Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når ingen kigger (PRIVAT)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 6:22

Lotus åbnede forsigtigt døren ind til dojoen.. Hun kiggede ind med hun hovedet inde og da hun var sikker på der ikke var nogen gik hun ind og lukkede døren bag sig. Hun ville helst havde været i gymnastik salen men der havde været nogen. Hun sukkede lidt og tog sin bluse af så man kunne se hele hendes kjole som var en tætsiddende sort en med kortærmer og et lille skørt der hang løst til midt på hendes knæ.. Hun satte sig på kanten og tog sine sko af.. Hun fandt et anlæg der var derinde, hun vidste ikke hvorfor men satte en sang på...
Rolige blide toner fyldte rummet og hun kiggede igen uroligt imod døren.. Hun havde aldrig gjort det på skolen før men hun havde ikke noget valg. Hun havde brug for at få ro i sit hoved... Hun gik ind midt på måtten og stillede sig og trak vejret roligt et par gange før hun lukkede øjnene. Hun begyndte langsomt og elegant at bevæge sig rundt på måtten. Hendes bevægelser var flydende og det kunne nærmest se ud som om hun fløj.. Jo mere hun dansede jo mere mistede hun overblikket om det omkring sig, hun blev væk i musikken og hendes bevægelser.
Hun havde aldrig fortalt nogen om de timer hun havde taget, det var meget piget og hun følte sig flov ved det. Men det var den eneste måde hun havde kunne stikke af fra sine tanker og følelser og få ro... Hun ramte intet i rummet på trods af hendes øjne hele tiden var lukkede. Hun havde 100% kontrol over sin krop
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 6:38

Det var lidt sent på eftermiddagen og Grimmjow kom gående ned af gangen og passerede Dojo'en da han hørte musik derinde fra.. Han rynkende sine øjenbryn og besluttede sig for at tjekke hvem det var der spillede musik i dojo'en.. Døren ind til dojo'en blev åbnet og han gik ind ad den og lukkede den igen bag sig før han kikkede op og stirrede på Lotus som dansede rundt på måtterne.. Efter at have stiret på Lotus i noget tid gik han hen til kanten af gulvet og smed sine sko og gik hen til væggen og satte sig ned langs væggen..
Hans gips var omsider kommet af armen og efter at have vasket sin arm og prøvet at løfte nogle bøger oppe på værelset var han blevet godt tilfreds med at hans arm fungeret perfekt igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 6:41

Lotus dansede stadig rundt. Hun havde slet ikke lagt mærke til døren eller Grimmjow.. Lige nu var hun i sit eget univers, hvor hun kunne få helt ro i hovedet... Hun skiftede tempo hvis musikken gjorde og fra tid til anden lavede hun små hop. Det hele kørte på rutine og da musikken stoppede sluttede hun af ved at sidde på gulvet med benene lagt lidt ud til den ene side. Hun havde stadig øjnene lukkede og trak vejret en smule tungt. Det var trods alt anstrengende, især nu hun ikke rigtig gjorde det mere. Hun sad med ryggen til Grimmjow
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 6:51

Grimmjow nikkede med hovedet og smilede "Ikke dårligt Kitten.. Du er jo et helt talent.." Han sad i skræderstilling med begge arme foran sig.. Det var nu slet ikke så dårligt hvis han skulle sige det hun havde trænet danse kunne han hurtigt regne ud..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 6:53

Lotus fik et chok da hun hørte nogen bagved sig.. Kitten.. der var kun en der kaldte hende Kitten... Hun hoppede op og stå og vendte sig om.. "Spicy.." hun så imod døren og så på ham igen... Shit.... Hun skulle måske have valgt et sted hvor den kunne låses.. "jeg... jeg.." hun havde ingen ide om hvad hun skulle gøre af sig selv... Skulle hun løbe? nej det ville ikke hjælpe hende.. Det var jo trods alt ham... Måske.. måske var det ikke så slemt.... eller? hun kunne mærke hjertet hamre i brystet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 6:56

"Rolig nu Kitten slap af.." Han kikkede på hende med et let smil "Hvorfor kommer du ikke herover og sætter dig ned hm? Jeg mener ikke noget dårligt med det jeg sagde.." han rullede lidt med sine skuldre og knækkede sit hovedet lidt til siderne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 6:58

Hun blev stående lidt og kiggede men gik så roligt over og satte sig ned ved siden af ham.... Et eller andet sted var hun lykkelig for det var ham der var kommet ind og havde opdaget hende og ikke en af de andre fra skolen.. Hun trak vejret dybt og kiggede ud af vinduet.. "tak..." hun havde 1000 ting i hovedet hun ville sige men kunne ikke få formuleret det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 7:04

Grimmjow smilte og rystede lidt på hovedet det var ikke hverdag at Lotus var tom for ord.. "Du okay Kitten?" Han kikkede på hende med et spørgende blik.. hans højre hånd begyndte at sove kunne han mærke så han krøllede sine fingre sammen og gjorder nogen bevægelser med den for at få den til og vågne igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 7:06

Hun drejede blikket og kiggede på ham. Hun havde ikke lagt mærke til hans gips var kommet af.. "ja.. jeg.. jeg okay.. det bare.." hun tøvede lidt.. "ingen har nogensinde vidst jeg kunne danse, ud over min danse lærer... og jeg.. jeg får en smule dårlig samvittighed over jeg ikke har sagt det til dig.." hun rødmede let og så ned en smule skamfuldt. Hun havde det faktisk rigtig skidt med det kunne hun mærke.. "Undskyld"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 7:45

Grimmjow trak lidt på skulderne "Skal du ikke tænke på det er okay.. Du har sikkert haft dine grunde til at du ikke ville sige noget.." Han kikkede på hende og smilede..
"Du danser dog godt så jeg forstår ikke helt hvorfor du har skjult det men det går nok nu ved jeg det jo.." En svag latter kom fra ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 7:47

Hun rødmede lidt og hans latter hjalp hende så hun fik det lidt bedre.. "Jeg følte ikke det var noget nogen ville kunne lide mig.. Det så meget ikke mig... Det anderledes end den folk ser...." hun trak lidt nervøst på skulderen... "Jeg har danset siden jeg var 5, fandt en danselærer som forbarmede mig over mig. Hun trænede mig gratis... Det.. Det eneste sted hvor jeg helt kan få ro for mine tanker.. og få fred.." hun kiggede over på ham med blide øjne.. "eller det var det"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 7:51

"Hey alle har deres fri sted din er dans og min er træning.. Jeg siger intet til nogen hvis du ikke vil have det.." Han smilte til hende og rystede blot hovedet "Du kan jo danse mens jeg træner.. Der burde være nok plads så vi kan jo bare dele.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 7:53

Hun kiggede på ham og smilede lidt.. "Du sødt af dig Spicy.. men aldrig danset på skolen før i dag.. netop fordi jeg bange for det her sker... Jeg... jeg ret sårbar når jeg danser, og ville ikke være glad hvis de forkerte ser det... Jeg kun tryg ved du kender mig som sårbar.." Hun ligger roligt en hånd på hans kind og smiler sødt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 8:23

Grimmjow sukkede men smilte til hende kort efter "Fair nok så.. Ville heller ikke være sjovt at have andre kikkede på dig på samme måde som mig.." Han kunne ikke helt lade vær med at drille hende lidt, han lagde hånden på hendes kind og bukkede sig forover og kyssede hende blidt før han rejste sig op igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 8:25

Hun smilede sødt til ham.. "Det typisk dig.." da han rejste sig op fik hun øje på hans arm... "Spicy, hvor din gips?" hun så spørgende på ham. det strejfede hende ikke at den måske var healet. Hun blev siddende på gulvet og kiggede op
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 8:29

"Hm? Når gipsen den er væk.. Var oppe hos lægen og fik den af imorges.." Han bevægede sin arm lidt rundt og gik så hen til musik anlægget og satte den til og smed en cd på med noget mere roligt musik.. "Jeg gik op på værelset bag efter for at vaske min arm og se hvad jeg kunne og ikke kunne... Jeg kan ikke holde min egen vægt i nu men det skal nok komme.." Han kikkede tilbage på hende med et flabet smil og gik tilbage til hende "Men du kan jo hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg kan klare med den.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 8:33

Hun kiggede roligt på ham som han gik rundt. Hun undrede sig lidt over hvad han lavede, men var glad for han havde fået gipsen af. Hun smilede sødt til ham og så mistroisk på ham da han stod foran hende.. "Og hvordan skal jeg så kunne hjælpe dig?" hun smilede flabet og rejste sig op. Hun begyndte at gå rundt om ham og kiggede på ham op og ned. Hun hvilede kort sin ene hånd på hans ryg og gik så videre rundt og lod hånden følge med ned af hans højre arm da hun stoppede foran ham... Hun kiggede bare roligt op på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 9:41

"Du er jo en del lettere end mig og bøger er så kedelige at bære rundt på.. Så jeg tænkte at jeg kunne bruge dig som træning.." Et flabet smil var på hans læber men han blev ellers stående stille.. Han rykkede hovedet lidt til siden " Men selvfølgelig så er det jo kun hvis du ikke har andet at lave.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 9:44

Hun lagde flabet hænderne på hver side og skød den ene hofte ud til siden... "Well well well Spicy.. Er der nogen der har savnet og bærer rundt på mig?" hun smilede drilsk til ham... "Jeg ikke så sikker på du vil have så godt af det.. med de her to" hun kiggede ned på sine bryster.. "Og de her hofter" hun kiggede op på ham igen med et lumsk smil.. "så vejer jeg nok en del mere end de bøger"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 9:48

Grimmjow trak på skulderne "Tja måske har jeg.." Han kom med et grin og bukkede sig forover så han kikkede hende ind i øjnene "Men hvorfor finder vi ikke ud af helt præsis hvor meget jeg har savnet dig? Efter jeg har teste min arm selvfølgelig.." Et grin var på hans ansigt og han tog fat om røven på Lotus med begge arme og løftede hende op.. "Se det går da fint.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 9:51

Hun så bare roligt op på ham og smilede flabet.. "Sikke frisk du er i dag" mere nåede hun ikke at sige før hun var løftet op i hans arme og hun kom med en lille lyd da hun blev overrasket. Hun grinede lidt og lagde armene om halsen på ham "Pas nu på din arm ikke?" hun svingede benene rundt om ham så han ikke bar al vægten..
"hvorfor den stille musik?" hun så kærligt på ham..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:03

"Havde faktisk tænkt mig at træne noget stille kampstil men det er lige meget nu.. Og jeg passer også på jeg løfter mest med venstre end højre.." Han begyndte at gå lidt rundt i dojo'en imens han stadig bar på hende.. Han testede hvor meget han kunne klare med armen før den begyndte at melde tilbage til ham.. Efter et stykke tid stoppede han op og gav helt slip med højre hånd og bar hende kun på venstre "Tror det er nok for idag.. Vi må gøre det igen om nogle dage Kitten.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:08

Hun grinede lidt og smilede inden hun gav ham et kys for kinden.. "Forventer du at jeg står til rådighed til at blive din egen lille kluddedukke du kan slæbe rundt på for at træne din arm op?" hun så på ham med et drilsk blik. Hun kunne ikke rigtig bare komme ned, eller jo hvis hun virkelig ville men lige nu nød hun bare at være tæt på ham... Hun var altid så afslappet efter hun havde danset. Hun havde ikke været det først i dag, men nu.. nu var hun... der var jo også sket noget uventende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:28

Han grinte svagt men satte hende ikke ned "Nej det havde jeg da ikke forventet.. Men jeg kan jo altid bære dig til time og op til mad og sådan.. Så får jeg trænet min arm og du slipper for at gå.. At jeg så også kommer tættere på dig er en mindre detajle.." Et drilsk smil var på hans læber og han drillede stort set kun..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:31

Hun grinede lidt.. "Skal vi tiltrække os selv mere opmærksomhed er det det du siger?" hun smilede flabet og lænede sig ned og hviskede i hans ører "Så længe det med dig, har jeg intet imod det. så kan du slæbe mig hvorhen du vil" hendes stemme var rolig og forførende. hun lod sin næse ramme hans øreflip da hun rykkede sig op igen så hun kunne se på ham.. "Hvor længe vil du så stå her med mig?" hun bed sig provokerende i læben imens hun kiggede ham dybt i øjnene..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum