Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tur på gangen

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

En tur på gangen Empty En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 2:50

Sheena kom gående ned langs gangen og kiggede stolt rundt på drengene. Hun gav tøserne et koldt blik og og svingede med sit hår. Hun gik hen til sit skab og åbnede hvor hun derefter begyndte at rette sit make up.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 2:52

Moka kom gående fra den modsatte ende.. Hendes hår fulgte hendes bevægelser som hun gik og hun svingede godt med hofterne som altid. Nogle fyrer kiggede og hun smilede lidt bevidst om det. Hun fik øje på Sheena og gik hen og stillede sig op af skabet ved siden af.. "synes det længe siden jeg har set dig... Du har alt for travlt med ham der... Kan ikke engang huske hans navn.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 3:59

Sheena drejede hovedet da Moka snakkede til hende "HUH? Du mener Kakashi, tja jeg har for en gangs skyld haft lidt travlt. Men savner da at hænge ud med dig til tider" Hun kiggede ind i spejlet og puttede lidt mer mascara på øjenvipperne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 4:05

Moka kiggede på en tøs der stod på den anden side af gangen og kiggede på hendes som om hun var noget farligt så hun lænede sig forover og pressede sine bryster sammen og smilede flabet hvilket fik pigen til at skynde sig og gå. Hun grinede lidt og kiggede så på Sheena "Ahh right... Sikkert... Du blevet kedelig efter du har mødt ham" hun så bare koldt på hende og lagde armene over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 4:23

Hun så på Moka gennem spejlet "Tja Sådan er det jo når man er i et forhold. Kan godt mærke han har ændret mig lidt. Men jeg kan lide ham, så det gør ikke mig noget." Hun lukkede sit skab og lagde armene over kors og kiggede på hende " Har du lyst til at hænge lidt ud når nu du er her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 4:42

Hun blev stående og kiggede opgivende på hende.. "savner sq ærligt den gamle sheena... Nu jeg jo nødt til at lave alt det sjove selv. Men hvis du mener du stadig er i stand til at lave noget sjovt på trods af du har ham der... Så lad os finde på noget.. men hvad havde du tænkt dig?" hun løftede et øjenbryn og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 4:53

Hun kiggede lidt på hende "Altså det er dog begrænset angående hvad jeg kan tillade, da du kender mine forholdsregler når jeg er i forhold og det. Men vi kan da altid genere nogle af de storer, drenge hvad siger du til det, de 3.g'ere er sjove at drille."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 5:03

Hun skubbede sig selv væk fra skabet og kiggede mistroisk på hende "Og det siger 'loverboy' intet til?" hun smilede flabet og hendes tone da hun talede var også flabet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 5:48

Hun begyndte at grine lidt "nah jeg tvivler, han er rimelig ligeglad hvis det bare er flirt og jeg kysser jo ikke med nogen når jeg er i forhold, men flirteri må man jo altid" hun kiggede på hende "hvem kunne du have interresse i at lege lidt med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 5:51

Hun trak lidt på skuldrene og smilede "du kender mig .... Så længe det kun er en leg er jeg ret ligeglad. Man kan altid knuse lidt drengehjerter trods alt" hun fik et flabet smil på læben og bed sig let i underlæben før hun fortsatte "er længe siden jeg har fundet nogen værdig alligevel..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:05

Hun grinede lidt "Vi kan da prøve at finde dem først også kan vi finde ud af hvem vores offer skal være, lyder det ikke som en god nok ide?" Hun rettede lidtpå sit hår og smilede lidt flabet til Moka.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:10

Moka smilede tilbage "Joo lad os gøre det, men spørgsmålet er hvor de henne på nuværende tidspunkt?" hun grinte lidt og gik roligt hen af gangen.. Hun trak sit hår om på den ene side og sendte en dreng et flirtende blik så han var ved at gå ind i en pige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:15

Hun grinede lidt over den dreng der gik ind i en anden pige "Ja ser du, det er et rigtig godt spørgsmål. Hvad med gymnastik salen, eller toiletterne eller omklædningsrummet, der er jo mange muligheder" Hun fortsatte med at gå langsomt fremad og blinkede med det ene øje til en dreng der ikke kunne lade vær med at stirre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:16

Moka lagde mærke til drengen der kiggede på Sheena og smilede bare... "Joo.. det var da en ide..." hun gik roligt videre "men så må vi jo hellere gå derned og lede.. medmindre vi heldige og støde ind i nogen på vejen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:20

hun smilede "Ja lad os skynde og se om vi kan finde dem, så vores aften ikke er helt så håbløs" De fortsatte med at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:23

Moka lagde armen om skulderen på Sheena og hviskede "ikke fordi det gør mig noget, men er han virkelig så dårlig i sengen du hellere vil ud og knuse drengehjerter med mig?" hun smilede provokerende men så dybt alvorlig ud i sit blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 6:27

Grimmjow kom gående ud fra et klasseværelse med en bog under armen og gik ned ad gangen mod sit skab. Han var lige kommet ud fra en samtale med en lærer som ikke kunne lide at han ikke hørte efter og svarede flabet igen når han blev spurgt om noget.

Han stoppede op udenfor sit skab og åbnede det og smed sin bog ind i skabet og begyndte at lede efter den næste bog han skulle bruge.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:31

Sheena kiggede længere ned af gangen og kunne se grimmjow stå ved sit skab. "Hey Moka, se hvem der står derhenne, det er jo grimmjow, lad os gå hen til ham" De gik stille og roligt hen til ham "Hey grimmjow, hvad sker der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:36

Moka slap sheena.. Hun undrede sig lidt over at hun ikke fik et svar men blev distraheret fra tanken da hun så Grimmjow længere fremme. Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede lidt på hans røv og fulgte så efter Sheena.. Hun lænede sig op af skabet ved siden af hans. "Lille Grimmy ligner en der ensom synes du ikke sheena?" hun smilede flabet til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 6:42

Grimmjow kikke op fra sit skab og så Moka og Sheena stå ved siden af ham. "Jamen hvis det ikke er playboy et og to. Sker ikke meget Sheena lige kommet fra en samtale og skal nok til en mere efter næste time. At de gider er mig for viderekommende dog. Og synes nu ikke selv jeg er ensom Moka." svarede Grimmjow flabet til tøserne imens han vendte blikket ind i sit skab og pillede en bog ud og lukkede skabet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:45

Sheena kiggede på Moka og hviskede til hendes øre, "Jeg svarer på dit spørgsmål senere" Hun kiggede efter over på Grimmjow "Men hvordan kan det være du helt alene, du plejer at være sammen med de andre 3.g'ere også, Har de efterladt dig?" Hun smilede flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:55

Moka så stadig bare på Grimmjow.. "awhh ensom jo.. det er du vist.. du vil jo bare ikke indrømme det" hun bed sig lidt i læben da hun kiggede op på ham.. Hun lagde mærke til en fyr der kom gående længere henne. ham havde hun da vist ikke set før. Gad vide hvem han var..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:55

Kira kom gående ned af gangen. Han havde planlagt at han og Grimmjow skulle træne efter timerne, men det var sq ikke sikkert det kunne lade sig gøre nu. Han kunne mærke sin skuldre der stadig dunkede og hans næse der også var en smule øm. Måske han skulle smutte forbi sygeplejersken. Han fik øje på Grimmjow og .. Sheena og en eller anden tøs der heller ik virkede som det bedste selskab. Han stoppede da han nåede derhen "Yoo Grimm.. Jeg tror sq vi bliver nødt til at droppe den træning. Jeg havde et mindre uheld" man kunne ikk se noget på hans næse eller skulder da han havde fået det ordnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:02

Grimmjow kikkede på Sheena med et løftet øjenbryn "Hva tror alle at jeg ikke har et liv selv eller hvad? Hvorfor skulle jeg dog hele tiden rende rundt med alle de andre"
Han vendte hovedet da Kira kom hen til ham og kikkede engang på ham og nikkede lidt med hovedet "Fair nok Kira det kan vi godt. Jeg træner nok bare selv lidt og ser på hvem der joiner. Nogen grund til at du trækker i land? eller er det noget vi snakker om en anden gang når vi ikke har vores playboy duo som vidner"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:05

Hun kiggede flabet på grimmjow "Man ved squ aldrig grimmjow" Hun kiggede dernæst på Kira og tjekkede ham lidt ud "Nej der kommer min søsters kæreste jo, har man være oppe at slås eller hva?" Hun kiggede lidt flbet på ham og hun måtte indrømme hun blev lidt nysgerrig eftersom han ikke ville træne begrund af et mindre uheld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på gangen Empty Sv: En tur på gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum