Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tøse hygge

2 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:24

mina kiggede lidt på det hun havde gjort og så på sig selv, for nu slåsses de jo ikke mere så nu tænkte hun over alt det hun har gjort og ryggede sig væk fra hende og satte sig bare på sengen i steden.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:25

Teana der lå roligt kiggede lidt da Mina flyttede sig.. Hun fulgte efter og lagde en hånd på hendes skulder "Mina?" hun så spørgende på hende. Hun skiftede godt nok hurtigt humør
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:28

mina kiggede på hende og smilede akavet hun var ret rød i hoved "umm ja??" haha fuck det var pinligt
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:30

Teana der var overbevist om der var noget galt da hun pludselig havde rykket sig sådan blev bekymret da hun så hende... "er du okay?" hun lagde en hånd på hendes kind og så på hende.. hendes røde øjne kiggede dybt i hendes... Hun så oprigtigt bekymret ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:37

Da Teanas hånd rørte hendes kind blev hendes kinder endnu rødere og hun bed sig selv i underlæben, hvorfor er hun så tæt på hvorfor brænder mine kinder omg fuck hendes øjne er røde, hendes løber er sikkert vildt bløde MINA!! stop så men hun dufter også vildt godt STOP! "umm yeah selvfølgelig er jeg det haha" damn hvorfor!!!!
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:40

Teana så bare at Mina blev mere rød i hovedet, varm rent faktisk og af en eller andet grund vildt usikker... og nu bed hun sig selv i læben igen! no no no... den vej går vi ikke igen, hun fik hurtigt stoppet sine tanker. hun var nødt til og sikre sig Mina var okay.. "du virker bare pludselig som om noget er galt.. og du helt varm.. du rykkede dig som om du havde brændt dig eller gjort noget forkert.." og så gik det op for hende, hvad der var galt. Hun havde glemt alt om at Mina var til piger, det sagde lidt om hvor lidt det betød for hende... Hun fjernede sin hånd og rykkede sig lidt væk for at give hende lidt plads. måske det hjalp? hun ville teste det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:46

Mina sukkede dybt da teana rykkede lidt væk men var lidt ked af at hun ikke var så tæt på teana mere, men lidt plads var okay "nej nej jeg har det fint tænker mig bare ikke rigtigt om når det handler om at vinde så tænker jeg ikke rigtig om" hun grinede lidt af hvor åndsvag hun var
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:48

Hun smilede til hende.. "du tænker mere over det end jeg gør.." det var nu kært... Hun satte sig lidt mere op og kiggede på hende.. "jeg ked af hvis jeg fik dig til at føle dig en smule utilpas, var ikke meningen"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 10:01

Mina kiggede hurtigt over på Teana overrasket "nej nej overhoved ikke umm syntes måske ikke ligefrem at det var noget man skulle gøre mod en person man næsten lige havde mødt" hun så teana dybt i øjne for at overbevise hende
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 10:04

De øjne der.. wow.. hun faldt lidt i staver og var derfor noget tid om at svarer.. "hør... hvis jeg havde fundet det upassende havde jeg skubbet dig væk.. du ska ikke undervurdere mig bare fordi jeg ser så sød og uskyldig ud" hun sendte hende et sødt smil. hun holdt øjenkontakten, hun var ærlig omkring det. hun havde jo heller ik gjort modstand, selvom hun måske brude have gjort det.. hvorfor gjorde hun det ikke?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 10:10

Mina bed sig i læben igen og tænkte over hvad Teana havde sagt og smilte så et oprigtig og varmt smil hvor hun rent faktisk viste hendes tænder også "true haha hmm så vis du ikke er så uskyldig som du siger du er så vil jeg slet ikke vide hvad der sker oppe i det lille pæne hoved af dit " hun grinede lidt og prikkede hende på panden inden hun satte sig imod hende så hun ikke skulle venne hoved hele tiden.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 10:12

Hun smilede lidt til hende.. "Der sker ikke noget.. det stille og roligt. du ved hverdags ting.." hun kunne ikke fortælle hende hvad der virkelig forgik..det var udelukket, for det var uacceptabelt. og ja hun burde have stoppet hende, det gik imod alt hun nogensinde havde lært.. så hvorfor gjorde hun det ikke. Hun bed sig selv i læben ved tanken om det der egentlig var sket før og forsvandt lidt væk i sine egne tanker
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 10:17

Mina smilte til teana "yeah helt sikkert " sagde hun flabet inden hun rejste sig og tog sin guitar for at stille den på plads da hun ville ligge den ned stumpede hendes trøje bag på og man kunne se kanten af hende tattoo på ryggen. hun vente sig om og lænede sig mod bordet og så hen på Teana som sad på sin seng.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 18:54

Teana fulgte hende med øjnene, hun lagde også mærke til noget af en tatoo på ryggen.. "tror ikke det mine tanker der problemet her.." hun sendte hende et flabet smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 19:04

Mina løftede det ene øjenbryn og kiggede flabet på hende "oh really hvad er det så jeg skal være bange for" svarede hun flirtende men ikke åbenlyst mens hun kiggede op og ned af Teana
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 19:08

Teana trak lidt på skuldrene... "se det er for mig at vide, og måske... dig at finde ud af".. hendes tone vsr flabet og smilede tilbage.. hvis hun virkelig skulle sige hvad der foregik i hendes tanker ville mina smide hende ud på stedet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 19:17

Mina kiggede på hende undersøgende for at se om der kom et andet svar der der ikke gjorde trækkede hun bare på skuldrene " hmm vis vi er heldige så finder jeg ud af hvad det er en dag" hun blinkede med det ene øje til Teana og grinte lidt, hun stod og vippede på ryglænet af stolen hun stod op af.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 19:19

"Heldig ligefrem?" Hun smilede en smule flirtende og lænede sig lide frem.. "hvad er det du prøver at sige..?" Hun kiggede på hende med sine rolige røde øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 19:28

Mina kastede et hviskelædder der lå på bordet efter Teana " gider du lige altså...prøver ikke at sige noget jeezz" svarede hun afværgene fuuuckk så forkert ord valg og hva sker der for hun lige plugselig er så selvsikker, og hvorfor er jeg så tøset.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 19:30

Teana væltede bagover i sengen for ikke at få et viskelæder i hovedet... hun lå og grinede længe før hun sagde noget "og her troede jeg du ikke kunne blive genert og usikker... må indrømme det ikke var det indtryk jeg havde af dig" hun grinede stadig videre
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 19:39

Mina kiggede på hende med åben mund inden hun svarede " jeg er ikke usikker....jeg er awesome og cool all the time" hun jokede sig ud af siturationene og håbede ihvertfald det virkede
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 19:45

Teana stoppede og lænede sig på albuerne så hun kunne kigge op på Mina.. "aha... det kan jeg tydeligt se" hun var meget ironisk og hun lagde ikke skjul på det. men det var på en drilsk måde
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 19:57

Mina smilede til hende "takker meget fordi du også kan se hvor awesome jeg er" hun rækkede tunge for sjov
hun kiggede hen over teanas krop fra hendes ansigt ned af halsen over brystet ned af maven og ned til kanten af hendes nederdel inden hendes blik gled ned langs hendes ben og hurtigt tilbage til hendes øjne, mina krydsede hendes ben ved at anklerne da nogle sjofle tanker strejfede hende.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 19:58

Denne gang lagde hun mærke til Mina kiggede på hende, hun kiggede trods alt selv på Mina... Hun kunne ikke lade være og smile lidt.. "noget du vil dele?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 20:11

Mina slugte en klump i halsen "umm hvad??" sagde hun bare for hørte faktisk ikke helt efter hvad Teana havde sagt "sorry blev lige fanget i mine egne tanker" hun kørte en hånd igennem hendes hår og satte noget om bag øret.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 3 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum