Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skole gangen

5 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Skole gangen Empty Skole gangen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 6:16

Grimmjow åbner dørene til skolen og gik ind. Rundt omkring var der både nye og gamle elever nogle gik og andre stod og snakkede.
Grimmjow smilede stort og gik hen mod det skab han havde haft de sidste 2 år og i år ville det blive det 3 år han havde det.
Som altid smed han bøgerne ind i skabet og lukkede det.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 6:20

Lotus kom gående ud af et klasselokale med nogle bøger i armene. Hun var allerede irriteret over nogle af elverne på skolen, hun tog sig selv i igen at tænke over hvad hun egentlig lavede der. Hun sukkede og gik hen imod sit skab, da hun fik øje på en velkendt skikkelse. Hun lagde hovedet lidt på skrå og smilte flabet inden hun gik hen imod ham. Hun holdt bøgerne i den ene hånd og gav ham et klap i røven "I det mindste har du stadig en god røv" hun åbnede sit skab der var tæt på hans og lagde bøgerne ind uden at kigge mere på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 6:23

Ved nogle skabe lidt længere væk stod Raku.
Hun havde selv været igang med at komme de nye bøger ind i skaber, og tage dem hun skulle bruge i den første time.
Men da hun hørte et skab blive smækket, så hun på Grimmjow og hun løb over og omfagnede ham, hvilket var skyld i at hendes boobs blev presset ind imod hans brystkasse, medens hun sagde "Grimmy-chan!!"
Så vendte hun sig imod Lotus og krammede hende også og sagde "Lo-chaaan!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 6:38

Grimmjow mærkede at der var en som slog ham på røven og sagde "I det mindste har du stadig en god røv". Grimmjow viste at der kun var en som turde gøre det, han vente sig om og så at det ganske rigtig var Lotus Raine som havde slået ham på røven.
"Selfølgelig har jeg det Lotus. Men du ser nu ikke dårlig ud må jeg sige" grinte grimmjow mens han kikkede Lotus op og ned.

Han nåede kun lige at svare og kikke op og ned inden han hørte en råbe "Grimmy-chan" og løbe ind i ham og presse deres bryster ind i hans brystkasse.
Grimmjow Kikkede ned og så et blond hovedet og viste med det samme at det var Raku.
"Raku for helvet hvor mange gange skal sige det. Lad vær med at kalde mig chan!" svarede Grimmjow til hende i mens han skubbede hende fra sig.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 6:41

Gwaine sukkede. ligegyldigt om det var andet år han var her var han stadig lige nervøs. han vendte sig og lagde sine bøger i sit skab, hvorefter han hørte et råb længere nede af gangene og vendte sig. Han genkendte kun svagt de andre elver. måske han ville lære dem bedre at kende i år...


Sidst rettet af Gwaine Bellador Tirs 31 Jul - 6:47, rettet 1 gang
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 6:42

Lotus kiggede opgivende op på grimmjow "Det da altid noget jeg stadig kan få selv en lyserød jakke til at se godt hun" hun smilte flabet og kiggede ind imod skabet igen. Hun hørte en pige og Grimmjow skælde ud, men inden hun nåede at reagere kunne hun mærke en der holdt om hende og hun stod med hænderne opgivende ned af armene... "Raku....... Og netop som jeg troede dagen ikke kunne blive værre.." hun rev sig irriteret løs og rettede på jakken "Er der ikke nogle andre du skal genere?" hun rullede opgivende med øjnene og smækkede sit skab i en smule hårdt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 6:46

Hun gav slip på Lotus og gik hen til Grimmjow igen.
Raku så på Grimmjow med tårer i øjnene "Men men det er nuttet, Grimmy-chan!"
Og så spurgte hun så "Hvordan har din ferie så været Grimmy-chan?" Hun så smilende op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nobu Chan Tirs 31 Jul - 6:50

Lacus kom gående ind af døren, da hun så alle de nye elever. Hun fik hurtigt øje på Raku og gik der hen imens hun kiggede på de nye elever, med nysgerrige øjne. Hun holdte sine bøger og åbnede sit skab.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 6:53

Gwaine rystede hurtigt sit halvlange hår ud af øjnene og strøg det om bag ved ørene for han begav sig ned af hallen mod de andre som stod og snakkede. i det øjeblik han gik forbi dem lykkedes det hans ene fod at hænge fast i en taske rem, og han væltede klodset ind i samtlige af de elever der stod og snakkede, en tredjeårs elev og to piger.
"U... Undskyld! Virkelig det må i undskylde..."
stammede Gwaine og rødmede let.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 31 Jul - 7:01

Tyson kom gående ind af skolens indgang. Han stoppede brat op, fuldstændig ligeglad med de elever, han stod i vejen for. Han kiggede sig omkring. Velkendte ansigter. Mindre velkendte ansigter. Nye ansigter.
Han kiggede rundt på de nye pigeelever, han kunne spotte, og sendte samtlige af dem flirtende blikke.
"Det skal nok blive et interessant skoleår," mumlede han med et lille smil på læben.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 7:03

Grimmjow nåede kun lige at mærke at nogen trak i hans taske før han blev væltet om på gulvet sammen med Raku og Lotus.

da han kikkede op så han Lotus liggende under sig og mærkede nogen liggende på sin ryg.

Han rejste sig surt og spurgte "Okay hvem skal jeg skal slå" da han var kommet op på sit ene knæ og kikkede til siden så han en person som han ikke lige var klar over hvem var.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 7:05

Raku for op og sagde "Neeej! Du må ikke slå ham, han er nuttet!" Hun holdt om drengens hoved, så hendes boobs var presset ind imod siden og nakken på ham. Og så spurgte hun "Er du okay? Jeg hedder Raku."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 7:08

Lotus nåede ikke at reagere før hun faldt med Grimmjow og Raku over sig og slog baghovedet ned i gulvet "Av for fanden..." hun tog en hånd om til baghovedet. Da Grimmjow reste sig kom hun op stille og roligt og kiggede over på vedkommende som var grunden til de væltede. Hun lagde mærke til Raku der stod og maste sine bryster ind i nakken på drengen, hun stod lidt og undrede sig men kom så i tanken om Raku var ret billig. Hun kiggede op på alle de andre rundt omkring dem "Hvad er det her? Er vi pludselig blevet en turistaktion eller hvad?" hun kiggede forbi dem alle og fik øje på Tyson som stod i døren.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 7:11

"UNDSKYLDUNDSKYLDUNDSKYLD!!!!!! uhhm.... NOGEN DER KAN LIDE PANDEKAGER?!"
Gwaine stod fuldstændig rød i hovedet, hvorefter han opdagede at hans hovede blev presset ind imod noget... temmeligt blødt.
"WHAA!!!"
Hvis det var muligt rødmede han endnu mere.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 31 Jul - 7:11

Tyson fik øje på den lille gruppe, da de væltede omkuld. Han grinte let og gik hen til dem, idet de rejste sig op.
”Sikke en lille fyr,” sagde han, da han fik øje på Gwaine. Han sendte ham et hånligt blik, ”skynd dig hellere tilbage til vuggestuen. Jeg tror Grimmjow er en smule sur på dig.”
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 7:13

Gwaine kiggede op på den dreng der lige havde snakket til ham.
"jeg... uhhm... undskyld... uhhm..."
Stammede han og igen - blev endnu mere rød i hovedet, og forsøgte at skjule sit ansigt ved at lade sit hår falde ned over det.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 7:17

Grimmjow rejste sig helt op og tog fat i Raku og trak hende væk fra ham den nye i mens han sagde "Er du tosset Raku du kender ikke engang den dreng"

Han vente sit blik mod mod Lotus og svarede hende "Aner det ikke men jeg gider sku ikke være med hvis vi er" hvor efter han vente sit blik og så Tyson.
"Morgen Tyson. Hvilken morgen at starte på." sagde Grimmjow.
Grimmjow vente sit blik mod den nye dreng og og spurgte med et stort smil på læben "nårh jeg er i godt humør her til morgen så du for et valg. Hvor vil du helst have jeg slår dig"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 7:18

åbner forsigtig hoveddøren og stikker kort hoved ind og kigger nervøst rundt. krummer sammen og går forsigtigt ind af døren og stiller sig nervøst ved den nærmeste væg uden at sige noget.


Sidst rettet af chokan Tirs 31 Jul - 7:21, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 7:20

Raku så på dem og så så på Tyson med tårer i øjnene og sagde "Ty-chan! Du må ikke slå ham.."
Hun foldede hænderne som i bøn.


Sidst rettet af Raku Tirs 31 Jul - 7:22, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 31 Jul - 7:21

Lotus kiggede op på Grimmjow "lad dog pigebarnet hvis hun mener hun skal presse sine bryster op af alle folk. Forstår ikke du gider bekymre dig over det." hun placerede en hånd på sin ene hofte og skubbede den til siden og kiggede på neglene på den anden "Kom ikke her og sig du ikke kan håndtere at være i centrum Grimmjow, det plejer da at gå meget godt." Hun lænte sig lidt frem imod ham og smilte flabet.

Hun drejede derefter sit blik imod Gwaine "pandekager? pff... Hvis jeg var dig ville jeg løbe nu."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 7:24

"hvor jeg helst...?"
Gwaines hovede røg op med et ryk og han kiggede forskræmt på den ældre dreng.
"jeg... uhhm..."
Gwaine kiggede hjælpeløst på pigen som lige havde snakket til hans forsvar, og derefter mumlede han noget med hovedet vendt mod pigen der havde rådgivet ham til at løbe.
"jeg... ville nok ikke kunne løbe hurtigt nok... ellers ville jeg falde i en anden taske..."


Sidst rettet af Gwaine Bellador Tirs 31 Jul - 7:27, rettet 1 gang
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 31 Jul - 7:25

”Bare rolig, Raku. Jeg slår ham ikke,” Tyson tog i et splitsekund fat i Gwaines krave og holdte ham fast op af skabet, ”men Grimmjow har altså noget af et temperament, ikke Grimmie?”
Han smilte til sin blåhårede ven.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Nightray Tirs 31 Jul - 7:29

"T... tak!"
Gwaine smilede lettet til den ældre dreng.
"jeg kan lave mad til jer en dag hvis det skulle være, for at sige undskyld?"
Gwaine bøjede sig forsigtigt ned og samlede nogle blyanter og papire med tegninger på som han havde tabt da han faldt.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 7:31

Raku åndede lettet ud da hun hørte Tysons ord og smilede så til ham.
Og da hun hørte ordet mad, udbrød hun "Wooaah!! Kan du lave stærk mad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Shika Tirs 31 Jul - 7:33

Grimmjow kikkede på Tyson og svarede "temperament? jooh måske en smule"
Grimmjow vente sig helt mod Lotus og svarede grinene " Selfølgelig kan jeg klare at være i centrum Lotus. Men måske er du bare jaloux over at jeg ikke giver dig nok opmærksomhed". Grimmjow tog et skridt mod Lotus og pressede hende op mod et skab.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skole gangen Empty Sv: Skole gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum