Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Almindelig hygge

2 deltagere

Go down

Almindelig hygge Empty Almindelig hygge

Indlæg  Nobu Chan Man 13 Aug - 1:19

Lacus kom gående ind i kantinen og så at næsten alle bordene var optaget. Næsten alle kiggede på hende da hun kom Ind... Okay der her er akavet, hvorfor kigger de på mig... Det er mere end de plejer.

Der kom 2 drenge hen til hende "ø-øhm hej lacus" lacus kiggede forvirret på dem "ja?" drengene kiggede på hende "du er sørme smuk idag" svarede den ene. Lacus kiggede på ham "jamen tak skal du have" hun prøvede at gå videre men de stoppede hende "er der noget specielt i vil mig?" de kiggede på hende "vi vil gerne snakke med dig" lacus kiggede forvirret på dem "øh jeg har ikke tid nu" den ene gik tættere på hende "du er meget smuk idag" hun vendte sig om for at gå men stoppede " i skræmmer mig lidt og jeg er optaget så find en anden at genere" de kiggede på hende og den ene svarede "jamen du har jo ikke nogen kæreste, så du kan date os" hun løftede det ene øjenbryn "hvem tror i lige jeg er, jeg dater altså ikke hvem som helst" den ene dreng smilte lidt "men du er en af de lækreste pigerpå skolen, vi må date dig og du kan inke sige nej" hun sukkede lidt "den går ikke, jeg er interreseret i en anden, gå så med jer" drengene blev stående "vi går ikke før du går ud med os"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 5:45

Raku kom ind i kantinen og så Lacus sammen med.. to drenge? Det virkede for mærkeligt. Så hun satte i retningen af dem og hørte de sidste ord de sagde til Lacus og da hun stod bag dem, lænede hun sig let tilbage, krydsede armene over brystet og sagde "Selvfølelig vil hun ikke ud med jer! Se lige på jer, i er ikke noget synderligt, desuden hun har allerede nogen hun kan lide!" Hun så utålmodigt på dem, med et løftet øjenbryn og en strengt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Nobu Chan Ons 15 Aug - 7:59

Lacus smilte da Raku kom med den skarpe kommentar. Drengene vendte sig om og kiggede på hinanden " vi er sørme heldige at løbe ind i dig også, så kan du jo også date os, så kan vi lave en dobbeltdate, ja det er en god ide" lacus vendte øjne af dem og kiggede på Raku "kom lad os gå videre" hun tog Raku i hånden og begyndte at gå, men drengene tog fat i både lacus og raku's frie hænder. Lacus kunne mærke hun begyndte at blive irreteret " hvis i ikke give slip får i meget ondt lige om lidt" drengene begyndte at grine "tch.. Vi sagde vi ikke ville lade dig være i fred, før vi har dig i vores hule hånd"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:12

Raku smilte sødt til dem og boede så sine lange negle ned i hånden på drengen der holdt fast i hendes hånd, så han gav slip og sagde "Av for sa..!" Og menst han hev sin hånd til sig, kunne man se hvordan huden nærmest blev skraldet af, og Raku fjernede sine fingre fra hans hånd, der blødte lidt fra de lange røde mærker, han så lidt på den og så på sin makker igen, vendtende på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Nobu Chan Tors 16 Aug - 17:26

Drengene stod så til sidst "fint så går vi, men det er kun fordi vi ved hvad i er i stand til, vi har jo stalket jer en del" lacus stod og vendte øjne af dem imens de gik deres vej. "jeg vil ikke vide de har set os gøre. " hun stod og græmes lidt og vendte hoved mod Raku "hvad tror du de har set os gøre"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 0:27

Grimmjow åbnede dørene indtil kantinen og gik ind. Han var blevet lidt sulten så bestemte sig for at få noget at spise nu han havde tiden til det. Han så 2 drenge gå væk fra Lacus og Raku og løftede det ene øjenbryn og gik mod pigerne.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Gæst Søn 19 Aug - 22:26

Raku vendte sig imod Lacus og svarede "Sikkert alt.. Eller det de har kunnet, skulle ikke undre mig hvis de ihvertfald ikke har prøvet at smugkigge mens vi har været i bad.." Hun sukkede lidt og satte sig og sagde så "Er det bare mig eller er de ikke bare lidt trættende?" Hun på sine negle og opdagede at hun havde noget hud siddende under sine negle og hun skar en grimasse da hun fjernede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Nobu Chan Søn 19 Aug - 22:49

Lacus begyndte at grine lidt "Jeg bryder mig ikke om dem, de genere mig. Hvorfor kan folk som ikke lade folk som os være i fred. Hvad var det de ikke fattede med at jeg var optaget. Den plejer at virke." Hun skar en grimasse og grinte lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Shika Ons 22 Aug - 2:27

Grimmjow som var kommet helt hen til pigerne overhørte det sidste som Lacus sagde og løftede et øjenbryn og kikkede på hende "Hvem er det som ikke fatter at du er optaget?".
Han hørte sin mave rumle lidt men tog sig ikke det store af det lige nu..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 5:32

Raku så på ham og smilte til ham og sagde "Hey Grimmy-chan.. Det er bare de sædvanlige drenge der tror at Lacus er lige så nem som mig.." Hun så ned på sine hænder igen, men så på de to andre med et halv trist smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Nobu Chan Lør 25 Aug - 5:40

Lacus kiggede på Raku "er du okay raku" hun kiggede bekymret på hende og kiggede derefter på grimmjow "det er bare drenge der ikke fatter jeg er optaget"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Shika Lør 25 Aug - 8:12

"Nårh bare dem" Grimmjow kikkede på raku og lagde hånden på hovedet af hende. "Hey du er mindst lige så meget vær Raku" Han smilte lidt og vendte hovedet mod kassen.
"Nårh jeg smutter op og finder noget mad. Det var faktisk derfor jeg kom herind" Han flyttede sin hånd fra Raku's hovedet og begyndte at gå mod kassen for at finde noget mad..

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Almindelig hygge Empty Sv: Almindelig hygge

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum