Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blodnæse *privat* *kakaomælk*

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 22:54

Acher hev badeshortsene helt ned på Tyson og så Tysons lem, han rakte hen og tog fat om den med den ene hånd og begyndte at bevæge den, og så på Tysons ansigt, følte hvordan hans egne badeshorts stramte, men han ignorede det og bukkede sig ned, og kyssede Tysons lem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 23:06

Tysons øjne lukkede sig automatisk sammen igen, mens han mund åbnede sig til en lille sprække. Han begyndte at stønne lavt, men valgte med det samme at holde det inde, fordi rummet, de var i, gjorde alle lyde lidt højere, end de egentlig var.
Han lukkede sin mund og bed sig let i kinden, da Achers læber rørte hans lem.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 23:11

Acher smilede lidt, men fortsatte så sit kærtegn af Tysons lem og slikkede let rundt om hoved på lemmet og tog det i munden, mens tungen kærtegnede, han vidste at han kunne finde ud af det, han havde både gjort det og fået det mange gange.
Han lukkede øjnene som han tog mere af Tyson lem indenfor i mellem sine læber.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 23:20

Tyson undertrykte et smil, da han mærkede den velkendte varme og fugtighed omkring sit lem. Han lod et lavt støn undslippe hans læber, hvorefter han kiggede på Acher og langsomt placerede sine hænder på hver side af hans hoved.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 0:01

Acher så op på ham og begyndte at bevæge sin mund op og ned omkring Tysons lem og han sugede også mere end før og tog mere og mere ind hver gang.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 0:14

Tyson pressede lidt med sine hænder, hver gang Acher bevægede sit hoved ned. Han kiggede op med fokuseret blik på brusehovedet, stadig let stønnende.
Efter lidt tid kunne Tyson mærke et let pres fra sit lem. Han åbnede sin mund og udstødte en høj sammenbidt lyd, idet han kom i Achers mund.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 0:25

Acher trak sit hoved væk fra Tysons lem og så op på ham, mens han slugte.
Han kravlede op og så på Tyson med et blik der var tændt, og nærmest ønskede mere og overvejede at sætte fut i fejemøget med en fornærmelse, men lod være.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 0:39

Tyson pustede småforpustet ud. Han mærkede Acher kravle op til ham igen. Han åbnede øjnene og kiggede på ham med et tilfredst blik.
Selvom han ikke var til drenge, indså han nu, at han havde givet Acher lov til at røre hans private ejendele, og at han kunne lide det.
".... Hvorfor glor du sådan på mig?" spurgte han koldt men kunne ikke få det tilfredse ansigtsudtryk væk.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 0:52

Acher så på ham og svarede blot koldt igen "Jo, hvorfor tror du selv?!" Han så på ham og lod sine fingre løbe ned langs Tysons hals og så blidt på ham, og nød at se hvor tilfreds Tyson egentlig så ud og tanken om at det var Acher der havde fået ham til at føle sådan, det fik blot hans ansigt til at blive endnu blidere og meget mere feminint at se på.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 1:11

"Det ved jeg ikke. Det er derfor, jeg spørger dig, Arkwright. Hvad er det, du vil have?" Tyson tog fat i Achers hånd og førte den ned langs sin brystkasse.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 1:27

Acher overvejede kort om han skulle lade ham gætte det selv, sige det lige ud eller bare gøre det selv. Han valgte anden løsning og sagde "Jeg have dén her," Han lod fingeren løbe over Tysons lem og fortsatte "indeni mig." Han så på ham med et smørret smil og bukkede sig kort ned og kyssede Tysons hal og hviskede "Hvis du altså tør det~"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 1:41

Tyson blev lidt irriteret over det sidste, Acher sagde. Selvfølgelig turde han. Han ville også godt. Men samtidig ville han ikke give efter og lade den flabede sygeplejeske få magten og kontrollen.
Han trak sine badeshorts ordentligt op, pressede Acher lidt væk fra sig, så der var mellemrum mellem deres brystkasser og maver, og satte sig op. Vandet løb ned af hans ansigt og krop, men han kunne kun fokusere på Achers nederste dele, der heldigvis stadig rørte ved sine egne. Hans bløde, glatte hud...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 1:52

Acher så på Tyson og det kolde vand løb stadig og han så op imod vandhanen og tændte lidt for det varme vand, så vandet blev lunt i stedet for koldt.
Han så på dem Tyson og satte sig hen over Tysons ben og lagde armene om hlsen på ham og sagde så "Du ved.. Det vil være dig der styrer om det skal være blidt eller hårdt~ hvilken stilling og alt sådan noget, det jeg forlanger er at du, som jeg ved at du nok kan, får mig til at komme." Han slikkede let Tysons underlæbe og så forførende på ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 2:13

Tyson havde vænnet sig til det kolde vand og følte i et kort øjeblik, at hans hud brændte. Men efter kort tid vænnede han sig til det, og det var som om hans krop fik mere energi af det. Han havde endnu mere lyst.
Han rejste sig, trak Acher med op og sendte ham et forførende blik, "jeg skal nok få dig til at komme."
Med en hurtig bevægelse mod ham, fik han taget stramt fat om hans røv og kysset ham med let åben mund.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 2:21

Acher kom med et overrasket klynk, men det blev hurtigt stoppet af Tysons kys og han holdt fast omkring Tyson med armene omkring halsen på ham.
Og han gengældte kysset med let åben mund selv og lukkede øjne.
Han lod hænderne glide ned over ryggen på Tyson og kunne næsten ikke holde ud at skulle vente på at blive fyldt ud af Tysons.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 2:35

Tyson fjernede Achers arme ligeså snart han havde lagt dem om hans nakke, hvorefter han gav ham et skub ind mod flisevæggen, stadig stående under vandet, tog fat i hans allerede misbrugte håndled og holdte dem fast over hans hoved.
Han kyssede ham lidt mere ømt og pressede sit skridt, der var vokset igen, ind mod Achers.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 2:43

Acher kom med et par lyde, især da Tyson skubbede ham og tog fat i hans håndled, men da kysset blev mere ømt føltes det som om hele Acher krop smeltede.
Han nød det utrolig meget..
Og da deres skridt blev presset imod hinanden, stønnede han ind i kysset.
Hans øjne var dog kun halvt lukkede, dog kunne han ikke igtig fokusere, alting føltes uskarpt, det eneste han var fuldstændig sikker på var at han stod og kyssede med Tyson Tale, og at de var godt igang med forspil.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 3:12

Tyson havde lukkede øjne; nød kysset og al hudkontakt, de delte.
Han førte Achers hænder sammen, så han kunne holde dem fast med en enkelt hånd. han førte sin frie hånd ned og rev i en hurtig bevægelse hans badebukser ned, hvorefter han gav slip og lod dem falde ned på gulvet om anklerne på Acher.
På få sekunder fik han gjort det samme med sine egne, og så gik han i stå. Alt. Kysset, kærtegnene og alle bevægelser.
Hans øjne åbnede sig, og han gav Acher elevatorblikket. Man kunne tydeligt se undren i hans ansigt. Hvad fanden skulle han gøre? Han var vant til piger og kvinder men... Hm...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 3:28

Acher så tændt på ham og så så på ham og spurgte "..Hvad er der galt?" hans blik så næsten skræmt ud, var han ikke god nok? Nej, det kunne ikke være det.. Var det Tyson der ikke vidste hvad han skulle siden at han kun havde været sammen med kvinder? Det kunne være muligt, så han sagde "Du gør næsten som med en kvinde.. Det er bare en anden 'indgang' der skal bruges og en del mere 'opvarmning'.." Han så så ned og sparkede sine badebukser til siden.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 3:36

"Hm..." Tyson trådte ud af sine badebukser og rykkede dem lidt væk med sin højre fod. Han kiggede på Achers hals med et meget misfornøjet blik, "jeg hader opvarmning... Det er kedeligt..."
Han var vant til at blive tigget om at trænge ind nu. Tsh, dumme opvarmning... Han gad ikke. Hvad ville der ske, hvis han bare gik igang?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 3:46

Acher så på ham og spurgte "..Hvis der ikke finder opvarmning sted kan jeg risikere at springe, men heldigvis behøver jeg ikke synderlig meget opvarmning.." Ham så på Tyson med et igen, forførende blik og strakte sig frem og kyssede Tysons mundvige.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 4:04

Tyson sukkede småfornærmet, "fint, men så sig, når du er klar. Det gider jeg ikke holde øje med..."
Endnu et suk og så gik han ellers igang med Acher igen. Han startede ud med at kysse ham på halsen og arbejdede sig ned til hans kraveben og brystkasse, hvorefter han begyndte at kysse og slikke ham op ad igen. Det skulle overståes så hurtigt som muligt.
Det var ikke fordi, han ikke kunne lide det. At undersøge Achers krop var noget af det mest fantastiske, han havde prøvet. Men han ville så gerne videre til næste skridt - mærke ham indeni.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 4:18

Acher lukkede øjnene og lagde hoved tilbage og stønnede lavt, og hviskede allerede "Mere.. Ahh.." Han åbnede let sine øjne igen og så op på sine hænder der blev holdt sammen af Tysons ene hånd. Han vendte så hoved ned imod Tysons og så på ham med bedende øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Søn 2 Sep - 4:28

Tyson skulle til at gå i gang med at forkæle Achers læber, da han så blikket, han gav ham. Tyson sendte ham først et småirriteret 'jeg bestemmer' - blik, men valgte alligevel at give slip.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Søn 2 Sep - 4:36

Acher lagde sine hænder på Tysons skuldre, og så på ham og håbede at hans læber ville blive forkælet, han blev kun mere tændt af det bestemte blik Tyson havde sendt ham og han tog initiativ til kysset, velvidende at Tyson nok ville 'afstraffe' ham for det.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* - Page 2 Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum