Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tøse hygge

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:00

Teana åbnede øjnene kun for at se Mina kiggede på hende og hendes kinder blev en smule lyserøde.. "uhmm.. er der noget galt?" okay hvorfor skulle det være så forbandet akavet at ligge så tæt på hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:06

Minas kinder blev lidt røde og hun lage på ryggen "oh nej nej....umm skal jeg spille noget igen??"
fuck det er akavet vi er jo bare piger men jo stadig men alligevel tænkte hun
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:08

Teana overvejede lidt om hun burde rejse sig men hun havde ikke lyst. "kun hvis du selv vil, jeg har bestemt ikke lyst til at rykke mig foreløbig.. Ligger for godt" hun smilede lidt, før hun drejede sig om på siden og kiggede på Mina... "medmindre du godt vil ha jeg rykker mig?" hun så spørgende på hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:13

Mina vente sig om mod Teana "du må gerne blive liggende ikke ligefrem jeg skal noget til imorgen...umm okay du må ikke flippe ud bare læg stille okay??"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:14

Hun så en smule forvirret på hende, hvad ville hun? Men hun nikkede stille.. "okay..." og sendte hende et lille smil der viste at hun blev liggende.. Hun kunne ikke lade være og tænke over hvad hun ville
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:20

Minas hånd kom tættere på Teanas ansigt og hun rykkede også selv tættede på inden hun i et hurtig tag havde hendes hånd på Teanas skulder, derefter tog hun hendes hænder sammen og rejste sig op og hen til vinduet " godt du ikke bevægede dig" hun åbnede vinduet med albuen og kastede noget ud af vinduet, hun fjernede håret om bag øret og kiggede så på Teana og smilte "vidste ikke hvordan du havde det med edderkopper så ville ikke sige noget til dig.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:22

Teana kiggede bare Mina som kom tættere.. Uhmm.... hvad lavede hun lige. hun kunne mærke sit hjerte der hoppede op i halsen på hende og hun sank diskret. Hun kiggede underligt op på hende da hun rejste sig.. Ohh en edderkop.. yeah... det gav jo mening..... "tak.. jeg ikke bange for dem, men de må gerne lade være og kravle på mig.." hun lod sig vælte om på ryggen... ja hvad havde hun lige troet?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:32

Mina gik hen til sengen og satte sig oppe ved Teanas mave højde "det var godt men var jo ikke sikker der var en gang en der fik slået mig i hoved fordi hun blev så forskrækket fik et ar fra det" hun løftede sit hår fra panden og kom tættede på Teana så hun kunne se det lille ar i hendes pande.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:33

Hun kiggede op og så det.. "well bare rolig.." hun sendte hende et beroligende smil.. "jeg slår ikke bare folk, der skal meget til. og en edderkop det ikke nok" hun sendte hende et halv flabet smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:35

mina rykkede sig lidt væk "uuuhhh du er da en rigtig bad girl hva" hun smilte flabet og gav Teana et lille puff med albuen. mens hun grinede lidt
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:37

Hun kunne ikke lade være og grine.. "ja så pas du hellere på med det der, ellers kommer du bare galt afsted.." hun så på hende med et seriøst blik, som så alligevel ikke var så seriøst da hun havde svært ved at holde masken.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:42

Mina grinte lidt af hende "du kommer bare an har du set de guns her " hun løftede sine arme og flexede og man kunne tydelig se hendes muskler hun kyssede den ene overarm før hun lod dem falde og begyndte at grine.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:44

Hun grinede lidt "har du aldrig hørt, jo større de er des hårdere falder de... gælder ok også dig skal du se.." Hun satte sig op og kiggede på Mina med et flabet smil.. halvt udfordrende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:45

Mina kiggede på hende med et oh yeah blik "udfordre du mig?? virklig lille frøken flink og pæn??"
mina er mega flabet men på en kærlig måde
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:47

Hun løftede et øjenbryn og smilede... "Nååh... nååh.. du dømmer åbenbart også folk på hvordan de ser ud.. tsk tsk.. hvem ved.. måske er jeg stærkere end dig" hun svarede igen på samme måde... flabet og kærligt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:51

mina grinede " nej nej det er bare den måde jeg har fået indblil på du er" mina smilte til hende " men du kommer da bare an du " hun var flabet igen
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:53

Hun smilede det var typisk det syn folk havde på hende, men så igen det var også det eneste folk så.. Hun kiggede bare roligt op på Mina og så skubbede hun til hende så hun væltede ud over sengen og smilede lige så uskyldigt hun kunne.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 8:56

Mina kiggede bag over så hun så teana på hoved "du kan bare vente dig" hun rejste sig op og satte sig over skrævs på hende og greb fat i hendes arme, det handlede om at vinde nu så hun havde næsten ingen hæmninger hun var alt for meget konkurance menneske til det.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 8:59

Hun grinede og kunne ikke helt stoppe igen... Hun blev dog lidt overrasket da Mina sad ovenpå hende. Hun havde ikke lige regnet med det, og der var de patter lige i øjenhøjde. Hun blinkede en gang og kiggede op på Mina... "nå nå... kan man ikke tåle og blive smidt ned på gulvet?" hun var stadig flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:03

Mani imiterede hende flabet med et flabet toneleje, "kan ikke rigtig se du gør noget imod det ihvertfald" hun får hendes hender over hendes hoved og holder dem nede.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:06

Hun lå og kiggede op på Mina som nu holdt hendes hænder over hovedet... "jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det her, og du forsøger og vinde ved at sidde øverst, men tro mig.... det ikke altid den der øverst der har magten..se dig du immitere mig endda.." hun grinede let og løftede sit hoved lidt op imod hendes og smilede "sys du selv du den der vinder?" hun var stadig flabet på en kærlig måde.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:09

mina løftede det ene øjenbryn "i en slåskamp ja der der jeg sige jeg vinder" mina rækkede tunge af teana bare fordi hun kunne
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:11

Hun smilede til hende "men det her er jo ikke en slåskamp er det?" hun løftede et øjenbryn. "seriøst? er det dit forsvar at række tunge?" hun grinede lidt og smilede stort.. "du lidt kær ved du godt det?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 9:17

minas øjne blev store da teana sagde det sidste og fik en lyserød farve over kinderne men smilte til teana og fjernede hendes hænderne og satte noget hår bag hendes ører "umm tak tror jeg" hun smilte til hende igen
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 9:20

Okay det var nemt, ret nemt.. men hun havde ment det så gjorde jo ikke noget. Hun blev dog lidt overrasket da hende hår blev sat bag hendes øre.. Hun smilede lidt.. Hun sagde ikke noget. Hun kiggede bare op på hende. Hun havde heller ikke flyttet sine hænder endnu, hun lod dem være hvor de var.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge - Page 2 Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum