Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hygge på gangen

Go down

Hygge på gangen Empty Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 5:17

De gik udnpå gangen. Der var ikke en sjæl så sent på aftenen. Sakura lændede sin op af hendes skab og kiggede rundt for at se om der var nogle i nærheden. Hun var lidt nervøs men det var hun jo altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 6:30

Mizell så på hende og smilede blidt.
Dog var hans stive ansigt fremme igen, det fik ham til at virke snobbet og arrogant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 8:07

Hun kiggede på ham ud af øjenkrogen og så han så meget kold ud i ansigtet. "du ser lidt stiv ud i ansigtet søde. Har du det godt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 18:23

Han så på hende og nikkede, mens han sagde "Ja, jeg har det helt fint.. Er bare ikke glad ved gangen.." Han tog hendes hånd i sin og kyssede hendes tinding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 22:42

Hun kiggede blidt på ham "hvorfor kan du ikke lide gang?... Ej undskyld det er ikke noget jeg skal blande mig i" hun klemte lidt i hans hånd og smilede uskyldigt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 3:53

Han smilede til hende og svarede blot "Det gør ikke noget du spørger.. Du er jo trods alt min kæreste." Hans kinder var lidt rødere end før og han sagde "Jeg har bare aldrig rigtig kunne lide gange og der er nogle ting der er sket i gangen derhjemme, det var ikke så rart."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Gæst Lør 6 Okt - 7:04

Hun kiggede uskyldigt på ham og smilede lidt. "Det er jeg ked af at høre, noget du er sikker på du vil snakke om?" Hun sænkede sit blik nervøst og var lidt i tvivl om det var forkert af hende at spørge ham, det var jo ikke noget han brød sig om og hun havde det med at spørge en del.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hygge på gangen Empty Sv: Hygge på gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum