Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Problemer på gangen

2 deltagere

Go down

Problemer på gangen Empty Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 7:48

Lacus løb efter Kira råbende "UNDSKYLD KIRA! for alt hvad jeg har sagt, det var ikke min mening at gøre dig ked af det" hun fældede en tårer... og stoppede for at tører den væk.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 7:50

Kira gik ned af gangen da han hørte Lacus råbe.. Han stoppede op kort "Har jeg ikke sagt du skal lade være med at tro du ved hvad der sker... jeg ikke ked af det. har jeg aldrig været..." han blev stående med ryggen til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 7:53

Grimmjow kom gående ud af et klasse værelse og var på vej mod sit skab da han hørte Lacus råbe efter Kira som stod lidt væk.
Han løftede et øjenbryn og gik hen mod dem imens han spurgte "Hva problemer?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 7:55

Lacus stod en meter fra Kira og kiggede på ham "men hvad er der så galt, er det noget jeg har gjort, jeg ved jeg siger nogle ting jeg ikke burde sige og jeg fortryder det, men hvad skal jeg gøre for at gøre det godt igen?"

Lacus så på grimmjow "jeg ved det ikke, tror jeg har sagt noget forkert"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 7:58

Kira hørte Grimmjow og Lacus.. Han vendte sig om og kiggede på hende "Tyson kalder dig en masse grimme, ting og han er generelt ubehøvlet overfor dig. Jeg forsvarer dig og alt der sker fra dig er du bekymret for hvorfor han hader dig....." han kiggede kort på grimm og så på lacus "der vist ingen tvivl om hvad du føler for ham..."
Han kiggede på grimmjow "Ingen problemer, hun er vist bare ikke selv klar over hvad hun vil"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 8:15

Han kikkede kort på Kira og vendte derefter sit blik mod Lacus og svarede flabet "Hvis jeg skulle give mit svar til alt det her ville jeg sige at du faktisk nyder at Kira slås med Tyson om dig. Det virker som om du elsker at der er flere fyre som slås om dig".
Han rykkede sit hovedet lidt siden og svarede med et flabet smil "Men jeg må sku give Kira ret i det han siger"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 8:23

Lacus så på grimmjow og så derefter på Kira "Jeg nyder det bestemt ikke, det gør ondt på mig når de slås...Kira du må tro på mig...fuck hvor vill jeg ønske jeg kunne huske hvad der skete tidligere..." hun gik hen foran Kira og kiggede ham i øjnene "Hør på mig!" hun kiggede blidt på ham "Hvad jeg end har sagt er jeg ked af det, du betyder mere for mig en nogen anden nogensinde har gjort. Jeg har været overrasket over, jeg har kunnet møde en fyr som dig, som har behandlet mig godt, i forhold til visse andre. Jeg er virklig ked af alle de ting jeg har gjort imod dig, det har ikke været min mening, Tyson kan rende mig, han er en skid og skal bare holde sig væk. Men jeg holder af dig og vil ikke have du skal forsvinde ud af mit liv. eg beder dig please tilgiv mig!" hun fik tårer i øjnene, men fortsatte med at kigge på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 8:37

Han kiggede på hende ..."slås? jeg har intet sagt om at slås.... Påstår du bare du ikke kan huske det, selvom du kan?"" han kiggede alvorligt på hende og gik et skridt tilbage før han kiggede på grimmjow "Måske har du ret. måske vil hun bare have fyrene skal jagte hende og slås om hende.." Han kiggede på hende "Hvis det hvad du vil så det bedst du finder en anden for sådan er jeg ikke..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 8:47

Han kikkede på Lacus og løftede et øjenbryn "Ja undskyld jeg blander mig men det virker som om du er lidt forvirret lille Lacus. Du siger at Tyson bare skal skride og du er ligeglad med ham. Men dit kropssprog over for ham er noget helt andet end det du siger"

Han rykkede ikke sit blik fra hende, der var en slags udfordring i hans blik. Det var som om at det som Lacus sagde og det hendes kropssprog sagde ikke passede overhovedet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 8:52

Lacus kiggede på grimmjow "Lige meget hvad jeg siger, tror i mig ikke... det tager tid at komme sig over en fyr der har behandlet en som lort...men når der så kommer en fyr man bliver meget vild med og behandler en meget pænere end hvad er vand til, så jo så bliver man forvirret. Jeg er ikke god til det her og jeg ved det. Som sagt er det mig der har lavet en fejl og jeg vil rette op på det. Men lige meget hvad jeg gør eller siger stoler i ikke på mig..."

Lacus kiggede på kira "Jeg ved jeg har svigtet dig... men hvis det er det i tror om mig, kan jeg ikke lave om på det...og hvis det er det du ønsker, vil jeg ikke stå i vejen for dig" Hun begyndte at gå men stoppede så "Jeg er ked af jeg har såret dig, jeg var vidst bare blevet lidt for glad for dig" hun gik videre, mens tårerne trillede ned af kinderne på hende.... Jeg vidste jeg nok skulle få det ødelagt på en eller anden måde...jeg har squ heller ikke lov til at være glad for en person overhovedet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 8:55

Kira stod og kiggede på hende og grimmjow. Han vidste ik helt hvad han skulle sige eller gøre, han kunne bare mærke vreden i sig... Han kiggede på hende da hun stoppede op "Hvor lang tid gik der fra du var med ham til du sagde du elskede mig?" han holdt blikket på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 9:00

Grimmjow stod og kikkede efter Lacus da hun gik og rystede blot på hovedet. Hvorfor var der så mange tøser som var så store dramaqueens.. Han kunne tydelig se den vrede Kira følte over alt det her, og kunne ikke andet end at give ham ret i det han sagde til Lacus..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 9:25

Lacus vendte sig om og så på Kira " Nogle dage tror jeg, jeg er ikke sikker. jeg vidste jeg ikke skulle have sagt det til dig, det var for tidligt for dig at hører, det var meget stærke ord og det var forkert af mig, men det var bare sandheden, de ord siger jeg ikke for sjov."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 9:34

Han kiggede på hende... "jeg tvivler ikke på det, jeg tvivler på om du forstår meningen af det..." han gik forbi grimmjow og lidt tættere på hende "Jeg har sagt hvordan jeg er, og jeg mente det. Jeg holder mig til en, men kræver jeg ved vedkommende jeg interesseret i har det på samme måde... Måske du skulle tage imod mit råd nu og tænke over tingene og finde ud af hvad du vil... Når du har det, så ved du hvor jeg er." han kiggede på hende inden han gik forbi hende og op på sit værelse

//Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 9:39

Grimmjow kikkede efter Kira da han gik og rystede på hovedet imens han kom med et kort suk. Han vendte sig rundt og åbnede sig skab og begyndte at finde en blok frem som han havde lovet at finde til Genma.
Han kikkede kort på Lacus over sin skulder og sagde "Hvis jeg var dig Lacus ville jeg tænke over hvad Kira sagde"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Nobu Chan Tors 9 Aug - 9:43

Lacus kiggede efter kira og kiggede ned i gulvet, hvor hun derefter kiggede på Grimmjow og nikkede til ham. Hun begyndte at gå hen imod sovesalene.

// Lacus ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Problemer på gangen Empty Sv: Problemer på gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum