Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blodnæse *privat* *kakaomælk*

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 0:06

Tyson gik ud i omklædningsrummet med sin hånd holdt stramt foran sin næse. Selvom den var stoppet med blod, kunne han stadig lugte forskellen med det samme; fra klor til gammelt sved. Føj...
Han satte sig på en af bænkene og lænede sig op af væggen. Han var irriteret... Vred... Træt... Og en masse andre ting, han ikke kunne sætte ord på. Han ville bare have det overstået, så han kunne komme væk fra Acher.


Sidst rettet af Tyson Tale Lør 1 Sep - 21:23, rettet 1 gang
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 0:23

Acher fulgte efter og bandede og svovlede over at Tyson ikke havde passet ordentligt på sin forholdsvise skrøbelige næse..
Da han kom ind i omklædningsrummet fik han straks fat i papir og tog fat i Tyson og lagde papiret under hans næse og så på ham, mens han stille og roligt sagde "Så holder du bare papiret der indtil blødningen er stoppet."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 0:37

Tyson løftede sin hånd op til papiret. Han kom til at strejfe Achers hånd med sine fingre og kunne nu for første gang ikke holde en rødmen tilbage.
"M'Kay..." mumlede han og kiggede på Acher, denne gang uden nogen vredestegn.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 7:31

Acher så lettere irriteret på Tyson og opdagede at Tyson ikke så vred ud og faktisk rødmede, han forstod ikke rigtig hvorfor at hans egen irritation langsomt forsvandt og en lille blussen dukkede frem på hans kinder.
Han så Tyson direkte i øjnene i noget tid og flyttede så sit blik fra Tysons strålende blå øjne.
Og han spurgte forsigtigt "...Hvorfor..?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 7:50

"Hvorfor hvad?" spurgte Tyson monotont, selvom han godt kunne regne ud, det handlede om kysset. Han sukkede dybt, før Acher kunne nå at svare og tilføjede, "hvis du taler om kysset, var det bare... en dum fejltagelse. Nok fordi min hjerne manglede ilt. Hvis den havde fungeret ordentligt, ville jeg sjovt nok aldrig have kysset dig, Arkwright."
Han udtalte Achers efternavn lidt mere stift end resten, for at fremhæve, at hans gamle jeg var tilbage, og at han ikke havde noget til tilovers for ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 8:00

Da Acher hørte Tysons svar, brød der en vrede ud i ham og han var lige ved at stikke Tyson en flad, hvis han ikke havde siddet med papiret ved næsen. Han så meget vredt på Tyson og sagde "Nå så det mener du.. Du havde ilt nok, da vi knapt nok havde været under vandet i mere end 30 sekunder! Det skyldtes andeles ikke iltmangel! Så nu.. Fortæl mig sandheden." Acher så gennemborende på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 8:07

"Jeg har fortalt dig sandheden. Iltmangel. Så lad det ligge, din forvirrede svans," Tyson kiggede tilbage på Acher, ligeså gennemborende. Hans ene mundvige løftede sig i et flabet smil, idet han sagde, "er du måske besat af mig? Kysser jeg virkelig så fantastisk?"
Det var sjældent Tyson sagde så direkte onde ting til folk, med mindre de virkelig havde pisset ham af, men det var som om en dyb frustration indeni ham arbejdede sig op og kom ud af munden på ham som fornærmelser.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 8:17

Acher så på ham som om han var åndssvag og han sagde "Nej, jeg er ikke besat af en lille dum unge! Hvem i alverden ville være det, ISÆR når det er dig?!"
Han rettede sig op og fortsatte "Desuden.. Jeg har kun kysset dig som afstraffelse eller for at få, så kaldt, hævn.. Du derimod tog initiativ til kys, ihvertfald de to sidste.."
Han lagde armene over kors og så på Tyson med et smørret payback smil og tilføjede "Desuden med mindre du har et fosters ikke fungerende lunger, så ville det ikke være skyldt iltmangel, Tale."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 8:34

Tysons smil blegnede, og hans sædvanelige vrede blik dukkede op i stedet for med en matchende kold og lettere råbende stemme, "du startede det hele! Bare fordi du tænder på unge drenge, skal det fandme ikke gå ud over mig! Og desuden; mine kys var hævn! Og du kunne så meget lide det!"
Tyson lod det blodige papir falde på gulvet, idet han rejste sig og endnu engang tog fat i Achers håndled. Han rev ham hen til væggen og pressede med en voldsom bevægelse hans håndled ind mod den. Med en endnu mere højlydt og vred stemme råbte han direkte ind i hovedet på ham, "indrøm du kunne lide det!! Jeg giver ikke slip, før du indrømmer det!!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 8:45

Acher skar en grimasse, da Tyson greb fat i hans håndled og da han blev skubbet op imod væggen.
Han tog sig i det og så så koldt på ham og spurgte nedladende "Og hvad hvis jeg nægter? Hvad vil den lille hr. Tale gøre ved stakkels mig?" Hans stemme var flabet, dog var hans ansigt stenhårdt og nærmest følelseskoldt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 9:04

Tysons ansigt anstrengte sig i en endnu mere aggresiv grimasse. Han stirrede i kort tid på Acher, hvorefter han med en voldsom kraft trak ham med hen til bruserne. Han tændte for det iskolde vand og pressede ham ind at stå under det, "indrøm det så! Du kunne lide det!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 9:10

Acher så stadig blot på Tyson med et ansigt som lige så godt kunne være malet i sten.
Han rystede så på hoved, kort og koldt, mens han fortsat stirrede hårdt på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 9:19

Det ansigt. Han hadede det ansigt. Idet han skulle til at opgive og gå, faldt han på det glatte flisegulv og tog af ren refleks fat i Achers arm og kom til at rive ham med sig ned.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 9:25

Acher som blev hevet med i faldet, landede oven på Tyson, hans egen iskolde hud, føltes som at smelteimod Tysons varme hud.
Han så direkte ind i Tysons øjne, sin mund let på klem, som om han ville sige noget, men han vidste ikke hvad, og selvom han så gjorde, ville han ikke kunne sige noget, da hans stemme føltes som om den var blevet væk.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 9:43

Tyson kiggede tilbage på Acher med sine isblå øjne. En kæmpe klump havde samlet sig i hans mave og en høj nervøs udånding undslap hans læber.
Instinkter, han ikke vidste, han besad, slog ind, og i en langsom bevægelse, lagde han begge sine hænder på hans nakke og trak ham i et lille ryk ned til sig indtil deres læber mødtes.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 18:29

Acher ville have gispet hvis han kunne, da han atter mærkede Tysons varme læber imod hans egne kolde, der langsomt blev varmere, så han lukkede sine øjne og gengældte kysset.
Han vidste ikke hvem, hvad eller hvor han var for en stund, det eneste han var sikker på var at han lå på Tysons hede hud og ... Kyssede ham? Nej, han måtte stoppe det øjeblikkeligt.. Han prøvede men han havde ikke krafter nok.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 20:09

Ligesom på kontoret lod Tyson sin tunge glide ind i Achers mund; dog var han denne gang mere fokuseret på at kærtegne hans tungespids end før.
Achers brystkasse, mave og skridt passede perfekt til Tysons, sådan som de lå presset ind mod hinanden, og det føltes næsten, som om en usynlig snor havde bundet dem sammen, og Tyson derfor ikke kunne give slip.
Han ville så gerne røre ved Achers krop; lade sine fingre køre over den kølige hud. Men han turde ikke slippe hans nakke i nervøsitet for, at han ville trække sig væk.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 20:18

Achers hænder arbejdede for sig selv, imod hans vilje, nej, han havde lyst, hans hænder gled op i Tysons hår og fik blidt fati det, og den anden hånd løb ned for at kærtegne Tysons kind, hals, nakke og skulder.
Da Acher mærkede Tysons tunge imod sin egen, lod han blidt sin egen glide hans imøde og han gølte at han var fortabt i Tyson, hvilket underligt nok ikke irriterede ham i dette intense øjeblik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 20:34

Acher... Han strittede ikke imod. Tyson tog modvilligt en chance, da han løsnede sit rimelig hårde tag på Achers nakke. Han lod sine hænder glide i takt hele vejen ned af Achers glatte ryg, indtil hans fingerspidser ramte badebuksekanten.
I få sekunder var Tysons sædvanelige jeg tilbage, og han vidste, det han gjorde, var forkert,tragisk, uhumsk og ikke noget, han burde begive sig ud i. Men Achers læber og tunge paralyserede hans dårlige tanker, og uden at løfte fingrene den mindste smule, fik han hurtigt sneget begge sine hænder ned i badebukserne. Han begyndte at massere hans bagparti i takt med kysset.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 20:57

Achers kinder fik lidt farve og han kom med små lyde, som Tyson masserede hans bagparti.
Han mærkede en let reaktion på sit foreste parti og hans kølige hud, var blevet varmt igen, eller rettere den var blevet hed og han kærtegnede Tysons hals nakke og skuldre igen.
Og nu kunne han godt forstå hvorfor at pigerne kunne lide han, lige nu gav alting mening, men så snart de ville slippe hinanden igen ville det ikke give mening overhoved.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 21:20

Tyson kunne tydeligt mærke, han blev tændt af lydene, Acher lavede. Et lidt hårdere pres på hans røv, og han kunne nu mærke en bule i Achers badeshorts.
Praktisk, tænkte Tyson. En utrolig let måde at finde ud af om modparten var tændt, Hvilket Acher måtte være.
Tyson pressede lidt hårdere og stoppede et kort øjeblik kysset for bedre at kunne høre en reaktion fra den unge mand over ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 21:31

Acher klynkede, på en utrolig sexet og tændt måde, og han trak sig lidt væk fra Tysons hoved og så halv sløret på Tyson og en let åben mund der glinsede af fugt fra deres hede kys.
Han bukkede sig så ned imod Tysons hoved igen, forbi Tysons mund og kind og slikkede Tysons øre, kærtegnede det både med fingre, læber og tunge, hvorefter han bevægede sine kys ned ad hans hals til hans kraveben.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 21:52

Tyson var nu tvunget til at lukke øjnene, da det kolde vand nu ramte ham direkte i ansigtet, der før lå tørt, dækket af Achers hoved.
Hans vejrtrækning var lettere rystende, da han følte Achers læber bevæge sig ned af sig.
Uden han selv havde lagt mærke til det, var hans hofter begyndt at lave små, blide stød mod Achers underliv.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Misaki Lør 1 Sep - 22:22

Acher kom med små lyde som deres underliv bevægede sig, dog kyssede han også ned over brystkassen og maven, han tog fat om Tysons dybblå badeshortskant og så op på Tyson, han burde stoppe, men stoppede ikke.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Sep - 22:43

Tyson havde mest af alt lyst til at flå sine badeshorts af, men lå som forstenet og nød de utallige kys.
Pludselig mærkede han Achers fingerspidser inde under badeshortskanten, og med et sæt åbnede han øjnene til trods for vandet.
Tyson lagde sine hænder op foran sine øjne og lod dem langsomt glide tilbage, over hans pande og gennem hans hår. Ventetiden føltes uendelig.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Blodnæse *privat* *kakaomælk* Empty Sv: Blodnæse *privat* *kakaomælk*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum