Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:49

Han smilede og da vandet nåede ham til lige over hans brystvorter dykkede han hovedet under vand så hun kunne komme af og kom op igen foran hende og holdt rundt om hendes liv. De var stadig inde ved kanten så han rykkede dem derover.. "Har du tænkt på det længe eller? jeg mener min opførsel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 22:52

Hun kiggede blidt på "nej ikke rigtigt, jeg syntes der var noget underligt som bare ikke passede." hun nussede hans kind og smilede til ham "har det da gået dig på, syntes bare det er forkert at holde personlighed tilbage begrund af mg"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:59

Han smilede og aede blidt hende kind "det har ikke gået mig på. Jeg vil gøre alt for dig. troede jeg du vidste" han flyttede sin hånd om på kanten bagved hende og rykkede sig lidt hen imod hende.. "Jeg kan jo ikke have du går i stykker pga noget jeg gør vel" han smilede flabet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:20

Hun smilede flabet til ham "tch yah right så skrøbelig er jeg ikke at du ved det, hun skubbede for sjovt til ham," hun grinede lidt "du er bare for dejlig"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:23

Han smilede og svømmede igen tæt op til hende og hviskede i hendes øre med en lav drillende tone "Jeg mindes ellers jeg allerede har fået dig til lidt at miste kontrollen, at jeg fik dig til at vride dig... Hvem ved hvad jeg ikke kan gøre hvis jeg giver helt slip?" han holdt en kort pause og fortsatte inden hun nåede at svarer "Hvis du vil have jeg 100% mig selv, er du klar på de konsekvenser det indebærer?" han hvilede sin kind imod hendes og hans læber var lige ved hendes øre og undgik kun lige at ramme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:27

HUn smilede lidt og rødmede en del. "Det vil jeg gerne se og jeg vil gerne have det..." Hun smillede flabet til ham og grinte lidt og hun kunne mærke hun fik gåsehud.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:30

Han holdt stadig sin krop tæt op af hendes og nappede hende i øret "Hvis jeg ikke gav min kæreste hvad hun ville ha, hvad var jeg så for en dårlig kæreste?" han smilede og kyssede hende på halsen og nappede i den og pressede sit ene ben op imellem hendes så hans lår ramte på hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:33

hun rødmede helt vildt meget og kom med et lille støn, da han pressede sit lår op i hendes underliv, hun lagde hovedet lidt tilbage og holdt godt fast i ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:37

Han holdt sit ben der og kyssede hende ned af halsen og ned over brystet og fik fanget nogle få dråber der stadig sad der. Hun smilede lidt og nappede hende i halsen under hagen. Han rykkede sin ene hånd ned under vandet og placerede den på hendes mave og kørte den langsomt op til bunden af hendes bikini og lod en finger glide ind under den og tirrende rundt i bunden af hendes bryst. Han pressede igen sit lår lidt op imod hendes underliv og lod fingeren der før var under hendes bikini kører udenpå den i stedet så han strejede hendes brystvorte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:41

Hun skød brystkassen lidt frema og fik røde kinder og kunne mærke hun blev mere og mere tændt og lagde hovedet længere tilbage.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:44

Han lod sit hoved bevæge sig ned over hendes bryst og da hendes brystvorte nu var stiv pga en blanding af kulde og kærtegn, kunne han nemt finde den og nappede i den uden at fjerne bikinien.. Han nød at tirrer hende på den måde, det tændte ham lidt at se hendes reaktion og han tog den anden hånd ned til hendes hofte og lod den langsomt kører op af hendes krop og da han nåede bikinien tog han den om på ryggen og åbnede den i et hurtigt ryk, og fjernede den derefter så han kunne gentage sin handling fra før, men denne gang uden en bikini imellem. Han lod sin tungespids bevæge sig henover hendes brystvorte så den kun lige ramte toppen af den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:47

Hun okm med nogle støn indimellem og kunne ikke lade vær med at smile og grine lidt. Det kildede så meget og han tirrede hende meget. hun slappede af i sine arme og lod dem falde bagover imens Kira fortsatte med at tirre hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:53

Han kunne mærke han følte sig en smule låst pga vandet, så han løftede hende op og sidde på kanten og fik hende til at rykke sig lidt bagud og fulgte så efter og placerede sig med det ene ben ned imellem hendes ben... Han fortsatte derefter med at bide lidt i hendes brystvorte og drille hende mest muligt. Dråberne fra hans våde krop og hår dryppede ned på hendes som han stod lænet over hende. Han ville se hvor langt ud han kunne kører den. Han lod den anden hånd glide ned imellem hendes ben og lod hans finger lege drilsk uden på hendes bikini

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Fre 14 Sep - 23:57

Hun var begyndt at blive meget tændt nu og hun kunne mærke han gjorde alt for at tirre hende. Men hun nød det utrolig meget og blev bare mere og mere tændt tændt af, hun var allerede ved at blive våd og hun kiggede på ham og smilede.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:59

Han kiggede op på hende og smilede og kyssede hende ned af maven imens han blev ved med at lade sin hånd tirrer hende... Han kyssede op over hendes bryst og op til halsen og op af kinden indtil han fandt sit mål. Hendes læber. Han nappede hende kort i underlæben og fulgte op på det med et kys som var intenst og fuld af nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 0:01

Hun gengældte kysset og placerede sine hænder på hver side af hans kinder og gjorde kysset mere intenst og hun løftede sine ben smule, samtidig med hun begyndte at fælge hans bevægelse en smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:04

Han opfangede straks hendes bevægelser og tog en hurtig beslutning. Han rykkede sin hånd op og stak ned ned i hendes bikini, og fandt hurtigt hende klitoris som han begyndte at massere på, imens han lod sin tunge glide ind imellem hendes læber. Han fandt hendes tunge og lod blidt sin bevæge sig rundt omrking hendes og gjorde kysset mere intenst og dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 0:06

Hun åbnede sin mund lidt mere så kira tunge kunne komme ind. Hun vred sig lidt mere da han kom ind under hendes bikini og hun kunne mærke det kildede meget og en dejlig følelse kom igen. Hun kom med nogle støn samtidig med de hun lå og snavede ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:08

Han blev ved og kunne hører hendes støn igennem deres kys, og kunne mærke det tændte ham selv også.. Han lod fingeren på hendes klitoris glide ned af til hendes åbning, og han lod en finger kører provokerende rundt om, men han stak den ikke ind.. Han blev bare ved med skiftevis at massere hendes klitorisk og lade fingeren kører rundt om åbningen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 0:13

Hun kunne godt mærke hun var ved at blive ivrig, men hun ville ikke give op så let. Hun vidste han nød at drille hende og hun ville ikke overgive sig så nemt. Hun fortsatte bare kysset og gik lidt dybere, samtidig med hun havde en rytme med sit underliv. Hun kunne mærke hende vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:15

Han nød det lille spil de havde, og han ville få hende til at hungre efter ham mest muligt.. Han havde en ide om det ville gøre det hele bedre for hende og han flyttede sin hånd for at fjerne hendes bikini.. Han kravlede ned imellem benene på hende og skubbede dem lidt til siden så han kunne komme til. Han lod provokerende sin tunge kører op imellem hendes nedre læber til han nåede hendes klitoris. han lod sin tunge danse hen over den og fra tid til anden sugede han på den og forsøgte at gøre hendes nydelse så stor som mulig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 0:17

Af ren reaktion spredte hun sine ben lidt så han kunne komme til, og da han gik igang gik hun næsten amok indvendig, nu kunne hun snart ikke holde det ud mere og kom med nogle høje støn derefter og lå og vred sig en smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:20

Han kunne ikke lade være og smile lidt over hendes reaktion. Han fortsatte og flyttede den ene hånd ned under sin hage og uden varsel førte han sin finger op i hende med en bestemt bevægelse, men sørgede for det ikke ville gøre ondt. Han begyndte at bevæge sin finger rundt og ind og ud imens han fortsatte med det han var i gang med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 0:23

Hun vred sig noget mere og lagde sine arme over hendes hoved så hun samtidig kunne strække sig lidt ud, mens hun vred sig. Hun stønnede en del mere da hans finger kom ind og hun var begyndt at åbne sin mund for luft og hun havde meget lyserøde kinder.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:26

Han kiggede op på hende og sugede hver eneste reaktion fra hende til sig og han blev ved.. Han kørte fingeren rundt på en måde så den ramte hendes gpunkt fra den anden side imens han fortsatte med at lade sin tunge kører hen over hendes klitoris... Han var fast besluttet på at tilfredsstille hende mest muligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: En tur i svømmehalen *PRIVAT* (Kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum