Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 19:57

Lacus kom ud fra omklædningsrummet og kiggede rundt i halen. hun havde en lyserød bikini på, som sad utrolig godt på hende. Hun stilte sig i vand kanten og dyppede sin fod ned i det kolde vand og der kom et sus igennem hendes krop.


Sidst rettet af Lacus Tamako Lør 15 Sep - 6:52, rettet i alt 2 gange
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 20:02

Kira var tidligt oppe. Han havde trænet og havde nu brug for en svømmetur inden han skulle til time. Han kom ud af omklædningsrummet iført sine badeshorts der gik til lige over knæene, og som var røde og sorte.. han smilede lidt da han fik øje på sin kæreste der stod længere fremme. Han gik stille hen til hende og lagde armene om hende "Det var et syn jeg ikke havde regnet med fra morgenstunden, men det gør mig nu ikke noget" hans brystkasse var helt imod hendes ryg og han nød den velkendte følelse af hendes hud imod sin.

//Til dem der evt læser med, det er om morgen før alt det med Tyson//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 20:06

Hun blev lidt overrasket over at møde ham så tidligt om morgenen. hun lagde sin hånd hans arm og smilede lidt "Og jeg havde da slet ikke regnet med at møde dig så tidligtom morgenen, men jeg har nu heller ikke noget imod det" Hun smilede en lille smule flabet og begyndte at grine lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 20:08

Han gav hende et kys på kinden før han slap hende.. "Jeg har trænet.. og ville tage en svømmetur... Bedste beslutning i dag hidtil" han slap men stående bagved hende "men hvorfor du så tidligt oppe?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 20:10

Hun vendte sig om mod ham og kiggede smilende på ham "Jeg kunne ikke sove, så jeg vaægte at tage mig en dukkert, hvilket vidst heller ikke var nogle dårlig ide overhovedet. hun placerede sine arme på sine hofter og kiggede kort på vandet. "Men vandet er rimelig koldt, så jeg tror jeg ombestemte mig lidt" Hun smilede akavet til ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 20:14

Han kunne ikke helt lade være og kigge på hende, men hey han måtte godt, det var trods alt hans kæreste... "Nahh.. det ikke så slemt man skal bare i først" han smilede drilsk og gik lidt tættere på hende. Han tog fat i hagen på hende og løftede hendes hoved lidt og placerede sine læber på hendes og gav hende et blidt kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 20:37

hun gengældte kysset og trak dem længere tilbage indtil hun fik overbalance og hev ham med ned i vandet. "ARH!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 20:39

Han lagde ikke rigtig mærke til de bevægede sig før det var for sent. Han kunne mærke tyngdekraften der trak dem ned og drejede dem pr instinkt hurtigt så han var nederst. Så var det hende der landede ovenpå ham, men de landede jo alligevel i vandet. Han holdt fat om hende og lukkede øjnene da de ramte vandet og kom op til overfladen igen og smilede lidt "Du ved godt der bedre måder og komme i vandet på ikke?" han kørte en hånd igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 20:48

Hun begyndte at grine lidt samtidig med hun holdte fast i ham "Vi skulle jo i på et eller andet tidspunkt" HUn smilede flabet til ham
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 20:53

Han smilede lidt opgivende men også glad "Ja ja... Men nu var det jo ikke mig der havde et problem med at komme i" han smilede flabet og lagde armene om livet på hende og trak hende helt ind til sig og kiggede ned på hende direkte i hendes øjne.. Han holdt virkelig af hende, det kunne han godt mærke. Han fjernede noget hår fra hendes ansigt som lå nærmest klistret til fordi det var vådt "Det utroligt du altid formår at se godt ud" han smilede varmt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:02

Hun rødmede lidt da han komplimenterede hende "Øhm.. tak..." hun smilede til ham "Jeg syntes bare vandet var koldt, så ændrede bare mening, men så kom du jo og så vil jeg jo hellere end gerne blive" hun lagde armene om hans hals og hun kunne bare mærke sit hjerte banke hurtigere og hun rødmede bare af at kigge på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:05

Han smilede lidt og gav hende et kys på næsen "du er virkelig noget af det sødeste og mest uskyldige jeg nogensinde har mødt" han grinede lidt. "du ved godt det meningen man skal svømme når man er i svømmehal ikke?" han kiggede på hende med et drilsk blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:07

Hun smilede flabet igen "Det ved jeg godt, jeg er ikke dum, kunne bare ikke sove, så en dukkert vil have været rart så jeg blev lidt træt, men så kom du så nu kan jeg slet ikke tage mig sammen og gå, og nu er vi jo i vandet, så det kan være lige meget nu." Hun prikkede ham på næsen " Og nu skal du passe på for ellers kommer jeg efter dig" Hun smilede drilsk til ham og nussede ham lidt på kinden.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:11

Han rullede lidt flabet med øjnene "ja ja.. store farlige lacus kommer efter mig" han grinede og kyssede hende "no offense skat, men du ikke just den mest skræmmende person... Du er alt for uskyldig til jeg har noget og være bange for" han smilede sødt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:14

"det er fordi du ikke har prøvet at gøre mig sur i nu, og det håber jeg da heller ikke du gør" Hun smilede drilsk på ham "Og jeg kan godt være skræmmende" Hun tog fat hans arme og prøvede at få ham ned under vandet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:25

Han blev stående uden problemer og smilede lidt over hendes handling. Han fik hurtigt sine arme fri og tog hende op i sine arme så hun lå i prinsesse stilling .. "Hva er det lige du prøvede på?" han grinede lidt... "glem det skat" han gav hende et kys på kinden "du er uskyldigheden selv.... Om du bliver sur og så reagere er en hel anden ting.." han kiggede på hende med blide øjne "Jeg satser på ikke at gøre dig sur, og så længe jeg ik gør det så du bare uskyldigheden selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:28

"Jeg kan altså tåle en del, bare at du ved det, jeg vil gerne have du opfører dig overfor som du er overfor andre. Jeg kan altså godt tåle det. jeg er ikke nogen lille pige." Hun holdt fast i ham og grinte lidt "Du er en strid man bare så du ved det"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:35

Han gik roligt igennem vandet med hende i armene og gik hen til kanten hvor han satte hende ned.. Han kiggede på hende... "Da jeg mødte dig var du en skræmt lille pige, folk skulle knap nok sige noget til dig før du var ved at bryde sammen.." han stod foran hende og lagde kærligt en hånd på hendes kind "Jeg har ikke ville have du skulle få det dårligt pga noget jeg gør eller siger.. Det derfor jeg har holdt den mere flabede side af mig væk.. Er du sikker på det er hvad du vil ha? At jeg lader den være fremme overfor dig også?" han så spørgende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:38

Hun smilede til ham "ja je er sikker og jeg havde en dårlig periode på det tidspunkt en meget dårlig periode og den er ovre nu. Og det er det gerne vil. Jeg vil have du skal være dig selv overfor mig." hun fortsatte med at kigge på ham og lagde din hånd på hans.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:42

Han smilede lidt "Okay så.. hvis det det du vil have.. Jeg stoler på dig når du siger du kan holde til det. Men du har jo aldrig set den side af mig" han sendte hende et flabet smil "Jeg må hellere få svømmet et par baner, det var trods alt meningen" Han rykkede sig væk og gav sig til at svømme frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 21:50

Hun smilede til ham og hoppede ned i vandet igen og tog sig en dykke tur. Hun elskede at dykke. Så det var primært det hun brugte sin tid på at lave. Hun svømmede ned langs bunden og tog meget langsomme bevægelse, lidt ligesom en havfrue. Hun svømmede op til vandkanten igen, for at trække lidt luft og dykkede så ned langs bunden igen. Hun kunne se kira svømme rundt op i vandfladen og havde lidt svært ved faktisk at kigge væk. Men da hun endelig kiggede på bunden igen svømmede hun hen til kanten og trak noget luft et stykke tid. Hun kiggede på kira svømme lidt rundt og satte sig op på kanten igen og rettede sin bikini lidt.

Hun plaskede lidt med fødderne og smilede lidt for sig selv. Hun rejste sig op og gik hen til en af vipperne og stillede sig op på den hvor derefter hoppede i med hoved spring. Hun svømmede ned langs bunden og kom på op i den anden ende af bassinet og trak vejret hurtigt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:39

Kira der efterhånden havde svømmet en del baner nu, havde hele tiden holdt øje med hende. Han smilede lidt over hendes bevægelser, det var tydeligt hun nød og være i vandet.. Han svømmede efter hende da hun svømmede ned i den anden ende, men var svømmet ned under så hun ikke kunne se ham. Han svømmede ind under hende og tog fat i hendes ben så han fik hende op på skuldrene og svømmede så op så han kunne stå på bunden. han godt fast i hendes ben så hun ikke væltede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 22:42

Hun fik et shok da han fik hende op på hans skuldre og kom med en lille lyd "hovsa der kom du jo, så dig slet ikke" hun grite let.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:44

Han smilede og gik ud imod den dybere del så vandet langtsomt blev højere "Det var jo lidt planen min skat" han grinede lidt og blev ved med at gå. "nu har jeg også svømmet det jeg skulle og du lignede en der også var færdig alligevel eller tog jeg fejl?" han kiggede op på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 22:46

"jeg var færdig så du opfattede det perfekt min skat." hun ned på ham og rodede ham i hAm i håret.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum