Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opførsel overfor lærere og elever (privat)

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 10:14

Kensei nikkede med hovedet til Tyson "Ja du kan gå.." Han sad og kikkede efter Tyson da han gik ud af kontoret og sukkede opgivende da han endelig hørte døren smække..

"Shit den dreng han trænger til noget kæft trit og retning hvis du spørger mig.." Kensei kikkede på Frk. Pepsi og rullede lidt med øjnene før han kløede sig lidt i nakken..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 10:17

Pepsi der havde stået op og så Tyson gå ud faldt opgivende sammen på sin stol.. "Jeg bliver sq gammel før tid med de elever.." hun sukkede opgivnede med et smil på læben "Der ikke noget og sige til jeg begynder og se gammel ud" Hun tog mobilen og lagde den ned i en afløst skuffe "Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre med dem mere.." hun lænede sig tilbage og lukkede øjnene.... Hun havde helt glemt sin kaffe der var blevet kold
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 10:54

Kensei trak lidt på skulderne "Kan kun give dig ret i at nogle af de elever virkelig er en håndfuld og håndtere.. Jeg er kun glad for at jeg har halvdelen af de væreste i kampsport så de ved de ikke skal lave numre med mig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 10:58

Hun smilede lidt med lukkede øjne... "Jeg tror frøken Milady har lidt problemer i hvert fald. Hun er også den eneste kvindelige underviser her på skolen so far..." hun åbnede øjnene og giv over i skabet og hentede sheena og Tysons filer. Hun skulle huske og skrive det i dem. Hun lagde dem bare på bordet og satte sig afslappet i stoen og tog en tår af sin kaffe. Det ansigts udtryk hun lavede viste dog hun fortrød det og hun stillede kaffen væk.. "Kold kaffe yirrk..." hun skar en grimasse før hun så mere normal ud i hovedet igen... "i det mindste respektere de mig i sidste ende, men frk milady er vist ikke så god til at få dem til at lystre. Hun er nu også en sød sart sjæl" hun smilede lidt. Hun kunne godt lide hende, hun var flink
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 11:10

Kensei nikkede med hovedet "Ja det er hun da.. Men jeg må nok sige at fællestimer når det er Frk. Milady som skal have dem er en dum idé med mindre hun faktisk har en anden lærer der også er med.." Han smilte svagt til Pepsi "Men jeg vil skyde på at du får besøg af Shiranui inden ret længe hvis jeg kender ham ret.. han plejer at kede sig ret meget til fællestimer og specielt dansk.." Kensei trak lidt på skulderne "Men jeg kan selvfølgelig også tage mig af ham.. Skal nok finde en straf som er pæn for hans så kaldte underholdning.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 11:12

Hun sukkede opgivende.. "Nej han skal bare forbi her, om du vil straffe ham udover det er helt op til dig, men han og jeg.. vi har et udestående efter han mente vores kantine skulle males om i cola.." hun sukkede opgivende ved mindet... "desuden jeg rektor.. det mit job at tage mig af sådanne ting.."
Hun sad lidt og trak vejret roligt og overvejede hvad han havde sagt.. "Jeg skal huske det med frk. Milady, hun har bare intet sagt så det svært og gøre noget ved det. Men en anden gang med fælles time med hende smider jeg en anden lærer på" Hun løftede et øjenbryn og et svagt smil var på hendes læbe "Kan det tolkes sådan at du meldte dig som frivilig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 11:34

Kensei trak lidt på skulderne med kom da med et smil "Kan det vel godt.. Nogen skal jo søger for at de små holder sig i nakkeskindet.. Og jeg skal nok sende Shiranui herop imorgen tidlig.. Ser ham godt nok til træning i aften men jeg vil ikke tro du er på skolen så længe.." Kensei sukkede og rejste sig op "Nårh jeg må hellere se at komme afsted.. jeg har noget arbejde før jeg skal stå for noget træning.." Han kikkede venligt på Pepsi og gav et nik
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 11:37

Pepsi orkede ikke at rejse sig op hun smilede venligt i stedet.. "Jamen det lyder godt vil jeg huske" hun fandt de filer frem hun skulle gennemgå og smilede lidt "Hvem ved.. kommer lidt an på ungerne.. Jeg har ikke så meget andet at lave så ender tit med at sidde her til langt ud på natten alligevel, men du sender ham bare over.." Pepsi der ikke rigtig havde andet end sit arbejde var ikke bleg for at indrømme hun brugte meget tid på det. Det var ikke fordi der ikke var nok at lave på den her skole. Hun følte sig måske fra tid til anden ensom, men det ville man aldrig få hende til at indrømme. Hun var for stolt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 11:39

Kensei nikkede med hovedet og gik over mod døren ud af kontoret "Okay skal jeg gøre så.. Men lad vær med at arbejde for meget det er ikke sundt.." Han kikkede venligt på hende før han forsvandt ud af døren..

//Kensei ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 11:40

Hun smilede lidt for sig selv da døren var blevet lukket. Det var da pænt af ham, men han kendte hende tydeligvis ikke ret godt.. Hun åbnede den første fil og begyndte og skrive ned..

//Tråden er slut//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opførsel overfor lærere og elever (privat) - Page 2 Empty Sv: Opførsel overfor lærere og elever (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum