Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tøse hygge

2 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Tøse hygge Empty Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 4:29

Mani havde lavet sine lektier, rodet op og været i bad, hun havde taget sin baseball trøje på med røde ærmer hvor der stod baby dyke på ryggen, og et par cowboy minishorts, hun gik rundt og tører sit hår, hun glædede sig rent faktisk hun hørte samtidigt musik i hendes høretelfoner og gik rundt og dansede
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 5:03

Taena gik hen af gangen.. Hun havde lavet sine lektier og diskuteret med sig selv om hun var blevet inviteret på date og burde gøre noget ud af sig selv.. Hun blev enig med dig selv om at det var det ikke, hun havde dog skiftet tøj men fordi hun fandet mere afslappende. Hun havde sin sorte nederdel på der mest lignede en skolenederdel, så havde hun en hvid top på og en rød faconsyet jakke.. Hun bankede på døren da hun fandt den og pustede ud en enkelt gang. why var hun så nervøs?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 5:11

Mina hørte ikke noget og blev ved hvad hun var i gang med hendes dør stod lidt åben men ikke noget man ville se længere væk fra, man kan høre at nogle gik rundt derinde hurtigt og nynnen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 5:13

Teana så døren stod åben og hun hørte også Mina derinde så hun valgte og åbne døren. Hun var dog ikke forberedt på det hun så, ikke fordi det så dårligt ud tvært imod.. Hun tog sig selv i at stå og kigge på hende, se på hendes krop imens hun dansede rundt.. No no no .. Hun skubbede sine tanker væk og gik hen og prikkede hende forsigtigt på skulderen "Mina?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 5:19

"AARRHGG" hun sprang frem over hen over hendes stol så den veltede henover hende "avvvv" hun skubbede til hendes stol så den rejste sig igen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 5:21

Teana fik det helt dårligt hun ville jo ikke skræmme hende, og da hun havde fået sparket stolen væk bukkede hun sig ned for at give hende en hånd.. "undskyld.. det var ikke meningen og skræmme dig, jeg bankede på.. men ud reagerede ikke.." hun sendte hende et halvt undskyldende smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 5:36

Mani åbnede sine øjne og blev derefter meget rød i ansigtet og rejste hurtigt op "umm hej " hun stod med hænderne i hendes baglomme og kiggede ned i jorden hendes mobil og høretelefoner lå på jorden og man kan høre lidt af musikken på gulvet
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 5:38

Teana forstod ikke helt why hun blev så rød i hovedet. og hun bukkede sig ned og tog hendes mobil og høretelefoner op og gav hende dem.. "undskyld jeg ville altså ikke skræmme dig... er du okay?" hun så spørgende på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 5:51

Mina så på hende wow den skole uniform ødelægger da også alt altså ej stop så, hun står lige der
"haha det gør ikke noget jeg bliver bliver nemt forskrækket" hun kørte en hånd gennem håret "umm du kan sætte dig hvor du vil"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 5:58

Teana smilede en smule lettet.. "ohh okay.. blev lige helt bekymret.." hun kiggede rundt og valgte og sætte sig på kanten af den ene seng, hun havde gættet det nok var Minas.. "Er det noget du altid har gjort, danset rundt til musik?" hun kunne ik helt lade være med at drille hende lidt, hun havde fundet det ganske kært, for ikke at nævne en fryd for øjet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 6:14

Mina smilede " well gik til dans indtil sidste år så ja gør jeg en del" hun hoppede ned på sengen lidt væk fra hende
hendes del af værelset hendes sengetøj var playboy i sort og rød hendes sorte guitar stod henne ved hendes bor hvor der stod nogle bøger og et billed, hun havde nogle plakater oppe af forskellige bands og nogle med glee på hendes oven på hendes skab stod et lille smukke træ lavet i metal tydeligvis hjemmelavet og massre af armbånd og halskæder ellers var der ikke noget der inde
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 6:19

Hun sad og kiggede rundt imens hun svarede. "ahh, jeg må indrømme jeg aldrig har gået til sådan noget" hun sendte hende et stille smil... "hvor længe har du så spillet guitar?" hun havde rykket sig lidt længere ind på sengen og sad mere afslappet... det gjorde hende nu ikke noget. Hun lagde mærke til sengetøjet. "kan godt lide det her sengetøj.." hun kørte blidt en hånd henover det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 6:27

mina kiggede på hende "det er ellers super sjovt har gået til alt muligt dans og har gået til guitar i 3 år men meste er selvlært hahahaha ja det er fint ikke det eneste problem er bare når jeg ligger på maven så er jeg for lang til min dyne haha " mina grinede det var længe siden hun har grint så meget
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 6:32

Hendes grin smittede, og hun fandt sig selv grine... "Er glad for jeg ikke har det problem..." hun sad lidt og kiggede på hende.. "Men det nu ikke fordi det ikke er til din fordel på andre punkter"... ja hun måtte indrømme at der var noget sexet over det... Hun kiggede hurtigt ud af vinduet for at aflede sine egne tanker.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:11

Mina grinede lidt mere "ja når jeg spiller barsket ball og footbal er det en stor fordel at være høj men vil nu sige at softball er sjovest..yeah i know mega sterotyp med lebber og softball" hun rejste sig og drejede rundt om sig selv en enkelt gang i en piruette iden hun tog sin guitar og satte sig på sengen igen
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 7:13

Hun smilede lidt for sig selv.. Jep hun havde slet ikke regnet ud hvad det var hun mente.. Hun valgte bare at lade den ligge.. "sååå hvad vil du gerne spille?" hun sad roligt og kiggede på hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:23

Mani kiggede på hende også på guitaren også op på Teana igen "hmm hva vil du havde jeg skal spille??...altså de fleste pop sange er normalt de samme noder men bare i forskellige række følger så de er ret nemme" hun sad i yoga stilling så man kunne se hendes inderlår
mina så på Teana mest på hendes øjne og læber en tanke strejfede mina og det fik hende til at bide sig selv i underlæben men rystede lidt på hoved og kiggede så Teana i øjne igen ventene
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 7:27

Teana havde lagt mærke til Minas lår var blevet en smule mere tydelige og hun tog sig selv i at kigge på dem, men stoppede så sig selv. Og hvad så hun så da hun endelig kiggede op, Mina der bed sig selv i læben.. amen da.. Hun valgte og ligge sig selv ned, så hun drejede sig rundt så hun lå rigtigt i sengen på ryggen... "surprise me.. jeg er ligeglad med hvad du spiller" hun lukkede øjnene, hun var nødt til og få styr på de tanker...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:34

mina blev lidt overrasket da Teana lage sig ned "hmm okay tror jeg har en"
hun strækker sine fingre og starter med at spille blackbird af beatles og nynner til
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 7:36

Selvom hun havde lukket øjnene havde hun et billede i hovedet, et billede af hvordan hendes fingre bevægede sig på strengene. Hun trak vejret roligt og slappede af. Forsøgt ikke og lade sine tanker løbe løbsk. Det var ikke okay at have sådanne tanker om en hun lige havde mødt, jo hvis de var sammen. men det var de jo ikke engang tæt på..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:40

Sangen sluttede og mina kiggede ned på Teana "hva syntes du så??"
hun kiggede blidt på Teana og ventede spændt det var længe siden hun var blevet venner med en så hurtigt og faktisk også en pige endda hun var stolt af sig selv.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 7:42

Teana åbnede ikke øjnene, hun frygtede at det ville bryde hendes ro.. Hun lavede en langsom udånding.. "uhmmm.... det lød godt.. afslappende.." hun smilede lidt og rørte sig ikke...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:49

mina kiggede på hende mens hun lænede sig på guitaren "hmm" hun lage guitaren på gulvet og hun lage sig ned ved siden af Teana altså der var jo ikke noget problem med det de var jo bare piger.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 7:50

Teana mærkede sengen give sig, og så mærkede hun Mina ligge ved siden af hende og hun smilede lidt... "det længe siden jeg har kunne slappe så meget af.. tak det rart.." hun lød stadig lige afslappet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 7:58

Mina grinede lavt "selvtak tror jeg haha" hun lå og kiggede på Teana på hendes lange blonde år, hun kunne let dufte hende stop mina nu er du bare creepy tænkte hun, men hun var sgu da flot.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tøse hygge Empty Sv: Tøse hygge

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum