moka smilede lidt "jeg kan godt komme med en måde hvorpå vi kan træne ALLE sammen på en gang" hun gik ind imellem Grimmjow og hans skab og lagde en hånd på hans bryst og kiggede op på ham "Kunne forestille mig det på tide at du får en rigtig kvinde" hun kiggede op på ham med et flabet blik og bed sig i læben. Hun vidste at han nemt ville kunne se hele hendes kavaler gang fra den vinkel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:10

Kira smilede til Grimmjow "Den tager vi på et andet tidspunkt. Ingen grund til små snushaner finder ud af det" han kiggede lidt over det Moka gjorde og blev enig med sig selv om det vist var godt lotus ikke var her. Han kendte hende ik så godt endnu, men det der ville hun ikke finde sig i.. Han blev revet ud af tankerne da Sheena snakkede til ham og kan kiggede på "Sheena. Kan ikke se hvorfor det noget du skal vide noget om" han kiggede flabet på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:16

Grimmjow kikkede bare dumt på Moka og flyttede hendes hånd fra hans bryst. "Gider du styre dig Moka. Jeg har en kæreste og selv hvis jeg ikke havde så ville jeg ikke være dum nok til og vælge en som var så nem som dig eller Sheena"
Han kikkede ned på hende og fnøs og tog et skridt tilbage fra skabet "Ja lad os det Kira. Vi finder bare en dag vi kan hænge lidt ud og snakke eller noget" han kikkede på Kira imens han pillede lidt ved sin venstre krave.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:20

Sheena grinte lidt over Grimmjows kommentar og vendte derefter sin opmærksomhed over på kira og gik hen imod "Mmhm... Du kan jo ligeså godt fortælle det, der er altid en eller anden der har set eller hørt hvad der er sket, så folk skal nok få det af vide" Hun smilede flabet til ham "Og desuden jeg tror også Lacus vil vide hvad der sker, eftersom du nok ikke fortæller hende særlig meget. Jeg er trodsalt hendes søster så jeg ved hvad hun vil værdsætte ved en dreng."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:24

Mokas blik ændrede sig ikke.. "Nem vil jeg nu ikke sige jeg er, det ikke hvem som helst jeg gider, du burde være beæret..." hun tog fat i hans skjorte med begge hænder og trak ham ind til sig "Hvis du nervøs for hun bliver jaloux kan du jo bare lade hende joine os" hun rykkede sig så hun stod op imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:25

Kira kiggede bare tomt på Sheena.. Hva var hun lige ude på? "Hvad Lacus og jeg snakker om rager ikke dig. har allerede sagt en gang at vores privatliv ikke kommer dig ved" han rullede opgivende med øjnene, og kunne mærke han stadig var irriteret "desuden må du være gået forkert.. For en dreng er jeg bestemt ikke!" han kiggede flabet på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:43

Grimmjow løftede et øjenbryn "Beæret? Hvad skulle jeg dog være beæret over? Jeg har slet ikke brug for at dele Lotus med nogen og da slet ikke dig".
Han lagde sin bog op på toppen af skabet og kikkede blot på hende.
Han tog fat i hendes ene hænder og fjernede dem med et hårdt ryk han mærkede at den øverste knap gav sig og gik op. Hans skjorte stod nu åben med de 2 øverste knapper som manglede og den 3 som havde givet efter og nu bare hang i en lille tråd ned af skjorten.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:50

Sheena var lidt overrasket over Kira attitude... han må virkelig have været igennem noget han ikke brød sig om "Så slemt kan det da heller ikke være, hvis du ikke engang vil fortælle hende nogle ting, hvordan kan du så være en mand. Det er da det underligste jeg nogensinde har hørt. Og jeg prøvede endda at snakke med hende om detog som altid lytter tøsebarnet ikke. For hun stoler åbentbart på dig, det har altid været en fejl hun har begået. hun stoler for meget på drenge." Hun så flabet på ham og rykkede lidt tættere imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:55

Moka gjorde ikke modstand da han flyttede hendes hænder og hun lagde mærke til knappen der gav efter og kiggede op på ham med et provokernede blik "Jamen så bliver det jo bare os 2. Du er jo allerede ved at smide tøjet." hun ville gerne begynde at åbne hans skjorte mere men da han havde fat i hendes hænderne kunne det ikke lade sig gøre. Så hun bed i stedet henover den knap der han løst og bed den af for derefter at lade den falde på gulvet og lege med sin tungepiercing imellem sine læber imens hun blev ved med at kigge på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:56

Kira der syntes Sheena var lige lovlig tæt på skubbede hende væk og kiggede bare på hende "Jeg fortæller skam lacus alt... men dig derimod er en anden sag.. jeg behøver ikke fortælle dig det for at hun får det at vide.. Taler skam selv med min kæreste..." han snakkede monotont og ligegyldigt til hende. han kunne ik være mere ligeglad med hende. Han kunne slet ik forstå de fyrer der gik og savlede over hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 8:03

Grimmjow gav slip på hendes hænder og skubbede hende væk og åbnede sit skab igen med den ene hånd imens han tog en ny skjorte ud af skabet med den anden.
"Jeg behøver slet ikke hjælp til og smide en skjorte som i forevejen var ødelagt"
Han åbnede knapperne i ærmerne, de sidste på forsiden og tog skjorten af. Det bekymrede ham ikke overhovedet at han stod foran Sheena og Moka og skiftede skjorte. Han tog den nye skjorte på og begyndte at lukke knapperne foran.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:08

"Tja jeg kunne ikke være mere ligeglad om du snakker med hende eller ej, jeg ved bare hvad hun ville værdsætte mest og det ville jo være skidt, hvis hun fandt ud af det før du fortalte hende det, jeg siger det bare, for så har du problemer dude. men ja så sker der da noget igen, som jeg kan følge med i" Hun grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:22

Moka blev stadig stående og kiggede på ham "Jeg sagde intet om du behøvede hjælp, men det ændre ikke på det kunne være meget rart og få hjælp jo" hun smilede flabet og kiggede over på Kira og Sheena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:25

Kira sukkede bare .... "Du blander dig for meget i ting der ikke rager dig.." han vendte derefter blikket imod Grimmjow "hey grimmy vil du med? jeg træt af det her selskab.. desuden gider jeg ik misse endnu en time" han kiggede utålmodigt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 8:30

Grimmjow som havde fået lukket 3 knapper kikkede op på Kira og smed sin ødelagte skjorte på gangen, tog sin bog fra skabet og smækkede det i. "Ja lad os skride jeg for jo problemer i klassen alligevel så lukker den bare noget mere inden i klassen" Han vendte ryggen til Moka og Sheena og begyndte at gå ned af gangen mod klassen.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:32

Sheena kunne ikke lade vær med at fnise og kiggede på Moka imens hun så de to andre gå deres vej "Det kunne de åbentbart ikke tåle var?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:37

Moka kiggede på Grimmjow og Kira da de gik.. "Du ved hvad jeg siger. Det ikke en mand hvis han ikke kan håndtere mig" hun smilede til hende med et flabet smil, og lagde armen om hende "Det derfor jeg har det bedst alene.. Mænd er for svage til at kunne håndtere mig... Hell jeg har haft piger havde mere nosser end de fleste fyrer her på skolen" Hun grinede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:38

Kira smilede til Grimmjow.. "du må lige få historien senere" han kiggede overhovedet ikke på moka og sheena da de gik fra dem, han syntes ikke han gad bruge tid på dem på nuværende tidspunkt..

//Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:40

Hun smilede til han "Tja du har altid været så hardcore Moka, så har du lavet noget interresant for tiden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:41

Hun trak lidt på skuldrene "ikke noget siden sommerferien.. Mødte en fyr der rent faktisk var en mand, men det vist for meget og bede om på den her skole" hun bed sig let i læben... "Hvad med dig og ham der loverboy... har i lavet noget interessant.. du lovede jo og svarer mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:49

hun grinede let "Man kan ihvertfald sige han tilfredstiller mig fuld ud, og han er lige så trængende som jeg er, så det kunne ikke være bedre" Hun smilede til hende "Også kan jeg faktisk godt lide ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 9:09

Moka rullede opgivende med øjnene "jaa indtil der kommer en mere interessant end dig.. forstår dig virkelig ikke... Hvorfor du gider være bundet til en... man behøver sq ikke være i forhold for at kunne tilfredsstille hinanden" hun holdt en pause før hun fortsatte "men må du jo om hvis det er det du vil" hun lod sin ring på toppen af tunge piercingen komme ud imellem sine læber og kørte den fra side til side imellem dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 17:58

"kommer det ikke til at gå, er det jo det, det plejer man ikke normalt på mig, men lige i øjeblikket går det meget godt i forhold til hvad mine forhold normalt er." hun smilede til hende "men altså jeg kan rigtig godt lide den her fyr, det var derfor keg sagde ja til at prøve et forhold"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 19:36

Hun sukkede bare opgivende.. Hun kunne ikke bestemme hvad Sheena gjorde, og hun måtte selv om det. Dog havde hun en nervøsitet over om hendes veninde ville blive såret, selvom det ikke var noget man fik hende til at indrømme. Hun kiggede bare op på hende med sit typiske utilfredse blik "Hvis det er det du vil så gør det, men husk på jeg havde advaret dig.. Mænd er mænd og de tænker kun på en ting!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 19:40

Hun kiggede bare på hende "Ja det ved jeg og jeg skal nok være forbereredt hvis der sker en drejning, der er bare noget ved ham der er lidt anderledes, i forhold til andre. Men nu må vi se hvad der sker, det skader jo aldrig at prøve det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen - Page 2 Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum