Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En stille time

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 11:57

Hun smilede lidt... "vil overveje det, men lige nu... lige nu der skal jeg ikke..." hun rødmede lidt "tak.. tak fordi du respektere det.. Betyder meget for mig" hun lagde pludselig mærke til hendes hjerte slog hurtigt og hun trak vejret dybt et par gange.. Havde hun været nervøs? Hun havde ikke rigtig opfanget det, men måtte hun vel have været?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:04

"Det er okay," sagde han stille. "Vil ikke gøre noget værre eller noget."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:05

Hun fumlede lidt nervøst med sin nederdel igen... "Det betyder meget for mig.." hun ville gerne ha han forstod hun var glad for han respekterede det og tøvede lidt over om han egentlig gjorde, så nu ville hun være sikker
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:10

"Altså.. jeg tror godt du kan klare dig selv og sådan. Så. Så hvis du siger noget så, så respekterer jeg det selvfølgelig." Han rødmede lidt og så op i loftet.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:13

Hun kiggede op på ham en smule overrasket. Hun var ikke vandt til folk respekterede at hun godt kunne klarer nogle ting selv. Hun havde jo levet som om hun var en porcelæns dukke og hun blev helt overvældet af glæde.. Hun så bare på ham som han sad der og så op i loftet og smilede lidt inden hun kastede sig om halsen på ham og krammede sig ind til ham.. "Tak... tak fordi du forstår..." hun fik en smule tårer i øjnene men ikke fordi hun var ked af det. fordi der rent faktisk var nogen der lod hende vælge noget selv
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:19

Minato spærrede overrasket øjnene op da hun faldt ham om halsen. Så gengældte han forsigtigt krammet. "Detøh. Var så lidt?" Han rødmede. Piger altså. Nå.. i det mindste havde han vist klaret det her nogenlunde okay.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:21

Hun krammede sig stadig ind til ham og viste ikke tegn på at give slip. Hun var overvældet af glæde lige nu.. og alt der kørte i hendes hoved var hun ville kramme ham af glæde.. Hun vidste ikke hvorfor det ville hun bare.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:27

Mens Minato bare klappede hende lidt på ryggen og ikke lige vidste hvad han skulle gøre af sig selv...
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:28

Hun slap ham lidt efter og tørrede en tårrer væk da hun sad op... "Undskyld jeg.." hun rødmede lidt... "jeg ikke vandt til folk respektere hvad jeg siger.." hun smilede lidt undskyldende til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:31

"Nej.. kan jeg godt mærke," han smilede lidt genert til hende. Pillede ved kanten af sine shorts. "Det.. burde de altså."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:32

Hun rødmede igen og fumlede lidt med sit hår imellem fingrene og kiggede væk.. Hvordan var det pludselig blevet så akavet... Hun smilede lidt "Tak... men tror ikke de vil. ikke nii-chan og lotus" hun kiggede på ham og rejste så roligt op. Jeg må hellere gå op med min fløjte inden næste time. Jeg har en ekstra lektion her i eftermiddag.." hun smilede lidt...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:37

"Nej.. måske hvis du viser dem at du selv kan?" foreslog han. Vidste ikke lige hvad man gjorde ved beskyttende søskende, det var jo ikke noget han havde oplevet. Heller ikke beskyttende forældre. "Ja.. okay. Pas - pas godt på dig selv," sagde han og rømmede sig.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 12:38

Hun smilede sødt.. "tak men tror aldrig de lærer det... jeg har lært og omgåes det.." hun tog sin fløjte og gik imod døren... Hun kiggede tilbage på ham lige inden hun nåede den hvilket resulterede hun gik ind i den og rødmede vildt.. "Uhmmm jeg okay.. jeg... jeg har det fint!" hun lød vildt flov og skyndte sig ud af døren... Typisk hende og lave sådan et stunt..

//Lily er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 12:45

Minato vinkede til hende, lavede så en grimasse da hun gik ind i døren, og vinkede videre. Råbte "God time!" da hun gik ud af døren.
Han rystede lidt på hovedet da han ikke kunne se hende længere. Hun var ret sød. Han håbede bare hun kunne klare hvad det så end var, selv. Med endnu en hovedrysten begyndte han forfra med at løbe rundt i gymnastiksalen.. I det mindste havde den snak fået ham til at glemme sine egne problemer lidt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En stille time - Page 3 Empty Sv: En stille time

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum